Ik kan niks vinden op de site?quote:Op vrijdag 20 mei 2005 00:08 schreef Little_Meanie het volgende:
Glennis is toch door, nu te zien in een special BREAKING NEWS onderbreking op CNN
naar het schijnt is het Junior Songfestival wel populair in pedofiele kringen, er worden veel caps gemaakt en dan op een website geplaatst: www.pedocaps.nlquote:Op vrijdag 20 mei 2005 00:10 schreef Little_Meanie het volgende:
[..]
Junior songfestival is net als de Paralympics, kijkt geen kat naar
Ik heb het over 11 t/m 25, die waren dezelfde avond nog bekend, als ik het me goed herinner.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 00:11 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
toen stond het per ongeluk 2 seconde in beeld, toen waren we 10 van 10.
Vind je het gek, niemand zendt het uit...quote:Op vrijdag 20 mei 2005 00:10 schreef Little_Meanie het volgende:
[..]
Junior songfestival is net als de Paralympics, kijkt geen kat naar
quote:
Zo'n dom iemand moet een andere avatar nemen, vind ik!!!quote:
unknown hostquote:Op vrijdag 20 mei 2005 00:12 schreef Little_Meanie het volgende:
[..]
naar het schijnt is het Junior Songfestival wel populair in pedofiele kringen, er worden veel caps gemaakt en dan op een website geplaatst: www.pedocaps.nl![]()
nou wat is dat jammer, een paar jostis 8 minuten zien lopen over de 100 m sprintquote:Op vrijdag 20 mei 2005 00:12 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Vind je het gek, niemand zendt het uit...
Wat een ettertjes, he!quote:
Hear hear.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 00:06 schreef dutch-mamma het volgende:
Dat gezanik over "die oostbloklanden"...!
Nederland moet gewoon beseffen dat het geen 1990 meer is!
Het liedje is mooi, het is goed gezongen, maar... het pást niet in een songfestival van nu! En dan kunnen we wel stug een plaat voor de kop houden bij elk nationale songfestival, maar ga dan ook niet de oostbloklanden de schuld geven...!
zo, dat lucht op!
Met als gevolg dat al die Westeuropeaantjes verschrikkelijk beginnen te huilen...!quote:Op vrijdag 20 mei 2005 00:15 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Hear hear..
Het is de wet van de remmende voorsprong. Groot deel van die balkanlanden zijn nieuw bij het Eurovisie gebeuren en hebben dus geen last van vastgeroeste patronen zoals wij.
zei de vrouw met de nieuwe Duitse hit in haar signaturequote:Op vrijdag 20 mei 2005 00:15 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Hear hear..
Het is de wet van de remmende voorsprong. Groot deel van die balkanlanden zijn nieuw bij het Eurovisie gebeuren en hebben dus geen last van vastgeroeste patronen zoals wij.
Tot zaterdag!quote:Op vrijdag 20 mei 2005 00:16 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik heb een heerlijke avond gehad
Tot zaterdag
1) Ik ben een vrouwquote:Op vrijdag 20 mei 2005 00:16 schreef Little_Meanie het volgende:
[..]
zei de man met de nieuwe Duitse hit in zijn signature
Man? Nee zeg dat het niet waar is Inso...quote:Op vrijdag 20 mei 2005 00:16 schreef Little_Meanie het volgende:
[..]
Inso is een vrouwquote:Op vrijdag 20 mei 2005 00:16 schreef Little_Meanie het volgende:
[..]
Maar die doet ook niet voor Nederland mee met het songfestival, dus het mágquote:Op vrijdag 20 mei 2005 00:16 schreef Little_Meanie het volgende:
[..]
Mot ik je effe swaffelen?quote:Op vrijdag 20 mei 2005 00:18 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Man? Nee zeg dat het niet waar is Inso...![]()
Fijn dat ze nog positief warenquote:Keine Schwächen leistete sich Glennis Grace aus den Niederlanden. "My Impossible Dream" war eine perfekt vorgetragene klassische ESC-Hymne. Der Titel des Songs bezog sich überraschenderweise auf das Weiterkommen der schwarzen Sängerin. Ebenso wie Kollegin Agurbash muss die Niederländerin vorzeitig die Heimreise antreten.
Turken zijn over het algemeen geen fan van Marokkanen, dus je post raakt kant noch wal.quote:
Ja, das stimmt. Een perfect ESC-liedje... jaren geleden...quote:Op vrijdag 20 mei 2005 00:18 schreef Dichterbijer het volgende:
[quote[Keine Schwächen leistete sich Glennis Grace aus den Niederlanden. "My Impossible Dream" war eine perfekt vorgetragene klassische ESC-Hymne. Der Titel des Songs bezog sich überraschenderweise auf das Weiterkommen der schwarzen Sängerin. Ebenso wie Kollegin Agurbash muss die Niederländerin vorzeitig die Heimreise antreten.
een aap is een aapquote:Op vrijdag 20 mei 2005 00:19 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Turken zijn over het algemeen geen fan van Marokkanen, dus je post raakt kant noch wal.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |