Eerst niet, nu wel. Ik heb er eentje aangevraagd omdat ik ook wil importerenquote:Op zaterdag 28 mei 2005 21:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
Je had toch geen creditcard?
Notorious Roy en ik kwamen er ook achter dat het bijquote:Op zaterdag 28 mei 2005 21:00 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Dan word die tekst rood en dan hoor je een muziekje![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.werkt!
[ Bericht 2% gewijzigd door RaymanNL op 28-05-2005 21:14:12 (zo goed roy) ]14.gif RaymanNL vindt dit leuk
quote:Op zaterdag 28 mei 2005 21:10 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Notorious Roy en ik kwamen er ook achter dat het bijYou can call me RoySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.werkt!The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
]quote:Op zaterdag 28 mei 2005 21:05 schreef DuckyV het volgende:
RaymanNL OMG, Je tekent met de Stylus het woord Sony op de DS.
WAT ZOUW JOUW DS ZICH KUT VOELEN, ZIELIG DS'je
NSFU heet in de underground mode 38 circuits, 12 maal own the zone, 12 drags, en 10 bonusgames. in totaal word er op 6 circuits gereden, die voor en achteruit gereden kunnen worden. en zijn der 3 drag levels maar ook voor en achterwaarts.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 19:32 schreef Goldboy het volgende:
[..]
.... Nog 'n vraagje, weet iemand hoeveel circuits er bij NFSU zitten, dit kon ik nergens vinden.
Tenslotte nog even slecht nieuws.
[..]
Werkt het ook bij Microsoft?quote:Op zaterdag 28 mei 2005 20:51 schreef RaymanNL het volgende:
OMG IK HEB ME TOCH WAT ONTDEKT IN PACPIX!
CHECK HET FILMPIE!
Sorry dat er geen geluid bij zit maar de microfoon werkt hier niet![]()
Dit soort geintjes halen mij wel steeds meer over om weer een Ds te kopenquote:Op zaterdag 28 mei 2005 21:37 schreef Khadgar het volgende:
Goed, ik heb dus nu 10 DS demo's, en volgens mij zijn dat de enigen die er momenteel online staan. Ik hoop wel dat dit geintje vaker online gaat komen, erg vermakelijk. Vooral hoop ik op demos van games die er al zijn/aan komen, zoals Yoshi etc.
Mijn collectie tot nu toe:
Electroplankton E3 demo
Meteos E3 demo
Legend of Zelda Gallery
Polarium Demo
Submarine Tech Demo
Table Hockey Tech Demo
Trauma Center, Under the Knife (JAP)
Work your Brain (JAP)
Ganbare Goemon Demo (JAP)
Meteos Demo (JAP)
De enige waar ik totaal niks mee kan is dat work your brain spel. Snap er niks van. Komt vast door dat japans
Die van Piranha in ieder geval niet.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 23:11 schreef basalphenaar het volgende:
Uit alle reacties over de screenprotectors kan ik dus opmaken dat het niet echt aan te raden is om ze te gebruiken?
Wat coolquote:Op zaterdag 28 mei 2005 22:58 schreef Khadgar het volgende:
Met de Meteos demo alleen al heb je echt weer een flink aantal uren gameplay te pakken (ook multiplayer!), met Electroplankton kun je een flink aantal hippe deuntjes op de beat van een ouderwetse mario tune maken (die 'ster' tune op de NES), de Polarium Demo is ook wel effe grappig, zeker omdat je er ook mee kunt multiplayen, De submarine tech demo is een nieuwe uitvinding van een heel oud spelletje, erg vermakelijk. Table Hockey is gewoon kort maar cool. De Japanse games zijn niet zo heel leuk aangezien je er niks van snapt en het niet onze cultuur is...
* Khadgar heeft wat cools voor een klant gemaakt:
[[url=http://home.hccnet.nl/jr.oort/dskiosk/t_dskiosk.jpg]afbeelding][/url]
Klanten kunnen dus in de winkel DS demo's uitproberen! Het ding is gecode in VB6, en is een volledig customizable kiosk speeltje voor de DS demo's die nu rondzwerven. Mochten er nieuwe komen, komen die er zo snel mogelijk in.
Dank U, ik denk dat ik die ga halen dan.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 21:26 schreef _BluB_ het volgende:
[..]
NSFU heet in de underground mode 38 circuits, 12 maal own the zone, 12 drags, en 10 bonusgames. in totaal word er op 6 circuits gereden, die voor en achteruit gereden kunnen worden. en zijn der 3 drag levels maar ook voor en achterwaarts.![]()
Winkel? Welke winkelquote:Op zaterdag 28 mei 2005 22:58 schreef Khadgar het volgende:
Met de Meteos demo alleen al heb je echt weer een flink aantal uren gameplay te pakken (ook multiplayer!), met Electroplankton kun je een flink aantal hippe deuntjes op de beat van een ouderwetse mario tune maken (die 'ster' tune op de NES), de Polarium Demo is ook wel effe grappig, zeker omdat je er ook mee kunt multiplayen, De submarine tech demo is een nieuwe uitvinding van een heel oud spelletje, erg vermakelijk. Table Hockey is gewoon kort maar cool. De Japanse games zijn niet zo heel leuk aangezien je er niks van snapt en het niet onze cultuur is...
* Khadgar heeft wat cools voor een klant gemaakt:
[[url=http://home.hccnet.nl/jr.oort/dskiosk/t_dskiosk.jpg]afbeelding][/url]
Klanten kunnen dus in de winkel DS demo's uitproberen! Het ding is gecode in VB6, en is een volledig customizable kiosk speeltje voor de DS demo's die nu rondzwerven. Mochten er nieuwe komen, komen die er zo snel mogelijk in.
Zo'n wifi kaartje, waar kan ik die goedkoop vinden?quote:Op zaterdag 28 mei 2005 19:26 schreef Khadgar het volgende:
Wifi kaartje gehaald, demo's gedownload. Meteos is echt cool! ElectroPlankton is wel grappig maar niet mijn ding denk ik. Dat operatiespel is wel grappig, en die table tennis is airhockey, maar dan met een touch screen! Erg gaaf.
Dixons.quote:Op zondag 29 mei 2005 12:02 schreef Thomper het volgende:
[..]
Zo'n wifi kaartje, waar kan ik die goedkoop vinden?
Zie deze postquote:Op zondag 29 mei 2005 12:14 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Wat voor een kaartje moet je dan hebben![]()
Ik lees hier dat iedereen lekker losgaat op die demo's en allemaal een PCI kaart gaan halen om de demo's op hun ds te zetten, maar is er ook niet een Gameboy Advance flashcart voor nodig??quote:Ik zit er nu over te denken om misschien ook zo'n kaartje te kopen voor de demo's
Er is geen flashcard voor nodig.. Het zijn namelijk downloadbare roms die in het ram worden gezet. Als je je DS uitdoet zijn ze dus weg.quote:Op zondag 29 mei 2005 15:49 schreef Aram_NintendoDS het volgende:
[..]
Ik lees hier dat iedereen lekker losgaat op die demo's en allemaal een PCI kaart gaan halen om de demo's op hun ds te zetten, maar is er ook niet een Gameboy Advance flashcart voor nodig??
Heeft iedereen die hier standaard in zijn/haar bezit of heb je die eigenlijk niet nodig??
En als het wel nodig is, waar kun je die hier in nederland halen, of mag hier niet over gepraat worden op het forum aan gezien het voor roms gebruikt kan worden?
Sweex, 20 euro. Heb ik ook, maar dan voor 25 euroquote:Op zondag 29 mei 2005 14:53 schreef basalphenaar het volgende:
op http://ralink.rapla.net/ zijn heel veel modellen te vinden, alleen zullen heel veel hiervan waarschijnlijk wel weer niet in Nederland te krijgen zijn. Ik zit er nu over te denken om misschien ook zo'n kaartje te kopen voor de demo's, het moet alleen dan wel een PCI kaartje zijn want ik heb hier geen laptop. Welk kaartje van die lijst is een beetje aan te raden EN goedkoop EN in Nederland te krijgen?
Kun je mij er misschien wat meer informatie over geven, wat van sweex en waar twintig euro, misschien dat ik het dan wel even aan ga schaffen, als het maar twintig euro isquote:Op zondag 29 mei 2005 16:39 schreef Khadgar het volgende:
[..]
Sweex, 20 euro. Heb ik ook, maar dan voor 25 euro
Er is GEEN, ik herhaal GEEN gba flashcard voor nodig. Enkel wat software.
Ik ben geen newbiequote:Op zondag 29 mei 2005 18:56 schreef Khadgar het volgende:
Gast, lees die fucking lijst, daar staan de typenummers gewoon op. Dat luie gedoe van die kutnewbies ook altijd
Zou deze goed zijn?quote:Op zondag 29 mei 2005 18:56 schreef Khadgar het volgende:
Gast, lees die fucking lijst, daar staan de typenummers gewoon op. Dat luie gedoe van die kutnewbies ook altijd
Doe je dat met een programma?quote:Op zondag 29 mei 2005 19:50 schreef koei het volgende:
Ik heb mn wificard aan de praat gekregen en hij kan ook dingen verzenden naar mn ds, maar waar (in welke map ofzo) moet ik de demo's die naar mn ds gezonden moeten worden neerzetten? Ik ontvang nu namelijk steeds enkel een nintendo logo waarna mn schermen helemaal wit blijven...
Het werkt dus niet via USB?quote:* PCI or PCMCIA wireless network card with the RT2500 or RT2560 chipset (complete list here)
NOTE: USB version (RT2570) will not work
Wat je vindt moet je naar de politie brengenquote:Op zondag 29 mei 2005 23:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik vind eigenlijk wel dat dit gedoe in een apart topic mag
Kaart achtig ding van Sitecomquote:Op zondag 29 mei 2005 21:09 schreef Khadgar het volgende:
[..]
Duh... NEE. Ei. http://www.tweakers.net/pricewatch/92102 haal deze maar.
Ik blijf bij dixons kijken want zo'n winbkel hebben we hier, andere webshops van winkels in de buurt zijn er niet. Maar ik baal er wel van dat je geen USB ding kan gebruikenquote:Op maandag 30 mei 2005 11:48 schreef Khadgar het volgende:
Waarom kun je niet lezen, en waarom blijf je bij de Dixons kijken?
Op de dixons site: De Sitecom WL-115. Op de Ralink overzichtsite: De Sitecom WL-115 is compatible.
Een plus een is twee.
Klaar.
Heb je dat zelf ontdekt?quote:Op maandag 30 mei 2005 12:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
Bij Pac Pix krijg je bij woorden die hij herkend een geluidje en wordt de text rood. Zoals hierboven door Rayman al is gemeld. Echter is "sony" waarschijnlijk het woord "sorry". "usa" wordt ook herkend trouwens.
Nou, meer logisch vervolg. USA zelf ontdekt en toen de link gelegd naar de andere woorden. Ik denk dus dat er een hoop woorden mogelijk zijn en dat die rood worden en een muziekje krijgen.quote:Op maandag 30 mei 2005 12:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
Bij Pac Pix krijg je bij woorden die hij herkend een geluidje en wordt de text rood. Zoals hierboven door Rayman al is gemeld. Echter is "sony" waarschijnlijk het woord "sorry". "usa" wordt ook herkend trouwens.
Da's wel balen.quote:Op maandag 30 mei 2005 13:56 schreef Fliepke het volgende:
Hmmm jammer bij alle netwerkkaartjes die ik heb gaat het niet gebeuren en eentje voor alleen wat demo's kopen vind ik ook wat ver gaan. Jammer.
quote:Op maandag 30 mei 2005 14:53 schreef Zartos het volgende:
[..]
Da's wel balen.
Misschien kun je de kosten splitten met huisgenoten die ook een DS hebben?
Ga je dat progsel van jou ook nog beschikbaar maken voor ons leken ?quote:Op maandag 30 mei 2005 15:23 schreef Khadgar het volgende:
Je kunt heel eenvoudig een wifi continu draaiende multigame kiosk maken met dat WMB programma. Dus dan is je huis continu voorzien van hippe DS games.
Ah okayquote:Op maandag 30 mei 2005 16:10 schreef Khadgar het volgende:
Mijn progsel is een batch bestand van 3 regels, dus dat kun je prima zelf! Het kiosk program heb ik alweer geloosd.
Prijs? Heb je MsN, Zoja voeg me ff toe (Duckycorparation@hotmail.com) Thanksquote:Op maandag 30 mei 2005 11:48 schreef Khadgar het volgende:
Waarom kun je niet lezen, en waarom blijf je bij de Dixons kijken?
Op de dixons site: De Sitecom WL-115. Op de Ralink overzichtsite: De Sitecom WL-115 is compatible.
Een plus een is twee.
Klaar.
Overigens is deze bij mij te bestellen:
[[url=http://home.hccnet.nl/jr.oort/dskiosk/t_dswifi.jpg]afbeelding][/url]
electroplankton demo valt helaas tegen, het uiteindelijke spel is wel uberquote:Op maandag 30 mei 2005 16:39 schreef RaymanNL het volgende:
Zo, ff zo'n kaartje aangeschaft, nu nog de boel aansluiten en installeren, dan hoop iik vanavond lekker te kunnen electroplanktonnen!
Ik heb me er goed mee kunnen vermaken hoor, en dat zal ook nog wel even blijvenquote:Op maandag 30 mei 2005 19:11 schreef knater het volgende:
[..]
electroplankton demo valt helaas tegen, het uiteindelijke spel is wel uber![]()
Hoop mensen hébben al een kaart natuurlijk.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 14:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
Je moet dus een kaart kopen om een paar demo's te spelen? Waarvoor je ook nog eens je DS aan moet laten staan om ze te bewaren?
Tunneling schijnt niet mogelijk te zijn op de DSquote:Op dinsdag 31 mei 2005 15:00 schreef basalphenaar het volgende:
Ja, ik ben ook benieuwd hoe het ervoor staat met de ontwikkeling van tunneling software voor de Nintendo DS. Zijn er al projecten aan de gang? En zijn er al websites van? Linkjes AUB
Ik kan niet wachten om Metroid te spelen via internet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |