Wij lahcen hier om die losersquote:Op zondag 22 mei 2005 13:55 schreef pascalheister het volgende:
wat doet dat busje dan hier dan even verderop
[afbeelding]
Komt omdat het maar een telefoon cam is en een dance "podium" er vaak wat ingewikelder uitziet dan een Eurosong festival podiumquote:SCH schreef in de vorige Hools:
k snap die foto's niet
Dan zit je goed in deze kroeg.quote:Op zondag 22 mei 2005 14:05 schreef MrDoegewoon het volgende:
Ik heb trouwens wijn gedronken vanacht....
Tssssssssssssss...het podium was faaaaaaaaaaaaaantaaaaaaastichquote:Op zondag 22 mei 2005 14:05 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Komt omdat het maar een telefoon cam is en een dance "podium" er vaak wat ingewikelder uitziet dan een Eurosong festival podium
wijnquote:Op zondag 22 mei 2005 14:05 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Komt omdat het maar een telefoon cam is en een dance "podium" er vaak wat ingewikelder uitziet dan een Eurosong festival podium
Ik heb trouwens wijn gedronken vanacht....
Haha dat kwam dus zo, een van de mensen die mee was zei "er staat wijn op de lijst ofzo" maar m'n gehoor is tijdens die feesten wat minder dus ik verstond "wijn" dus ik dacht why not, en bestel 2x wijnquote:Op zondag 22 mei 2005 14:39 schreef rubbereend het volgende:
[..]
wijnk zal in t vorige deel je foto's en verslag eens opzoeken
Ik ben gewoon Ajaxno1 aan het inhalenquote:
ik van 10 naar 9quote:Op zondag 22 mei 2005 15:11 schreef Eilanden het volgende:
Wow .. Ik ben gestegen
Van 21 naaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar....... 20
Lijstje van Arcee: [HOOLS] Het VBL-Café # 701 Verdrink hier je verdrietquote:Op zondag 22 mei 2005 15:43 schreef methodmich het volgende:
Waarmee Eilanden?
Rondje op kosten van Arjan Human.
Normaal gezien wel, vandaag niet.quote:Op zondag 22 mei 2005 15:54 schreef methodmich het volgende:
Dat is toch racen zonder inhalen, volgens de radio?
Nu nog steeds, schandalig...quote:Op zondag 22 mei 2005 16:11 schreef Eilanden het volgende:
Als de standen zo blijven wordt Vitesse 7e MM.......
Die beelden zullen waarschijnlijk in een aantal landen voorbijkomen, verwacht ik. Als het echt zo hilarisch is als je het zo hoort.quote:Op zondag 22 mei 2005 16:10 schreef methodmich het volgende:
Ongehoord ja! Mooiste moment van de wedstrijd geloof ik.
en knuffelen enzquote:Op zondag 22 mei 2005 16:05 schreef Blumchen het volgende:ook weer even binnen komt lopen
Ik heb zoooo een heerlijk weekend! ik doe alleen maar leuke dingen, en mijn visite is ook vet gezellig!
ik ben gaan snowboarden, gaan karten, ben gaan skaten.. en ook nog in t cafe geweest.. en heerlijk uitgeslapen enzo.. en tot 5 uur s' nachts praten enzo![]()
![]()
kruising van een koe toevallig?quote:Op zondag 22 mei 2005 16:48 schreef Bluezz het volgende:
Even de hoolspoes spammen, lekker grasvreten![]()
![]()
[afbeelding]
23 punten verloren tov PSV sinds de winterstopquote:Op zondag 22 mei 2005 16:48 schreef pascalheister het volgende:
Az is echt als een kaartenhuis in elkaar gezakt
quote:Op zondag 22 mei 2005 16:45 schreef rubbereend het volgende:
5 jaar terug was het nog groot feest omdat voor het eerst in 2,5 jaar een overwinning werd geboekt
ze zijn toen serieus op een platte kar door t dorp gereden om die eerste overwinning te vieren, 2 jaar ervoor waren ze de op één slechtste amateur club van Nederland, 0 punten en veeeeeel tegendoelpuntenquote:
quote:
Hoe slecht ben je dan als je in het tweede speelt ?quote:Op zondag 22 mei 2005 17:12 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ze zijn toen serieus op een platte kar door t dorp gereden om die eerste overwinning te vieren, 2 jaar ervoor waren ze de op één slechtste amateur club van Nederland, 0 punten en veeeeeel tegendoelpunten
quote:Op zondag 22 mei 2005 17:40 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hoe slecht ben je dan als je in het tweede speelt ?
dan is het een blommeltjequote:Op zondag 22 mei 2005 17:54 schreef methodmich het volgende:
Zo, de Chinees komt er aan op zijn brommertje.
Fijne avond allen!
12e tongquote:Op zondag 22 mei 2005 17:59 schreef tong80 het volgende:
Hoe hoog is Moldavië gisteren ge:eindigd ? Dat nummer met die oma.
quote:Op zondag 22 mei 2005 17:59 schreef pascalheister het volgende:
voor de gein moet die chinees is na 6en komen
Gekickedquote:Op zondag 22 mei 2005 17:45 schreef methodmich het volgende:
't Eiland van Dordrecht, Bluezz. Stikt van de muggen, schijnt het. Dan hebben jullie 2 dagen rust, want dan post ik niet.
En weet iemand de link naar dat HCE-voorspeltopic?
quote:Op zondag 22 mei 2005 18:58 schreef Bananenman het volgende:
Jawi was overigens spoorloos na zijn nu al beroemde (beruchte) ervaring met een fakkel afsteken op 410.
quote:Op zondag 22 mei 2005 19:02 schreef Bananenman het volgende:
Nou hij stak hem af, steward zag het, en vanaf daar begon een zinderende achtervolging door de hele Amsterdam ArenA![]()
![]()
Was het maar zoquote:Op zondag 22 mei 2005 19:03 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Op 410 en zuid wordt het toch "gedoogd" of niet ?
Dit is overigens serieus en zonder te overdrijvenquote:Op zondag 22 mei 2005 19:02 schreef Bananenman het volgende:
Nou hij stak hem af, steward zag het, en vanaf daar begon een zinderende achtervolging door de hele Amsterdam ArenA![]()
![]()
Dan maar hopen dat ze je niet alsnog herkennen. Een SV lijkt me allesbehalve leuk.quote:Op zondag 22 mei 2005 19:14 schreef JaWi het volgende:
Zonder![]()
![]()
.
Ik sta alleen op de foto schreeuwde nog een of andere lelijke steward. Maar goed, die mag hij boven zijn bed hangen want ik ben er over 3 maanden pas weer.
Maar daan, het was tof![]()
![]()
.
Ik kan kwartetten met kaarten waar nog een euro staat, stelletje afzettersquote:
Pas maar op, straks kom je op opsporing verzochtquote:Op zondag 22 mei 2005 19:14 schreef JaWi het volgende:
Zonder![]()
![]()
.
Ik sta alleen op de foto schreeuwde nog een of andere lelijke steward. Maar goed, die mag hij boven zijn bed hangen want ik ben er over 3 maanden pas weer.
Maar daan, het was tof![]()
![]()
.
Ja, maar ik was tactisch gecamoufleerd. En wat mensen hielden stewards tegen. En geluukig heb ik een puike conditiequote:Op zondag 22 mei 2005 19:19 schreef Naccie het volgende:
Btw hebben ze bij ajax geen oortjes in zodat ze kunnen doorgeven waar je bent?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |