kruising van een koe toevallig?quote:Op zondag 22 mei 2005 16:48 schreef Bluezz het volgende:
Even de hoolspoes spammen, lekker grasvreten![]()
![]()
[afbeelding]
23 punten verloren tov PSV sinds de winterstopquote:Op zondag 22 mei 2005 16:48 schreef pascalheister het volgende:
Az is echt als een kaartenhuis in elkaar gezakt
quote:Op zondag 22 mei 2005 16:45 schreef rubbereend het volgende:
5 jaar terug was het nog groot feest omdat voor het eerst in 2,5 jaar een overwinning werd geboekt
ze zijn toen serieus op een platte kar door t dorp gereden om die eerste overwinning te vieren, 2 jaar ervoor waren ze de op één slechtste amateur club van Nederland, 0 punten en veeeeeel tegendoelpuntenquote:
quote:
Hoe slecht ben je dan als je in het tweede speelt ?quote:Op zondag 22 mei 2005 17:12 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ze zijn toen serieus op een platte kar door t dorp gereden om die eerste overwinning te vieren, 2 jaar ervoor waren ze de op één slechtste amateur club van Nederland, 0 punten en veeeeeel tegendoelpunten
quote:Op zondag 22 mei 2005 17:40 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hoe slecht ben je dan als je in het tweede speelt ?
dan is het een blommeltjequote:Op zondag 22 mei 2005 17:54 schreef methodmich het volgende:
Zo, de Chinees komt er aan op zijn brommertje.
Fijne avond allen!
12e tongquote:Op zondag 22 mei 2005 17:59 schreef tong80 het volgende:
Hoe hoog is Moldavië gisteren ge:eindigd ? Dat nummer met die oma.
quote:Op zondag 22 mei 2005 17:59 schreef pascalheister het volgende:
voor de gein moet die chinees is na 6en komen
Gekickedquote:Op zondag 22 mei 2005 17:45 schreef methodmich het volgende:
't Eiland van Dordrecht, Bluezz. Stikt van de muggen, schijnt het. Dan hebben jullie 2 dagen rust, want dan post ik niet.
En weet iemand de link naar dat HCE-voorspeltopic?
quote:Op zondag 22 mei 2005 18:58 schreef Bananenman het volgende:
Jawi was overigens spoorloos na zijn nu al beroemde (beruchte) ervaring met een fakkel afsteken op 410.
quote:Op zondag 22 mei 2005 19:02 schreef Bananenman het volgende:
Nou hij stak hem af, steward zag het, en vanaf daar begon een zinderende achtervolging door de hele Amsterdam ArenA![]()
![]()
Was het maar zoquote:Op zondag 22 mei 2005 19:03 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Op 410 en zuid wordt het toch "gedoogd" of niet ?
Dit is overigens serieus en zonder te overdrijvenquote:Op zondag 22 mei 2005 19:02 schreef Bananenman het volgende:
Nou hij stak hem af, steward zag het, en vanaf daar begon een zinderende achtervolging door de hele Amsterdam ArenA![]()
![]()
Dan maar hopen dat ze je niet alsnog herkennen. Een SV lijkt me allesbehalve leuk.quote:Op zondag 22 mei 2005 19:14 schreef JaWi het volgende:
Zonder![]()
![]()
.
Ik sta alleen op de foto schreeuwde nog een of andere lelijke steward. Maar goed, die mag hij boven zijn bed hangen want ik ben er over 3 maanden pas weer.
Maar daan, het was tof![]()
![]()
.
Ik kan kwartetten met kaarten waar nog een euro staat, stelletje afzettersquote:
Pas maar op, straks kom je op opsporing verzochtquote:Op zondag 22 mei 2005 19:14 schreef JaWi het volgende:
Zonder![]()
![]()
.
Ik sta alleen op de foto schreeuwde nog een of andere lelijke steward. Maar goed, die mag hij boven zijn bed hangen want ik ben er over 3 maanden pas weer.
Maar daan, het was tof![]()
![]()
.
Ja, maar ik was tactisch gecamoufleerd. En wat mensen hielden stewards tegen. En geluukig heb ik een puike conditiequote:Op zondag 22 mei 2005 19:19 schreef Naccie het volgende:
Btw hebben ze bij ajax geen oortjes in zodat ze kunnen doorgeven waar je bent?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |