Volgens mij wil jij hem het liefst dood onder een trein zien.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 23:03 schreef Smoonshine het volgende:
Ik weet het niet hoor. Op een of andere manier acht ik hem wel in staat om het hard te spelen. Ik denk niet dat hij gezegd had van: "Agh, weet je wat, laat die 10.000 euro maar zitten die je me beloofd had, ik vind dat jij ze veel meer verdiend". Maar helaas (of misschien gelukkig maar) zullen we het nooit weten.
Volgens mij vergeet Bertammetje dat zijn 'The Amazing Race' eigenlijk een rip-off is van Jules Verne (reis om de wereld in 80 dagen)quote:Op woensdag 25 mei 2005 12:16 schreef schatje het volgende:
[...]
Overigens stond in TV Weekeinde van de Telegraaf een interview met Bertram van Munster. Hij is de bedenker van 'The Amazing Race', een race waarbij 11 teams van 2 personen een reis om de wereld moeten maken. Hij zei dat Peking Express een rip-off van zijn progamma is.
Daar heb je gelijk inquote:Op woensdag 25 mei 2005 12:23 schreef Rainboww het volgende:
[..]
Volgens mij vergeet Bertammetje dat zijn 'The Amazing Race' eigenlijk een rip-off is van Jules Verne (reis om de wereld in 80 dagen)![]()
bronquote:Winnaars Peking Express: we zijn niet lesbisch
Zondag werden Karla en Sophie winnaar van Peking Express 2004. Het Vlaamse koppel was erg populair, maar dat was in het begin van de race nog niet het geval. Sophie: Het is eigenlijk best grappig. Op de persconferentie waar alle duo's werden voorgesteld, kwam niemand van de journalisten met ons babbelen. 'Die zullen het toch niet lang volhouden', moeten ze gedacht hebben.
Lees verder >>Maar ook familieleden en vrienden van hadden er weinig vertrouwen in. Omdat we zo onvoorbereid vertrokken waren, geloofde niemand in ons. 'Die zijn na een week al terug', werd achter onze rug gezegd, vertelt Sophie.
En de overige duo's, die hadden ook hun bedenkingen. Ons gedrag heeft ginder voor veel gefronste wenkbrauwen gezorgd, maar dat motiveerde ons nog meer. Just en Brechtje en ook Rink en Jorien hadden het wél door. Die wisten dat ze ons niet moesten onderschatten. Nu ja, wie ons zag liften, zág het ook. We zijn geen Club Med-meisjes, ook al komt dat zo over op het scherm. Sophie en ik zijn er al dikwijls met onze rugzak op uit getrokken, dus we waren met Peking Express niet aan ons proefstuk toe, zegt Karla.
De twee vinden jammer dat het in de serie leek alsof ze het makkelijker hadden. Karla: Er werd te veel de nadruk gelegd op het feit dat wij twee meisjes zijn. We hebben onze charmes kunnen gebruiken tijdens het liften en dat was allicht een voordeel, maar als ik het in een proef weer moest opnemen tegen iemand als Krieke, die in zijn vrije tijd marathons loopt, hadden we het toch moeilijker. Onze charmes hebben het gebrek aan fysieke kracht gecompenseerd, meer niet.
Sophie vult aan: We hebben evenveel kilometers afgelegd, de grond waarop we geslapen hebben, was even hard en we hebben net zo vaak diarree gehad als de anderen. Het is niet, omdat je er mee kan lachen, dat het minder zwaar is.
Om andere misverstanden lachen Karla en Sophie. Karla vertelt: In mijn dorp denkt bijna iedereen dat we lesbisch zijn. Mijn vader was echt gechoqueerd. Hij heeft er alles aan gedaan om duidelijk te maken dat het niet zo is, maar zet het voor alle zekerheid nog maar eens in de krant: we zijn niét lesbisch. In dikke, zwarte letters als het kan.
De aandacht van vooral de Indische mannen missen de twee (nog) niet. Sophie heeft inmiddels zelfs een vriend. Of Karla ook al een vriend heeft, wil je weten? Nee, maar we overwegen om na afloop van de making of-aflevering Karla's nummer over het scherm te laten lopen. Karla: Waag het niet. Ik zet een foto van u in uw onderbroek op het internet. (Parool/Medialog)
Dus toch lesbischquote:Op woensdag 25 mei 2005 13:40 schreef Nory het volgende:
'Karla: Waag het niet. Ik zet een foto van u in uw onderbroek op het internet. (Parool/Medialog)'![]()
quote:Op donderdag 26 mei 2005 19:19 schreef HarigeKerel het volgende:
"Druk me eens tegen je boezem" zegt Natalie en die Krieke doet het maar half: da's a big no no
Ik kijk hem nu pasmaar heb hem dankzij
Keijz
![]()
het is idd een van de hoogtepunten door nathaliequote:Op donderdag 26 mei 2005 19:43 schreef HarigeKerel het volgende:
"Moslimsgewijs" dat woord kende ik niet![]()
Die vond ik briljant die opmerkingquote:Op donderdag 26 mei 2005 19:43 schreef HarigeKerel het volgende:
"Moslimsgewijs"
Haha prachtig jaquote:Op donderdag 26 mei 2005 19:43 schreef HarigeKerel het volgende:
"Moslimsgewijs" dat woord kende ik niet![]()
Ze zullen je maar ineens op de rem trappen, omdat ze denken dat er een hond onder ligtquote:Op donderdag 26 mei 2005 21:37 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Blijkt nu in die laatste aflevering dat het woord "Go" in het Chinees een "hond" is ...
Die Chinezen moeten zich nogal wat afgevraagd hebben toen die kandidaten allemaal "gogogogo!" liepen te roepen ...
Ja, ze hebben sneller door het centrum gelift dan de organisatie met helicopter en metro ter plaatse kwamquote:Op vrijdag 27 mei 2005 13:44 schreef Nory het volgende:
Nog sneller? Ze gingen toch al met een helicopter?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |