Standbeeld van Theater De Twee Hondjes, die zitten bij ons in de school. Was een bruine hondquote:Op zondag 22 mei 2005 22:33 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Is dat een mislukte imitatie van Cerberus ofzo?
Ik betwijfel of ik wat zal winnenquote:Op zondag 22 mei 2005 22:36 schreef rubbereend het volgende:
voordeel van de zomerstop is dat de VBL awards er dan weer aankomen
True, true. Vorige keer viel de stemmingsperiode alleen precies in mijn vakantie. Zal nu ook wel weer zo zijn.quote:Op zondag 22 mei 2005 22:36 schreef rubbereend het volgende:
Leukquote:Op zondag 22 mei 2005 22:36 schreef rubbereend het volgende:
Behoorlijk jaquote:Op zondag 22 mei 2005 22:42 schreef clauwheee het volgende:
De koffertjeszoektocht gaat wel goed dit keer
Ja Noca heeft ook zo'n raar voorgevoelquote:Op zondag 22 mei 2005 22:43 schreef VoreG het volgende:
[..]
Behoorlijk ja
Maar hij heeft gewoon de 0,01
daarvoor een nominatie krijgen lijkt me erg gaafquote:Op zondag 22 mei 2005 22:45 schreef Bos81 het volgende:
Inderdaad bijna awards tijd. Laten we hopen dat je nu wel genomineerd wordt voor de Voor Rood-Wit gezongen award. Rubber
Ik vind dat je daar recht op hebt.
Ik ben tevens weg, morgen weer vroeg op.![]()
Noca is een wijs man hij heeft gelijkquote:Op zondag 22 mei 2005 22:45 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ja Noca heeft ook zo'n raar voorgevoel
Vorig jaar was Bobu ook genomineerd, amper gezien dus je verdient emquote:Op zondag 22 mei 2005 22:46 schreef rubbereend het volgende:
[..]
daarvoor een nominatie krijgen lijkt me erg gaaf
de titel is iig vacant sinds het vertrek van TM
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |