vorig jaar was het hilarisch, laten we hopen dat het dit jaar minstens even leuk wordt... ...en dat de Nederlanders winnenquote:"Ernst Paul had helemaal gelijk. Peking Express is absoluut een hel!" Art Rooijakkers is de nieuwe presentator van Peking Express. Samen met Roos van Acker zal hij de acht koppels volgens tijdens hun avontuur van Peking naar Bombay.
"Niet alleen voor de kandidaten was de tocht zwaar. Ook voor de crew was het behoorlijk pittig om door China, Nepal en India te reizen. Eigenlijk is het collectieve waanzien, maar deze hel is me wel goed bevallen. Om maar even een voorbeeld te noemen: de files in China. Op gegeven moment stonden we in de file. We dachten dat het zo'n anderhalf uur zou duren. Toen we het gingen navragen bij werd er gezegd dat de file wel eens twee dagen kon duren!"
Als we Art vragen wat de kijker in het tweede seizoen van Peking Express kan verwachten, antwoordt hij: "De kijkers kunnen een waanzinnig avontuur verwachten. De landen waardoor de koppels reizen zijn erg fascinerend. Je krijgt China, Nepal en India te zien zoals ze in nog geen enkel reisprogramma onder de aandacht zijn gebracht. En ook de koppels zijn net zo interessant als vorig jaar. Genoeg reden om te kijken vanaf zondag 6 maart om 20.30 uur!"
downloaden?quote:Op zondag 6 maart 2005 12:26 schreef Nathox het volgende:
ik ook!! ben echt benieuwd heb het nog nooit gezien..![]()
Tijdens de vorige aflevering zat ik voor mn stage in Londen. Is die vorige serie misschien te downloaden ergens?
kewl eejquote:
dat heb ik ook, ik heb die aart-jan van de week bij goedemorgen nederland gezien, maar was niet echt onder de indruk van zijn presentatietalentquote:Op zondag 6 maart 2005 12:34 schreef Little_Acorn het volgende:
Wat ik wel jammer vind is dat Ernst Paul de presentatie niet meer doet, hij geeft het programma wat extra cachet. Maar ik ga zekor kijken!!
Klopt, hopelijk gaat EP ook dit soort programma's maken en presenteren bij John de Mol. Ben benieuwd hoe die andere kerel het doet.quote:Op zondag 6 maart 2005 12:34 schreef Little_Acorn het volgende:
Wat ik wel jammer vind is dat Ernst Paul de presentatie niet meer doet, hij geeft het programma wat extra cachet. Maar ik ga zekor kijken!!
Zonder EP is het niet hetzelfdequote:Op zondag 6 maart 2005 12:34 schreef Little_Acorn het volgende:
Achter Reinier had ik van tevoren ook niet gezocht dat hij zo ging doenquote:Op zondag 6 maart 2005 13:41 schreef RobinhoX het volgende:
Volgens mij zit daar niet echt een reinier of elias figuur tussen![]()
Je bedoeld Sophie zeker?quote:Op zondag 6 maart 2005 15:31 schreef Timothy_106 het volgende:
Sofie ziet er goed uit![]()
Het wordt dus niet herhaald....Is er dan heel toevallig iemand die het met z'n pc opneemt en het op internet kan zetten?quote:Op zondag 6 maart 2005 15:44 schreef Elocyp het volgende:
Worden de afleveringen ook herhaald? Want vanavond moet ik werken
dat is idd onmogelijkquote:Op zondag 6 maart 2005 17:48 schreef BVO het volgende:
Ik ga het niet vergelijken met vorig jaar, want dan gaat het sowieso tegenvallen. Beter dan Reinier zijn ze er niet denk ik..
Was ik ook net aan het opzoeken.quote:Op zondag 6 maart 2005 17:59 schreef keijz het volgende:
[..]
dat is idd onmogelijk
ik ga misschien ook eens die DVD kopen, hoeveel mag nog kosten?
Neen, toen de video recorder het begaf kwam er een DVD speler voor in de plaats.quote:Op zondag 6 maart 2005 18:29 schreef haagse_elfje het volgende:
ik denk het niet....
Kan je het niet gewoon opnemen?
DRIVE KLOOTZAK DRIVE!quote:Op zondag 6 maart 2005 16:37 schreef TheSeeker_NL het volgende:
DONT GIVE ME THAT FUCKIN' BULLSHIT HANS!
quote:Op zondag 6 maart 2005 16:57 schreef Orginial het volgende:
[..]
Ik heb het nog nooit gezien. Ik ga vanavond ook maar even meekijken.![]()
Wat lul je nou? Net had je het nog nooit gezien.quote:Op zondag 6 maart 2005 19:51 schreef Orginial het volgende:
Is echt zo geweldig als iedereen hier zegt? Ik dacht toen ik het zag, wat een kutprogramma.![]()
* keijz bier en chips paktquote:Op zondag 6 maart 2005 19:59 schreef BliksemSchigt het volgende:
Nog een halfuurtje
* BliksemSchigt al klaar zit
Ik bedoel het topic, ik had weleens van Peking Express gehoord en toen ik de introductie hier las, zag het er niet echt boeiend uit.quote:Op zondag 6 maart 2005 20:01 schreef BVO het volgende:
[..]
Wat lul je nou? Net had je het nog nooit gezien.
Dat had ik vorig jaar ook maar toen aflvering 1 nog geen kwartier bezig was zat ik er al helemaal in. Het is zo vreselijk spannend!quote:Op zondag 6 maart 2005 20:15 schreef Orginial het volgende:
[..]
Ik bedoel het topic, ik had weleens van Peking Express gehoord en toen ik de introductie hier las, zag het er niet echt boeiend uit.![]()
Mooi koppie...weinig inhoudquote:Op zondag 6 maart 2005 20:42 schreef Timothy_106 het volgende:
Niet sportief en dan zo'n reis, na zo'n stukkie al kotsen pffff.. die gaat het zwaar krijgen!
Maar... het blijft een mooi koppie![]()
Ja, eens. Eigen liederen kwelen in de taxiquote:Op zondag 6 maart 2005 20:48 schreef -Mk- het volgende:
Die 2 vriendinnen zijn nu al irritant.
Hepie & Hepiequote:Op zondag 6 maart 2005 20:50 schreef josja het volgende:
[..]
Ja, eens. Eigen liederen kwelen in de taxi![]()
Inderdaad. EP bracht ook op een of andere manier op de goede momenten rust in z'n stem en op andere momenten juist spanning.quote:Op zondag 6 maart 2005 20:48 schreef schatje het volgende:
Die presentator trek ik echt niet. Hij mist duidelijk de charme die Ernst-Paul had.
Verschrikkelijk. Hopelijk verdwalen ze daar ofzo. Strontirritant.quote:Op zondag 6 maart 2005 20:51 schreef -Mk- het volgende:
Die homo's zijn ook al irritant.
Leuk. Allebei een partner in België hebben en dan na een dag al vreemd gaan.quote:Op zondag 6 maart 2005 20:57 schreef hardsilence het volgende:
Er bloeit iets tussen Krieke & Nathalie?
Nu al.
Ik zou het wel weten als ik Krieke wasquote:Op zondag 6 maart 2005 20:57 schreef hardsilence het volgende:
Er bloeit iets tussen Krieke & Nathalie?
Yeah right. Nu al.
Snel krikkenquote:Op zondag 6 maart 2005 21:00 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ik zou het wel weten als ik Krieke was![]()
Ja, zulke momenten maken het zo leuk. Liev meisje.quote:Op zondag 6 maart 2005 20:55 schreef golfer het volgende:
Knap hoor dat kleine Chinese meisje die zichzelf via karaoke een beetje Engels heeft geleerd en mooi om te zien dat het hele dorp uitloopt naar de bezienswaardigeheid van blanke blonde 'reuzen'.
Alles voor de overwinning hèquote:Op zondag 6 maart 2005 21:24 schreef lenin het volgende:
nathalie: "dan zeggen we dat het goed komt en betalen we niet"!
* eensch. Per direct afvoeren en ergens droppen op het platteland daar.quote:Op zondag 6 maart 2005 21:29 schreef rubbereend het volgende:
die homo's en die fanatieke Belgen S&S die mogen van mij er per direct uit.
maar k heb wel t idee dat dat zo maar ineens over kan zijnquote:Op zondag 6 maart 2005 21:28 schreef golfer het volgende:
Nathalie heeft wel zin in krikken met Krieke.
EP kwam wat rustiger over, deze jongen moet alles zo nodig duidelijk benadrukken en aanzetten.quote:Op zondag 6 maart 2005 21:35 schreef MissX het volgende:
ik mis EP!!!! zijn stem gaf echt wat extra's aan het programma.
Die 2 mutsen mogen wel snel opflikkeren met hun stomme gehinnek.
Wat ik me afvroeg bij ons wordt het Belgische af en toe ondertiteld, ondertitelen ze in Belgie het Nederlands?
India is een Engelse Kolonie, daar kunnen ze allemaal Engelsquote:Op zondag 6 maart 2005 21:38 schreef trepper het volgende:
Die Jeroen en Manja moeten China makkelijk door kunnen komen. Ben benieuwd of ie ook indiaas of hoe je die taal daar ook noemt heeft geleerd.
helemaal mee eens! toch had ik het helemaal gaaf gevonden als reinier ineens aan de start zou staan en zou verklaren dat ie toch nog eens zou willen winnen!!!quote:Op zondag 6 maart 2005 21:30 schreef yohan.nl het volgende:
Fantastisch gecast weer deze koppels!
In de grote steden misschien, maar op het platteland betwijfel ik het. En komen ze ook door Nepal? Want daar spreken ze waarschijnlijk ook een eigen taal.quote:Op zondag 6 maart 2005 21:39 schreef VoreG het volgende:
[..]
India is een Engelse Kolonie, daar kunnen ze allemaal Engels
idd EP bracht echt rust op soms erg hectische momenten, maar kon ook extra spanning inbouwen met zijn stem. Dat zie ik deze jongen niet zo gauw doen.quote:Op zondag 6 maart 2005 21:37 schreef rubbereend het volgende:
[..]
EP kwam wat rustiger over, deze jongen moet alles zo nodig duidelijk benadrukken en aanzetten.
Platteland kennen er ook veel Engels. Engels is dan ook de officiele taal daarquote:Op zondag 6 maart 2005 21:41 schreef trepper het volgende:
[..]
In de grote steden misschien, maar op het platteland betwijfel ik het. En komen ze ook door Nepal? Want daar spreken ze waarschijnlijk ook een eigen taal.
waar komt deze gozer eigenelijk vandaan? Één of ander belspelletje?quote:Op zondag 6 maart 2005 21:41 schreef MissX het volgende:
[..]
idd EP bracht echt rust op soms erg hectische momenten, maar kon ook extra spanning inbouwen met zijn stem. Dat zie ik deze jongen niet zo gauw doen.
Hij komt me wat te hyper en onrustig over. Wil zichzelf duidelijk bewijzen.
quote:Op zondag 6 maart 2005 21:44 schreef VoreG het volgende:
"Vandaag een file van 20km op de A2"
- Wel GVD waarom kunnen ze in Nederland nooit fatsoenlijk !@%!@%!#@!!# "
"Vandaag een file van 1 1/2 dag"
- Ah mooi we hebben mazzel
AT5 geloof ik.quote:Op zondag 6 maart 2005 21:46 schreef rubbereend het volgende:
[..]
waar komt deze gozer eigenelijk vandaan? Één of ander belspelletje?
moeten ze nog wel zien te winnen anders kunnen zequote:Op zondag 6 maart 2005 21:52 schreef golfer het volgende:
Jeroen en Manja zijn goed bezig. 2 amuletten (20.000 euro) in de pocket en de eerste plek.![]()
Jij slaat ook snel om...quote:Op zondag 6 maart 2005 21:56 schreef Orginial het volgende:
Ik zie het pas voor het eerst, en man wat is dit gewéldig. Ik ben nu al helemaal fan.![]()
Nathalie,Krieke,Jeroen & Manja![]()
Ik heb me méteen op je Peking Express-forum aangemeldt.quote:Op zondag 6 maart 2005 22:00 schreef BVO het volgende:
Oh ja, het hoogtepunt was natuurlijk weer..
"Dikke proficiat".
Ja he.quote:Op zondag 6 maart 2005 22:03 schreef --Globe-- het volgende:
wat wekken die sofie en steven al irritatie op.. schitterend
Hier ben ik het helemaal mee eensquote:Op zondag 6 maart 2005 22:03 schreef Jojogirl het volgende:
* Jojogirl vindt de homo's volkomen onbenullen en de vriendinnen tuttebellen. Die zullen er wel snel uitliggen. En Steven/Sofie is het koppel met de hoogste irritatiefactor.
NEE!!!quote:Op zondag 6 maart 2005 22:05 schreef merino het volgende:
shit shit shit shit shit shit
gemist
wordt zeker niet herhaald?
ja toen je die twee geiten zei wist ik al meteen over wie het ging hoorquote:Op zondag 6 maart 2005 22:06 schreef BVO het volgende:
[..]
Ja he..
Dat "Go, go, go" was ook wel heel erg wannabe-Reinier
.
.
Herman en Kris zijn ook duf, net als die twee geiten (die vriendinnen).
Krieke en Natalie zijn tof, net als Jeroen en Manja. Just en Brechtje gaan ook nog wel en die Rink en Jorien twijfel ik nog over..
Die homo's vind ik ook niks.
Valt me altijd op dat men bij dit soort programma's de huidige kandidaten gaat vergelijken met populaire kandidaten van vorige jaren. Zo van dat iemand die probeert na te doen ofzo, beetje jammer.quote:Op zondag 6 maart 2005 22:06 schreef BVO het volgende:
[..]
Ja he..
Dat "Go, go, go" was ook wel heel erg wannabe-Reinier
.
.
richting Pakistan en Afganistan lijkt me ook leuk.quote:Op zondag 6 maart 2005 22:04 schreef Serious_satisfaction het volgende:
peking - singapore ... idee voor volgens jaar ? ook een aardig klote eind.. china vietnam laos thailand maleisie
Die avatorquote:Op zondag 6 maart 2005 22:10 schreef yohan.nl het volgende:
Die Nathalie was wel lekker bezig: 'zullen we zeggen het komt wel in orde, en dan niet betalen?'
Krieke: 'Heb je dat wel vaker, dat je even stopt om te kotsen?'
Mijn complimenten voor de producent dat ze weer prachtige koppels gecast hebben. Die vader en zoon zijn ook humor trouwens.
ook niet bij www.uitzendinggemist.nl ofzo?quote:
Bij hem kwam het erg nep over. Vind heel die vent eng en nep.quote:Op zondag 6 maart 2005 22:10 schreef Noca het volgende:
[..]
Valt me altijd op dat men bij dit soort programma's de huidige kandidaten gaat vergelijken met populaire kandidaten van vorige jaren. Zo van dat iemand die probeert na te doen ofzo, beetje jammer.
Welke bedoel je? Als je op refresh drukt zie je weer een anderequote:
yeah! maar dwars door vietnam en maleisie ( de mooie landen ter wereld) lijkt me echt phat!,quote:Op zondag 6 maart 2005 22:11 schreef rubbereend het volgende:
[..]
richting Pakistan en Afganistan lijkt me ook leuk.
En die Sofie een kruising tussen een poedel en een pitbull.quote:Op zondag 6 maart 2005 22:13 schreef RobinhoX het volgende:
Steven & Sofie =die steven is een kruising tussen reinier en elias
was hij toen ook al zo irritant?quote:Op zondag 6 maart 2005 22:13 schreef akkien het volgende:
ik heb bij marco (1 van die 2 homo's) in de klas gezeten..... tot net aan 2 jaar geleden snapte die zelf nog niet dat ie homo was...
Is hij IRL ook zo'n kneusquote:Op zondag 6 maart 2005 22:13 schreef akkien het volgende:
ik heb bij marco (1 van die 2 homo's) in de klas gezeten..... tot net aan 2 jaar geleden snapte die zelf nog niet dat ie homo was...
Ah okquote:Op zondag 6 maart 2005 22:13 schreef BVO het volgende:
[..]
Bij hem kwam het erg nep over. Vind heel die vent eng en nep.
En ja, ik "ken" hem pas 3 kwartier..
Echt wel. Ik ook.quote:Op zondag 6 maart 2005 22:12 schreef Orginial het volgende:
Ik erger me kapot aan die nichten, net of ze net uit bed komen en dat ze tien jaar niet naar de tandarts zijn geweest.![]()
van mij..quote:Op zondag 6 maart 2005 22:15 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ze verdient dr eigen topic!
Maar ze is wel van mij!![]()
dat komt omdat je je dan echt teveel hecht aan die mensen die meedoen.. net als met big brother, ruud en bart etc, als je gewoon openstaat voor die nieuwe 'kandidaten'quote:
zijn het vast rimnichtenquote:Op zondag 6 maart 2005 22:12 schreef Orginial het volgende:
Ik erger me kapot aan die nichten, net of ze net uit bed komen en dat ze tien jaar niet naar de tandarts zijn geweest.![]()
Bret en Tobias erin, dat zou hilarisch geweest zijnquote:Op zondag 6 maart 2005 22:20 schreef Serious_satisfaction het volgende:
[..]
hadden beter brad en tobias mee kunnen doen
denkd at ze snel van Krieke isquote:Op zondag 6 maart 2005 22:15 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ze verdient dr eigen topic!
Maar ze is wel van mij!![]()
quote:
Die vond ik dan wel weer oké. Om te lachen af en toe, en iets terug doen voor de bevolking bevalt me ook welquote:Op zondag 6 maart 2005 22:24 schreef BVO het volgende:
Wat vonden we van Herman en Kris? Ik vond ze niks..
Aan vier koppels dus al een hekel..
Herman is wel grappig. Hoe die ook stond te wachten op zijn zoon bij die tempel in het begin. En met zijn mutsenquote:Op zondag 6 maart 2005 22:24 schreef BVO het volgende:
Wat vonden we van Herman en Kris? Ik vond ze niks..
Aan vier koppels dus al een hekel..
Een stok in zo'n Chinees gammel karretje stouwen en bidden dat die fags een Chinees bergje afrossen. Misschien kunnen ze niet verder.quote:
no shit sherlockquote:
quote:Op zondag 6 maart 2005 22:27 schreef RobinhoX het volgende:
[..]
no shit sherlock
zag haar antwoord na de vraag hoe het klikt tussen hun 2.....misschien iets te goed![]()
quote:Op zondag 6 maart 2005 22:30 schreef skiczukie het volgende:
[..]
JC, denkd, kom op zeg. Werkloos zeker?
Ow, zeg dat danquote:Op zondag 6 maart 2005 22:35 schreef rubbereend het volgende:
[..]
die d hoort gewoon aan at die er achter staat, dan krijg je het woordje dat, klein typefoutje
Mwoah, wel jammer dar EP weg is, maar verder heeft het aanspreken met 'u' van een oudere gewoon met respect te maken. Raar heh.quote:Op zondag 6 maart 2005 22:53 schreef 18konijn het volgende:
Een knap gemaakt programma! In een uurtje krijg je al een aardig beeld van 8 koppels; goed gemonteerd allemaal, snel maar niet te snel. met mooie beelden van landschap en mensen.
Alleen bijzonder jammer dat EPH is afgehaakt en vervangen door een wannabee soapie, zo jong nog dat hij de oude Belgische kandidaat met "u" aansprak.
Met u aanspreken is niks mee hoor. Gewoon respectvol.quote:Op zondag 6 maart 2005 22:53 schreef 18konijn het volgende:
Een knap gemaakt programma! In een uurtje krijg je al een aardig beeld van 8 koppels; goed gemonteerd allemaal, snel maar niet te snel. met mooie beelden van landschap en mensen.
Alleen bijzonder jammer dat EPH is afgehaakt en vervangen door een wannabee soapie, zo jong nog dat hij de oude Belgische kandidaat met "u" aansprak.
Je zei hetzelfde!quote:Op zondag 6 maart 2005 22:58 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Met u aanspreken is niks mee hoor. Gewoon respectvol.
Maar EP gaf inderdaad net dat beetje extra. Jammer dat hij het niet doet.
quote:Op zondag 6 maart 2005 23:15 schreef Bluezz het volgende:
Ja, ik raak er ook aardig verslingerd aan.
- Peking
- RobinsonThe Trip
- De mol
kom maar op
The Farm! Valkt niet echt tegen.quote:Op zondag 6 maart 2005 23:15 schreef Bluezz het volgende:
Ja, ik raak er ook aardig verslingerd aan.
- Peking
- Robinson
- De mol
kom maar op
Dan moet John de Mol het programma wel mogen/willen uitzenden.quote:Op zondag 6 maart 2005 23:12 schreef yohan.nl het volgende:
Ernst-Paul komt in de volgende editie wel weer terug als alles meezit
waarop komt the amazing race, heb ik die zender ook?quote:Op zondag 6 maart 2005 23:03 schreef trepper het volgende:
Ik moet zeggen dat ik me niet stoor aan die nieuwe presentator. Ik heb het verder ook niet opgemerkt, niet in negatieve zin tenminste.
Kent er iemand trouwens de amerikaanse realityshow the amazing race? Dit is een aanrader voor de liefhebbers van Peking express. Daarbij moeten ook koppels van 2 racen, alleen dan rond de hele wereld. Daar zijn inmiddels al 6 seizoenen van geweest en zijn ze nu met seizoen 7 bezig.
http://www.cbs.com/primetime/amazing_race7
nopequote:Op zondag 6 maart 2005 23:32 schreef static het volgende:
*spuit 11*
Waren die schandknaapjes nou nog nooit op reis geweest?
Toch nog nooit samen? Volgens mij ging dat niet over op vakantie gaan in het algemeen.quote:
De afleveringen komen niet op nederlandse tv en zijn ook nog nooit uitgezonden. Je moet ze via internet binnenhalen.quote:Op maandag 7 maart 2005 00:11 schreef peejdorie het volgende:
[..]
waarop komt the amazing race, heb ik die zender ook?
[..]
hmm, hadden ze wel duidelijk mogen zeggen danquote:Op maandag 7 maart 2005 00:30 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Toch nog nooit samen? Volgens mij ging dat niet over op vakantie gaan in het algemeen.
Dat was afgelopen donderdag, T.quote:Op maandag 7 maart 2005 01:25 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Donderdag de 1e
http://www.rtl.nl/programma/defarm/index.xml
Ik ga kijken
de eerste seconde... was ze toen niet al aan het kotsen?quote:Op maandag 7 maart 2005 00:48 schreef Mvnl het volgende:
Natalie.... de eerste seconde dat ik haar in beeld zag had ik meteen een zwak voor Natalie (en dat heeft niks met aantrekkingskracht o.i.d. te maken).. leuk kind, lijkt verdomd veel op Liesbeth Kamerling by the way!!!
Naar ik tussen de regels door van Roos in een Belgisch blad heb begrepen denken ze eraan om volgend jaar door Afrika of Zuid-Amerika te trekken.quote:Op zondag 6 maart 2005 22:14 schreef Serious_satisfaction het volgende:
[..]
yeah! maar dwars door vietnam en maleisie ( de mooie landen ter wereld) lijkt me echt phat!,
dan wordt het ook een soort peking express meets expeditie robinson
Zelden eigenlijk , behalve als er echt iets onverstaanbaars voor ons inzit.quote:Op zondag 6 maart 2005 21:35 schreef MissX het volgende:
Wat ik me afvroeg bij ons wordt het Belgische af en toe ondertiteld, ondertitelen ze in Belgie het Nederlands?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |