quote:Op donderdag 26 mei 2005 19:19 schreef HarigeKerel het volgende:
"Druk me eens tegen je boezem" zegt Natalie en die Krieke doet het maar half: da's a big no no
Ik kijk hem nu pasmaar heb hem dankzij
Keijz
![]()
het is idd een van de hoogtepunten door nathaliequote:Op donderdag 26 mei 2005 19:43 schreef HarigeKerel het volgende:
"Moslimsgewijs" dat woord kende ik niet![]()
Die vond ik briljant die opmerkingquote:Op donderdag 26 mei 2005 19:43 schreef HarigeKerel het volgende:
"Moslimsgewijs"
Haha prachtig jaquote:Op donderdag 26 mei 2005 19:43 schreef HarigeKerel het volgende:
Ze zullen je maar ineens op de rem trappen, omdat ze denken dat er een hond onder ligtquote:Op donderdag 26 mei 2005 21:37 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Blijkt nu in die laatste aflevering dat het woord "Go" in het Chinees een "hond" is ...
Die Chinezen moeten zich nogal wat afgevraagd hebben toen die kandidaten allemaal "gogogogo!" liepen te roepen ...
Ja, ze hebben sneller door het centrum gelift dan de organisatie met helicopter en metro ter plaatse kwamquote:Op vrijdag 27 mei 2005 13:44 schreef Nory het volgende:
Nog sneller? Ze gingen toch al met een helicopter?
"Ja Krieke, ik loop 5 meter moslimsgewijs achter u."quote:Op donderdag 26 mei 2005 19:43 schreef HarigeKerel het volgende:
Ik kan hem ook niet zien ivm verhuizing en ga daarna op vakantie dus kan hem ook niet downloadenquote:Op zaterdag 28 mei 2005 09:08 schreef hardsilence het volgende:
Gelukkig is het niet de finale a.s., want ik kan niet kijken.
Eens zien of ik het opnemen niet vergeten ga.![]()
stel je video nu al in. Vergeet je het zeker nietquote:Op zaterdag 28 mei 2005 09:08 schreef hardsilence het volgende:
Gelukkig is het niet de finale a.s., want ik kan niet kijken.
Eens zien of ik het opnemen niet vergeten ga.![]()
Is op zich niet gek, als ze toevallig een goede lift hebben die naar de juiste plek moet. Dat was zeker die lift van die vrouw die als een man reed?quote:Op vrijdag 27 mei 2005 13:59 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Ja, ze hebben sneller door het centrum gelift dan de organisatie met helicopter en metro ter plaatse kwam![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |