Nou, meer logisch vervolg. USA zelf ontdekt en toen de link gelegd naar de andere woorden. Ik denk dus dat er een hoop woorden mogelijk zijn en dat die rood worden en een muziekje krijgen.quote:Op maandag 30 mei 2005 12:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
Bij Pac Pix krijg je bij woorden die hij herkend een geluidje en wordt de text rood. Zoals hierboven door Rayman al is gemeld. Echter is "sony" waarschijnlijk het woord "sorry". "usa" wordt ook herkend trouwens.
Da's wel balen.quote:Op maandag 30 mei 2005 13:56 schreef Fliepke het volgende:
Hmmm jammer bij alle netwerkkaartjes die ik heb gaat het niet gebeuren en eentje voor alleen wat demo's kopen vind ik ook wat ver gaan. Jammer.
quote:Op maandag 30 mei 2005 14:53 schreef Zartos het volgende:
[..]
Da's wel balen.
Misschien kun je de kosten splitten met huisgenoten die ook een DS hebben?
Ga je dat progsel van jou ook nog beschikbaar maken voor ons leken ?quote:Op maandag 30 mei 2005 15:23 schreef Khadgar het volgende:
Je kunt heel eenvoudig een wifi continu draaiende multigame kiosk maken met dat WMB programma. Dus dan is je huis continu voorzien van hippe DS games.
Ah okayquote:Op maandag 30 mei 2005 16:10 schreef Khadgar het volgende:
Mijn progsel is een batch bestand van 3 regels, dus dat kun je prima zelf! Het kiosk program heb ik alweer geloosd.
Prijs? Heb je MsN, Zoja voeg me ff toe (Duckycorparation@hotmail.com) Thanksquote:Op maandag 30 mei 2005 11:48 schreef Khadgar het volgende:
Waarom kun je niet lezen, en waarom blijf je bij de Dixons kijken?
Op de dixons site: De Sitecom WL-115. Op de Ralink overzichtsite: De Sitecom WL-115 is compatible.
Een plus een is twee.
Klaar.
Overigens is deze bij mij te bestellen:
[[url=http://home.hccnet.nl/jr.oort/dskiosk/t_dswifi.jpg]afbeelding][/url]
electroplankton demo valt helaas tegen, het uiteindelijke spel is wel uberquote:Op maandag 30 mei 2005 16:39 schreef RaymanNL het volgende:
Zo, ff zo'n kaartje aangeschaft, nu nog de boel aansluiten en installeren, dan hoop iik vanavond lekker te kunnen electroplanktonnen!
Ik heb me er goed mee kunnen vermaken hoor, en dat zal ook nog wel even blijvenquote:Op maandag 30 mei 2005 19:11 schreef knater het volgende:
[..]
electroplankton demo valt helaas tegen, het uiteindelijke spel is wel uber![]()
Hoop mensen hébben al een kaart natuurlijk.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 14:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
Je moet dus een kaart kopen om een paar demo's te spelen? Waarvoor je ook nog eens je DS aan moet laten staan om ze te bewaren?
Tunneling schijnt niet mogelijk te zijn op de DSquote:Op dinsdag 31 mei 2005 15:00 schreef basalphenaar het volgende:
Ja, ik ben ook benieuwd hoe het ervoor staat met de ontwikkeling van tunneling software voor de Nintendo DS. Zijn er al projecten aan de gang? En zijn er al websites van? Linkjes AUB
Ik kan niet wachten om Metroid te spelen via internet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |