November 2005.quote:Op zondag 22 mei 2005 12:16 schreef OnaNia het volgende:
Laten we hier alsjeblieft geen DS vs. PSP-gebeuren van maken. Ander onderwerp. Wanneer gaat Nintendo eindelijk eens een Europese releasedate voor Kirby bekend maken?
Da's nog wel erg lang.quote:
Hoezo een misstap?quote:Op zondag 22 mei 2005 12:24 schreef Henkmanz het volgende:
Ik ben een nintendo-fan, maar ik vind dat Nintendo met de DS een flinke misstap gemaakt heeft. Ik ben bang dat het het niet gaat redden bij de PSP.
Ik ga gewoon bij de macdonalds zittenquote:Op zondag 22 mei 2005 13:14 schreef Cheiron het volgende:
Er zit een wifi hotspot in het gebouw waar ik binnenkort naartoe verhuis. Dat worden lange lunchpauzes gevuld met Mariokart vrees ik
Voordelen van de DS:quote:Op zondag 22 mei 2005 12:33 schreef Henkmanz het volgende:
Ik vind het concept heel grappig, met touchscreen, maar de uitwerking is denk ik niet voldoende om het te halen bij wat de PSP allemaal kan. Daarbij is het ontwerp van de DS nou niet echt een hoogstandje, dat vind ik echt jammer.
Jammer dat je niet het geduld had totdat de goede spellen er zijn, maarja your lossquote:Op zondag 22 mei 2005 13:46 schreef Kontiki het volgende:
Ik heb die van mij gisteren verkocht.
Na 2 maanden lag hij alweer stof te verzamelen in de kast
Desondanks best een leuk ding, maar ik ga denk ik toch voor de PSP. Kan ik meteen de iPod ook de deur uit doen.
quote:Ace Attorney will take advantage of the DS's microphone by letting you shout things such as "Objection!" while defending your client. Sounds nifty, huh?
http://gba.n64europe.com/index.php?id=3619quote:The first game Pocket PC Studios announced is Disciples 2: Dark Prophecy. Again, slated for the WinCE/Palm OS/Nintendo DS platforms, we'resure that this title will make full advantage of the touchscreen, as it will do on the WinCE/Palm OS platforms.
Disciples II: Dark Prophecy returns gamers to the magical realm of the Sacred Lands where four races - the Empire, the Mountain Clans, the Legions of the Damned and the Undead Hordes - continue the battle for the destiny of their Gods. A decade after the First Great War, the final prophecy continues to unfold. Deep within the crevices of the Sacred Lands, the Chosen One has emerged, fated to bring salvation to some and destruction to others. Braced with renewed faith and newfound conviction, each race must once again take up the sword for the sake of their people and the glory of their God.
The second game sounds more familiar: Jagged Alliance 2: Gold Pack (also for WinCE/Palm OS/Nintendo DS).
The small country of Arulco has been taken over by a merciless dictator – and only you can loosen the iron grip! Jagged Alliance 2: Gold Pack features the wildly popular strategy title Jagged Alliance 2 and its mini-sequel, Unfinished Business for hours and hours of gameplay. Featuring an enhanced version of Jagged Alliance 2, Jagged Alliance 2: Gold Pack immerses you into an elaborate role-playing universe where you will interact with more than 150 characters, recruit your own band of soldiers and create your own custom mercenary to win back Arulco – not once, but twice! The perfect blend of strategy, role playing and tactical combat!
Dat laatste snap ik niet. De PSP is een mooi ding maar het heeft toch geen 40GB opslagcapaciteit.quote:Op zondag 22 mei 2005 13:46 schreef Kontiki het volgende:
Desondanks best een leuk ding, maar ik ga denk ik toch voor de PSP. Kan ik meteen de iPod ook de deur uit doen.
Ik snap niet wat jij als misstap ziet. Nintendo staat in Japan nek-aan-nek met de PSP, en verkocht de afgelopen weken beter. Op dit moment verschilt het 2005 totaal zo'n 10-20.000 exemplaren in het voordeel van de PSP, maar neem je 2004 erbij dan doet de DS het stukken beter. Op de E3 waren er evenveel DS als PSP games, en de totale DS gameslijst is langer dan die van de PSP. Dan komt daar nog eens bij dat er bij de DS voor de meesten een recordaantal topgames tussenzit, waarbij je op de PSP (nee, ik bash niet, kijk zelf naar de lijst) toch veel consolegames ziet en slap licentiespul. Smaak verschilt, maar de DS een misstap? No way.quote:Op zondag 22 mei 2005 12:33 schreef Henkmanz het volgende:
Ik vind het concept heel grappig, met touchscreen, maar de uitwerking is denk ik niet voldoende om het te halen bij wat de PSP allemaal kan. Daarbij is het ontwerp van de DS nou niet echt een hoogstandje, dat vind ik echt jammer.
Daar ben ik het helemaal mee eensch. Als er één console is met veel goede games is het de Nintendo DS. Ik heb nog nooit een console gehad waarvan ik zoveel spellen wou hebben, die ook kort achterelkaar gelanceert worden. En dit is nog maar het begin. Ik zie er nog veel erg goeie titels voor in de toekomst er bij zitten (Sonic Rush, The new Mario Bros, Nintendogs, Kirby Canvas Curse (ofzowquote:Op zondag 22 mei 2005 14:24 schreef Thomper het volgende:
[..]
Ik snap niet wat jij als misstap ziet. Nintendo staat in Japan nek-aan-nek met de PSP, en verkocht de afgelopen weken beter. Op dit moment verschilt het 2005 totaal zo'n 10-20.000 exemplaren in het voordeel van de PSP, maar neem je 2004 erbij dan doet de DS het stukken beter. Op de E3 waren er evenveel DS als PSP games, en de totale DS gameslijst is langer dan die van de PSP. Dan komt daar nog eens bij dat er bij de DS voor de meesten een recordaantal topgames tussenzit, waarbij je op de PSP (nee, ik bash niet, kijk zelf naar de lijst) toch veel consolegames ziet en slap licentiespul. Smaak verschilt, maar de DS een misstap? No way.
dat lijkt me nou wel weer grappigquote:Op zondag 22 mei 2005 13:54 schreef mikando18 het volgende:
[..]
Jammer dat je niet het geduld had totdat de goede spellen er zijn, maarja your loss![]()
[afbeelding]
[..]
![]()
http://www.gamesarefun.com/news.php?newsid=4947
hierquote:Op zondag 22 mei 2005 14:55 schreef RaymanNL het volgende:
Weet iemand waar ik het filmpje van de persconferentie van NIntendo kan vinden, en dan heb ik het over het stukje met die DJ die elektroplankton doet?
Je hebt toch een zoekbalkquote:Op zondag 22 mei 2005 15:06 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk alleen het stukje van elektroplankton
Omg je bent mensen met een Ds tegengekomenquote:Op zondag 22 mei 2005 21:09 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik ben er vandaag in de trein achtergekomen dat het leukste spel eigenlijk gewoon pictochatten is!
Nee hoor mijn reisgenoot had (en heeft) ook een dsquote:Op zondag 22 mei 2005 21:59 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Omg je bent mensen met een Ds tegengekomen.
Inmiddels gekocht,quote:Op zondag 22 mei 2005 12:19 schreef RaymanNL het volgende:
NINTENDO DS
Maandag ga ik denk ik Pac Pix halen![]()
Van chapter 2?quote:Op maandag 23 mei 2005 16:34 schreef koei het volgende:
Ik vind Pac Pix een beetje eentonig. Ik ben nog niet zo ver (bij de eindbaas van wereld 2, ben er nog niet uit hoe ik die moet verslaan), maar het is steeds hetzelfde tot nu toe. Ik hoop dat er nog wat meer variatie in gaat komen..
Heb jij hem vandaag ook gehaaldquote:Op maandag 23 mei 2005 16:39 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
Van chapter 2?
Ik heb hem vandaag gehaald en zit in chapter 6
De eindbaas van chapter twee die versla je zo:quote:Op maandag 23 mei 2005 16:34 schreef koei het volgende:
Ik vind Pac Pix een beetje eentonig. Ik ben nog niet zo ver (bij de eindbaas van wereld 2, ben er nog niet uit hoe ik die moet verslaan), maar het is steeds hetzelfde tot nu toe. Ik hoop dat er nog wat meer variatie in gaat komen..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14.gif RaymanNL vindt dit leuk
Ziet er zeker goed uit!quote:Op zondag 22 mei 2005 14:23 schreef RaymanNL het volgende:
http://robert.host-masters.net/vids/e3-2.mov
OMFG!
WAT EEN COOL SPEL! IK MOET HEM HEBBEN! Er zitten zelfs 3D stukkies in! [afbeelding]
Dat filmpje was tijdens de Nintendo Presentatie van vorige week ook al online gegooit, maarjah het is wel een top game!quote:Op maandag 23 mei 2005 17:01 schreef Lexie het volgende:
http://games.fok.nl/news.php?newsid=4691
Filmpje van New Super Mario Bros.
Lekker weer een ouderwetse 2D-mario platformer![]()
.
Ook op games.fok? Heb ik dat gemist in de nieuwsstormquote:Op maandag 23 mei 2005 18:08 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Dat filmpje was tijdens de Nintendo Presentatie van vorige week ook al online gegooit, maarjah het is wel een top game!
Het is niet gepost op games.fok, je hebt niks misdaanquote:Op maandag 23 mei 2005 18:15 schreef Lexie het volgende:
[..]
Ook op games.fok? Heb ik dat gemist in de nieuwsstorm.
Wat kan de PSP dan? enige voordeel tov de DS is dat de PSP betere gfx heeft.quote:Op zondag 22 mei 2005 12:33 schreef Henkmanz het volgende:
Omg je verkiest een Psp qua muziek over een Ipodquote:Op zondag 22 mei 2005 13:46 schreef Kontiki het volgende:
En jji dus wel, want het staat ook niet in de submitquote:Op maandag 23 mei 2005 18:25 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Het is niet gepost op games.fok, je hebt niks misdaan
Omdat het ook al tig andere sites stond, en het dus overbodig is om het een week later ook nog eens op Fok!Games te gaan plaatsen.quote:Op maandag 23 mei 2005 20:49 schreef Lexie het volgende:
[..]
En jji dus wel, want het staat ook niet in de submit.
Jammer dat je een headset nodig hebt! Je kan toch beter de built-in mic gebruiken? Want de kwaliteit daarvan is degelijk, al hoewel je minder privacy hebt (lekker praten tegen een DS).quote:Op maandag 23 mei 2005 21:34 schreef Aram_NintendoDS het volgende:
Informatie over DSpeak:
DSpeak is de software om te 'bellen' via je DS. Het loopt geheel via de online service van Nintendo om zo wereldwijd te 'bellen' met vrienden (of vreemden). Op de E3 konden mensen het ook al eventjes uitproberen maar je kon alleen praten tegen een medewerker van Nintendo dus niet wereldwijd. Nintendo heeft vandaag meer info gegeven.
- Het werken met DSpeak zal qua geluid vrijwel gelijk zijn aan een normale telefoon verbinding.
- Om te 'bellen' met DSpeak heb je wel een headset nodig. Die headset is een oortelefoontje met een microfoon eraan. Het is ongeveer dezelfde als die je zag op de foto's vanuit de E3.
- De headset zal ook geheel draadloos zijn dus geen geknoei met snoertjes. Hij maakt verbinding via de Wi-Fi in je DS.
- Tijdens het 'bellen' is op het bovenste scherm Mario of Wario in volle 3D te zien die precies met zijn mond meebeweegt met de stem van degene met wie je belt.
First-touch
Dat laatste punt is wel erg tof, maar ik zou zeggen MEER! Yoshi, link, zelda doe ze er allemaal in! Kies je je eigen personage, eigen kleurtje kiezen of eigen logo ontwerpen op de muts van mario of link. Dat zou wel vet zijn.
Ben je recentelijk door een grote neger genomen dat je zo verzuurd bent?quote:Op maandag 23 mei 2005 21:18 schreef OnaNia het volgende:
[..]
Omdat het ook al tig andere sites stond, en het dus overbodig is om het een week later ook nog eens op Fok!Games te gaan plaatsen.
Maar verder leuk geprobeerd hoor.
Die van Thelma & Louise is briljant.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:32 schreef Cheiron het volgende:
Daar zitten echt hele grappig plaatjes tussen. Vooral die haai is vreselijk droog
Als je 'm een aantal dagen verwaarloost dan issie uitgehongerd en eenzaam enzo en negeert ie je vooral. Althans, dat had ik van Gamespot begrepen. T'is dus wel zaak dat je 'm een beetje goed onderhoudt.quote:Hoe reageert de hond als je bijv. een paar dagen je ds niet gebruikt?
Ik ben wel benieuwd hoe NFSU eigenlijk is. Wil je er een userreview over schrijven?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 16:06 schreef _BluB_ het volgende:
Vandaag mijn DS gekocht![]()
ben er heel blij mee goede aankoop![]()
owja ik heb ook nog nfs:u 2 voor de ds erbij gekocht, ook al een leuk spel![]()
is goed, ik zou er aan beginnen als ik tijd vind tussen het leren voor me exames en het spelen met mijn dsquote:Op dinsdag 24 mei 2005 16:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd hoe NFSU eigenlijk is. Wil je er een userreview over schrijven?
http://games.fok.nl/overzicht.php?action=userreviews
ik had tijd over dus de review staat er http://games.fok.nl/userreview.php?urid=4706quote:Op dinsdag 24 mei 2005 16:17 schreef _BluB_ het volgende:
[..]
is goed, ik zou er aan beginnen als ik tijd vind tussen het leren voor me exames en het spelen met mijn ds![]()
Thanks!quote:Op dinsdag 24 mei 2005 17:10 schreef _BluB_ het volgende:
[..]
ik had tijd over dus de review staat er http://games.fok.nl/userreview.php?urid=4706
het is mijn eerste review dus ik hoop dat hij goed is
Bij Yoshi maakt dat precies 0.0 uit. Er is geen storyline enzo, dus je hoeft niks te lezen.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 22:19 schreef Erwtensoep het volgende:
Jammer dat ie japans is
Top. Thanx. Klinkt wel okay, misschien dat ik hem probeer tussen Pac Pix en Meteosquote:Op dinsdag 24 mei 2005 17:10 schreef _BluB_ het volgende:
[..]
ik had tijd over dus de review staat er http://games.fok.nl/userreview.php?urid=4706
het is mijn eerste review dus ik hoop dat hij goed is
Ik heb de Shiba Variant, en m'n enige hondje is een Miniature Pinscher, ik heb em nu al een dag of 2 niet gespeeld (druk met zookeeper bezig weer!) maar krijg nu wel een beetje een schuldgevoel, alhoewel ik dan ook wel zo sadistisch ben om em zo even een bak met voer te geven en net als ie wil gaan eten het bakje weg ga halenquote:Op dinsdag 24 mei 2005 15:13 schreef philipnorth het volgende:
Even voor de mensen die nintendogs al spelen, heb je er veel plezier van?
Hoe zit het met het uitlaten enzo?
Als je dat niet doet vind je dan wat in je huis?
Hoe werkt dat?
En is het echt zo dat ie niet dood kan?
Hoe reageert de hond als je bijv. een paar dagen je ds niet gebruikt?
Je hebt het nog druk ookquote:Op dinsdag 24 mei 2005 22:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Top. Thanx. Klinkt wel okay, misschien dat ik hem probeer tussen Pac Pix en Meteos
Cool.quote:Op woensdag 25 mei 2005 08:40 schreef Mr.Happ-E het volgende:
Jazeker, die komt hier in November geloof ikHet lijkt best veel op de GBA versie, al speel je nu in het AWL dorpje
Klinkt goed iigquote:Op woensdag 25 mei 2005 01:34 schreef knater het volgende:
[..]
Ik heb de Shiba Variant, en m'n enige hondje is een Miniature Pinscher, ik heb em nu al een dag of 2 niet gespeeld (druk met zookeeper bezig weer!) maar krijg nu wel een beetje een schuldgevoel, alhoewel ik dan ook wel zo sadistisch ben om em zo even een bak met voer te geven en net als ie wil gaan eten het bakje weg ga halen![]()
Het leukste vind ik nog het uitlaten, relaxed met de frisbee gooien en dan moet die kleine rennen voor wattie waard is, vooral als er andere grotere honden zijn, laat ik em nu uit (half 2 s'nachts) dan is het ook daadwerkelijk donker.
De hond kan niet dood nee, het moet wel leuk blijven zullen ze wel bij nintendo gedacht hebben.
Hij luistert minder als je em een paar dagen verslonst
Verder valt het japans wel mee, maar goed ik heb het volledige spel nog niet benut, ik doe alleen de eerste competition en met dat geld kan ik voer en ander spul kopen.
Het is een superleuk spel, en zeker een aanrader voor mensen die beetje uitgekeken zijn op hun tamagotchi connection (zoals ik...)
quote:Op woensdag 25 mei 2005 20:52 schreef Strolie75 het volgende:
Harvest Moon voor de DS goedkoop gewonnen op eBayAls het bevalt misschien ook de DS versie in november halen.
Voor deze zomer op vakantie Gijs. Samen met FFTA.quote:
Het is inmiddels mrogen, ik wil meer, meer meerrrrr!quote:Op donderdag 26 mei 2005 00:12 schreef knater het volgende:
Ah Electroplankton is binnen!
[afbeelding]
Mooooooie doos, en echt een rustgevend spel, heerlijk.
Zitten oordopjes bij, nog niet uitgeprobeerd..
Zeker de moeite waard..zal morgen nog wat meer posten
Volgens mij komt Reggie hoogst persoonlijk je aars kicken als je met de DS prutst.quote:Op donderdag 26 mei 2005 22:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
No way dat ik ga fucken met mijn DSIk ga nu pas beginnen met het openen en prutsen van één van mijn NES-sen
Ook leuk dat wij in Nederland nu ook eens de kans krijgen om eraan te komen, normaal zijn dit soort dingen meestal voorbehouden aan Japanners en Amerikanen en hebben wij het nakijken.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 00:33 schreef knater het volgende:
je hoeft em niet te firmware flashen om de demo's te kunnen spelen, alleen WMB (Wireless Multiboot) progje, en een wireless kaart met de ralink chipset, die een 30 euro kost ofzo (ik heb de pcmcia van sitecom wl-112) echt super om demo's zo te kunnen spelen, nu hopen dat er meerdere demo's uitkomen, perfect om te kijken wat leuk is en wat niet
Naar mijn mening niet. Hoeveel sterren zou je daar aan kwijtraken?quote:Op donderdag 26 mei 2005 23:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik zit een beetje te twijfelen over de Metorid Prime demo op de DS. Hij staat in de sterrencatalogus, maar is het de moeite?
3000....quote:Op vrijdag 27 mei 2005 08:45 schreef Mr.Happ-E het volgende:
[..]
Naar mijn mening niet. Hoeveel sterren zou je daar aan kwijtraken?
3000.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 08:45 schreef Mr.Happ-E het volgende:
[..]
Naar mijn mening niet. Hoeveel sterren zou je daar aan kwijtraken?
Ik doe het nietquote:Op vrijdag 27 mei 2005 10:04 schreef Mr.Happ-E het volgende:
3000 sterren voor de Metroid DemoNiet doen, niet doen, niet doen!
Een wijs besluitquote:
Is er dan ook nog een GBA flashcard voor nodig?quote:Op vrijdag 27 mei 2005 00:33 schreef knater het volgende:
je hoeft em niet te firmware flashen om de demo's te kunnen spelen, alleen WMB (Wireless Multiboot) progje, en een wireless kaart met de ralink chipset, die een 30 euro kost ofzo
Nope, maar dan moet je bij elke reset wel weer de game downloaden.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 11:06 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Is er dan ook nog een GBA flashcard voor nodig?
Hoe zorg je ervoor dat ze vanuit je flashcart in de DS download play worden geladen dan?quote:Op vrijdag 27 mei 2005 12:03 schreef Khadgar het volgende:
[..]
Nope, maar dan moet je bij elke reset wel weer de game downloaden.
Gepatchte roms, die gewoon gedraaid worden.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 13:13 schreef OnaNia het volgende:
[..]
Hoe zorg je ervoor dat ze vanuit je flashcart in de DS download play worden geladen dan?
Hoe krijg je zonder flash card dan demo-roms aan de praat?quote:Op vrijdag 27 mei 2005 00:57 schreef knater het volgende:
als ie in de lijst staat en niet usb is ja, probeer het eens uit zou ik zeggen, je hebt dus ook andere drivers nodig dan de originele asus drivers ach, hier staat een goede tutorial http://www.aaronrogers.com/nintendods/wifime.php
Maar kies je in het DS menu dan voor GBA modus of voor download play? Uit wat je zegt maak ik op dat je gewoon GBA modus kan kiezen als je een flashcard met een DS demo erop in je DS hebt zitten en dat ie het dan vanzelf doet, klopt dat?quote:Op vrijdag 27 mei 2005 14:17 schreef Khadgar het volgende:
[..]
Gepatchte roms, die gewoon gedraaid worden.
Nog bedankt voor deze tip! Ik heb m besteld, 16,43 euro in totaal echt geen geld!quote:Op dinsdag 24 mei 2005 22:06 schreef mikando18 het volgende:
Vandaag Star Wars ep 3 gekocht, best wel vermakelijk spel en hij was nog goedkoper dan de gba versie.
http://www.play-asia.com/paOS-00.html heeft alleen deze week Yoshi voor maar 15 euro, voor de liefhebber die hem nog niet heeft
![]()
nee, klopt niet. Lees die sites die knater gaf even door, daar staat het stap voor stap uitgelegd.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 14:27 schreef OnaNia het volgende:
[..]
Maar kies je in het DS menu dan voor GBA modus of voor download play? Uit wat je zegt maak ik op dat je gewoon GBA modus kan kiezen als je een flashcard met een DS demo erop in je DS hebt zitten en dat ie het dan vanzelf doet, klopt dat?
Ja behalve dan hoe je van een .nds een .gba file maakt. Ik heb me net rot gezocht naar die patches waar Khadgar het over heeft, maar kan ze echt nergens vinden. Weet jij hoe dat patchen moet?quote:Op vrijdag 27 mei 2005 15:06 schreef koei het volgende:
[..]
nee, klopt niet. Lees die sites die knater gaf even door, daar staat het stap voor stap uitgelegd.
ndsmall.bin - Small NDS/SRL loader for use with GBA flashcard. No filesystem support. Example:quote:Op vrijdag 27 mei 2005 15:09 schreef OnaNia het volgende:
[..]
Ja behalve dan hoe je van een .nds een .gba file maakt. Ik heb me net rot gezocht naar die patches waar Khadgar het over heeft, maar kan ze echt nergens vinden. Weet jij hoe dat patchen moet?
dus dan load je die gewoon op je gba flash card?quote:Op vrijdag 27 mei 2005 18:55 schreef knater het volgende:
[..]
ndsmall.bin - Small NDS/SRL loader for use with GBA flashcard. No filesystem support. Example:
copy /b ndsmall.bin + demo.nds demo.ds.gba
zo, maar is bij mij eerlijk gezegd niet gelukt, maar als je hier http://www.akkit.org/DS/E3/ onderaan kijkt kun je alle demo's in 1 downloaden en dan flashen, en die werkt wel.
Ah, mooi. Thanksquote:Op vrijdag 27 mei 2005 18:55 schreef knater het volgende:
zo, maar is bij mij eerlijk gezegd niet gelukt, maar als je hier http://www.akkit.org/DS/E3/ onderaan kijkt kun je alle demo's in 1 downloaden en dan flashen, en die werkt wel.
En die is dan ook meteen geschikt voor straks Animal Crossing Online enzo? Ik kom er namelijk net achter dat het uitzenden van die demo's naar mijn DS met mijn eigen draadloze verbinding niet lukt (staat ook niet in het rijtje), dus daar zal ik nog wat voor bij moeten halen. 30 euro is nog wel te doen.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 19:40 schreef knater het volgende:
ik heb de pcmcia kaart van sitecom gewoon bij dixons gehaald, 30 euro.
quote:Op vrijdag 27 mei 2005 20:03 schreef Goldboy het volgende:
Nieuwe Pokémon DS
Een nieuwe Nintendo DS om de nieuwe Pokémon film te vieren.
In Japan kan je binnenkort een roze Nintendo DS met een afbeelding van Mew krijgen. De speciale Nintendo DS kan je in de Japanse Nintendo Centers krijgen voor omgerekend ongeveer 110 euro.
Ik dacht 'n spelletje.
Yoshi is de absolute replay-king.quote:Trouiwens welke zouden jullie kiezen als het om replay gaat: Need for speed 2 of Yoshi?
99.9 % zeker omdat nintendo waarschijnlijk in het spel zelf een app maakt die alle andere kaartjes ook ondersteund..quote:Op vrijdag 27 mei 2005 19:58 schreef OnaNia het volgende:
[..]
Ah, mooi. Thanks
[..]
En die is dan ook meteen geschikt voor straks Animal Crossing Online enzo? Ik kom er namelijk net achter dat het uitzenden van die demo's naar mijn DS met mijn eigen draadloze verbinding niet lukt (staat ook niet in het rijtje), dus daar zal ik nog wat voor bij moeten halen. 30 euro is nog wel te doen.
Over Yoshi verschillen de meningen heel erg in online reviews. Sommigen vinden het een fantastische replay hebben, terwijl anderen het veel te kort en eentonig vinden.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 20:03 schreef Goldboy het volgende:
Trouiwens welke zouden jullie kiezen als het om replay gaat: Need for speed 2 of Yoshi?
mijn usb wifi ding is niet ondersteundquote:Op donderdag 26 mei 2005 17:22 schreef ShadoW17 het volgende:
Iemand dit ook gelezen op DSparty
http://www.dsparty.nl/nieuws/item/15144/
hier de uitleg :
http://www.aaronrogers.com/nintendods/wifime.php#what
lijkt me wel vet E3 demo's
ook electroplankton![]()
alleen kun je dit niet doen via je router op de een of andere manier?
Tsja, je kunt volgens mij gewoon bij de bart smit/dixons e.d. gewoon protectors halen.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 09:31 schreef basalphenaar het volgende:
Ik ben gister naar het hoofdkantoor van Nintendo in Nieuwegein geweest om mijn Nintendo DS te ruilen vanwege stof achter het bovenste scherm (Best een leuk kantoor hebben zij trouwens!). Ik werd daar heel vriendelijk geholpen, ze gaven toe dat het een fabricage fout was, en ik kreeg een nieuwe. Ik heb dus nu een nieuwe, krasloze DS, mijn vorige had wel een paar krasjes. Ik wil dat nu tegengaan door van die screen protectors te kopen, ik heb er op Lik-Sang al een paar gezien, maar ik weet niet of deze goed zijn. Zijn die screen protectors ook gewoon ergens in Nederland te koop? En welke zijn het beste? Want ik heb ook verhalen gehoord over screen protectors waar lucht onder bleef zitten en dat soort dingen.
Foto.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 00:52 schreef Lexie het volgende:
Ik heb een toffe DS-schoudertas gekregen als beloning voor mijn harde werk in het promoteam![]()
.
Ik geloof dat ik die wel heb. Nicequote:Op zaterdag 28 mei 2005 11:33 schreef MMaRsu het volgende:
Nee, je moet even een ds compatible wifi kaart aanschaffen.
En dan kan je niet meer op het internet met je laptop.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 11:37 schreef nikk het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik die wel heb. Nice
Dus: veranderde netwerkkaart drivers installeren, dat gekke programma opstarten, DS demo laden en dan Nintendo DS aandoen?
Aha, dat is dus wel een nadeel dan... Dus elke keer als ik dit wil doen moet ik drivers installeren en deinstallerenquote:Op zaterdag 28 mei 2005 11:43 schreef BMH het volgende:
[..]
En dan kan je niet meer op het internet met je laptop.
En ik denk dat je daarna download play moet doenquote:Op zaterdag 28 mei 2005 11:37 schreef nikk het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik die wel heb. Nice
Dus: veranderde netwerkkaart drivers installeren, dat gekke programma opstarten, DS demo laden en dan Nintendo DS aandoen?
Jammer dat ik niet van de contest wist, khad graag meegedaan.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
Winnaars Nintendo Europa Touch foto wedstrijd:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Hoe weet ik welke adapters WiFi compatible zijn? Ik ben wel geinterreseerd namelijk.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 11:33 schreef MMaRsu het volgende:
Nee, je moet even een ds compatible wifi kaart aanschaffen.
http://ralink.rapla.net/quote:Op zaterdag 28 mei 2005 12:05 schreef MaHawK het volgende:
[..]
Hoe weet ik welke adapters WiFi compatible zijn? Ik ben wel geinterreseerd namelijk.![]()
Screenprotectors schijnen niet erg goed te ziijn, ten eerste ben je dan je garantie kwijt en ten tweede blijven er bij sommige resten achter als je ze van je scherm haalt. Je kan proberen eenquote:Op zaterdag 28 mei 2005 09:31 schreef basalphenaar het volgende:
Ik ben gister naar het hoofdkantoor van Nintendo in Nieuwegein geweest om mijn Nintendo DS te ruilen vanwege stof achter het bovenste scherm (Best een leuk kantoor hebben zij trouwens!). Ik werd daar heel vriendelijk geholpen, ze gaven toe dat het een fabricage fout was, en ik kreeg een nieuwe. Ik heb dus nu een nieuwe, krasloze DS, mijn vorige had wel een paar krasjes. Ik wil dat nu tegengaan door van die screen protectors te kopen, ik heb er op Lik-Sang al een paar gezien, maar ik weet niet of deze goed zijn. Zijn die screen protectors ook gewoon ergens in Nederland te koop? En welke zijn het beste? Want ik heb ook verhalen gehoord over screen protectors waar lucht onder bleef zitten en dat soort dingen.
Een wattenstaaf... als stylus?quote:Op zaterdag 28 mei 2005 13:24 schreef mikando18 het volgende:
Je kan proberen een wattenstaaf te gebruiken om krassen te voorkomen
Das ongeveer 27 euro per gamequote:Items on this Order Order Details/Edit
• 1 of: Nintendogs @ $43.95ea.
Arrival Date: Monday, August 22 2005
Items on this Order Order Details/Edit
• 1 of: Mario & Luigi 2 @ $43.95ea.
Arrival Date: Monday, December 5 2005
• 1 of: Another Code (Trace Memory) @ $43.95ea.
Arrival Date: Monday, September 26 2005
• 1 of: Advance Wars: Dual Strike @ $43.95ea.
Arrival Date: Monday, August 22 2005
• 1 of: Meteos @ $43.95ea.
Arrival Date: Monday, June 27 2005
Nee. Stom he?quote:Op zaterdag 28 mei 2005 13:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
En gaat Advance Wars online?
Had die prijzen idd ook al gezienquote:Op zaterdag 28 mei 2005 14:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
DVD Boxoffice:
[..]
Das ongeveer 27 euro per gameMario Kart en Animal Crossing nog niet besteld omdat ik het online gebeuren nog even wil afwachten. Nanostray en Kirby koop ik zelf in de US als ik er ben. Lost in Blue staat nog op 48 euro.
Nintendo DS
Heb je weleens extra moeten betalen bij dvdboxoffice voor bijvoorbeeld douanekosten enzo? Komen er nog verzendkosten bij en verzenden ze een beetje snel? Ik zit er namelijk ook over te denken om Meteos te bestellen.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 14:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
DVD Boxoffice:
[..]
Das ongeveer 27 euro per gameMario Kart en Animal Crossing nog niet besteld omdat ik het online gebeuren nog even wil afwachten. Nanostray en Kirby koop ik zelf in de US als ik er ben. Lost in Blue staat nog op 48 euro.
Nintendo DS
Die zijn idd enorm kut. Ik raad dan ook iedereen af om deze te kopen!quote:Op zaterdag 28 mei 2005 13:28 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik heb een screenprotector van piranha gekocht --> rotzooi
volgens GoT verzenden ze via distributiecenter in Europa, dus zit je niet met de import kosten e.d.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 17:25 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Die zijn idd enorm kut. Ik raad dan ook iedereen af om deze te kopen!
Ik ga waarschijnlijk ook eens iets kopen bij dvdboxoffice, die is echt supergoedkoop. Volgens de site hebben ze geen bezorgkosten, maar is er wel de kans dat de douane het onderschept
Trace Memory verschijnt in Amerika pas in september.. en in Europa al op 20 juni. Das wel duurder, maar 3 maanden eerder.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 14:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
DVD Boxoffice:
[..]
Nintendo DS
Heb het spel sinds 6 mei en speel het nog bijna iedere dagquote:Op vrijdag 27 mei 2005 20:03 schreef Goldboy het volgende:
Trouiwens welke zouden jullie kiezen als het om replay gaat: Need for speed 2 of Yoshi?
sluit ik me volledig bji aan, marathon is gwoon verslavendquote:Op zaterdag 28 mei 2005 18:37 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Heb het spel sinds 6 mei en speel het nog bijna iedere dagProbeer elke dag even te spelen maar soms heb ik geen tijd. Kan je wel vertellen dat hij echt heel leuk is
had eerst ook zoiets van 'tja, alleen high scores..' en had alles vrij snel geunlocked, maar je blijft de marathon toch gewoon spelen
Ik heb nu me nog wat meer verdiept in beide games (Ign/Gamespot/Etc.) en krijg steeds meer de indruk dat het heel persoonlijk is of Yoshi leuk of niet leuk is. Nou moet ik zeggen dat het me best aardig lijkt, maar vooral voor inderdaad elke dag een half uurtje. Ik wil de DS echter over 'n week of 5 gaan kopen samen met 2 games en deze meenemen op vakantie. Ik ga d'r vanuit (bij gebrek aan pc/consoles) dat ik toch wel 'n aantal uurtjes per dag ga gamen. En omdat ik m'n GBC spellen allemaal van binnenstebuiten ken wil ik die uurtjes vooral opvullen met de 2 DS games. De eerste zal Mario 64 DS worden, maar over de andere twijfel ik nog steeds en ik ga steeds meer naar NFSU omdat me die toch meer urenvullend lijkt. Yoshi dus meer voor 'n half uur over 2 jaar, NFSU meer voor 2 uur over 1 jaar. Nog 'n vraagje, weet iemand hoeveel circuits er bij NFSU zitten, dit kon ik nergens vinden.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 18:37 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Heb het spel sinds 6 mei en speel het nog bijna iedere dagProbeer elke dag even te spelen maar soms heb ik geen tijd. Kan je wel vertellen dat hij echt heel leuk is
had eerst ook zoiets van 'tja, alleen high scores..' en had alles vrij snel geunlocked, maar je blijft de marathon toch gewoon spelen
quote:Interview met Jim Merrick
Bron: Games Industry
Games Industry heeft wat leuke info uit de Europese marketing chef van Nintendo weten te persen.
Zo heeft Jim Merrick onder andere gezegd dat de Game Boy Micro hier in de herfst uit moet komen en dat we The Legend of Zelda: Twilight Princess en Pokémon XD: Gale of Darkness rond Kerst kunnen verwachten. Daarnaast heeft Merrick gezegd te twijfelen over het plaatsen van draadloze downloadpoints voor Nintendo DS demo's.
Daarintegen las ik op dit op het internet:quote:Op zaterdag 28 mei 2005 19:32 schreef Goldboy het volgende:
[..]
Ik heb nu me nog wat meer verdiept in beide games (Ign/Gamespot/Etc.) en krijg steeds meer de indruk dat het heel persoonlijk is of Yoshi leuk of niet leuk is. Nou moet ik zeggen dat het me best aardig lijkt, maar vooral voor inderdaad elke dag een half uurtje. Ik wil de DS echter over 'n week of 5 gaan kopen samen met 2 games en deze meenemen op vakantie. Ik ga d'r vanuit (bij gebrek aan pc/consoles) dat ik toch wel 'n aantal uurtjes per dag ga gamen. En omdat ik m'n GBC spellen allemaal van binnenstebuiten ken wil ik die uurtjes vooral opvullen met de 2 DS games. De eerste zal Mario 64 DS worden, maar over de andere twijfel ik nog steeds en ik ga steeds meer naar NFSU omdat me die toch meer urenvullend lijkt. Yoshi dus meer voor 'n half uur over 2 jaar, NFSU meer voor 2 uur over 1 jaar. Nog 'n vraagje, weet iemand hoeveel circuits er bij NFSU zitten, dit kon ik nergens vinden.
Tenslotte nog even slecht nieuws.
[..]
quote:# Momenteel zijn er in Europa ongeveer 800.000 exemplaren van de Nintendo DS verkocht. Binnen een paar weken verwacht men de 1 miljoen grens te passeren.
# Ongeveer de helft van de Europese DS bezitters heeft het spel Super Mario DS aangeschaft. Er zijn er inmiddels ruim 400.000 van over de toonbank gegaan.
# Nintendogs en Mario Kart DS zullen dit najaar in Europa verschijnen. Ook de Game Boy Micro ligt rond deze periode in de winkels.
# In de meeste Europese landen verkoopt de Nintendo DS beter dan de Game Boy Advance en Game Boy Advance deden tijdens hun lancering.
# Net als in Japan zullen Europese DS bezitters binnenkort speldemo's (gratis) naar hun DS kunnen sturen via in winkels geplaatste demo-stations. Of Nintendo net als in Japan ook WiFi Hotspots in winkels gaat plaatsen kan Merrick op dit moment nog niet zeggen.
# Nintendo is afgestapt van het aloude concept, waarin spellen eerst in Japan, dan in de VS en tenslotte in Europa uitgebracht worden. Als een spel afgerond is, kijkt men welke markt op dat moment het meest geschikt is voor de titel. Een goed voorbeeld is Zelda: Minish Cap. Het spel verscheen eerst in Europa en daarna pas in Japan en de Verenigde Staten.
# Zelda: Twilight Princess en Pokemon XD: Gale of Darkness zullen in Europa tijdens de feestdagen in de winkels liggen.
# Europa is volgens Merrick de enige spellenmarkt die nog groeiende is.
# De snelle lancering van de Xbox360 is volgens Merrick geen garantie voor succes. Als voorbeelden noemt hij de Dreamcast, Sega CD en Atari Jaguar. Men was nog niet aan een nieuwe spelcomputer toe, toen deze systemen op de markt kwamen.
Ook de beste technische specificaties zijn volgens hem niet van doorslaggevend belang. Als voorbeeld haalt hij de PlayStation 2 aan. Dit was in de huidige generatie de zwakste van de drie machines, maar is wel de meest succesvolle.
# Merrick is niet van mening dat de Xbox de GameCube verslagen heeft in de huidige generatie. Zijn commentaar op de vraag van de interviewer hierop: "Als een verlies van Miljarden dollars een overwinning betekent, geef ik je gelijk''
Er moet echt een heel airhockey spel voor de ds komen. Lijkt me geweldig in multiplayerquote:Op zaterdag 28 mei 2005 19:26 schreef Khadgar het volgende:
Wifi kaartje gehaald, demo's gedownload. Meteos is echt cool! ElectroPlankton is wel grappig maar niet mijn ding denk ik. Dat operatiespel is wel grappig, en die table tennis is airhockey, maar dan met een touch screen! Erg gaaf.
Geen verzendkosten en nog nooit douane gehad. Verzenden duurt gemiddeld 8 dagen bij mij.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 15:25 schreef OnaNia het volgende:
[..]
Heb je weleens extra moeten betalen bij dvdboxoffice voor bijvoorbeeld douanekosten enzo? Komen er nog verzendkosten bij en verzenden ze een beetje snel? Ik zit er namelijk ook over te denken om Meteos te bestellen.
Eind juli, maar helaas. Ik neem voor niemand wat meequote:Op zaterdag 28 mei 2005 14:57 schreef philipnorth het volgende:
[..]
Had die prijzen idd ook al gezien
Wanneer ga je naar de US? Anders mag je Kirby voor mij ook wel meenemen
Dat prijsverschil is de moeite waard om te wachten vind ik.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 18:01 schreef Thomper het volgende:
[..]
Trace Memory verschijnt in Amerika pas in september.. en in Europa al op 20 juni. Das wel duurder, maar 3 maanden eerder.
Dan word die tekst rood en dan hoor je een muziekjequote:Op zaterdag 28 mei 2005 20:58 schreef __Saviour__ het volgende:
Het filmpje loopt hier slecht door een kuttige codec, maar ik zie dat je sony schrijft, en dan?
Je had toch geen creditcard?quote:Op zaterdag 28 mei 2005 20:53 schreef __Saviour__ het volgende:
OWJO! Ik ben het aan het downloaden (kuttige downloadtickets)
Pac-Pix ga ik importeren van dat dvdboxoffice, daar is ie maar 25.nogwat euro
Eerst niet, nu wel. Ik heb er eentje aangevraagd omdat ik ook wil importerenquote:Op zaterdag 28 mei 2005 21:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
Je had toch geen creditcard?
Notorious Roy en ik kwamen er ook achter dat het bijquote:Op zaterdag 28 mei 2005 21:00 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Dan word die tekst rood en dan hoor je een muziekje![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.werkt!
[ Bericht 2% gewijzigd door RaymanNL op 28-05-2005 21:14:12 (zo goed roy) ]14.gif RaymanNL vindt dit leuk
quote:Op zaterdag 28 mei 2005 21:10 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Notorious Roy en ik kwamen er ook achter dat het bijYou can call me RoySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.werkt!The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
]quote:Op zaterdag 28 mei 2005 21:05 schreef DuckyV het volgende:
RaymanNL OMG, Je tekent met de Stylus het woord Sony op de DS.
WAT ZOUW JOUW DS ZICH KUT VOELEN, ZIELIG DS'je
NSFU heet in de underground mode 38 circuits, 12 maal own the zone, 12 drags, en 10 bonusgames. in totaal word er op 6 circuits gereden, die voor en achteruit gereden kunnen worden. en zijn der 3 drag levels maar ook voor en achterwaarts.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 19:32 schreef Goldboy het volgende:
[..]
.... Nog 'n vraagje, weet iemand hoeveel circuits er bij NFSU zitten, dit kon ik nergens vinden.
Tenslotte nog even slecht nieuws.
[..]
Werkt het ook bij Microsoft?quote:Op zaterdag 28 mei 2005 20:51 schreef RaymanNL het volgende:
OMG IK HEB ME TOCH WAT ONTDEKT IN PACPIX!
CHECK HET FILMPIE!
Sorry dat er geen geluid bij zit maar de microfoon werkt hier niet![]()
Dit soort geintjes halen mij wel steeds meer over om weer een Ds te kopenquote:Op zaterdag 28 mei 2005 21:37 schreef Khadgar het volgende:
Goed, ik heb dus nu 10 DS demo's, en volgens mij zijn dat de enigen die er momenteel online staan. Ik hoop wel dat dit geintje vaker online gaat komen, erg vermakelijk. Vooral hoop ik op demos van games die er al zijn/aan komen, zoals Yoshi etc.
Mijn collectie tot nu toe:
Electroplankton E3 demo
Meteos E3 demo
Legend of Zelda Gallery
Polarium Demo
Submarine Tech Demo
Table Hockey Tech Demo
Trauma Center, Under the Knife (JAP)
Work your Brain (JAP)
Ganbare Goemon Demo (JAP)
Meteos Demo (JAP)
De enige waar ik totaal niks mee kan is dat work your brain spel. Snap er niks van. Komt vast door dat japans
Die van Piranha in ieder geval niet.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 23:11 schreef basalphenaar het volgende:
Uit alle reacties over de screenprotectors kan ik dus opmaken dat het niet echt aan te raden is om ze te gebruiken?
Wat coolquote:Op zaterdag 28 mei 2005 22:58 schreef Khadgar het volgende:
Met de Meteos demo alleen al heb je echt weer een flink aantal uren gameplay te pakken (ook multiplayer!), met Electroplankton kun je een flink aantal hippe deuntjes op de beat van een ouderwetse mario tune maken (die 'ster' tune op de NES), de Polarium Demo is ook wel effe grappig, zeker omdat je er ook mee kunt multiplayen, De submarine tech demo is een nieuwe uitvinding van een heel oud spelletje, erg vermakelijk. Table Hockey is gewoon kort maar cool. De Japanse games zijn niet zo heel leuk aangezien je er niks van snapt en het niet onze cultuur is...
* Khadgar heeft wat cools voor een klant gemaakt:
[[url=http://home.hccnet.nl/jr.oort/dskiosk/t_dskiosk.jpg]afbeelding][/url]
Klanten kunnen dus in de winkel DS demo's uitproberen! Het ding is gecode in VB6, en is een volledig customizable kiosk speeltje voor de DS demo's die nu rondzwerven. Mochten er nieuwe komen, komen die er zo snel mogelijk in.
Dank U, ik denk dat ik die ga halen dan.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 21:26 schreef _BluB_ het volgende:
[..]
NSFU heet in de underground mode 38 circuits, 12 maal own the zone, 12 drags, en 10 bonusgames. in totaal word er op 6 circuits gereden, die voor en achteruit gereden kunnen worden. en zijn der 3 drag levels maar ook voor en achterwaarts.![]()
Winkel? Welke winkelquote:Op zaterdag 28 mei 2005 22:58 schreef Khadgar het volgende:
Met de Meteos demo alleen al heb je echt weer een flink aantal uren gameplay te pakken (ook multiplayer!), met Electroplankton kun je een flink aantal hippe deuntjes op de beat van een ouderwetse mario tune maken (die 'ster' tune op de NES), de Polarium Demo is ook wel effe grappig, zeker omdat je er ook mee kunt multiplayen, De submarine tech demo is een nieuwe uitvinding van een heel oud spelletje, erg vermakelijk. Table Hockey is gewoon kort maar cool. De Japanse games zijn niet zo heel leuk aangezien je er niks van snapt en het niet onze cultuur is...
* Khadgar heeft wat cools voor een klant gemaakt:
[[url=http://home.hccnet.nl/jr.oort/dskiosk/t_dskiosk.jpg]afbeelding][/url]
Klanten kunnen dus in de winkel DS demo's uitproberen! Het ding is gecode in VB6, en is een volledig customizable kiosk speeltje voor de DS demo's die nu rondzwerven. Mochten er nieuwe komen, komen die er zo snel mogelijk in.
Zo'n wifi kaartje, waar kan ik die goedkoop vinden?quote:Op zaterdag 28 mei 2005 19:26 schreef Khadgar het volgende:
Wifi kaartje gehaald, demo's gedownload. Meteos is echt cool! ElectroPlankton is wel grappig maar niet mijn ding denk ik. Dat operatiespel is wel grappig, en die table tennis is airhockey, maar dan met een touch screen! Erg gaaf.
Dixons.quote:Op zondag 29 mei 2005 12:02 schreef Thomper het volgende:
[..]
Zo'n wifi kaartje, waar kan ik die goedkoop vinden?
Zie deze postquote:Op zondag 29 mei 2005 12:14 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Wat voor een kaartje moet je dan hebben![]()
Ik lees hier dat iedereen lekker losgaat op die demo's en allemaal een PCI kaart gaan halen om de demo's op hun ds te zetten, maar is er ook niet een Gameboy Advance flashcart voor nodig??quote:Ik zit er nu over te denken om misschien ook zo'n kaartje te kopen voor de demo's
Er is geen flashcard voor nodig.. Het zijn namelijk downloadbare roms die in het ram worden gezet. Als je je DS uitdoet zijn ze dus weg.quote:Op zondag 29 mei 2005 15:49 schreef Aram_NintendoDS het volgende:
[..]
Ik lees hier dat iedereen lekker losgaat op die demo's en allemaal een PCI kaart gaan halen om de demo's op hun ds te zetten, maar is er ook niet een Gameboy Advance flashcart voor nodig??
Heeft iedereen die hier standaard in zijn/haar bezit of heb je die eigenlijk niet nodig??
En als het wel nodig is, waar kun je die hier in nederland halen, of mag hier niet over gepraat worden op het forum aan gezien het voor roms gebruikt kan worden?
Sweex, 20 euro. Heb ik ook, maar dan voor 25 euroquote:Op zondag 29 mei 2005 14:53 schreef basalphenaar het volgende:
op http://ralink.rapla.net/ zijn heel veel modellen te vinden, alleen zullen heel veel hiervan waarschijnlijk wel weer niet in Nederland te krijgen zijn. Ik zit er nu over te denken om misschien ook zo'n kaartje te kopen voor de demo's, het moet alleen dan wel een PCI kaartje zijn want ik heb hier geen laptop. Welk kaartje van die lijst is een beetje aan te raden EN goedkoop EN in Nederland te krijgen?
Kun je mij er misschien wat meer informatie over geven, wat van sweex en waar twintig euro, misschien dat ik het dan wel even aan ga schaffen, als het maar twintig euro isquote:Op zondag 29 mei 2005 16:39 schreef Khadgar het volgende:
[..]
Sweex, 20 euro. Heb ik ook, maar dan voor 25 euro
Er is GEEN, ik herhaal GEEN gba flashcard voor nodig. Enkel wat software.
Ik ben geen newbiequote:Op zondag 29 mei 2005 18:56 schreef Khadgar het volgende:
Gast, lees die fucking lijst, daar staan de typenummers gewoon op. Dat luie gedoe van die kutnewbies ook altijd
Zou deze goed zijn?quote:Op zondag 29 mei 2005 18:56 schreef Khadgar het volgende:
Gast, lees die fucking lijst, daar staan de typenummers gewoon op. Dat luie gedoe van die kutnewbies ook altijd
Doe je dat met een programma?quote:Op zondag 29 mei 2005 19:50 schreef koei het volgende:
Ik heb mn wificard aan de praat gekregen en hij kan ook dingen verzenden naar mn ds, maar waar (in welke map ofzo) moet ik de demo's die naar mn ds gezonden moeten worden neerzetten? Ik ontvang nu namelijk steeds enkel een nintendo logo waarna mn schermen helemaal wit blijven...
Het werkt dus niet via USB?quote:* PCI or PCMCIA wireless network card with the RT2500 or RT2560 chipset (complete list here)
NOTE: USB version (RT2570) will not work
Wat je vindt moet je naar de politie brengenquote:Op zondag 29 mei 2005 23:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik vind eigenlijk wel dat dit gedoe in een apart topic mag
Kaart achtig ding van Sitecomquote:Op zondag 29 mei 2005 21:09 schreef Khadgar het volgende:
[..]
Duh... NEE. Ei. http://www.tweakers.net/pricewatch/92102 haal deze maar.
Ik blijf bij dixons kijken want zo'n winbkel hebben we hier, andere webshops van winkels in de buurt zijn er niet. Maar ik baal er wel van dat je geen USB ding kan gebruikenquote:Op maandag 30 mei 2005 11:48 schreef Khadgar het volgende:
Waarom kun je niet lezen, en waarom blijf je bij de Dixons kijken?
Op de dixons site: De Sitecom WL-115. Op de Ralink overzichtsite: De Sitecom WL-115 is compatible.
Een plus een is twee.
Klaar.
Heb je dat zelf ontdekt?quote:Op maandag 30 mei 2005 12:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
Bij Pac Pix krijg je bij woorden die hij herkend een geluidje en wordt de text rood. Zoals hierboven door Rayman al is gemeld. Echter is "sony" waarschijnlijk het woord "sorry". "usa" wordt ook herkend trouwens.
Nou, meer logisch vervolg. USA zelf ontdekt en toen de link gelegd naar de andere woorden. Ik denk dus dat er een hoop woorden mogelijk zijn en dat die rood worden en een muziekje krijgen.quote:Op maandag 30 mei 2005 12:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
Bij Pac Pix krijg je bij woorden die hij herkend een geluidje en wordt de text rood. Zoals hierboven door Rayman al is gemeld. Echter is "sony" waarschijnlijk het woord "sorry". "usa" wordt ook herkend trouwens.
Da's wel balen.quote:Op maandag 30 mei 2005 13:56 schreef Fliepke het volgende:
Hmmm jammer bij alle netwerkkaartjes die ik heb gaat het niet gebeuren en eentje voor alleen wat demo's kopen vind ik ook wat ver gaan. Jammer.
quote:Op maandag 30 mei 2005 14:53 schreef Zartos het volgende:
[..]
Da's wel balen.
Misschien kun je de kosten splitten met huisgenoten die ook een DS hebben?
Ga je dat progsel van jou ook nog beschikbaar maken voor ons leken ?quote:Op maandag 30 mei 2005 15:23 schreef Khadgar het volgende:
Je kunt heel eenvoudig een wifi continu draaiende multigame kiosk maken met dat WMB programma. Dus dan is je huis continu voorzien van hippe DS games.
Ah okayquote:Op maandag 30 mei 2005 16:10 schreef Khadgar het volgende:
Mijn progsel is een batch bestand van 3 regels, dus dat kun je prima zelf! Het kiosk program heb ik alweer geloosd.
Prijs? Heb je MsN, Zoja voeg me ff toe (Duckycorparation@hotmail.com) Thanksquote:Op maandag 30 mei 2005 11:48 schreef Khadgar het volgende:
Waarom kun je niet lezen, en waarom blijf je bij de Dixons kijken?
Op de dixons site: De Sitecom WL-115. Op de Ralink overzichtsite: De Sitecom WL-115 is compatible.
Een plus een is twee.
Klaar.
Overigens is deze bij mij te bestellen:
[[url=http://home.hccnet.nl/jr.oort/dskiosk/t_dswifi.jpg]afbeelding][/url]
electroplankton demo valt helaas tegen, het uiteindelijke spel is wel uberquote:Op maandag 30 mei 2005 16:39 schreef RaymanNL het volgende:
Zo, ff zo'n kaartje aangeschaft, nu nog de boel aansluiten en installeren, dan hoop iik vanavond lekker te kunnen electroplanktonnen!
Ik heb me er goed mee kunnen vermaken hoor, en dat zal ook nog wel even blijvenquote:Op maandag 30 mei 2005 19:11 schreef knater het volgende:
[..]
electroplankton demo valt helaas tegen, het uiteindelijke spel is wel uber![]()
Hoop mensen hébben al een kaart natuurlijk.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 14:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
Je moet dus een kaart kopen om een paar demo's te spelen? Waarvoor je ook nog eens je DS aan moet laten staan om ze te bewaren?
Tunneling schijnt niet mogelijk te zijn op de DSquote:Op dinsdag 31 mei 2005 15:00 schreef basalphenaar het volgende:
Ja, ik ben ook benieuwd hoe het ervoor staat met de ontwikkeling van tunneling software voor de Nintendo DS. Zijn er al projecten aan de gang? En zijn er al websites van? Linkjes AUB
Ik kan niet wachten om Metroid te spelen via internet
Hmmm raar, want ik zag laatst wel een project op Sourceforge die daar mee bezig was, ik kan het alleen nu niet meer vindenquote:Op dinsdag 31 mei 2005 15:33 schreef mikando18 het volgende:
[..]
Tunneling schijnt niet mogelijk te zijn op de DS
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |