Wij lahcen hier om die losersquote:Op zondag 22 mei 2005 13:55 schreef pascalheister het volgende:
wat doet dat busje dan hier dan even verderop
[afbeelding]
Komt omdat het maar een telefoon cam is en een dance "podium" er vaak wat ingewikelder uitziet dan een Eurosong festival podiumquote:SCH schreef in de vorige Hools:
k snap die foto's niet
Dan zit je goed in deze kroeg.quote:Op zondag 22 mei 2005 14:05 schreef MrDoegewoon het volgende:
Ik heb trouwens wijn gedronken vanacht....
Tssssssssssssss...het podium was faaaaaaaaaaaaaantaaaaaaastichquote:Op zondag 22 mei 2005 14:05 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Komt omdat het maar een telefoon cam is en een dance "podium" er vaak wat ingewikelder uitziet dan een Eurosong festival podium
wijnquote:Op zondag 22 mei 2005 14:05 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Komt omdat het maar een telefoon cam is en een dance "podium" er vaak wat ingewikelder uitziet dan een Eurosong festival podium
Ik heb trouwens wijn gedronken vanacht....
Haha dat kwam dus zo, een van de mensen die mee was zei "er staat wijn op de lijst ofzo" maar m'n gehoor is tijdens die feesten wat minder dus ik verstond "wijn" dus ik dacht why not, en bestel 2x wijnquote:Op zondag 22 mei 2005 14:39 schreef rubbereend het volgende:
[..]
wijnk zal in t vorige deel je foto's en verslag eens opzoeken
Ik ben gewoon Ajaxno1 aan het inhalenquote:
ik van 10 naar 9quote:Op zondag 22 mei 2005 15:11 schreef Eilanden het volgende:
Wow .. Ik ben gestegen
Van 21 naaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar....... 20
Lijstje van Arcee: [HOOLS] Het VBL-Café # 701 Verdrink hier je verdrietquote:Op zondag 22 mei 2005 15:43 schreef methodmich het volgende:
Waarmee Eilanden?
Rondje op kosten van Arjan Human.
Normaal gezien wel, vandaag niet.quote:Op zondag 22 mei 2005 15:54 schreef methodmich het volgende:
Dat is toch racen zonder inhalen, volgens de radio?
Nu nog steeds, schandalig...quote:Op zondag 22 mei 2005 16:11 schreef Eilanden het volgende:
Als de standen zo blijven wordt Vitesse 7e MM.......
Die beelden zullen waarschijnlijk in een aantal landen voorbijkomen, verwacht ik. Als het echt zo hilarisch is als je het zo hoort.quote:Op zondag 22 mei 2005 16:10 schreef methodmich het volgende:
Ongehoord ja! Mooiste moment van de wedstrijd geloof ik.
en knuffelen enzquote:Op zondag 22 mei 2005 16:05 schreef Blumchen het volgende:ook weer even binnen komt lopen
Ik heb zoooo een heerlijk weekend! ik doe alleen maar leuke dingen, en mijn visite is ook vet gezellig!
ik ben gaan snowboarden, gaan karten, ben gaan skaten.. en ook nog in t cafe geweest.. en heerlijk uitgeslapen enzo.. en tot 5 uur s' nachts praten enzo![]()
![]()
kruising van een koe toevallig?quote:Op zondag 22 mei 2005 16:48 schreef Bluezz het volgende:
Even de hoolspoes spammen, lekker grasvreten![]()
![]()
[afbeelding]
23 punten verloren tov PSV sinds de winterstopquote:Op zondag 22 mei 2005 16:48 schreef pascalheister het volgende:
Az is echt als een kaartenhuis in elkaar gezakt
quote:Op zondag 22 mei 2005 16:45 schreef rubbereend het volgende:
5 jaar terug was het nog groot feest omdat voor het eerst in 2,5 jaar een overwinning werd geboekt
ze zijn toen serieus op een platte kar door t dorp gereden om die eerste overwinning te vieren, 2 jaar ervoor waren ze de op één slechtste amateur club van Nederland, 0 punten en veeeeeel tegendoelpuntenquote:
quote:
Hoe slecht ben je dan als je in het tweede speelt ?quote:Op zondag 22 mei 2005 17:12 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ze zijn toen serieus op een platte kar door t dorp gereden om die eerste overwinning te vieren, 2 jaar ervoor waren ze de op één slechtste amateur club van Nederland, 0 punten en veeeeeel tegendoelpunten
quote:Op zondag 22 mei 2005 17:40 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hoe slecht ben je dan als je in het tweede speelt ?
dan is het een blommeltjequote:Op zondag 22 mei 2005 17:54 schreef methodmich het volgende:
Zo, de Chinees komt er aan op zijn brommertje.
Fijne avond allen!
12e tongquote:Op zondag 22 mei 2005 17:59 schreef tong80 het volgende:
Hoe hoog is Moldavië gisteren ge:eindigd ? Dat nummer met die oma.
quote:Op zondag 22 mei 2005 17:59 schreef pascalheister het volgende:
voor de gein moet die chinees is na 6en komen
Gekickedquote:Op zondag 22 mei 2005 17:45 schreef methodmich het volgende:
't Eiland van Dordrecht, Bluezz. Stikt van de muggen, schijnt het. Dan hebben jullie 2 dagen rust, want dan post ik niet.
En weet iemand de link naar dat HCE-voorspeltopic?
quote:Op zondag 22 mei 2005 18:58 schreef Bananenman het volgende:
Jawi was overigens spoorloos na zijn nu al beroemde (beruchte) ervaring met een fakkel afsteken op 410.
quote:Op zondag 22 mei 2005 19:02 schreef Bananenman het volgende:
Nou hij stak hem af, steward zag het, en vanaf daar begon een zinderende achtervolging door de hele Amsterdam ArenA![]()
![]()
Was het maar zoquote:Op zondag 22 mei 2005 19:03 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Op 410 en zuid wordt het toch "gedoogd" of niet ?
Dit is overigens serieus en zonder te overdrijvenquote:Op zondag 22 mei 2005 19:02 schreef Bananenman het volgende:
Nou hij stak hem af, steward zag het, en vanaf daar begon een zinderende achtervolging door de hele Amsterdam ArenA![]()
![]()
Dan maar hopen dat ze je niet alsnog herkennen. Een SV lijkt me allesbehalve leuk.quote:Op zondag 22 mei 2005 19:14 schreef JaWi het volgende:
Zonder![]()
![]()
.
Ik sta alleen op de foto schreeuwde nog een of andere lelijke steward. Maar goed, die mag hij boven zijn bed hangen want ik ben er over 3 maanden pas weer.
Maar daan, het was tof![]()
![]()
.
Ik kan kwartetten met kaarten waar nog een euro staat, stelletje afzettersquote:
Pas maar op, straks kom je op opsporing verzochtquote:Op zondag 22 mei 2005 19:14 schreef JaWi het volgende:
Zonder![]()
![]()
.
Ik sta alleen op de foto schreeuwde nog een of andere lelijke steward. Maar goed, die mag hij boven zijn bed hangen want ik ben er over 3 maanden pas weer.
Maar daan, het was tof![]()
![]()
.
Ja, maar ik was tactisch gecamoufleerd. En wat mensen hielden stewards tegen. En geluukig heb ik een puike conditiequote:Op zondag 22 mei 2005 19:19 schreef Naccie het volgende:
Btw hebben ze bij ajax geen oortjes in zodat ze kunnen doorgeven waar je bent?![]()
Lucky bastardquote:Op zondag 22 mei 2005 19:20 schreef JaWi het volgende:
[..]
Ja, maar ik was tactisch gecamoufleerd. En wat mensen hielden stewards tegen. En geluukig heb ik een puike conditie
Jaquote:
Gedaald, van 4 naar 8.quote:Op zondag 22 mei 2005 15:11 schreef Eilanden het volgende:
Wow .. Ik ben gestegen
Van 21 naaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar....... 20
er is wel meer tegen hoonden hoor, katten komen bijvoorbeeld ook nooit in je kruis snuffelenquote:Op zondag 22 mei 2005 19:36 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Daarom heb ik toch liever katten dan honden, vanwege dat incident met die grensrechter. Snappie?
En omdat ze altijd gaan blaffen als ik langsloop, maar das een tweede.
hahaha nee dat is ook weer zo... wat doen die honden daar tochquote:Op zondag 22 mei 2005 19:39 schreef rubbereend het volgende:
[..]
er is wel meer tegen hoonden hoor, katten komen bijvoorbeeld ook nooit in je kruis snuffelen
462quote:Op zondag 22 mei 2005 19:48 schreef appelsientje het volgende:
Goede avond!!
476 punten met mijn manager... erg slecht
achja er zijn wel belangrijkere dingen in het levenquote:Op zondag 22 mei 2005 19:48 schreef appelsientje het volgende:
Goede avond!!
476 punten met mijn manager... erg slecht
Ik zat zoooo te twijfelen of ik nu Alonso of Kimi moest nemen.. denk dat ik toch maar ff de manager binnenkort verander...quote:Op zondag 22 mei 2005 19:51 schreef rubbereend het volgende:
[..]
462
mwah, k had Raikonen niet moeten wisselen
Idem hier.quote:Op zondag 22 mei 2005 20:30 schreef rubbereend het volgende:
PE kijken is
* Bluezz gaat gezellig tussen golfer en eend inzittenquote:Op zondag 22 mei 2005 20:30 schreef rubbereend het volgende:
PE kijken is
Zegt ie over het zelf-geopende topic.quote:
Breinbrekertje: "Ik geef toe dat ik in de ontkenningsfase zit."quote:Op zondag 22 mei 2005 20:38 schreef SCH het volgende:
Heerlijk, die krampachtige ontkenning. Het geeft niks jongens
* SCH zet YMCA op
Nee hier ook een shit weekendquote:Op zondag 22 mei 2005 20:43 schreef Blumchen het volgende:zo.. Nu ben ik weer alleen..
Heeft iedereen zo een fijn weekend gehad?![]()
![]()
quote:Op zondag 22 mei 2005 20:41 schreef pascalheister het volgende:
gooi er zo maar een dvdtje in denk ik
SCH wil jij kiezen ?:P
quote:
Phone Booth of About Schmidtquote:Op zondag 22 mei 2005 20:46 schreef pascalheister het volgende:
[..]
die heb ik niet![]()
wel 1 uit me lijst boefje
Yepquote:Op zondag 22 mei 2005 20:51 schreef AMD64 het volgende:
Wat ook een aanrader is. The Terminal met Tom Hanks
kom je wel op schoot zitten danquote:Op zondag 22 mei 2005 20:51 schreef SCH het volgende:
Je hebt wel homofilms
Deze wordt het:
[afbeelding]
Ook een hele goeie!quote:Op zondag 22 mei 2005 20:52 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Yep
Van de week ook genoten van Pulp Fiction.
Ja pulp fiction das helemaal een topperquote:Op zondag 22 mei 2005 20:52 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Yep
Van de week ook genoten van Pulp Fiction.
quote:
quote:Op zondag 22 mei 2005 20:55 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Ook een hele goeie!
Of voor acties! Troy, King Arthur of Gladiator.
Oh heerlijk, die is echt lekker slechtquote:Op zondag 22 mei 2005 21:00 schreef pascalheister het volgende:
oja ik ga voor Signs, Bambi kan ik nu niet aan
Signs zelden zo'n saaie monotone film meegemaaktquote:Op zondag 22 mei 2005 21:00 schreef pascalheister het volgende:
The General who became a Slavequote:
Signs. Nog nooit gezien!quote:Op zondag 22 mei 2005 21:00 schreef pascalheister het volgende:
moet hem nog zien, als het niks is verkoop ik hem weer doorquote:Op zondag 22 mei 2005 21:01 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Signs zelden zo'n saaie monotone film meegemaakt
En dat maak jij uit - en dat maak jij uit - en dat maak jij uitquote:Op zondag 22 mei 2005 21:05 schreef SCH het volgende:
[..]
Je bent hier niet welkom - je bent hier niet welkom - je bent hier niet welkom
![]()
SCH maakt dat uit ja, opbokkenquote:Op zondag 22 mei 2005 21:05 schreef AMD64 het volgende:
[..]
En dat maak jij uit - en dat maak jij uit - en dat maak jij uit
quote:Op zondag 22 mei 2005 21:06 schreef Againzender het volgende:
[..]
SCH maakt dat uit ja, opbokken
Top Gear op BBC2 is trouwens bezig nu.
Jaquote:Op zondag 22 mei 2005 21:05 schreef AMD64 het volgende:
[..]
En dat maak jij uit - en dat maak jij uit - en dat maak jij uit
quote:Op zondag 22 mei 2005 21:08 schreef SCH het volgende:
We kunnen je ook gewoon heel langzaam dood laten gaan, je zegt het maar rattenzwijn
Tief dan lekker op aars.quote:Op zondag 22 mei 2005 21:10 schreef AMD64 het volgende:
[..]Ik ben bang zeg. Wat een kut sfeer trouwens hier
Loop dan leeg lelijkerd.quote:Op zondag 22 mei 2005 21:10 schreef AMD64 het volgende:
Klopt,we zijn selectiefquote:Op zondag 22 mei 2005 21:10 schreef AMD64 het volgende:
Spreek eens niet in de 'wij' vorm; je bent Bea niet, en volgens mij ook niet schizo.quote:
Wij, Hools, zijn selectiefquote:Op zondag 22 mei 2005 21:16 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Spreek eens niet in de 'wij' vorm; je bent Bea niet, en volgens mij ook niet schizo.
En nu spreek je namens mensen die het misschien helemaal niet met je eens zijn.quote:
Jawel,het is hier zo'n misselijkmakend kliekje dat je gerust van "we" kunnen sprekenquote:Op zondag 22 mei 2005 21:16 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Spreek eens niet in de 'wij' vorm; je bent Bea niet, en volgens mij ook niet schizo.
quote:Op zondag 22 mei 2005 21:10 schreef AMD64 het volgende:
gezelligquote:
Ik zat echt op het puntje van mijn stoel!!quote:Op zondag 22 mei 2005 21:51 schreef -Vaduz- het volgende:
Is de kust weer veilig?
Peking Expres einde was geweldig!
EnClauwheee!
Ja we zijn vrijdagavond laat onverwacht vertrokken voor een weekendje ouders. Hadden ze al een tijdje niet gezien en ik wilde es lekker een weekendje-zonder-scriptiequote:Op zondag 22 mei 2005 21:50 schreef appelsientje het volgende:
[..]
gezelliggoed weekend gehad??
En wat heb je allemaal gedaan??
'Nog 8 minuten, redden ze het ?'quote:Op zondag 22 mei 2005 21:55 schreef -Vaduz- het volgende:
Wat brengt jou tot deze woorden Tong?
Volgende week de aflevering over hoe ze het hebben gemaakt.
Haha ja dat wil ik wel geloven en lekker ff weg van allesquote:Op zondag 22 mei 2005 21:56 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ja we zijn vrijdagavond laat onverwacht vertrokken voor een weekendje ouders. Hadden ze al een tijdje niet gezien en ik wilde es lekker een weekendje-zonder-scriptieDus boel ingepakt en lekker laten verwennen dit weekend. Zijn ouders goed in
Was gezellig
Beer for the one and only: Popolon!quote:Op zondag 22 mei 2005 21:56 schreef popolon het volgende:
Goedemiddag, we gaan er even voor zitten: Western Conference Finals zijn begonnen.
Biertje.
Zo meteen Jiskefet en daarna Studio Voetbal.quote:Op zondag 22 mei 2005 22:01 schreef VoreG het volgende:
is er nog wat op tv?
Ja is ook goed bevallenquote:Op zondag 22 mei 2005 21:57 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Haha ja dat wil ik wel geloven en lekker ff weg van alles
Wanneer moet jij je scriptie inleveren???
Zit nu te kijken naar San Antonio Spurs - Phoenix Suns.quote:
Veel succesquote:Op zondag 22 mei 2005 22:03 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ja is ook goed bevallen
9 juni, volgende week maandag het concept*Bibber*
Ik hoef helemaal niks meer in te leverenquote:Op zondag 22 mei 2005 22:09 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Veel succesik mag eind juli iets inleveren
Dus ik heb nog ff de tijd..
met Anniekquote:Op zondag 22 mei 2005 22:02 schreef golfer het volgende:
[..]
Zo meteen Jiskefet en daarna Studio Voetbal.
Een stuk of wat examenpapiertjes.quote:
Nee die worden opgehaaltquote:Op zondag 22 mei 2005 22:14 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Een stuk of wat examenpapiertjes.
Doe maar luxe.quote:
Ik heb eigenlijk helemaal niks gedaanquote:
Buikdans-examenstuntquote:Op zondag 22 mei 2005 22:18 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Doe maar luxe.
Bij ons hadden ze een buikdans-examenstunt.Om je te bescheuren zeg.. (Ik was er niet, was vrij.
)
Precies kwa geschiedenis enzo over SLM En Manchester ramp.quote:Op zondag 22 mei 2005 22:20 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk helemaal niks gedaan
Maar je kent het als het goed is allemaal al, als je op het einde nog in 6 VWO zit met alleen maar voldoendes mag ik toch wel aannemen dat je de stof kent.
Dat weet ik nu wel!quote:Op zondag 22 mei 2005 22:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
Precies kwa geschiedenis enzo over SLM En Manchester ramp.
Jawel hoorquote:
Nee, laat zien.quote:Op zondag 22 mei 2005 22:20 schreef VoreG het volgende:
[..]
Buikdans-examenstunt
Heb je de foto's van mijn examenstunt gezien?
Standbeeld van Theater De Twee Hondjes, die zitten bij ons in de school. Was een bruine hondquote:Op zondag 22 mei 2005 22:33 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Is dat een mislukte imitatie van Cerberus ofzo?
Ik betwijfel of ik wat zal winnenquote:Op zondag 22 mei 2005 22:36 schreef rubbereend het volgende:
voordeel van de zomerstop is dat de VBL awards er dan weer aankomen
True, true. Vorige keer viel de stemmingsperiode alleen precies in mijn vakantie. Zal nu ook wel weer zo zijn.quote:Op zondag 22 mei 2005 22:36 schreef rubbereend het volgende:
Leukquote:Op zondag 22 mei 2005 22:36 schreef rubbereend het volgende:
Behoorlijk jaquote:Op zondag 22 mei 2005 22:42 schreef clauwheee het volgende:
De koffertjeszoektocht gaat wel goed dit keer
Ja Noca heeft ook zo'n raar voorgevoelquote:Op zondag 22 mei 2005 22:43 schreef VoreG het volgende:
[..]
Behoorlijk ja
Maar hij heeft gewoon de 0,01
daarvoor een nominatie krijgen lijkt me erg gaafquote:Op zondag 22 mei 2005 22:45 schreef Bos81 het volgende:
Inderdaad bijna awards tijd. Laten we hopen dat je nu wel genomineerd wordt voor de Voor Rood-Wit gezongen award. Rubber
Ik vind dat je daar recht op hebt.
Ik ben tevens weg, morgen weer vroeg op.![]()
Noca is een wijs man hij heeft gelijkquote:Op zondag 22 mei 2005 22:45 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ja Noca heeft ook zo'n raar voorgevoel
Vorig jaar was Bobu ook genomineerd, amper gezien dus je verdient emquote:Op zondag 22 mei 2005 22:46 schreef rubbereend het volgende:
[..]
daarvoor een nominatie krijgen lijkt me erg gaaf
de titel is iig vacant sinds het vertrek van TM
Die 5 miljoen in je koffer hebben en stoppen staat gelijk aan zelfmoordquote:Op zondag 22 mei 2005 22:49 schreef rubbereend het volgende:
dr zijn dr 5 lager en maar eentje hoger
Ik ga lachen als ie alsnog het laagste mogelijk heeft, en hij neemt het niet aan.quote:Op zondag 22 mei 2005 22:49 schreef Noca het volgende:
[..]
Niet dus, maar die kerel heeft een bot van 816000!!
Je weet niet of hij al wat reserve-cash heeft.quote:Op zondag 22 mei 2005 22:50 schreef VoreG het volgende:
Boerderij dik voor mekaar, lijkt me niet. Boerderijen zijn duur hoor.
ik denk dat ie het nog niet door heeftquote:Op zondag 22 mei 2005 22:51 schreef clauwheee het volgende:
Hijs wel erg rustig voor iemand die net 816.000 euro heeft gewonnen
Ja inderdaadquote:Op zondag 22 mei 2005 22:51 schreef JaWi het volgende:
En nu zal die Winston voor je deur staan met z'n koffertje..
die award is wel leuk jaquote:Op zondag 22 mei 2005 22:45 schreef Bos81 het volgende:
Inderdaad bijna awards tijd. Laten we hopen dat je nu wel genomineerd wordt voor de Voor Rood-Wit gezongen award. Rubber
Idd, dat ie dus gewoon later zich pas realiseert van 'Ik heb 816000 euro gewonnen!!''.quote:
Als je dat wel zag had ik die deur eruit gesloopt van gekkigheidquote:Op zondag 22 mei 2005 22:55 schreef JaWi het volgende:
Die kerel keek geen TV, die wint nu dus ff 816.000.
quote:
Het was fijnquote:Op zondag 22 mei 2005 22:55 schreef Againzender het volgende:
[..]Mijn moeder was er ipv mijn zusje, erg leuk altijd
Ja, leuke actie moet ik zeggen, ondanks de wedstrijd toch aardig wat sfeer in onze hoekquote:
Goed woord voor scrabblequote:Op zondag 22 mei 2005 22:42 schreef clauwheee het volgende:
De koffertjeszoektocht gaat wel goed dit keer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |