Een wijs besluitquote:
Is er dan ook nog een GBA flashcard voor nodig?quote:Op vrijdag 27 mei 2005 00:33 schreef knater het volgende:
je hoeft em niet te firmware flashen om de demo's te kunnen spelen, alleen WMB (Wireless Multiboot) progje, en een wireless kaart met de ralink chipset, die een 30 euro kost ofzo
Nope, maar dan moet je bij elke reset wel weer de game downloaden.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 11:06 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Is er dan ook nog een GBA flashcard voor nodig?
Hoe zorg je ervoor dat ze vanuit je flashcart in de DS download play worden geladen dan?quote:Op vrijdag 27 mei 2005 12:03 schreef Khadgar het volgende:
[..]
Nope, maar dan moet je bij elke reset wel weer de game downloaden.
Gepatchte roms, die gewoon gedraaid worden.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 13:13 schreef OnaNia het volgende:
[..]
Hoe zorg je ervoor dat ze vanuit je flashcart in de DS download play worden geladen dan?
Hoe krijg je zonder flash card dan demo-roms aan de praat?quote:Op vrijdag 27 mei 2005 00:57 schreef knater het volgende:
als ie in de lijst staat en niet usb is ja, probeer het eens uit zou ik zeggen, je hebt dus ook andere drivers nodig dan de originele asus drivers ach, hier staat een goede tutorial http://www.aaronrogers.com/nintendods/wifime.php
Maar kies je in het DS menu dan voor GBA modus of voor download play? Uit wat je zegt maak ik op dat je gewoon GBA modus kan kiezen als je een flashcard met een DS demo erop in je DS hebt zitten en dat ie het dan vanzelf doet, klopt dat?quote:Op vrijdag 27 mei 2005 14:17 schreef Khadgar het volgende:
[..]
Gepatchte roms, die gewoon gedraaid worden.
Nog bedankt voor deze tip! Ik heb m besteld, 16,43 euro in totaal echt geen geld!quote:Op dinsdag 24 mei 2005 22:06 schreef mikando18 het volgende:
Vandaag Star Wars ep 3 gekocht, best wel vermakelijk spel en hij was nog goedkoper dan de gba versie.
http://www.play-asia.com/paOS-00.html heeft alleen deze week Yoshi voor maar 15 euro, voor de liefhebber die hem nog niet heeft
![]()
nee, klopt niet. Lees die sites die knater gaf even door, daar staat het stap voor stap uitgelegd.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 14:27 schreef OnaNia het volgende:
[..]
Maar kies je in het DS menu dan voor GBA modus of voor download play? Uit wat je zegt maak ik op dat je gewoon GBA modus kan kiezen als je een flashcard met een DS demo erop in je DS hebt zitten en dat ie het dan vanzelf doet, klopt dat?
Ja behalve dan hoe je van een .nds een .gba file maakt. Ik heb me net rot gezocht naar die patches waar Khadgar het over heeft, maar kan ze echt nergens vinden. Weet jij hoe dat patchen moet?quote:Op vrijdag 27 mei 2005 15:06 schreef koei het volgende:
[..]
nee, klopt niet. Lees die sites die knater gaf even door, daar staat het stap voor stap uitgelegd.
ndsmall.bin - Small NDS/SRL loader for use with GBA flashcard. No filesystem support. Example:quote:Op vrijdag 27 mei 2005 15:09 schreef OnaNia het volgende:
[..]
Ja behalve dan hoe je van een .nds een .gba file maakt. Ik heb me net rot gezocht naar die patches waar Khadgar het over heeft, maar kan ze echt nergens vinden. Weet jij hoe dat patchen moet?
dus dan load je die gewoon op je gba flash card?quote:Op vrijdag 27 mei 2005 18:55 schreef knater het volgende:
[..]
ndsmall.bin - Small NDS/SRL loader for use with GBA flashcard. No filesystem support. Example:
copy /b ndsmall.bin + demo.nds demo.ds.gba
zo, maar is bij mij eerlijk gezegd niet gelukt, maar als je hier http://www.akkit.org/DS/E3/ onderaan kijkt kun je alle demo's in 1 downloaden en dan flashen, en die werkt wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |