Sweex, 20 euro. Heb ik ook, maar dan voor 25 euroquote:Op zondag 29 mei 2005 14:53 schreef basalphenaar het volgende:
op http://ralink.rapla.net/ zijn heel veel modellen te vinden, alleen zullen heel veel hiervan waarschijnlijk wel weer niet in Nederland te krijgen zijn. Ik zit er nu over te denken om misschien ook zo'n kaartje te kopen voor de demo's, het moet alleen dan wel een PCI kaartje zijn want ik heb hier geen laptop. Welk kaartje van die lijst is een beetje aan te raden EN goedkoop EN in Nederland te krijgen?
Kun je mij er misschien wat meer informatie over geven, wat van sweex en waar twintig euro, misschien dat ik het dan wel even aan ga schaffen, als het maar twintig euro isquote:Op zondag 29 mei 2005 16:39 schreef Khadgar het volgende:
[..]
Sweex, 20 euro. Heb ik ook, maar dan voor 25 euro
Er is GEEN, ik herhaal GEEN gba flashcard voor nodig. Enkel wat software.
Ik ben geen newbiequote:Op zondag 29 mei 2005 18:56 schreef Khadgar het volgende:
Gast, lees die fucking lijst, daar staan de typenummers gewoon op. Dat luie gedoe van die kutnewbies ook altijd
Zou deze goed zijn?quote:Op zondag 29 mei 2005 18:56 schreef Khadgar het volgende:
Gast, lees die fucking lijst, daar staan de typenummers gewoon op. Dat luie gedoe van die kutnewbies ook altijd
Doe je dat met een programma?quote:Op zondag 29 mei 2005 19:50 schreef koei het volgende:
Ik heb mn wificard aan de praat gekregen en hij kan ook dingen verzenden naar mn ds, maar waar (in welke map ofzo) moet ik de demo's die naar mn ds gezonden moeten worden neerzetten? Ik ontvang nu namelijk steeds enkel een nintendo logo waarna mn schermen helemaal wit blijven...
Het werkt dus niet via USB?quote:* PCI or PCMCIA wireless network card with the RT2500 or RT2560 chipset (complete list here)
NOTE: USB version (RT2570) will not work
Wat je vindt moet je naar de politie brengenquote:Op zondag 29 mei 2005 23:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik vind eigenlijk wel dat dit gedoe in een apart topic mag
Kaart achtig ding van Sitecomquote:Op zondag 29 mei 2005 21:09 schreef Khadgar het volgende:
[..]
Duh... NEE. Ei. http://www.tweakers.net/pricewatch/92102 haal deze maar.
Ik blijf bij dixons kijken want zo'n winbkel hebben we hier, andere webshops van winkels in de buurt zijn er niet. Maar ik baal er wel van dat je geen USB ding kan gebruikenquote:Op maandag 30 mei 2005 11:48 schreef Khadgar het volgende:
Waarom kun je niet lezen, en waarom blijf je bij de Dixons kijken?
Op de dixons site: De Sitecom WL-115. Op de Ralink overzichtsite: De Sitecom WL-115 is compatible.
Een plus een is twee.
Klaar.
Heb je dat zelf ontdekt?quote:Op maandag 30 mei 2005 12:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
Bij Pac Pix krijg je bij woorden die hij herkend een geluidje en wordt de text rood. Zoals hierboven door Rayman al is gemeld. Echter is "sony" waarschijnlijk het woord "sorry". "usa" wordt ook herkend trouwens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |