Omdat het ook al tig andere sites stond, en het dus overbodig is om het een week later ook nog eens op Fok!Games te gaan plaatsen.quote:Op maandag 23 mei 2005 20:49 schreef Lexie het volgende:
[..]
En jji dus wel, want het staat ook niet in de submit.
Jammer dat je een headset nodig hebt! Je kan toch beter de built-in mic gebruiken? Want de kwaliteit daarvan is degelijk, al hoewel je minder privacy hebt (lekker praten tegen een DS).quote:Op maandag 23 mei 2005 21:34 schreef Aram_NintendoDS het volgende:
Informatie over DSpeak:
DSpeak is de software om te 'bellen' via je DS. Het loopt geheel via de online service van Nintendo om zo wereldwijd te 'bellen' met vrienden (of vreemden). Op de E3 konden mensen het ook al eventjes uitproberen maar je kon alleen praten tegen een medewerker van Nintendo dus niet wereldwijd. Nintendo heeft vandaag meer info gegeven.
- Het werken met DSpeak zal qua geluid vrijwel gelijk zijn aan een normale telefoon verbinding.
- Om te 'bellen' met DSpeak heb je wel een headset nodig. Die headset is een oortelefoontje met een microfoon eraan. Het is ongeveer dezelfde als die je zag op de foto's vanuit de E3.
- De headset zal ook geheel draadloos zijn dus geen geknoei met snoertjes. Hij maakt verbinding via de Wi-Fi in je DS.
- Tijdens het 'bellen' is op het bovenste scherm Mario of Wario in volle 3D te zien die precies met zijn mond meebeweegt met de stem van degene met wie je belt.
First-touch
Dat laatste punt is wel erg tof, maar ik zou zeggen MEER! Yoshi, link, zelda doe ze er allemaal in! Kies je je eigen personage, eigen kleurtje kiezen of eigen logo ontwerpen op de muts van mario of link. Dat zou wel vet zijn.
Ben je recentelijk door een grote neger genomen dat je zo verzuurd bent?quote:Op maandag 23 mei 2005 21:18 schreef OnaNia het volgende:
[..]
Omdat het ook al tig andere sites stond, en het dus overbodig is om het een week later ook nog eens op Fok!Games te gaan plaatsen.
Maar verder leuk geprobeerd hoor.
Die van Thelma & Louise is briljant.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:32 schreef Cheiron het volgende:
Daar zitten echt hele grappig plaatjes tussen. Vooral die haai is vreselijk droog
Als je 'm een aantal dagen verwaarloost dan issie uitgehongerd en eenzaam enzo en negeert ie je vooral. Althans, dat had ik van Gamespot begrepen. T'is dus wel zaak dat je 'm een beetje goed onderhoudt.quote:Hoe reageert de hond als je bijv. een paar dagen je ds niet gebruikt?
Ik ben wel benieuwd hoe NFSU eigenlijk is. Wil je er een userreview over schrijven?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 16:06 schreef _BluB_ het volgende:
Vandaag mijn DS gekocht![]()
ben er heel blij mee goede aankoop![]()
owja ik heb ook nog nfs:u 2 voor de ds erbij gekocht, ook al een leuk spel![]()
is goed, ik zou er aan beginnen als ik tijd vind tussen het leren voor me exames en het spelen met mijn dsquote:Op dinsdag 24 mei 2005 16:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd hoe NFSU eigenlijk is. Wil je er een userreview over schrijven?
http://games.fok.nl/overzicht.php?action=userreviews
ik had tijd over dus de review staat er http://games.fok.nl/userreview.php?urid=4706quote:Op dinsdag 24 mei 2005 16:17 schreef _BluB_ het volgende:
[..]
is goed, ik zou er aan beginnen als ik tijd vind tussen het leren voor me exames en het spelen met mijn ds![]()
Thanks!quote:Op dinsdag 24 mei 2005 17:10 schreef _BluB_ het volgende:
[..]
ik had tijd over dus de review staat er http://games.fok.nl/userreview.php?urid=4706
het is mijn eerste review dus ik hoop dat hij goed is
Bij Yoshi maakt dat precies 0.0 uit. Er is geen storyline enzo, dus je hoeft niks te lezen.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 22:19 schreef Erwtensoep het volgende:
Jammer dat ie japans is
Top. Thanx. Klinkt wel okay, misschien dat ik hem probeer tussen Pac Pix en Meteosquote:Op dinsdag 24 mei 2005 17:10 schreef _BluB_ het volgende:
[..]
ik had tijd over dus de review staat er http://games.fok.nl/userreview.php?urid=4706
het is mijn eerste review dus ik hoop dat hij goed is
Ik heb de Shiba Variant, en m'n enige hondje is een Miniature Pinscher, ik heb em nu al een dag of 2 niet gespeeld (druk met zookeeper bezig weer!) maar krijg nu wel een beetje een schuldgevoel, alhoewel ik dan ook wel zo sadistisch ben om em zo even een bak met voer te geven en net als ie wil gaan eten het bakje weg ga halenquote:Op dinsdag 24 mei 2005 15:13 schreef philipnorth het volgende:
Even voor de mensen die nintendogs al spelen, heb je er veel plezier van?
Hoe zit het met het uitlaten enzo?
Als je dat niet doet vind je dan wat in je huis?
Hoe werkt dat?
En is het echt zo dat ie niet dood kan?
Hoe reageert de hond als je bijv. een paar dagen je ds niet gebruikt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |