abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_27261840
quote:
Op maandag 23 mei 2005 00:14 schreef Major_Star het volgende:
Als Nederlander schaam ik me voor het gedrag van Rink.
(niet kunnen winnen en dan proberen uit de anderen een slaatje te slaan )
Idd vond ik ook _zeer_ laag. Bedenk dan wat anders om tijd te winnen, bijv. eerst alles uitgebreid uitpraten om de meiden wat tijd te geven.
pi_27261890
quote:
(niet kunnen winnen en dan proberen uit de anderen een slaatje te slaan )
Geweldig juist. De ultieme wraak op Krieke, die zich volledig het kaas van het brood liet eten! De tweede keer al, nadat Rink een paar afleveringen geleden de gezamenlijke lift die hij en zijn dochter met K&N hadden wist te bewegen een omweg te maken en K&N eruit te zetten.

Krieke had natuurlijk nooit met dit contract moeten instemmen.
  maandag 23 mei 2005 @ 00:19:41 #128
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_27261906
quote:
Ik zou liever helemaal niet winnen dan dat walgelijke minne mannetje een gedeelte van mijn prijsgeld geven Wat een smerig stuk vreten is die Rink
Nothing is ever easy Zeddicus Zu'l Zorander (Wizard's First Rule)
Go then, there are other worlds than these Jake (The Gunslinger)
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 23 mei 2005 @ 00:28:55 #129
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_27262101
quote:
Op maandag 23 mei 2005 00:18 schreef Kozzmic het volgende:

[..]

Geweldig juist. De ultieme wraak op Krieke, die zich volledig het kaas van het brood liet eten! De tweede keer al, nadat Rink een paar afleveringen geleden de gezamenlijke lift die hij en zijn dochter met K&N hadden wist te bewegen een omweg te maken en K&N eruit te zetten.

eens is
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  maandag 23 mei 2005 @ 00:33:10 #130
3185 Adelante
To let it go now
pi_27262178
leuke meiden, goede uitslag

contract van Rink

"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  maandag 23 mei 2005 @ 00:34:19 #131
32474 janatwork
...leeg...
pi_27262198
quote:

nee idd hij had meteen het eerste contract moeten tekenen en dan lekker door racen met een rienk die mee helpt..... als ze dan gewonnen hadden geef je het geld gewoon niet gaat rink moeilijk doen gooi je het op dwang of iets dergelijks dat win je makkelijk......

zoizo tekende krieke een contract waarbij hij geld van nathalie ging weggeven
eten!!!
pi_27262210
Rink
Ik heb een interview gehoord op Radio Noord met deze minkukel

Blij dat die twee meiden gewonnen hebben
  maandag 23 mei 2005 @ 00:36:41 #133
3185 Adelante
To let it go now
pi_27262238
qua geld hadden ze beter een deal met z'n 4-en kunnen maken trouwens, krieke en nathalie hadden al 4 amuletten, als ze karla en sophie hen nou ook de andere 4 hadden laten winnen en tevens de race, hadden ze per koppel 40.000 euri gehad

maar, dat was vast minder spannend geweest
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_27262280
Leuke aflevering maar wel heel erg zwaar gemanipuleerd:
- Rink & Jorien zijn zwaar tegen K&N, en dat weten de programma makers ook. Sowieso laat je een Rink nooit zo'n achterlijk contractje opstellen, dat kun je gewoon echt niet maken.

- K&N lagen idd de laatste reis voorop en hadden constant 1 auto. Waarom toch verliezen?..

- Waaaarom wordt de binnenkomst gefilmd, en de tijden opgeschreven? Laat men de tijden noemen, want de programma makers kunnen nu zelf beslissen wie er eerder binnen was (er zit echt geen notaris bij daar in india..). 8 minuten verschil in het voordeel van C&S, nou laat daar dan maar bewijs van zien, ik geloof er weinig van.

Dit soort geintjes en onduidelijkheden verpesten deels het programma, natuurlijk heb je leuke televisie maar het zou ook eens een keer leuk zijn als het eerlijk zou gaan.
pi_27262310
" zoizo "

Moet opgenomen worden in de Dikke van Dale
  maandag 23 mei 2005 @ 00:42:05 #136
12761 Major_Star
 ik een eikel?
pi_27262346
quote:
Eens.
Maar Rink is natuurlijk een enorme lul dat ie dit probeert...
don't kill the piano player
  maandag 23 mei 2005 @ 00:44:09 #137
66110 Ambrosius
SportFreak
pi_27262387
quote:
Op maandag 23 mei 2005 00:38 schreef DinoPK het volgende:
Dit soort geintjes en onduidelijkheden verpesten deels het programma, natuurlijk heb je leuke televisie maar het zou ook eens een keer leuk zijn als het eerlijk zou gaan.
Klopt ja. Ik vind het af en toe ook wel verdacht spannend gemaakt, dat het eigenlijk best wel zo in elkaar gezet kan zijn dat het heel spannend was, terwijl het verschil veel groter was bijvoorbeeld.
sig verwijderd door FA
pi_27262396
O ik vond het wel oneerlijk dat de ene naar kamer 3nogwat moesten en de anderen naar 5xx. 5 klinkt 5e etage achtig en das dan 2 trappen meer rennen!
2015: <span class="s">MLA - JFK - PMI</span>
pi_27262413
Dat manipuleren doen ze altijd bij ER.

Vorig jaar was dat namelijk ook. Ik zet ook weleens vraagtekens bij de interventies van de programmamakers.
pi_27262428
quote:
Op maandag 23 mei 2005 00:34 schreef janatwork het volgende:

[..]

nee idd hij had meteen het eerste contract moeten tekenen en dan lekker door racen met een rienk die mee helpt..... als ze dan gewonnen hadden geef je het geld gewoon niet gaat rink moeilijk doen gooi je het op dwang of iets dergelijks dat win je makkelijk......

zoizo tekende krieke een contract waarbij hij geld van nathalie ging weggeven
Contract = contract, dus als je dat tekent moet je je daar als je enig eergevoel hebt aan houden.

Maar het ging 'maar' om een amulet en vijf minuten voorsprong, nog niet om de winst van het programma. 10.000 euro lijkt me dan nogal ruim betaald, vooral omdat het voor de uitbetaling ervan niet uitmaakte of die amulet nu wel of niet gewonnen werd, en de race daarna weer geneutraliseerd werd. Daarbij ging er al zoveel tijd verloren bij het 'tekenen' van het contract, dat Krieke ook wel had kunnen beseffen dat de kans dat hij die amulet zou winnen al niet zo groot meer was.
pi_27262478
quote:
Op maandag 23 mei 2005 00:42 schreef Major_Star het volgende:

[..]

Maar Rink is natuurlijk een enorme lul dat ie dit probeert...
Vind ik niet. Hij voelde zich twee keer geflikt door Krieke, dus het is m.i. wel grappig dat hij in nota bene de slotetappe de kans kreeg om hem terug te pakken.
pi_27262543
quote:
Op maandag 23 mei 2005 00:38 schreef DinoPK het volgende:

- K&N lagen idd de laatste reis voorop en hadden constant 1 auto. Waarom toch verliezen?..
Het probleem is dat uit de beelden nooit echt duidelijk blijkt wie waar ligt. Het ene moment zit een koppel in een auto, het volgende moment staan ze weer langs de kant van de weg. Wellicht dat S&K ook een auto hadden die op hun wachtte, dat bleek niet echt duidelijk uit de beelden. En in het drukke verkeer in een wereldstad is een paar minuten voorsprong natuurlijk niets.
quote:
- Waaaarom wordt de binnenkomst gefilmd, en de tijden opgeschreven? Laat men de tijden noemen, want de programma makers kunnen nu zelf beslissen wie er eerder binnen was (er zit echt geen notaris bij daar in india..). 8 minuten verschil in het voordeel van C&S, nou laat daar dan maar bewijs van zien, ik geloof er weinig van.
De kandidaten zullen zelf wel weten wanneer ze (ongeveer) zijn aangekomen, dus als er achteraf onderling over gepraat wordt dan blijkt dat snel genoeg.
  maandag 23 mei 2005 @ 01:03:57 #143
12761 Major_Star
 ik een eikel?
pi_27262805
quote:
Op maandag 23 mei 2005 00:47 schreef Kozzmic het volgende:

[..]

Vind ik niet. Hij voelde zich twee keer geflikt door Krieke, dus het is m.i. wel grappig dat hij in nota bene de slotetappe de kans kreeg om hem terug te pakken.
OK. Ieder z'n mening.
Maar ik vind dat als je verloren hebt, je dat moet accepteren, en dan niet alsnog proberen te profiteren van een ander...
don't kill the piano player
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 23 mei 2005 @ 01:07:18 #144
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_27262861
wel grappig dat wederom het plan van het 3e koppel in de finale mislukt, vorig jaar ook al en nu staat Rinck met lege handen
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_27262967
Ik was voor Belgisch duo wint Peking Express 2 op zoek naar wat achtergrondinfo, en toen vond ik zowaar een geheel ander nieuwsbericht over Karla... (zie met name het fotootje onderaan)
quote:
Den Skitag im Überblick

Als erstes Skigebiet konnten die Gäste der Planai & Hochwurzen heuer direkt vor Ort ein Skidiagramm erstellen, welches Auskunft über die bewältigten Höhenmeter sowie die Anzahl der Pistenkilometer gibt.

Als voriges Jahr das junge Tiroler Unternehmen "Skiline" mit ihrer Idee, von jedem Gast eine Höhenmeterstatistik zu erstellen, an die Öffentlichkeit trat, waren die Planai-Bahnen das einzige Seilbahnunternehmen im Alpenraum, das bereit war, gemeinsam mit den jungen, innovativen Technikern die Idee in die Realität umzusetzen.

"Wir haben mit 15.000 Usern gerechnet. Dass innerhalb von 3 Monaten 100.000 Gäste dieses neue Angebot nützen, hat uns sehr positiv überrascht", so Mag. Trummer von den Planai-Bahnen. Und so einfach funktioniert es: Am Ende des Skitages gibt der Gast einfach die Skipassnummer (steht auf dem Ticket) und seine Mailadresse in einen eigenen Terminal in der Talstation ein. Innerhalb von 10 Sekunden erhält er einen Ausdruck über die bewältigten Höhenmeter, die benützten Anlagen, die Anzahl der Liftfahrten, die Anzahl der Abfahrtskilometer usw. ausgehändigt.

Der Spitzenreiter liegt übrigens bei 23.000 Höhenmeter an einem einzigen Skitag!

Frau Karla Bosschaerts aus Belgien war die 100.000-sete Benützerin des "Skiline"-Services auf der Planai. Mag. Ernst Trummer überreichte eine kleine Überaschung.

http://www.lbn.at/art_wirtschaft.php
Die is van het gewonnen geld dus lekker gaan skien, en wint prompt opnieuw iets.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 23 mei 2005 @ 01:15:51 #146
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_27263018
DeLuna vindt me dik ;(
pi_27264194
Leuk dat die meiden winnen...maar Rink en Jorien verpeste een beetje de aflevering
  maandag 23 mei 2005 @ 09:45:26 #148
20919 Kugari-Ken
Scandal Beauty
pi_27265949
ik vond Rinck en Jorien dan weer volslagen brilliant met hun actie.

Inventief noemen ze dat. Er is niets zo mooi als wraak, als je je meest geduchte tegenstander bij de ballen hebt en ze langzaam omdraait zodat je slachtoffer met angstzweet op z'n voorhoofd wel moet doen wat je van hem verlangt.

Krieke wilde Rinck eruit werken, en heeft hem dwarsgezeten meer dan eens, what goes around comes around, dat is nu eenmaal het risico dat je loopt in een spel, maak je veel vijanden dan kun je daar weleens spijt van krijgen later. Karla en Sophie hadden geen vijanden, en hen werd geen strobreed in de weggelegd.
There Is No Gravity.
The Earth Sucks.
--Brett Easton Ellis
  maandag 23 mei 2005 @ 10:17:17 #149
6915 Faithy
Kutwijf.
pi_27266721
Nu moet ik wel zeggen dat ik Jorien nooit als negatief heb ervaren...

Het was met name Rink die het hele zooitje (ook voor haar) wist te verpesten...
Doei.
  maandag 23 mei 2005 @ 10:19:30 #150
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_27266790
Ik vond die actie van Rinck echt Ultiem gewoon
Geweldig gewoon... lekker terug pakken .... hoort er allemaal bij!
To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')