Idd vond ik ook _zeer_ laag. Bedenk dan wat anders om tijd te winnen, bijv. eerst alles uitgebreid uitpraten om de meiden wat tijd te geven.quote:Op maandag 23 mei 2005 00:14 schreef Major_Star het volgende:
Als Nederlander schaam ik me voor het gedrag van Rink.![]()
(niet kunnen winnen en dan proberen uit de anderen een slaatje te slaan)
Geweldig juist. De ultieme wraak op Krieke, die zich volledig het kaas van het brood liet eten! De tweede keer al, nadat Rink een paar afleveringen geleden de gezamenlijke lift die hij en zijn dochter met K&N hadden wist te bewegen een omweg te maken en K&N eruit te zetten.quote:Op maandag 23 mei 2005 00:14 schreef Major_Star het volgende:
(niet kunnen winnen en dan proberen uit de anderen een slaatje te slaan)
Ik zou liever helemaal niet winnen dan dat walgelijke minne mannetje een gedeelte van mijn prijsgeld gevenquote:Op maandag 23 mei 2005 00:14 schreef Major_Star het volgende:
eens isquote:Op maandag 23 mei 2005 00:18 schreef Kozzmic het volgende:
[..]
Geweldig juist. De ultieme wraak op Krieke, die zich volledig het kaas van het brood liet eten! De tweede keer al, nadat Rink een paar afleveringen geleden de gezamenlijke lift die hij en zijn dochter met K&N hadden wist te bewegen een omweg te maken en K&N eruit te zetten.
Krieke had natuurlijk nooit met dit contract moeten instemmen.
nee idd hij had meteen het eerste contract moeten tekenen en dan lekker door racen met een rienk die mee helpt..... als ze dan gewonnen hadden geef je het geld gewoon niet gaat rink moeilijk doen gooi je het op dwang of iets dergelijks dat win je makkelijk......quote:Op maandag 23 mei 2005 00:18 schreef Kozzmic het volgende:
Eens.quote:Op maandag 23 mei 2005 00:18 schreef Kozzmic het volgende:
Klopt ja. Ik vind het af en toe ook wel verdacht spannend gemaakt, dat het eigenlijk best wel zo in elkaar gezet kan zijn dat het heel spannend was, terwijl het verschil veel groter was bijvoorbeeld.quote:Op maandag 23 mei 2005 00:38 schreef DinoPK het volgende:
Dit soort geintjes en onduidelijkheden verpesten deels het programma, natuurlijk heb je leuke televisie maar het zou ook eens een keer leuk zijn als het eerlijk zou gaan.
Contract = contract, dus als je dat tekent moet je je daar als je enig eergevoel hebt aan houden.quote:Op maandag 23 mei 2005 00:34 schreef janatwork het volgende:
[..]
nee idd hij had meteen het eerste contract moeten tekenen en dan lekker door racen met een rienk die mee helpt..... als ze dan gewonnen hadden geef je het geld gewoon niet gaat rink moeilijk doen gooi je het op dwang of iets dergelijks dat win je makkelijk......
zoizo tekende krieke een contract waarbij hij geld van nathalie ging weggeven![]()
Vind ik niet. Hij voelde zich twee keer geflikt door Krieke, dus het is m.i. wel grappig dat hij in nota bene de slotetappe de kans kreeg om hem terug te pakken.quote:Op maandag 23 mei 2005 00:42 schreef Major_Star het volgende:
[..]
Maar Rink is natuurlijk een enorme lul dat ie dit probeert...![]()
![]()
Het probleem is dat uit de beelden nooit echt duidelijk blijkt wie waar ligt. Het ene moment zit een koppel in een auto, het volgende moment staan ze weer langs de kant van de weg. Wellicht dat S&K ook een auto hadden die op hun wachtte, dat bleek niet echt duidelijk uit de beelden. En in het drukke verkeer in een wereldstad is een paar minuten voorsprong natuurlijk niets.quote:Op maandag 23 mei 2005 00:38 schreef DinoPK het volgende:
- K&N lagen idd de laatste reis voorop en hadden constant 1 auto. Waarom toch verliezen?..
De kandidaten zullen zelf wel weten wanneer ze (ongeveer) zijn aangekomen, dus als er achteraf onderling over gepraat wordt dan blijkt dat snel genoeg.quote:- Waaaarom wordt de binnenkomst gefilmd, en de tijden opgeschreven? Laat men de tijden noemen, want de programma makers kunnen nu zelf beslissen wie er eerder binnen was (er zit echt geen notaris bij daar in india..). 8 minuten verschil in het voordeel van C&S, nou laat daar dan maar bewijs van zien, ik geloof er weinig van.
OK. Ieder z'n mening.quote:Op maandag 23 mei 2005 00:47 schreef Kozzmic het volgende:
[..]
Vind ik niet. Hij voelde zich twee keer geflikt door Krieke, dus het is m.i. wel grappig dat hij in nota bene de slotetappe de kans kreeg om hem terug te pakken.
Die is van het gewonnen geld dus lekker gaan skien, en wint prompt opnieuw iets.quote:Den Skitag im Überblick
Als erstes Skigebiet konnten die Gäste der Planai & Hochwurzen heuer direkt vor Ort ein Skidiagramm erstellen, welches Auskunft über die bewältigten Höhenmeter sowie die Anzahl der Pistenkilometer gibt.
Als voriges Jahr das junge Tiroler Unternehmen "Skiline" mit ihrer Idee, von jedem Gast eine Höhenmeterstatistik zu erstellen, an die Öffentlichkeit trat, waren die Planai-Bahnen das einzige Seilbahnunternehmen im Alpenraum, das bereit war, gemeinsam mit den jungen, innovativen Technikern die Idee in die Realität umzusetzen.
"Wir haben mit 15.000 Usern gerechnet. Dass innerhalb von 3 Monaten 100.000 Gäste dieses neue Angebot nützen, hat uns sehr positiv überrascht", so Mag. Trummer von den Planai-Bahnen. Und so einfach funktioniert es: Am Ende des Skitages gibt der Gast einfach die Skipassnummer (steht auf dem Ticket) und seine Mailadresse in einen eigenen Terminal in der Talstation ein. Innerhalb von 10 Sekunden erhält er einen Ausdruck über die bewältigten Höhenmeter, die benützten Anlagen, die Anzahl der Liftfahrten, die Anzahl der Abfahrtskilometer usw. ausgehändigt.
Der Spitzenreiter liegt übrigens bei 23.000 Höhenmeter an einem einzigen Skitag!
Frau Karla Bosschaerts aus Belgien war die 100.000-sete Benützerin des "Skiline"-Services auf der Planai. Mag. Ernst Trummer überreichte eine kleine Überaschung.
http://www.lbn.at/art_wirtschaft.php
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |