Ik zat echt op het puntje van mijn stoel!!quote:Op zondag 22 mei 2005 21:51 schreef -Vaduz- het volgende:
Is de kust weer veilig?
Peking Expres einde was geweldig!
EnClauwheee!
Ja we zijn vrijdagavond laat onverwacht vertrokken voor een weekendje ouders. Hadden ze al een tijdje niet gezien en ik wilde es lekker een weekendje-zonder-scriptiequote:Op zondag 22 mei 2005 21:50 schreef appelsientje het volgende:
[..]
gezelliggoed weekend gehad??
En wat heb je allemaal gedaan??
'Nog 8 minuten, redden ze het ?'quote:Op zondag 22 mei 2005 21:55 schreef -Vaduz- het volgende:
Wat brengt jou tot deze woorden Tong?
Volgende week de aflevering over hoe ze het hebben gemaakt.
Haha ja dat wil ik wel geloven en lekker ff weg van allesquote:Op zondag 22 mei 2005 21:56 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ja we zijn vrijdagavond laat onverwacht vertrokken voor een weekendje ouders. Hadden ze al een tijdje niet gezien en ik wilde es lekker een weekendje-zonder-scriptieDus boel ingepakt en lekker laten verwennen dit weekend. Zijn ouders goed in
Was gezellig
Beer for the one and only: Popolon!quote:Op zondag 22 mei 2005 21:56 schreef popolon het volgende:
Goedemiddag, we gaan er even voor zitten: Western Conference Finals zijn begonnen.
Biertje.
Zo meteen Jiskefet en daarna Studio Voetbal.quote:Op zondag 22 mei 2005 22:01 schreef VoreG het volgende:
is er nog wat op tv?
Ja is ook goed bevallenquote:Op zondag 22 mei 2005 21:57 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Haha ja dat wil ik wel geloven en lekker ff weg van alles
Wanneer moet jij je scriptie inleveren???
Zit nu te kijken naar San Antonio Spurs - Phoenix Suns.quote:
Veel succesquote:Op zondag 22 mei 2005 22:03 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ja is ook goed bevallen
9 juni, volgende week maandag het concept*Bibber*
Ik hoef helemaal niks meer in te leverenquote:Op zondag 22 mei 2005 22:09 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Veel succesik mag eind juli iets inleveren
Dus ik heb nog ff de tijd..
met Anniekquote:Op zondag 22 mei 2005 22:02 schreef golfer het volgende:
[..]
Zo meteen Jiskefet en daarna Studio Voetbal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |