quote:Op donderdag 19 mei 2005 23:55 schreef BVO het volgende:
Zeiden ze net op de ZDF nou dat Nederland na een telfout alsnog de finale in gaat?.
Ik las het op die songfestivalweblog en hoorde zelf ook zoiets geloof ik.. al zal het wel nonsens zijn.quote:Op donderdag 19 mei 2005 23:55 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
WAAAAT?
url?quote:Op donderdag 19 mei 2005 23:56 schreef Little_Meanie het volgende:
dat stond op dat eurovisie forum
Samen met Rebecca Loos.quote:Op donderdag 19 mei 2005 23:57 schreef schatje het volgende:
Ach, over een half jaar presenteert SBS ShowNieuws. Ze komt er wel overheen.
Ja begint net.quote:
en onder welke steen kom jij uit gekropen. Er heeft zich vanavond een Nationale Ramp in Kiev afgespeeldquote:
Ik zie het nog nergens anders, dus zal wel een HOAX zijn.quote:
Lachen met jouquote:Op donderdag 19 mei 2005 23:59 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Ah, nouja, ik ben hetero dus ik kijk toch niet.
quote:Op donderdag 19 mei 2005 23:59 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Ah, nouja, ik ben hetero dus ik kijk toch niet.
Het Florida-systeemquote:Op donderdag 19 mei 2005 23:55 schreef Little_Meanie het volgende:
HOT NIEUWS
ZE hebben het net vermeld op het nieuws bij de ZDF, ZE HEBBEN EEN TELFOUT GEMAAKT;
GLENNIS HEEFT HET GEHAALD
GLENNIS HEEFT HET GEHAALDGLENNIS HEEFT HET GEHAALD
GLENNIS HEEFT HET GEHAALDGLENNIS HEEFT HET GEHAALD
GLENNIS HEEFT HET GEHAALDGLENNIS HEEFT HET GEHAALDGLENNIS HEEFT HET GEHAALDGLENNIS HEEFT HET GEHAALD
NIET TE GELOVEN, hoe kunnen ze zo stom zijn
Die Duitsers van ZDF weten dat ze nog Nederlandse kijkers hebben en naaien ons gewoon (wederom).quote:Op donderdag 19 mei 2005 23:59 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik zie het nog nergens anders, dus zal wel een HOAX zijn..
Ze hadden het verkeerde hokje aangekruistquote:
Het NOS Journaal meldt gewoon dat Glennis eruit ligt op dit moment.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 00:00 schreef BabeWatcher het volgende:
Op CNN staat het nu ook !!!!!we zijn door
![]()
![]()
Ik nog kijken ook.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 00:00 schreef BabeWatcher het volgende:
Op CNN staat het nu ook !!!!!we zijn door
![]()
![]()
Wat maken we het onszelf toch ook moeilijk.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 00:00 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Na het strafschoppen nemen en de blessuretijd hebben we er een nieuw nationaal trauma bij
![]()
Komnou, het songfestival, daar kijkt toch al 10 jaar geen hond meer naar? Schijnt alleen nog populair te zijn in de homo-scene heb ik me laten vertellen. Geen id waarom eigenlijk.quote:
laat ook maarquote:Op vrijdag 20 mei 2005 00:01 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Het NOS Journaal meldt gewoon dat Glennis eruit ligt op dit moment.
jij ook alquote:Op vrijdag 20 mei 2005 00:01 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik nog kijken ook.. Alsof ze dat daar zouden melden.
.
euhm 7 van de 10 zijn wel oostbloklanden toch...quote:Op vrijdag 20 mei 2005 00:02 schreef miss_dynastie het volgende:
Wat een onsportieve TRUT is het zeg
BleeehhhhhhOostblok
Jaaaaaaa hoor, Noorwegen is een Oostblokland
wat hebben we gemist?quote:Op vrijdag 20 mei 2005 00:01 schreef Zwansen het volgende:
Wat is er gebeurd?
quote:Op vrijdag 20 mei 2005 00:01 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik nog kijken ook.. Alsof ze dat daar zouden melden.
.
Jaaaaaaaa, en Engeland en Duitsland hebben ook op de Oostblok gestemd, want ze vinden Glennis te goed dus ze willen haar niet in de finale. Tochquote:Op vrijdag 20 mei 2005 00:03 schreef Henkjan_Smits het volgende:
[..]
euhm 7 van de 10 zijn wel oostbloklanden toch...
16equote:Op vrijdag 20 mei 2005 00:04 schreef shredder het volgende:
Hoeveelste is ze geworden dan?
Ergens tussen 11 en 25. Ik gok 19 of 23quote:Op vrijdag 20 mei 2005 00:04 schreef shredder het volgende:
Hoeveelste is ze geworden dan?
quote:OUT Netherlands! (he he he he! I'm very happy about that! I hate that song, I hate that country and those people!)
Glennis is gebeten door een insect.quote:
Nee en ze maken dat ook niet bekend.quote:
en Glennis heeft een dikke reetquote:Op vrijdag 20 mei 2005 00:06 schreef schatje het volgende:
[..]
Glennis is gebeten door insect.
Glennis mobieltje is afgesloten.
Glennis mag een zaterdag niet meedoen.
11 t/m 25 word wel bekend gemaakt toch?quote:
Van www.eurovisiesongfestival.nlquote:
quote:Televoters in heel Europa konden donderdagavond beslissen welke tien landen door mochten naar de finale. De volgorde van de eerste tien landen maakte de organisatie niet bekend, om zo de stemming op zaterdag niet te beïnvloeden.
Ah, dat kan.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 00:08 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
11 t/m 25 word wel bekend gemaakt toch?
oh gelukkig heb ik mn avond goed besteed aan de film "how to lose a guy in 10 days"quote:Op vrijdag 20 mei 2005 00:07 schreef Little_Meanie het volgende:
Glennis is gebeten door insect.
Glennis mobieltje is afgesloten.
Glennis mag een zaterdag niet meedoen.
en Glennis heeft een dikke reet
Wij snappen elkaar!quote:Op vrijdag 20 mei 2005 00:08 schreef Falco het volgende:
En daarbij zijn oostbloklanden gewoon koel en zie je ook duidelijk dat ze gemiddeld genomen meer aandacht (soms erg fout, maar dat terzijde) aan dit festival besteden.
Ja, en zondag de eerste 10 van de HF ook.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 00:08 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
11 t/m 25 word wel bekend gemaakt toch?
quote:Op vrijdag 20 mei 2005 00:06 schreef Zwansen het volgende:
Ach meedoen is belangrijker dan winnen.... Oh wacht, we doen niet eens mee!![]()
![]()
quote:Op vrijdag 20 mei 2005 00:08 schreef Little_Meanie het volgende:
Glennis is toch door, nu te zien in een special BREAKING NEWS onderbreking op CNN
Junior songfestival is net als de Paralympics, kijkt geen kat naarquote:Op vrijdag 20 mei 2005 00:09 schreef Dichterbijer het volgende:
Ach in iedergeval organiseert Nederland volgende jaar het junior songfestioval...ongeachte we dit jaar daarmee winnen of niet
Dat noem ik nog eens fair
toen stond het per ongeluk 2 seconde in beeld, toen waren we 10 van 10.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 00:09 schreef miss_dynastie het volgende:
Vorig jaar werd het wel snel bekend, in elk geval...
quote:I'm so happy we got rid of the awful Dutch song. It was the only one I couldn't stand listening to
Uuuuuhhhh..... maar zelfs daar heb je al die onzin van 'We gaan vast winnen, blabla'quote:Op vrijdag 20 mei 2005 00:10 schreef Little_Meanie het volgende:
[..]
Junior songfestival is net als de Paralympics, kijkt geen kat naar
Miljoentje of 2 laatste keerquote:Op vrijdag 20 mei 2005 00:10 schreef Little_Meanie het volgende:
[..]
Ik kan niks vinden op de site?quote:Op vrijdag 20 mei 2005 00:08 schreef Little_Meanie het volgende:
Glennis is toch door, nu te zien in een special BREAKING NEWS onderbreking op CNN
naar het schijnt is het Junior Songfestival wel populair in pedofiele kringen, er worden veel caps gemaakt en dan op een website geplaatst: www.pedocaps.nlquote:Op vrijdag 20 mei 2005 00:10 schreef Little_Meanie het volgende:
[..]
Ik heb het over 11 t/m 25, die waren dezelfde avond nog bekend, als ik het me goed herinner.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 00:11 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
toen stond het per ongeluk 2 seconde in beeld, toen waren we 10 van 10.
Vind je het gek, niemand zendt het uit...quote:Op vrijdag 20 mei 2005 00:10 schreef Little_Meanie het volgende:
[..]
quote:
Zo'n dom iemand moet een andere avatar nemen, vind ik!!!quote:
unknown hostquote:Op vrijdag 20 mei 2005 00:12 schreef Little_Meanie het volgende:
[..]
naar het schijnt is het Junior Songfestival wel populair in pedofiele kringen, er worden veel caps gemaakt en dan op een website geplaatst: www.pedocaps.nl![]()
nou wat is dat jammer, een paar jostis 8 minuten zien lopen over de 100 m sprintquote:Op vrijdag 20 mei 2005 00:12 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Vind je het gek, niemand zendt het uit...
Wat een ettertjes, he!quote:
Hear hear.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 00:06 schreef dutch-mamma het volgende:
Dat gezanik over "die oostbloklanden"...!
Nederland moet gewoon beseffen dat het geen 1990 meer is!
Het liedje is mooi, het is goed gezongen, maar... het pást niet in een songfestival van nu! En dan kunnen we wel stug een plaat voor de kop houden bij elk nationale songfestival, maar ga dan ook niet de oostbloklanden de schuld geven...!
zo, dat lucht op!
Met als gevolg dat al die Westeuropeaantjes verschrikkelijk beginnen te huilen...!quote:Op vrijdag 20 mei 2005 00:15 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Hear hear..
Het is de wet van de remmende voorsprong. Groot deel van die balkanlanden zijn nieuw bij het Eurovisie gebeuren en hebben dus geen last van vastgeroeste patronen zoals wij.
zei de vrouw met de nieuwe Duitse hit in haar signaturequote:Op vrijdag 20 mei 2005 00:15 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Hear hear..
Het is de wet van de remmende voorsprong. Groot deel van die balkanlanden zijn nieuw bij het Eurovisie gebeuren en hebben dus geen last van vastgeroeste patronen zoals wij.
Tot zaterdag!quote:Op vrijdag 20 mei 2005 00:16 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik heb een heerlijke avond gehad
Tot zaterdag
1) Ik ben een vrouwquote:Op vrijdag 20 mei 2005 00:16 schreef Little_Meanie het volgende:
[..]
zei de man met de nieuwe Duitse hit in zijn signature
Man? Nee zeg dat het niet waar is Inso...quote:Op vrijdag 20 mei 2005 00:16 schreef Little_Meanie het volgende:
[..]
Inso is een vrouwquote:Op vrijdag 20 mei 2005 00:16 schreef Little_Meanie het volgende:
[..]
Maar die doet ook niet voor Nederland mee met het songfestival, dus het mágquote:Op vrijdag 20 mei 2005 00:16 schreef Little_Meanie het volgende:
[..]
Mot ik je effe swaffelen?quote:Op vrijdag 20 mei 2005 00:18 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Man? Nee zeg dat het niet waar is Inso...![]()
Fijn dat ze nog positief warenquote:Keine Schwächen leistete sich Glennis Grace aus den Niederlanden. "My Impossible Dream" war eine perfekt vorgetragene klassische ESC-Hymne. Der Titel des Songs bezog sich überraschenderweise auf das Weiterkommen der schwarzen Sängerin. Ebenso wie Kollegin Agurbash muss die Niederländerin vorzeitig die Heimreise antreten.
Turken zijn over het algemeen geen fan van Marokkanen, dus je post raakt kant noch wal.quote:
Ja, das stimmt. Een perfect ESC-liedje... jaren geleden...quote:Op vrijdag 20 mei 2005 00:18 schreef Dichterbijer het volgende:
[quote[Keine Schwächen leistete sich Glennis Grace aus den Niederlanden. "My Impossible Dream" war eine perfekt vorgetragene klassische ESC-Hymne. Der Titel des Songs bezog sich überraschenderweise auf das Weiterkommen der schwarzen Sängerin. Ebenso wie Kollegin Agurbash muss die Niederländerin vorzeitig die Heimreise antreten.
een aap is een aapquote:Op vrijdag 20 mei 2005 00:19 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Turken zijn over het algemeen geen fan van Marokkanen, dus je post raakt kant noch wal.
quote:
Vertel eens aan tante Inso, wat zit je dwars vanavond?quote:
Verdrietig denk ik, wegens Glennis niet door naar finale...quote:Op vrijdag 20 mei 2005 00:22 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Vertel eens aan tante Inso, wat zit je dwars vanavond?
wil je een persoon met het juiste geslacht aanspreken, check je zijn/haar profiel, zie je man staan, zeg je hij, is het ook weer niet goedquote:Op vrijdag 20 mei 2005 00:22 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Vertel eens aan tante Inso, wat zit je dwars vanavond?
Bijna net zo goed als die mevrouw uit Belarus.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 00:23 schreef BabeWatcher het volgende:
Inso, kan jij een beetje zingen?
nou niet echtquote:Op vrijdag 20 mei 2005 00:23 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Verdrietig denk ik, wegens Glennis niet door naar finale...
Vreemde mannennaam heeft hij/zij/het...!quote:Op vrijdag 20 mei 2005 00:24 schreef Little_Meanie het volgende:
[..]
wil je een persoon met het juiste geslacht aanspreken, check je zijn/haar profiel, zie je man staan, zeg je hij, is het ook weer niet goed![]()
We sturen gewoon een teach-inn of Lenny Kuhr kloon, doet Zweden ook al jaren met ABBA. (Nu dan natuurlijk weer nietquote:Op vrijdag 20 mei 2005 00:24 schreef dutch-mamma het volgende:
Met een trekzak en een trommel komen we volgend jaar vast verder. Maar ik denk dat de Nederlandsche Muziekindustrie dat pas in 2027 beseft
Tot zaterdag!quote:Op vrijdag 20 mei 2005 00:26 schreef Little_Meanie het volgende:
anyway ik ga slapen, truste allemaal
Check haar fotoboek maar eens, vooral die Miss Chocolate 2004quote:Op vrijdag 20 mei 2005 00:24 schreef Little_Meanie het volgende:
[..]
wil je een persoon met het juiste geslacht aanspreken, check je zijn/haar profiel, zie je man staan, zeg je hij, is het ook weer niet goed![]()
Jij hebt het ook niet helemaal begrepen, geloof ik...!quote:Op vrijdag 20 mei 2005 00:26 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
We sturen gewoon een teach-inn of Lenny Kuhr kloon, doet Zweden ook al jaren met ABBA. (Nu dan natuurlijk weer niet)
Ooooooooh ja, met Franklin Brown en dat mokkel!quote:Op vrijdag 20 mei 2005 00:27 schreef BabeWatcher het volgende:
Een leuk weet-je-datje
Een paar jaar geleden werd na afloop de uitslag gecorrigeerd. Bij "may I have your votes, please" werd "Poland" verstaan maar er werd "Holland" bedoelt. Toen eindigden we toch nog 1 plaats hoger.
ik ookquote:Op vrijdag 20 mei 2005 00:26 schreef Little_Meanie het volgende:
anyway ik ga slapen, truste allemaal
misschien moet ik mijn post maar weer es edittenquote:Op vrijdag 20 mei 2005 00:27 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Check haar fotoboek maar eens, vooral die Miss Chocolate 2004
Heb je ook zo'n leuk simpel maar toch elegant en heul niet sletterig en trava-achtig jurkje?quote:Op vrijdag 20 mei 2005 00:24 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Bijna net zo goed als die mevrouw uit Belarus.
Komen we tenminste wel altijd in de middenmoot terecht.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 00:27 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Jij hebt het ook niet helemaal begrepen, geloof ik...!![]()
Ja, idd, nou je het zegt herinner ik het me weer!quote:Op vrijdag 20 mei 2005 00:27 schreef BabeWatcher het volgende:
Een leuk weet-je-datje
Een paar jaar geleden werd na afloop de uitslag gecorrigeerd. Bij "may I have your votes, please" werd "Poland" verstaan maar er werd "Holland" bedoelt. Toen eindigden we toch nog 1 plaats hoger.
Duh.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 00:28 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Heb je ook zo'n leuk simpel maar toch elegant en heul niet sletterig en trava-achtig jurkje?
OK, ik wil je het voordeel van de twijfel gunnenquote:Op vrijdag 20 mei 2005 00:28 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Komen we tenminste wel altijd in de middenmoot terecht.
Oh ja, die dwergquote:Op vrijdag 20 mei 2005 00:27 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ooooooooh ja, met Franklin Brown en dat mokkel!
quote:Op vrijdag 20 mei 2005 00:26 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
We sturen gewoon een teach-inn of Lenny Kuhr kloon, doet Zweden ook al jaren met ABBA. (Nu dan natuurlijk weer niet)
Tot zaterdag!quote:
En om het 2006-proof te maken gooien we er trommels, veren en een stukje riverdance bij.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 00:29 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
![]()
inderdaad, Lenny Kuhr
het geheime ingredient was de tekst:
"laaaa lala laaaaa lala lalala lalala"
Ik was zondag in de Arena (ja, sorry, een gegeven paard moet je niet in de bek kijken) en daar werd het ook weer volop meegelald.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 00:29 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
![]()
inderdaad, Lenny Kuhr
het geheime ingredient was de tekst:
"laaaa lala laaaaa lala lalala lalala"
Slagerij van Kampen voor de trommels, Hind voor het etnische aspect en een geile blonde achtergrondzangeres.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 00:29 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
OK, ik wil je het voordeel van de twijfel gunnen
Wie sturen we volgend jaar?
quote:Op vrijdag 20 mei 2005 00:30 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
En om het 2006-proof te maken gooien we er trommels, veren en een stukje riverdance bij..
Mark my words: ouwe wijven gaan het dit jaar helemaal maken bij het songfestival!quote:Op vrijdag 20 mei 2005 00:30 schreef DJJoris het volgende:
hopenlijk laat de NOS zaterdag dat irritante commentaar achterwege, hielden die 2 nou nooit eens hun koppien dicht :S leken wel een stel oude vrouwen met hun gekakel.
Met gekochte tieten die uit haar jurkje barsten net zoals die mevrouw van Israëlquote:
Beetje olie er op...quote:Op vrijdag 20 mei 2005 00:32 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Met gekochte tieten die uit haar jurkje barsten net zoals die mevrouw van Israël.
Gegarandeerd nummer 1. Zeker weten!quote:Op vrijdag 20 mei 2005 00:31 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Slagerij van Kampen voor de trommels, Hind voor het etnische aspect en een geile blonde achtergrondzangeres.
wat? Doe ik het weer?quote:
Ik vind het commentaar wel oké tegenwoordig, eigenlijk. Ik vind Cornald het wel leuk doen. Niet zo zoetsappig tenminste.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 00:30 schreef DJJoris het volgende:
hopenlijk laat de NOS zaterdag dat irritante commentaar achterwege, hielden die 2 nou nooit eens hun koppien dicht :S leken wel een stel oude vrouwen met hun gekakel.
Paar hupsende aandachtsgeile achtergrondnichten erbij en we kunnen niet meer verliezen!quote:
Oh ja, vooral als Israël opkwam...!quote:Op vrijdag 20 mei 2005 00:34 schreef Jane het volgende:
[..]
Ik vind het commentaar wel oké tegenwoordig, eigenlijk. Ik vind Cornald het wel leuk doen. Niet zo zoetsappig tenminste.
Maar het allerleukste was natuurlijk toen Paul de Leeuw het deed.
Jolink, Gordon en Froger!!!quote:Op vrijdag 20 mei 2005 00:35 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Paar hupsende aandachtsgeile achtergrondnichten erbij en we kunnen niet meer verliezen!.
Ik stem voor.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 00:31 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Slagerij van Kampen voor de trommels, Hind voor het etnische aspect en een geile blonde achtergrondzangeres.
Want dat zijn natuurlijk ook toppers!quote:
.
Paul de Leeuw weer als commentator had voor mij nog een reden geweest om heel misschien naar het Songfestival zaterdag te kijken. Ik zal het maar weer skippenquote:Op vrijdag 20 mei 2005 00:30 schreef DJJoris het volgende:
Ehhhh... is dat eens serieus antwoord?quote:Op vrijdag 20 mei 2005 00:36 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Want dat zijn natuurlijk ook toppers! [afbeelding].
kijk eens naar de PI.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 00:37 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Ehhhh... is dat eens erieus antwoord?![]()
Je moet het gewoon met een korrel, nee, een bérg zout nemen. Dan wordt het toch nog een leuke avond!quote:Op vrijdag 20 mei 2005 00:37 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Paul de Leeuw weer als commentator had voor mij nog een reden geweest om heel misschien naar het Songfestival zaterdag te kijken. Ik zal het maar weer skippen
quote:
Dat deed ik een aantal jaren terug ook hoor. En gewoon stemmen op de grootste lolbroek van de avond waarvan ik dacht "Nou die zal wel als laatste eindigen." Om aan het eind van de rit dan diezelfde lolbroek in de top tien te zien eindigen. Dan weet je gewoon dat meer mensen dat zelfde geintje uithalen.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 00:38 schreef dutch-mamma het volgende:
Je moet het gewoon met een korrel, nee, een bérg zout nemen. Dan wordt het toch nog een leuke avond!
zo doe ik het al járen!
Maar dan gaat er wel een boel lol uit, denk ik...quote:Op vrijdag 20 mei 2005 00:43 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Dat deed ik een aantal jaren terug ook hoor. En gewoon stemmen op de grootste lolbroek van de avond waarvan ik dacht "Nou die zal wel als laatste eindigen." Om aan het eind van de rit dan diezelfde lolbroek in de top tien te zien eindigen. Dan weet je gewoon dat meer mensen dat zelfde geintje uithalen.
Als de televoting eruit gaat, dan ga ik heel misschien overwegen om weer te kijken.![]()
Jij hebt een boel bij te lezen!quote:
Welke lol zie jij er dan nog in?quote:Op vrijdag 20 mei 2005 00:45 schreef dutch-mamma het volgende:
Maar dan gaat er wel een boel lol uit, denk ik...
Dat kloptquote:
Ik zat meer te denken aan de Tokkies on stage, in polonaise, en daarna gewoon het hele podium volschijten. Dat moet wel een hit worden, kan niet anders.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 00:51 schreef Perico het volgende:
Wat hier al werd geopperd: Hind, of een echt sletterig jong ding in een kort jurkje, een holbewoner als trommelaar, en die geweldige Tren van Rowwen Heze met zijn crazy accordeon.. su-per-be!
Me too. Zonder Nederland is de spanning er bij voorbaat al af. Scheelt weer een hoop irritatie dit weekendquote:Op vrijdag 20 mei 2005 00:37 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Paul de Leeuw weer als commentator had voor mij nog een reden geweest om heel misschien naar het Songfestival zaterdag te kijken. Ik zal het maar weer skippen
quote:Op vrijdag 20 mei 2005 09:36 schreef Zwansen het volgende:
Ik heb nog wel een leuke kandidaat waarmee we misschien wel de finale halen...
[afbeelding]
Yeah right, en jij dacht echt dat die meiden alles zelf spelen? FAKEquote:Op vrijdag 20 mei 2005 09:16 schreef Frutsel het volgende:
lekker he.. Vanilla Ninja uit Zwitserland...
Heb al weet ik hoe lang hun CD in huis... stevige pop...lekker...
en nog leuk om te zien ook...
wachten op de doorbraak in NL...
Interessant, deze thread op het ESC forum:quote:Op vrijdag 20 mei 2005 00:55 schreef Allan24 het volgende:
Jammer dat Nederland niet door is. Aan de andere kant, nu hoef ik me niet zaterdag dood te ergeren aan Moldavië en Hongarije en Roemenië en Bulgarije en Macedonië en Albanië en Servië & Montenegro en Kroatië die elkaar allemaal veel punten geven.
Tja, de Nederland organisatie lijkt nog steeds niet snappen hoe het 'nieuwe' Europa werkt: als je een beetje hoog wilt eindigen, stuur dan geen allochtonische medemens naar het Eurovisie songfestival. De meeste Oost-Europeanen zijn helaas nog ouderwets racistisch (of is dat juist modern?), en zitten niet de wachten op de zoveelste multi-kulti ambassadeur uit de Lage landen.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 09:32 schreef appelsientje het volgende:
Zo dat was Glennis.. ben benieuwd waar we volgend jaar mee komen..
We doen het al jaren niet goed...
Als we daar op gaan selecteren kunnen we beter helemaal stoppen.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 10:16 schreef Festen het volgende:
[..]
Tja, de Nederland organisatie lijkt nog steeds niet snappen hoe het 'nieuwe' Europa werkt: als je een beetje hoog wilt eindigen, stuur dan geen allochtonische medemens naar het Eurovisie songfestival. De meeste Oost-Europeanen zijn helaas nog ouderwets racistisch (of is dat juist modern?), en zitten niet de wachten op de zoveelste multi-kulti ambassadeur uit de Lage landen.
LOLquote:Op vrijdag 20 mei 2005 09:42 schreef JooB het volgende:
[..]
Yeah right, en jij dacht echt dat die meiden alles zelf spelen? FAKE![]()
Precies! En zolang "we" dat niet doorhebben, maar door blijven gaan alsof het 1990 is, blijven de druiven zuur.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 11:51 schreef HiZ het volgende:
Postinggirl heeft gewoon gelijk. Het is niet Europa dat uit de pas loopt, maar Nederland dat een populariteitswedstrijd probeert te winnen door schoolmeesterig zijn eigen ding te blijven doen. Kennelijk is een Witney Houston kloon niet wat Europa wil.
Omdat ze toen wel hadden begrepen, hoe het 21e eeuwse songfestival tegenwoordig gaat. Dit jaar waren ze dat weer even kwijt...quote:Op vrijdag 20 mei 2005 10:31 schreef postinggirl het volgende:(...)Hoe kan het dan dat België een paar jaar terug op de tweede plaats is geëindigd? En met slechts een klein verschil ten opzichte van de nummer 1.
Jaaa!quote:Volgend jaar moeten we gewoon Treble inzenden. 3 mooie meiden, trommeltjes, en dan een liedje dat vergelijkbaar is met die grote hit van ze. Voldoet aan de eisen van een modern songfestival-lied, en zal nog altijd beter zijn dan het gros wat er staat.
quote:derlette :: 20 mei 2005 11:55 :: e-mail
--------------------------------------------------------------------------------
Truus...daar hoeft je je eigen zeker niet voor te schamen als ik vertel wat hier gebeurde....dat wil je eigenlijk niet weten, maar kan je zeggen ....zeer heftige reacties...telefoons vlogen door de kamer, ben blij dat m'n ramen er nog in zitten.....buren sorry voor de overlast.....
en het staat nu ook op de site van Songfestivalquote:Op vrijdag 20 mei 2005 12:45 schreef appelsientje het volgende:
edit.. sorry
Ben benieuwd.quote:Wat is er misgegaan met de televoting gisteren? Het verhaal gaat dat de mensen die op Nederland stemden met een sms'je een bericht terugkregen met: “Thank you for voting Croatia”. Hoe dit precies zit, dat wordt nu uitgezocht. Bekend is al wel dat Griekenland een officieel protest heeft ingediend tegen de hele gang van zaken. In hoeverre dit de uitslag heeft beinvloed is onbekend.
Ach welnee , ze heeft gewoon verloren , jammer maar ff slikken en weer doorgaan.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 12:45 schreef appelsientje het volgende:
Oke wat ik hoorde tijdens mijn pauze (roddel dus)
Collega werd gebeld door een collega die daar zit... en waarschijnlijk (maar dat gaan ze dus nu onderzoeken) zijn er stemmen van Nederland naar Kroatië gegaan.....Maar of dat allemaal waar is...
Ik hoorde dat ze het gingen onderzoeken.. dus als ik wat weet....
Tja, ijdele hoop vrees ik..quote:Op vrijdag 20 mei 2005 13:01 schreef appelsientje het volgende:
[..]
en het staat nu ook op de site van Songfestival
[..]
Ben benieuwd.
Het boeit me ook niet dat ze verloren heeft..quote:Op vrijdag 20 mei 2005 13:01 schreef N.icka het volgende:
[..]
Ach welnee , ze heeft gewoon verloren , jammer maar ff slikken en weer doorgaan.
Tatjanaquote:Op vrijdag 20 mei 2005 00:31 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ja, maar daar zeg je wel iets. Ik denk dat het wel heel tactisch kan zijn om iemand neer te zetten met roots in het oostblok en waar men daar ook van op de hoogte is.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 13:29 schreef easy-going het volgende:
[..]
Tatjana(voor het Oostblok aspect)
O nee, die is niet blond meer toch? of weer wel?
quote:Der neue ESC Skandal ist perfekt!!!!!!!!
Die Telefonleitung Nummer 9 war defekt
Da haben wirs also...Glennis Grace ist mit 0 Punkten auf Platz 25 gelandet.Die Votes für die Niederlande gingen nach Kroatien...
Bin mal gespannt wie das jetzt ausgeht:-O
Wird die Niederlande nachnominiert?
Ja, zonet ook gehoord op de radio. Wat een amateurs zeg....quote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:25 schreef FuifDuif het volgende:
Ja, ik heb het ook gehoord. Ik hoor zojuist op de radio dat Nederland waarschijnlijk nu wel doorgaat. Het moet nog bevestigd worden, maar grote kans dus.
Nu zijn er echter officiële protesten ingediend (officieel bevestigd ook).quote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:31 schreef Perico het volgende:
Ach, gister waren er al genoeg onzinberichten in die trant... ook gepost op dit forum
De wens is de vader van de gedachte... verliezen is moeilijk.
Idd.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:40 schreef Jane het volgende:
Maar goed, het nummer vind ik nog steeds kut.En die Glennis met haar grote mond...
Als dat definitief het einde van haar carrière zou betekenen, graag!quote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:46 schreef Frollo het volgende:
Idd.
Dan gaan we morgen nóg een keer af, nee dát is leuk
Carrière?quote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:51 schreef Trancelocator het volgende:
Als dat definitief het einde van haar carrière zou betekenen, graag!![]()
Kewl!! Waar was dat?quote:Op vrijdag 20 mei 2005 15:08 schreef linebear het volgende:
meezing songfestival
www.songfestival.nlquote:Wat is er misgegaan met de televoting gisteren? Het verhaal gaat dat de mensen die op Nederland stemden met een sms'je een bericht terugkregen met: “Thank you for voting Croatia”. Hoe dit precies zit, dat wordt nu uitgezocht. Bekend is al wel dat Griekenland een officieel protest heeft ingediend tegen de hele gang van zaken. In hoeverre dit de uitslag heeft beinvloed is onbekend.
Dat de landen stemmen om gelijke muzieksmaak of omdat het buurlanden zijn is de reden van op elkaar stemmen. Dat Belgie hoog eindigde was in een finale en nietin een halve finale vol oostblok landen.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 10:31 schreef postinggirl het volgende:
Dat ze elkaar daar in het oosten fanatiek punten geven, is duidelijk. Maar ik vraag me af, als de vriendjespolitiek-theorie echt klopt.... dat er puur gestemd wordt omdat het je buurland is, en niet omdat je dat liedje van je buurland toevallig gewoon leuk vindt (kan zijn dat er sprake is van overeenkomstige muzieksmaak tussen buurlanden)...
Hoe kan het dan dat België een paar jaar terug op de tweede plaats is geëindigd? En met slechts een klein verschil ten opzichte van de nummer 1.
Het lijkt mij niet dat dat land veel banden heeft met het oostblok, en van een grote hoeveelheid buurlanden moesten ze het ook niet hebben.
Nee, Nederland had gewoon een enorm suf nummer dat eigenlijk 15 jaar geleden ingestuurd had moeten worden. En een heel statische, stijve act. Ben nou niet zo chauvinistisch, open die ogen cq. oren nou eens.
Wij zijn hier helaas te nuchter om een flitsende dansact vol trommeltjes, halfnaakte blondines en dergelijke in te zenden, of juist een of ander etnisch stuk, terwijl DAT juist scoort. Rommel of niet.
Volgend jaar moeten we gewoon Treble inzenden. 3 mooie meiden, trommeltjes, en dan een liedje dat vergelijkbaar is met die grote hit van ze. Voldoet aan de eisen van een modern songfestival-lied, en zal nog altijd beter zijn dan het gros wat er staat.
Waar las of hoorde je dat?quote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:37 schreef Trancelocator het volgende:
Glennis zou alweer onderweg zijn naar de Oekraine... In een interview heeft ze al aangekondigd om in een eventuele herkansing in nog minder verhullende kleding act de presence te geven.
Maakt niet uitquote:Op vrijdag 20 mei 2005 15:23 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Sorry, ik had het topic nog niet echt doorgelezen![]()
Ook op de radioquote:Op vrijdag 20 mei 2005 15:25 schreef Saleheim het volgende:
Waar las of hoorde je dat?
Waarom hoor ik daar niks over op de radio ??quote:Op vrijdag 20 mei 2005 15:32 schreef FuifDuif het volgende:
Ah, ik hoor net op de radio dat Denemarken waarschijnlijk nu uit de finale wordt gehaald. In de plaats daarvan komt Nederland. Door een grote fout in het tellingssysteem is Denemarken dus onterecht doorgegaan! Wat een blunders zeg!
Ik hoorde het op Radio 538.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 15:35 schreef appelsientje het volgende:
Waarom hoor ik daar niks over op de radio ??
En ik las net dat Kroatië onze punten had gekregen..
Ik denk het, ik zeg ook niet dat Radio 538 betrouwbaar is. Sterker nog, ik vermoed dat ze gewoon wat zitten te geinen daar. Maar ja, wie weetquote:Op vrijdag 20 mei 2005 15:42 schreef Suijk het volgende:
Probeert iedereen op eigen houtje nu hoaxen de wereld in te helpen?
Op 538 hebben ze het inderdaad de hele dag door over het Songfestival.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 15:41 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Ik hoorde het op Radio 538.
Ja, dat klopt van Kroatië dacht ik, maar die waren weer doorgegaan naar Denemarken. Dus Kroatië blijft, Nederland komt er bij en Denemarken gaat er nu uit.
Wat ik zeg, dit is werkelijk te blunderig voor woorden.
Nou een hoax is het niet.. tenminste ik hoorde van iemand die in Kiev zit dat er wat aan de hand was... maar ik heb er verder geen informatie over..quote:Op vrijdag 20 mei 2005 15:42 schreef Suijk het volgende:
Probeert iedereen op eigen houtje nu hoaxen de wereld in te helpen?
Als ik Glennis was, zou ik al straalbezopen zijn en die hele songfestival wereld hard uitlachen.
Draag de Nederlandse cultuur uit, doe je klompen aan en rook een joint op het podium!quote:Op vrijdag 20 mei 2005 15:45 schreef linebear het volgende:
zou stoer zijn... gewoon keibezopen op het podium staan en gewoon gaan winnen
www.songfestival.nlquote:Op vrijdag 20 mei 2005 15:47 schreef MissHobje het volgende:
Nou waar blijven al die betrouwbare linkjes dan![]()
'Hou' of 'hoop' ?quote:Op vrijdag 20 mei 2005 15:46 schreef dutch-mamma het volgende:
Ik hou het op een hoax.
Gerucht. Niks is zeker.quote:
Ja en dan lees je daar over die televotes.. klik je op verder krijg je iets heel andersquote:
er staat niet, klik op verderquote:Op vrijdag 20 mei 2005 15:52 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ja en dan lees je daar over die televotes.. klik je op verder krijg je iets heel anders![]()
Best betrouwbaar ja![]()
![]()
Wel een leuke column van Idse: Johan V past idd perfect in dit zottenfestivalquote:
quote:Op vrijdag 20 mei 2005 16:13 schreef Suijk het volgende:
Ik hoorde dat Noorwegen dan Denemarken zou steunen en er ook uit zou stappen.
quote:Op vrijdag 20 mei 2005 16:12 schreef FuifDuif het volgende:
Ja, weer een nieuwtje, nadat de organisatie de Deense deelnemers heeft ingelicht, heeft Jakob Sveistrup (de zanger van Denemarken) aangegeven dit niet te accepteren en acties te ondernemen. Mocht het zo zijn dat Denemarken niet doorgaat, dan zal hij hoogstpersoonlijk de winnaar van ESF 2005 ombrengen, aldus Jakob's woordvoerder.
Is dat ook al steunen?quote:Op vrijdag 20 mei 2005 16:13 schreef Suijk het volgende:
Ik hoorde dat Noorwegen dan Denemarken zou steunen en er ook uit zou stappen.
Heb je 't topic niet gelezen dan? De Deense deelnemer heeft een zelfmoordaanslag gepleegd op de burelen van het ESC-comité en Nederland heeft alle Kroatische diplomaten uitgezetquote:Op vrijdag 20 mei 2005 16:20 schreef Zephyrus het volgende:
Al wat nieuws?
Het schijnt dat er in de organisatie mensen zijn omgekocht door de oostbloklanden voor behoorlijk wat geld. Zij hebben daardoor zo de stemmen kunnen verdelenquote:Op vrijdag 20 mei 2005 16:20 schreef Zephyrus het volgende:
Wat is er nou eigenlijk gebeurd?? ;? Ik heb het begin en het einde gezien, met de puntenverdeling en ik zag dat nederland er niet eens tussen stondnet als België?? Al wat nieuws?
Hoor ik net ook jaquote:Op vrijdag 20 mei 2005 16:21 schreef Suijk het volgende:
België heeft ook een protest ingediend, ze vermoeden dat het bij hen ook fout is gegaan. Mensen uit andere landen kregen sms'jes terug met 'thanks for voting Belarus'.
Ik kon in Nederland via sms ook gewoon stemmen op Glennisquote:Op vrijdag 20 mei 2005 16:21 schreef Suijk het volgende:
België heeft ook een protest ingediend, ze vermoeden dat het bij hen ook fout is gegaan. Mensen uit andere landen kregen sms'jes terug met 'thanks for voting Belarus'.
en vergeet het stuk kaas nietquote:Op vrijdag 20 mei 2005 15:46 schreef Suijk het volgende:
[..]
Draag de Nederlandse cultuur uit, doe je klompen aan en rook een joint op het podium!
Dan word ik fan van haar, dat zeker.
'Gleeeeeennis, laat je tieten zien!'quote:
en daarom laten ze ook niet zien hoeveel punten de rest heeft...quote:Op vrijdag 20 mei 2005 16:21 schreef VoreG het volgende:
[..]
Het schijnt dat er in de organisatie mensen zijn omgekocht door de oostbloklanden voor behoorlijk wat geld. Zij hebben daardoor zo de stemmen kunnen verdelen
Ook Letland zou hier voordeel van hebben gehad. De media daar twijfelen er zelfs aan.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 16:21 schreef Suijk het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |