November 2005.quote:Op zondag 22 mei 2005 12:16 schreef OnaNia het volgende:
Laten we hier alsjeblieft geen DS vs. PSP-gebeuren van maken. Ander onderwerp. Wanneer gaat Nintendo eindelijk eens een Europese releasedate voor Kirby bekend maken?
Da's nog wel erg lang.quote:
Hoezo een misstap?quote:Op zondag 22 mei 2005 12:24 schreef Henkmanz het volgende:
Ik ben een nintendo-fan, maar ik vind dat Nintendo met de DS een flinke misstap gemaakt heeft. Ik ben bang dat het het niet gaat redden bij de PSP.
Ik ga gewoon bij de macdonalds zittenquote:Op zondag 22 mei 2005 13:14 schreef Cheiron het volgende:
Er zit een wifi hotspot in het gebouw waar ik binnenkort naartoe verhuis. Dat worden lange lunchpauzes gevuld met Mariokart vrees ik
Voordelen van de DS:quote:Op zondag 22 mei 2005 12:33 schreef Henkmanz het volgende:
Ik vind het concept heel grappig, met touchscreen, maar de uitwerking is denk ik niet voldoende om het te halen bij wat de PSP allemaal kan. Daarbij is het ontwerp van de DS nou niet echt een hoogstandje, dat vind ik echt jammer.
Jammer dat je niet het geduld had totdat de goede spellen er zijn, maarja your lossquote:Op zondag 22 mei 2005 13:46 schreef Kontiki het volgende:
Ik heb die van mij gisteren verkocht.
Na 2 maanden lag hij alweer stof te verzamelen in de kast
Desondanks best een leuk ding, maar ik ga denk ik toch voor de PSP. Kan ik meteen de iPod ook de deur uit doen.
quote:Ace Attorney will take advantage of the DS's microphone by letting you shout things such as "Objection!" while defending your client. Sounds nifty, huh?
http://gba.n64europe.com/index.php?id=3619quote:The first game Pocket PC Studios announced is Disciples 2: Dark Prophecy. Again, slated for the WinCE/Palm OS/Nintendo DS platforms, we'resure that this title will make full advantage of the touchscreen, as it will do on the WinCE/Palm OS platforms.
Disciples II: Dark Prophecy returns gamers to the magical realm of the Sacred Lands where four races - the Empire, the Mountain Clans, the Legions of the Damned and the Undead Hordes - continue the battle for the destiny of their Gods. A decade after the First Great War, the final prophecy continues to unfold. Deep within the crevices of the Sacred Lands, the Chosen One has emerged, fated to bring salvation to some and destruction to others. Braced with renewed faith and newfound conviction, each race must once again take up the sword for the sake of their people and the glory of their God.
The second game sounds more familiar: Jagged Alliance 2: Gold Pack (also for WinCE/Palm OS/Nintendo DS).
The small country of Arulco has been taken over by a merciless dictator – and only you can loosen the iron grip! Jagged Alliance 2: Gold Pack features the wildly popular strategy title Jagged Alliance 2 and its mini-sequel, Unfinished Business for hours and hours of gameplay. Featuring an enhanced version of Jagged Alliance 2, Jagged Alliance 2: Gold Pack immerses you into an elaborate role-playing universe where you will interact with more than 150 characters, recruit your own band of soldiers and create your own custom mercenary to win back Arulco – not once, but twice! The perfect blend of strategy, role playing and tactical combat!
Dat laatste snap ik niet. De PSP is een mooi ding maar het heeft toch geen 40GB opslagcapaciteit.quote:Op zondag 22 mei 2005 13:46 schreef Kontiki het volgende:
Desondanks best een leuk ding, maar ik ga denk ik toch voor de PSP. Kan ik meteen de iPod ook de deur uit doen.
Ik snap niet wat jij als misstap ziet. Nintendo staat in Japan nek-aan-nek met de PSP, en verkocht de afgelopen weken beter. Op dit moment verschilt het 2005 totaal zo'n 10-20.000 exemplaren in het voordeel van de PSP, maar neem je 2004 erbij dan doet de DS het stukken beter. Op de E3 waren er evenveel DS als PSP games, en de totale DS gameslijst is langer dan die van de PSP. Dan komt daar nog eens bij dat er bij de DS voor de meesten een recordaantal topgames tussenzit, waarbij je op de PSP (nee, ik bash niet, kijk zelf naar de lijst) toch veel consolegames ziet en slap licentiespul. Smaak verschilt, maar de DS een misstap? No way.quote:Op zondag 22 mei 2005 12:33 schreef Henkmanz het volgende:
Ik vind het concept heel grappig, met touchscreen, maar de uitwerking is denk ik niet voldoende om het te halen bij wat de PSP allemaal kan. Daarbij is het ontwerp van de DS nou niet echt een hoogstandje, dat vind ik echt jammer.
Daar ben ik het helemaal mee eensch. Als er één console is met veel goede games is het de Nintendo DS. Ik heb nog nooit een console gehad waarvan ik zoveel spellen wou hebben, die ook kort achterelkaar gelanceert worden. En dit is nog maar het begin. Ik zie er nog veel erg goeie titels voor in de toekomst er bij zitten (Sonic Rush, The new Mario Bros, Nintendogs, Kirby Canvas Curse (ofzowquote:Op zondag 22 mei 2005 14:24 schreef Thomper het volgende:
[..]
Ik snap niet wat jij als misstap ziet. Nintendo staat in Japan nek-aan-nek met de PSP, en verkocht de afgelopen weken beter. Op dit moment verschilt het 2005 totaal zo'n 10-20.000 exemplaren in het voordeel van de PSP, maar neem je 2004 erbij dan doet de DS het stukken beter. Op de E3 waren er evenveel DS als PSP games, en de totale DS gameslijst is langer dan die van de PSP. Dan komt daar nog eens bij dat er bij de DS voor de meesten een recordaantal topgames tussenzit, waarbij je op de PSP (nee, ik bash niet, kijk zelf naar de lijst) toch veel consolegames ziet en slap licentiespul. Smaak verschilt, maar de DS een misstap? No way.
dat lijkt me nou wel weer grappigquote:Op zondag 22 mei 2005 13:54 schreef mikando18 het volgende:
[..]
Jammer dat je niet het geduld had totdat de goede spellen er zijn, maarja your loss![]()
[afbeelding]
[..]
![]()
http://www.gamesarefun.com/news.php?newsid=4947
hierquote:Op zondag 22 mei 2005 14:55 schreef RaymanNL het volgende:
Weet iemand waar ik het filmpje van de persconferentie van NIntendo kan vinden, en dan heb ik het over het stukje met die DJ die elektroplankton doet?
Je hebt toch een zoekbalkquote:Op zondag 22 mei 2005 15:06 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk alleen het stukje van elektroplankton
Omg je bent mensen met een Ds tegengekomenquote:Op zondag 22 mei 2005 21:09 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik ben er vandaag in de trein achtergekomen dat het leukste spel eigenlijk gewoon pictochatten is!
Nee hoor mijn reisgenoot had (en heeft) ook een dsquote:Op zondag 22 mei 2005 21:59 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Omg je bent mensen met een Ds tegengekomen.
Inmiddels gekocht,quote:Op zondag 22 mei 2005 12:19 schreef RaymanNL het volgende:
NINTENDO DS
Maandag ga ik denk ik Pac Pix halen![]()
Van chapter 2?quote:Op maandag 23 mei 2005 16:34 schreef koei het volgende:
Ik vind Pac Pix een beetje eentonig. Ik ben nog niet zo ver (bij de eindbaas van wereld 2, ben er nog niet uit hoe ik die moet verslaan), maar het is steeds hetzelfde tot nu toe. Ik hoop dat er nog wat meer variatie in gaat komen..
Heb jij hem vandaag ook gehaaldquote:Op maandag 23 mei 2005 16:39 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
Van chapter 2?
Ik heb hem vandaag gehaald en zit in chapter 6
De eindbaas van chapter twee die versla je zo:quote:Op maandag 23 mei 2005 16:34 schreef koei het volgende:
Ik vind Pac Pix een beetje eentonig. Ik ben nog niet zo ver (bij de eindbaas van wereld 2, ben er nog niet uit hoe ik die moet verslaan), maar het is steeds hetzelfde tot nu toe. Ik hoop dat er nog wat meer variatie in gaat komen..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14.gif RaymanNL vindt dit leuk
Ziet er zeker goed uit!quote:Op zondag 22 mei 2005 14:23 schreef RaymanNL het volgende:
http://robert.host-masters.net/vids/e3-2.mov
OMFG!
WAT EEN COOL SPEL! IK MOET HEM HEBBEN! Er zitten zelfs 3D stukkies in! [afbeelding]
Dat filmpje was tijdens de Nintendo Presentatie van vorige week ook al online gegooit, maarjah het is wel een top game!quote:Op maandag 23 mei 2005 17:01 schreef Lexie het volgende:
http://games.fok.nl/news.php?newsid=4691
Filmpje van New Super Mario Bros.
Lekker weer een ouderwetse 2D-mario platformer![]()
.
Ook op games.fok? Heb ik dat gemist in de nieuwsstormquote:Op maandag 23 mei 2005 18:08 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Dat filmpje was tijdens de Nintendo Presentatie van vorige week ook al online gegooit, maarjah het is wel een top game!
Het is niet gepost op games.fok, je hebt niks misdaanquote:Op maandag 23 mei 2005 18:15 schreef Lexie het volgende:
[..]
Ook op games.fok? Heb ik dat gemist in de nieuwsstorm.
Wat kan de PSP dan? enige voordeel tov de DS is dat de PSP betere gfx heeft.quote:Op zondag 22 mei 2005 12:33 schreef Henkmanz het volgende:
Omg je verkiest een Psp qua muziek over een Ipodquote:Op zondag 22 mei 2005 13:46 schreef Kontiki het volgende:
En jji dus wel, want het staat ook niet in de submitquote:Op maandag 23 mei 2005 18:25 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Het is niet gepost op games.fok, je hebt niks misdaan
Omdat het ook al tig andere sites stond, en het dus overbodig is om het een week later ook nog eens op Fok!Games te gaan plaatsen.quote:Op maandag 23 mei 2005 20:49 schreef Lexie het volgende:
[..]
En jji dus wel, want het staat ook niet in de submit.
Jammer dat je een headset nodig hebt! Je kan toch beter de built-in mic gebruiken? Want de kwaliteit daarvan is degelijk, al hoewel je minder privacy hebt (lekker praten tegen een DS).quote:Op maandag 23 mei 2005 21:34 schreef Aram_NintendoDS het volgende:
Informatie over DSpeak:
DSpeak is de software om te 'bellen' via je DS. Het loopt geheel via de online service van Nintendo om zo wereldwijd te 'bellen' met vrienden (of vreemden). Op de E3 konden mensen het ook al eventjes uitproberen maar je kon alleen praten tegen een medewerker van Nintendo dus niet wereldwijd. Nintendo heeft vandaag meer info gegeven.
- Het werken met DSpeak zal qua geluid vrijwel gelijk zijn aan een normale telefoon verbinding.
- Om te 'bellen' met DSpeak heb je wel een headset nodig. Die headset is een oortelefoontje met een microfoon eraan. Het is ongeveer dezelfde als die je zag op de foto's vanuit de E3.
- De headset zal ook geheel draadloos zijn dus geen geknoei met snoertjes. Hij maakt verbinding via de Wi-Fi in je DS.
- Tijdens het 'bellen' is op het bovenste scherm Mario of Wario in volle 3D te zien die precies met zijn mond meebeweegt met de stem van degene met wie je belt.
First-touch
Dat laatste punt is wel erg tof, maar ik zou zeggen MEER! Yoshi, link, zelda doe ze er allemaal in! Kies je je eigen personage, eigen kleurtje kiezen of eigen logo ontwerpen op de muts van mario of link. Dat zou wel vet zijn.
Ben je recentelijk door een grote neger genomen dat je zo verzuurd bent?quote:Op maandag 23 mei 2005 21:18 schreef OnaNia het volgende:
[..]
Omdat het ook al tig andere sites stond, en het dus overbodig is om het een week later ook nog eens op Fok!Games te gaan plaatsen.
Maar verder leuk geprobeerd hoor.
Die van Thelma & Louise is briljant.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:32 schreef Cheiron het volgende:
Daar zitten echt hele grappig plaatjes tussen. Vooral die haai is vreselijk droog
Als je 'm een aantal dagen verwaarloost dan issie uitgehongerd en eenzaam enzo en negeert ie je vooral. Althans, dat had ik van Gamespot begrepen. T'is dus wel zaak dat je 'm een beetje goed onderhoudt.quote:Hoe reageert de hond als je bijv. een paar dagen je ds niet gebruikt?
Ik ben wel benieuwd hoe NFSU eigenlijk is. Wil je er een userreview over schrijven?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 16:06 schreef _BluB_ het volgende:
Vandaag mijn DS gekocht![]()
ben er heel blij mee goede aankoop![]()
owja ik heb ook nog nfs:u 2 voor de ds erbij gekocht, ook al een leuk spel![]()
is goed, ik zou er aan beginnen als ik tijd vind tussen het leren voor me exames en het spelen met mijn dsquote:Op dinsdag 24 mei 2005 16:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd hoe NFSU eigenlijk is. Wil je er een userreview over schrijven?
http://games.fok.nl/overzicht.php?action=userreviews
ik had tijd over dus de review staat er http://games.fok.nl/userreview.php?urid=4706quote:Op dinsdag 24 mei 2005 16:17 schreef _BluB_ het volgende:
[..]
is goed, ik zou er aan beginnen als ik tijd vind tussen het leren voor me exames en het spelen met mijn ds![]()
Thanks!quote:Op dinsdag 24 mei 2005 17:10 schreef _BluB_ het volgende:
[..]
ik had tijd over dus de review staat er http://games.fok.nl/userreview.php?urid=4706
het is mijn eerste review dus ik hoop dat hij goed is
Bij Yoshi maakt dat precies 0.0 uit. Er is geen storyline enzo, dus je hoeft niks te lezen.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 22:19 schreef Erwtensoep het volgende:
Jammer dat ie japans is
Top. Thanx. Klinkt wel okay, misschien dat ik hem probeer tussen Pac Pix en Meteosquote:Op dinsdag 24 mei 2005 17:10 schreef _BluB_ het volgende:
[..]
ik had tijd over dus de review staat er http://games.fok.nl/userreview.php?urid=4706
het is mijn eerste review dus ik hoop dat hij goed is
Ik heb de Shiba Variant, en m'n enige hondje is een Miniature Pinscher, ik heb em nu al een dag of 2 niet gespeeld (druk met zookeeper bezig weer!) maar krijg nu wel een beetje een schuldgevoel, alhoewel ik dan ook wel zo sadistisch ben om em zo even een bak met voer te geven en net als ie wil gaan eten het bakje weg ga halenquote:Op dinsdag 24 mei 2005 15:13 schreef philipnorth het volgende:
Even voor de mensen die nintendogs al spelen, heb je er veel plezier van?
Hoe zit het met het uitlaten enzo?
Als je dat niet doet vind je dan wat in je huis?
Hoe werkt dat?
En is het echt zo dat ie niet dood kan?
Hoe reageert de hond als je bijv. een paar dagen je ds niet gebruikt?
Je hebt het nog druk ookquote:Op dinsdag 24 mei 2005 22:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Top. Thanx. Klinkt wel okay, misschien dat ik hem probeer tussen Pac Pix en Meteos
Cool.quote:Op woensdag 25 mei 2005 08:40 schreef Mr.Happ-E het volgende:
Jazeker, die komt hier in November geloof ikHet lijkt best veel op de GBA versie, al speel je nu in het AWL dorpje
Klinkt goed iigquote:Op woensdag 25 mei 2005 01:34 schreef knater het volgende:
[..]
Ik heb de Shiba Variant, en m'n enige hondje is een Miniature Pinscher, ik heb em nu al een dag of 2 niet gespeeld (druk met zookeeper bezig weer!) maar krijg nu wel een beetje een schuldgevoel, alhoewel ik dan ook wel zo sadistisch ben om em zo even een bak met voer te geven en net als ie wil gaan eten het bakje weg ga halen![]()
Het leukste vind ik nog het uitlaten, relaxed met de frisbee gooien en dan moet die kleine rennen voor wattie waard is, vooral als er andere grotere honden zijn, laat ik em nu uit (half 2 s'nachts) dan is het ook daadwerkelijk donker.
De hond kan niet dood nee, het moet wel leuk blijven zullen ze wel bij nintendo gedacht hebben.
Hij luistert minder als je em een paar dagen verslonst
Verder valt het japans wel mee, maar goed ik heb het volledige spel nog niet benut, ik doe alleen de eerste competition en met dat geld kan ik voer en ander spul kopen.
Het is een superleuk spel, en zeker een aanrader voor mensen die beetje uitgekeken zijn op hun tamagotchi connection (zoals ik...)
quote:Op woensdag 25 mei 2005 20:52 schreef Strolie75 het volgende:
Harvest Moon voor de DS goedkoop gewonnen op eBayAls het bevalt misschien ook de DS versie in november halen.
Voor deze zomer op vakantie Gijs. Samen met FFTA.quote:
Het is inmiddels mrogen, ik wil meer, meer meerrrrr!quote:Op donderdag 26 mei 2005 00:12 schreef knater het volgende:
Ah Electroplankton is binnen!
[afbeelding]
Mooooooie doos, en echt een rustgevend spel, heerlijk.
Zitten oordopjes bij, nog niet uitgeprobeerd..
Zeker de moeite waard..zal morgen nog wat meer posten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |