Volgens mij komt Reggie hoogst persoonlijk je aars kicken als je met de DS prutst.quote:Op donderdag 26 mei 2005 22:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
No way dat ik ga fucken met mijn DSIk ga nu pas beginnen met het openen en prutsen van één van mijn NES-sen
Ook leuk dat wij in Nederland nu ook eens de kans krijgen om eraan te komen, normaal zijn dit soort dingen meestal voorbehouden aan Japanners en Amerikanen en hebben wij het nakijken.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 00:33 schreef knater het volgende:
je hoeft em niet te firmware flashen om de demo's te kunnen spelen, alleen WMB (Wireless Multiboot) progje, en een wireless kaart met de ralink chipset, die een 30 euro kost ofzo (ik heb de pcmcia van sitecom wl-112) echt super om demo's zo te kunnen spelen, nu hopen dat er meerdere demo's uitkomen, perfect om te kijken wat leuk is en wat niet
Naar mijn mening niet. Hoeveel sterren zou je daar aan kwijtraken?quote:Op donderdag 26 mei 2005 23:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik zit een beetje te twijfelen over de Metorid Prime demo op de DS. Hij staat in de sterrencatalogus, maar is het de moeite?
3000....quote:Op vrijdag 27 mei 2005 08:45 schreef Mr.Happ-E het volgende:
[..]
Naar mijn mening niet. Hoeveel sterren zou je daar aan kwijtraken?
3000.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 08:45 schreef Mr.Happ-E het volgende:
[..]
Naar mijn mening niet. Hoeveel sterren zou je daar aan kwijtraken?
Ik doe het nietquote:Op vrijdag 27 mei 2005 10:04 schreef Mr.Happ-E het volgende:
3000 sterren voor de Metroid DemoNiet doen, niet doen, niet doen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |