Ik zat echt op het puntje van mijn stoel!!quote:Op zondag 22 mei 2005 21:51 schreef -Vaduz- het volgende:
Is de kust weer veilig?
Peking Expres einde was geweldig!
EnClauwheee!
Ja we zijn vrijdagavond laat onverwacht vertrokken voor een weekendje ouders. Hadden ze al een tijdje niet gezien en ik wilde es lekker een weekendje-zonder-scriptiequote:Op zondag 22 mei 2005 21:50 schreef appelsientje het volgende:
[..]
gezelliggoed weekend gehad??
En wat heb je allemaal gedaan??
'Nog 8 minuten, redden ze het ?'quote:Op zondag 22 mei 2005 21:55 schreef -Vaduz- het volgende:
Wat brengt jou tot deze woorden Tong?
Volgende week de aflevering over hoe ze het hebben gemaakt.
Haha ja dat wil ik wel geloven en lekker ff weg van allesquote:Op zondag 22 mei 2005 21:56 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ja we zijn vrijdagavond laat onverwacht vertrokken voor een weekendje ouders. Hadden ze al een tijdje niet gezien en ik wilde es lekker een weekendje-zonder-scriptieDus boel ingepakt en lekker laten verwennen dit weekend. Zijn ouders goed in
Was gezellig
Beer for the one and only: Popolon!quote:Op zondag 22 mei 2005 21:56 schreef popolon het volgende:
Goedemiddag, we gaan er even voor zitten: Western Conference Finals zijn begonnen.
Biertje.
Zo meteen Jiskefet en daarna Studio Voetbal.quote:Op zondag 22 mei 2005 22:01 schreef VoreG het volgende:
is er nog wat op tv?
Ja is ook goed bevallenquote:Op zondag 22 mei 2005 21:57 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Haha ja dat wil ik wel geloven en lekker ff weg van alles
Wanneer moet jij je scriptie inleveren???
Zit nu te kijken naar San Antonio Spurs - Phoenix Suns.quote:
Veel succesquote:Op zondag 22 mei 2005 22:03 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ja is ook goed bevallen
9 juni, volgende week maandag het concept*Bibber*
Ik hoef helemaal niks meer in te leverenquote:Op zondag 22 mei 2005 22:09 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Veel succesik mag eind juli iets inleveren
Dus ik heb nog ff de tijd..
met Anniekquote:Op zondag 22 mei 2005 22:02 schreef golfer het volgende:
[..]
Zo meteen Jiskefet en daarna Studio Voetbal.
Een stuk of wat examenpapiertjes.quote:
Nee die worden opgehaaltquote:Op zondag 22 mei 2005 22:14 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Een stuk of wat examenpapiertjes.
Doe maar luxe.quote:
Ik heb eigenlijk helemaal niks gedaanquote:
Buikdans-examenstuntquote:Op zondag 22 mei 2005 22:18 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Doe maar luxe.
Bij ons hadden ze een buikdans-examenstunt.Om je te bescheuren zeg.. (Ik was er niet, was vrij.
)
Precies kwa geschiedenis enzo over SLM En Manchester ramp.quote:Op zondag 22 mei 2005 22:20 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk helemaal niks gedaan
Maar je kent het als het goed is allemaal al, als je op het einde nog in 6 VWO zit met alleen maar voldoendes mag ik toch wel aannemen dat je de stof kent.
Dat weet ik nu wel!quote:Op zondag 22 mei 2005 22:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
Precies kwa geschiedenis enzo over SLM En Manchester ramp.
Jawel hoorquote:
Nee, laat zien.quote:Op zondag 22 mei 2005 22:20 schreef VoreG het volgende:
[..]
Buikdans-examenstunt
Heb je de foto's van mijn examenstunt gezien?
Standbeeld van Theater De Twee Hondjes, die zitten bij ons in de school. Was een bruine hondquote:Op zondag 22 mei 2005 22:33 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Is dat een mislukte imitatie van Cerberus ofzo?
Ik betwijfel of ik wat zal winnenquote:Op zondag 22 mei 2005 22:36 schreef rubbereend het volgende:
voordeel van de zomerstop is dat de VBL awards er dan weer aankomen
True, true. Vorige keer viel de stemmingsperiode alleen precies in mijn vakantie. Zal nu ook wel weer zo zijn.quote:Op zondag 22 mei 2005 22:36 schreef rubbereend het volgende:
voordeel van de zomerstop is dat de VBL awards er dan weer aankomen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |