Je zei hetzelfde!quote:Op zondag 6 maart 2005 22:58 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Met u aanspreken is niks mee hoor. Gewoon respectvol.
Maar EP gaf inderdaad net dat beetje extra. Jammer dat hij het niet doet.
quote:Op zondag 6 maart 2005 23:15 schreef Bluezz het volgende:
Ja, ik raak er ook aardig verslingerd aan.
- Peking
- RobinsonThe Trip
- De mol
kom maar op
The Farm! Valkt niet echt tegen.quote:Op zondag 6 maart 2005 23:15 schreef Bluezz het volgende:
Ja, ik raak er ook aardig verslingerd aan.
- Peking
- Robinson
- De mol
kom maar op
Dan moet John de Mol het programma wel mogen/willen uitzenden.quote:Op zondag 6 maart 2005 23:12 schreef yohan.nl het volgende:
Ernst-Paul komt in de volgende editie wel weer terug als alles meezit
waarop komt the amazing race, heb ik die zender ook?quote:Op zondag 6 maart 2005 23:03 schreef trepper het volgende:
Ik moet zeggen dat ik me niet stoor aan die nieuwe presentator. Ik heb het verder ook niet opgemerkt, niet in negatieve zin tenminste.
Kent er iemand trouwens de amerikaanse realityshow the amazing race? Dit is een aanrader voor de liefhebbers van Peking express. Daarbij moeten ook koppels van 2 racen, alleen dan rond de hele wereld. Daar zijn inmiddels al 6 seizoenen van geweest en zijn ze nu met seizoen 7 bezig.
http://www.cbs.com/primetime/amazing_race7
nopequote:Op zondag 6 maart 2005 23:32 schreef static het volgende:
*spuit 11*
Waren die schandknaapjes nou nog nooit op reis geweest?
Toch nog nooit samen? Volgens mij ging dat niet over op vakantie gaan in het algemeen.quote:
De afleveringen komen niet op nederlandse tv en zijn ook nog nooit uitgezonden. Je moet ze via internet binnenhalen.quote:Op maandag 7 maart 2005 00:11 schreef peejdorie het volgende:
[..]
waarop komt the amazing race, heb ik die zender ook?
[..]
hmm, hadden ze wel duidelijk mogen zeggen danquote:Op maandag 7 maart 2005 00:30 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Toch nog nooit samen? Volgens mij ging dat niet over op vakantie gaan in het algemeen.
Dat was afgelopen donderdag, T.quote:Op maandag 7 maart 2005 01:25 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Donderdag de 1e
http://www.rtl.nl/programma/defarm/index.xml
Ik ga kijken
de eerste seconde... was ze toen niet al aan het kotsen?quote:Op maandag 7 maart 2005 00:48 schreef Mvnl het volgende:
Natalie.... de eerste seconde dat ik haar in beeld zag had ik meteen een zwak voor Natalie (en dat heeft niks met aantrekkingskracht o.i.d. te maken).. leuk kind, lijkt verdomd veel op Liesbeth Kamerling by the way!!!
Naar ik tussen de regels door van Roos in een Belgisch blad heb begrepen denken ze eraan om volgend jaar door Afrika of Zuid-Amerika te trekken.quote:Op zondag 6 maart 2005 22:14 schreef Serious_satisfaction het volgende:
[..]
yeah! maar dwars door vietnam en maleisie ( de mooie landen ter wereld) lijkt me echt phat!,
dan wordt het ook een soort peking express meets expeditie robinson
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |