abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_20481881
Ik denk zo......

1 Ajax
2 Feyenoord
3 SC Heerenveen
4 PSV
5 Roda JC
6 AZ
7 FC Utrecht
8 RKC Waalwijk
9 RBC Roosendaal
10 FC Groningen
11 Willem II
12 NAC Breda
13 NEC
14 FC Twente
15 ADO Den Haag
16 Vitesse
17 De Graafschap
18 FC Den Bosch
pi_20481891
PSV op 4? Denk het eigenlijk niet maar voor de rest kank me er wel wat bij voorstellen ook al denkik dat vitesse dit seizoen toch wel wat beter gaat draaien
pi_20482213
1 PSV
2 Feyenoord
3 Ajax
4 Roda JC
5 Willem II
6 SC Heerenveen
7 AZ
8 FC Utrecht
9 RKC Waalwijk
10 RBC Roosendaal
11 FC Twente
12 NAC Breda
13 NEC
14 FC Groningen
15 De Graafschap
16 Vitesse
17 ADO Den Haag
18 FC Den Bosch
pi_20482277
Ik vind dat nu nog moeilijk te zeggen, aangezien de teams nog bezig zijn om hun selecties rond te krijgen. Op het eerste gezicht is PSV (tot dusver) flink verzwakt nu Robben en Kezman weg zijn. Gullit zal zich met Feyenoord moeten gaan bewijzen, terwijl Ajax het kampioensteam van vorig jaar nog redelijk bijeen heeft. Op papier lijken ze me dan ook de grootste favoriet.

Verder is er nog geen nieuwe bondscoach aangesteld. Met andere woorden: Adriaanse zit nog steeds bij AZ, dat zich goed heeft versterkt en dit jaar mogelijk echt een gooi naar een Top 3-klassering kan doen.

Onderaan zie ik het doek zo geleidelijk wel een keer vallen voor Vitesse, of anders wel voor De Graafschap. Verder ben ik benieuwd of Robert Maaskant Willem II weer aan het voetballen krijgt en wat Erwin Koeman er met RKC van terecht brengt.
  donderdag 8 juli 2004 @ 09:07:44 #5
95059 Diego27
Keep up the good work
pi_20482381
Ado gaat op zeker dit seizoen, tegen de top 10 aanhangen en niet op nummer 17 zoals hier gezegd wordt, let op mijn woorden !!

Na competitie kandidaten worden Den Bosch & Groningen !!!

Let maar op

Nr. 1 Ajax
Nr 2. Feyenoord
Nr 3 PSV
  donderdag 8 juli 2004 @ 09:31:28 #6
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_20482640
Groningen heeft toch echt een beter team dan Den Haag, ADO blijft gewoon weer lekker onderaan hangen en flikkert als het meezit gewoon de HCE weer uit

1. Ajax - Dit seizoen moet je kampioen worden, gezien de positie van de concurrentie
2. Feyenoord - Laatste seizoenshelft degelijk gepresteert. Goed is anders, maar moet PSV achter zich kunnen houden
3. PSV - Veel man verloren, hebben minstens een half seizoen nodig om zich te herpakken. De meeste "talenten" vallen door de mand
4. Roda JC - Revanche voor het opnieuw mislopen van Europees voetbal. Vorig jaar al soms smaakmaker, dit jaar nog wat sterker.
5. SC Heerenveen - Foppe is weg, dus er zal een kleine terugval zijn, maar die Friezen knokken zich wel terug in de tweede seizoenshelft
6. FC Twente - Kleine verbetering t.o.v. vorig seizoen. Wat spelers weg, wat spelers erbij, maar vooral de concurrentie die het laat afweten waardoor ze hier eindigen
7.AZ - Staan stil of gaan juist iets achteruit, het Co-effect werkt niet meer zo. Kans op Europees voetbal wordt weggegooid door het deelnemen eraan
8. FC Utrecht - Er is in Utrecht na de crisis weer een aardig elftal opgestaan wat zich langzaam terugvecht naar de subtop.
9. Willem II - Veel spelers zijn vertrokken, een aantal nieuwe (bekende) gezichten erbij, maar dat kan niet verhelpen dat bijna uit het linkerrijtje wegzakken.
10. Vitesse - Men krijgt in Arnhem het lek boven. De eerste paar wedstrijden geven het team genoeg zelfvertrouwen om er dit seizoen voor het eerst weer een aardig resultaat uit te halen..
11. NAC Breda - Ploeg met af en toe een aardige wedstrijd, maar ook hier vallen belangrijke spelers weg, waardoor ze toch aardig wat terrein verliezen
12. FC Groningen - Pakt de punten die ze nodig hebben om nooit echt in gevaar voor nacompetitie te komen.
13. NEC - Neeskens is helemaal passe. Met Hersi valt er sowieso een leuke speler wag en dat zijn dan direct de twee redenen waarom NEC onderaan blijft bungelen.
14. RBC Roosendaal - De belangrijkste man is weg, de trainer. RBC blijkt toch niet meer dan een middelmatig ploegje wat vorig jaar in de eerste seizoenshelft een sprookje beleefde
15. RKC Waalwijk - Was al weggezakt, na het verlies van de trainer zakken ze helemaal weg, al hoeven ze net geen nacompetitie te spelen.
16. FC Den Bosch - De enige club uit de GGD die soms voor een leuk resultaat kan zorgen, kan toch niet doen geloven dat de top van de GGD eredivisiewaardig is.
17. ADO Den Haag - De leuke oplevingen van vorig seizoen zijn er niet meer, ADO duikelt regelrecht de nacompetitie in.
18. De Graafschap - Hoewel wat meer glansrijk dan de vorige keer dat ze in Doetinchem degradeerden, moet ook De Graafschap (samen met ADO) aan degradatie denken.
pi_20483011
Adriaanse blijft bij AZ hij heeft zelf al aangegeven nog geen bonscoach te willen worden. En Groningen heeft zeer goed ingekocht en die verwacht ik als verrassing van het seizoen.
pi_20488774
Leuk, weer zo'n voorspellijstje.

Ik zeg:

1. Ajax
2. PSV
3. Feyenoord
4. SC Heerenveen
5. Roda JC
6. FC Twente
7. AZ
8. Willem II
9. FC Utrecht
10. NAC Breda
11. NEC
12. RKC Waalwijk
13. Vitesse
14. FC Groningen
15. ADO Den Haag
16. RBC Roosendaal
17. De Graafschap
18. FC Den Bosch

Met name 6 t/m 13 zal weinig tussenzitten.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  donderdag 8 juli 2004 @ 14:27:40 #9
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_20489436
1. PSV
Door een ijzersterke verdediging, een heersend middenveld en makkelijk scorende spelers.

2. Ajax
Van der Vaart zal niet uit het dal komen en blijkt een modale speler. De "talenten" zijn niet wat men gehoopt had. Sterk seizoen van Sneyder, De Jong, Heitinga en zoals altijd Galasek.

3. Feyenoord
Feyenoord speelt eigenlijk een heel goed seizoen en begint vooral goed door Gullit's enthousiasme. Tweede helft van het seizoen valt wat tegen, maar Feyenoord blijft vlak achter de top 2 door de werklust van de Belgen.

4. AZ
Weer net niet, AZ wint van de top 3 in dit seizoen, maar verliest ook met 5-0 van ADO.

5. SC Heerenveen
6. Roda JC
7 FC Utrecht
8 RKC Waalwijk
9 RBC Roosendaal
10 NAC Breda
11 Willem II
12 NEC
13 FC Groningen
14 FC Twente
15 Vitesse
16 ADO Den Haag
17 De Graafschap
18 FC Den Bosch
..... comes great responsibility"
--==Forza PSV==-- --==Forza Nilis==--
I Shot Her Above The Kneecap, She Can Still Walk - Jack Bauer
  donderdag 8 juli 2004 @ 14:27:54 #10
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_20489443
1. PSV
2. Feyenoord
3. Ajax
4. Heerenveen
5. AZ
6. FC Utrecht
7. Roda JC
8. FC Twente
9. NAC Breda
10. Willem II
11. RBC Rossendaal
12. RKC Waalwijk
13. NEC
14. Vitesse
15. ADO Den Haag
16. FC Groningen
17. De Graafschap
18. Den Bosch
Ten percent faster with a sturdier frame
  donderdag 8 juli 2004 @ 14:28:22 #11
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_20489448
Nummers 1 t/m 3 is een mix van hoop en wat reëel is .
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_20489576
quote:
Op donderdag 8 juli 2004 14:27 schreef Spideyman het volgende:
1. PSV
Door een ijzersterke verdediging, een heersend middenveld en makkelijk scorende spelers.

2. Ajax
Van der Vaart zal niet uit het dal komen en blijkt een modale speler. De "talenten" zijn niet wat men gehoopt had. Sterk seizoen van Sneyder, De Jong, Heitinga en zoals altijd Galasek.

3

Sneijder, de Jong en Heitinga zijn toch juist de talenten? En Van der Vaart is ook in mindere doen geen modale speler.

Je hebt ingevuld op hoop, niet op realisme.
www.thuisuiteten.nl
pi_20489640
1) PSV
2) Feyenoord
3) Ajax
4) Roda JC
5) SC Heerenveen
6) FC Twente
7) FC Utrecht
8) Willem II
9) AZ
10 ) NAC
11) NEC
12) RKC Waalwijk
13) Vitesse
14) ADO Den Haag
15) RBC Roosendaal
16) FC Groningen
17) FC Den Bosch
18) De Graafschap
2015: <span class="s">MLA - JFK - PMI</span>
pi_20489659
Meer hoopvol dan realistisch denk ik
2015: <span class="s">MLA - JFK - PMI</span>
  donderdag 8 juli 2004 @ 14:38:20 #15
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_20489695
quote:
Op donderdag 8 juli 2004 14:33 schreef methodmich het volgende:

[..]

Sneijder, de Jong en Heitinga zijn toch juist de talenten? En Van der Vaart is ook in mindere doen geen modale speler.

Bovendien hebben alle makkelijk scorende spelers tegenwoordig London al thuisbasis
pi_20489836
-

[ Bericht 100% gewijzigd door Zwoerd op 08-07-2004 14:59:00 ]
Цой жив
pi_20489878
quote:
Op donderdag 8 juli 2004 14:43 schreef Zwoerd het volgende:
1 PSV
2 Ajax
3 Feyenoord
4 Roda JC
5 SC Heerenveen
6 Nac Breda
7 FC Twente
8 AZ
9 RKC Waalwijk
10 FC Utrecht
11 Willem 2
12 NEC
13 Vitesse
14 FC Groningen
15 RBC
16 ADO Den Haag
17 De Graafschap
18 FC Den Bosch

[ Bericht 0% gewijzigd door Zwoerd op 08-07-2004 15:45:31 ]
Цой жив
  donderdag 8 juli 2004 @ 14:49:21 #18
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_20489986
quote:
Op donderdag 8 juli 2004 14:33 schreef methodmich het volgende:

[..]

Voor mij hebben die spelers, vooral de internationals, zich al bewezen. En die De Jong mag van mij ten alle tijden bij PSV komen spelen. Ik doelde in de vorige post meer op Vermaelen, De Mul, De Ridder, Maduro en Lindgren de echte nieuwelingen.

Dat PSV eerst een team moet smeden is waar, daarom is het misschien niet realistisch om ze op de 1e plaats te zetten, maar ik heb Van Raay en Arnesen heel hoog zitten en verwacht dat zij grondig onderzoek hebben gedaan naar de laatste spelers die ze voor PSV hebben aangetrokken.

Zonder hoop ben je nergens. Jullie noemen dat bluf geloof ik.
  donderdag 8 juli 2004 @ 14:54:13 #19
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_20490100
Het verschil, Spideyman, is dat die talenten die je noemt niet kritiek zijn voor het succes van Ajax. De Ridder moet zich nog doorzetten en presteert naar behoren (niet optimaal, maar wat wil je van een jongen die net een paar wedstrijdjes heeft gespeeld), De Mul en Vermaelen verwacht ik weinig van, Maduro en Lindgren heb ik nog niets van gezien.

Die "talenten" die PSV heeft gekocht zijn WEL van kritiek belang, aangezien die het moeten gaan maken zonder ooit een wedstrijd voor PSV te hebben gespeeld. Vandaar dat je voorspelling gewoon erg Brabants gekleurd is.

Ajacieden hebben overigens bluf met een reden, bluf die op lucht is gebaseerd noemen zelfs wij "hopeloze grootspraak".
pi_20490194
De Mul zal zelfs niet eens in actie komen, vermoedelijk. Lindgren ook niet.
www.thuisuiteten.nl
pi_20490232
Ik denk dat Ajax, PSV of Feyenoord kampioen wordt.
It's easier to get forgiveness than permission.
pi_20490328
Gewaagd Glacius.
www.thuisuiteten.nl
pi_20490393
1. AJAX

De rest boeit me niet
  donderdag 8 juli 2004 @ 15:09:10 #24
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_20490480
Ik kan weinig anders zeggen dan 'we zullen zien'.

PSV moést zich wel vernieuwen. Niet alleen om de aflopende contracten, maar ook omdat het met de vertrokken spelers niet lukte om verder te komen dan de 1e ronde in de CL. Op een gegeven moment moet je er gewoon mee stoppen en iets nieuws proberen.
pi_20490531
ik gok

1. Feijenoord
2. PSV
3. Ajax
4. AZ
5. Roda JC
6. FC Twente
7. SC Heerenveen