dat was al in de eerste of tweede aflevering met Just en Brechtjequote:Op zondag 22 mei 2005 21:43 schreef TheVulture het volgende:
daar moet dan de crash inzitten anders snap ik het niet
Die crash zit gewoon in de leader (een van de weinige spectaculaire momenten) en was van Just & Brechtjequote:Op zondag 22 mei 2005 21:43 schreef TheVulture het volgende:
daar moet dan de crash inzitten anders snap ik het niet
nee, dat was niet die crash, dit is een andere met een rood busje ofzoquote:Op zondag 22 mei 2005 21:45 schreef ikkebenerook het volgende:
[..]
dat was al in de eerste of tweede aflevering met Just en Brechtje
*Mee doetquote:Op zondag 22 mei 2005 21:45 schreef rubbereend het volgende:geweldige winnaars maar beide koppels waren terechte winnaars geweest, toch gunde k t de dames meer
sophie
ROOS
je bent er lekker op tijd bijquote:Op zondag 22 mei 2005 21:44 schreef tong80 het volgende:
Wat een manipulatie door de programmamakers. Maar wat ik net in een kwartier zag beviel me wel. Ik ga volgende week zeker weer kijken. Ik hoop dat die meiden winnen.
neeeheee, dat is een andere , met een heel ander busje.........tsjonge jongequote:Op zondag 22 mei 2005 21:46 schreef misterDre het volgende:
[..]
Die crash zit gewoon in de leader (een van de weinige spectaculaire momenten) en was van Just & Brechtje![]()
Hahaha ja geweldig.. die droop echtquote:Op zondag 22 mei 2005 21:46 schreef PirE het volgende:
Karla en Sophie![]()
![]()
![]()
Nu maar hopen dat Karla dat adres van die Indier nog heeft.
Dat heb je echt iets gemistquote:Op zondag 22 mei 2005 21:48 schreef Sport_Life het volgende:
De laatste 15 min gemist vanwege onweer en wind en dan doet onze schotel het niet!.
Die meiden hebben gewonnen dus?. Wat was de eindopdracht? Of hoefden ze alleen maar als eerste aan te komen?
Wat jij wilquote:Op zondag 22 mei 2005 21:48 schreef amaranta het volgende:
[..]
neeeheee, dat is een andere , met een heel ander busje.........tsjonge jonge
In die treinquote:Op zondag 22 mei 2005 21:48 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Hahaha ja geweldig.. die droop echt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |