Een stuk of wat examenpapiertjes.quote:
Nee die worden opgehaaltquote:Op zondag 22 mei 2005 22:14 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Een stuk of wat examenpapiertjes.
Doe maar luxe.quote:
Ik heb eigenlijk helemaal niks gedaanquote:
Buikdans-examenstuntquote:Op zondag 22 mei 2005 22:18 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Doe maar luxe.
Bij ons hadden ze een buikdans-examenstunt.Om je te bescheuren zeg.. (Ik was er niet, was vrij.
)
Precies kwa geschiedenis enzo over SLM En Manchester ramp.quote:Op zondag 22 mei 2005 22:20 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk helemaal niks gedaan
Maar je kent het als het goed is allemaal al, als je op het einde nog in 6 VWO zit met alleen maar voldoendes mag ik toch wel aannemen dat je de stof kent.
Dat weet ik nu wel!quote:Op zondag 22 mei 2005 22:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
Precies kwa geschiedenis enzo over SLM En Manchester ramp.
Jawel hoorquote:
Nee, laat zien.quote:Op zondag 22 mei 2005 22:20 schreef VoreG het volgende:
[..]
Buikdans-examenstunt
Heb je de foto's van mijn examenstunt gezien?
Standbeeld van Theater De Twee Hondjes, die zitten bij ons in de school. Was een bruine hondquote:Op zondag 22 mei 2005 22:33 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Is dat een mislukte imitatie van Cerberus ofzo?
Ik betwijfel of ik wat zal winnenquote:Op zondag 22 mei 2005 22:36 schreef rubbereend het volgende:
voordeel van de zomerstop is dat de VBL awards er dan weer aankomen
True, true. Vorige keer viel de stemmingsperiode alleen precies in mijn vakantie. Zal nu ook wel weer zo zijn.quote:Op zondag 22 mei 2005 22:36 schreef rubbereend het volgende:
voordeel van de zomerstop is dat de VBL awards er dan weer aankomen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |