LOLquote:Op vrijdag 20 mei 2005 09:42 schreef JooB het volgende:
[..]
Yeah right, en jij dacht echt dat die meiden alles zelf spelen? FAKE![]()
Precies! En zolang "we" dat niet doorhebben, maar door blijven gaan alsof het 1990 is, blijven de druiven zuur.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 11:51 schreef HiZ het volgende:
Postinggirl heeft gewoon gelijk. Het is niet Europa dat uit de pas loopt, maar Nederland dat een populariteitswedstrijd probeert te winnen door schoolmeesterig zijn eigen ding te blijven doen. Kennelijk is een Witney Houston kloon niet wat Europa wil.
Omdat ze toen wel hadden begrepen, hoe het 21e eeuwse songfestival tegenwoordig gaat. Dit jaar waren ze dat weer even kwijt...quote:Op vrijdag 20 mei 2005 10:31 schreef postinggirl het volgende:(...)Hoe kan het dan dat België een paar jaar terug op de tweede plaats is geëindigd? En met slechts een klein verschil ten opzichte van de nummer 1.
Jaaa!quote:Volgend jaar moeten we gewoon Treble inzenden. 3 mooie meiden, trommeltjes, en dan een liedje dat vergelijkbaar is met die grote hit van ze. Voldoet aan de eisen van een modern songfestival-lied, en zal nog altijd beter zijn dan het gros wat er staat.
quote:derlette :: 20 mei 2005 11:55 :: e-mail
--------------------------------------------------------------------------------
Truus...daar hoeft je je eigen zeker niet voor te schamen als ik vertel wat hier gebeurde....dat wil je eigenlijk niet weten, maar kan je zeggen ....zeer heftige reacties...telefoons vlogen door de kamer, ben blij dat m'n ramen er nog in zitten.....buren sorry voor de overlast.....
en het staat nu ook op de site van Songfestivalquote:Op vrijdag 20 mei 2005 12:45 schreef appelsientje het volgende:
edit.. sorry
Ben benieuwd.quote:Wat is er misgegaan met de televoting gisteren? Het verhaal gaat dat de mensen die op Nederland stemden met een sms'je een bericht terugkregen met: “Thank you for voting Croatia”. Hoe dit precies zit, dat wordt nu uitgezocht. Bekend is al wel dat Griekenland een officieel protest heeft ingediend tegen de hele gang van zaken. In hoeverre dit de uitslag heeft beinvloed is onbekend.
Ach welnee , ze heeft gewoon verloren , jammer maar ff slikken en weer doorgaan.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 12:45 schreef appelsientje het volgende:
Oke wat ik hoorde tijdens mijn pauze (roddel dus)
Collega werd gebeld door een collega die daar zit... en waarschijnlijk (maar dat gaan ze dus nu onderzoeken) zijn er stemmen van Nederland naar Kroatië gegaan.....Maar of dat allemaal waar is...
Ik hoorde dat ze het gingen onderzoeken.. dus als ik wat weet....
Tja, ijdele hoop vrees ik..quote:Op vrijdag 20 mei 2005 13:01 schreef appelsientje het volgende:
[..]
en het staat nu ook op de site van Songfestival
[..]
Ben benieuwd.
Het boeit me ook niet dat ze verloren heeft..quote:Op vrijdag 20 mei 2005 13:01 schreef N.icka het volgende:
[..]
Ach welnee , ze heeft gewoon verloren , jammer maar ff slikken en weer doorgaan.
Tatjanaquote:Op vrijdag 20 mei 2005 00:31 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Slagerij van Kampen voor de trommels, Hind voor het etnische aspect en een geile blonde achtergrondzangeres.
Ja, maar daar zeg je wel iets. Ik denk dat het wel heel tactisch kan zijn om iemand neer te zetten met roots in het oostblok en waar men daar ook van op de hoogte is.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 13:29 schreef easy-going het volgende:
[..]
Tatjana(voor het Oostblok aspect)
O nee, die is niet blond meer toch? of weer wel?
quote:Der neue ESC Skandal ist perfekt!!!!!!!!
Die Telefonleitung Nummer 9 war defekt
Da haben wirs also...Glennis Grace ist mit 0 Punkten auf Platz 25 gelandet.Die Votes für die Niederlande gingen nach Kroatien...
Bin mal gespannt wie das jetzt ausgeht:-O
Wird die Niederlande nachnominiert?
Ja, zonet ook gehoord op de radio. Wat een amateurs zeg....quote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:25 schreef FuifDuif het volgende:
Ja, ik heb het ook gehoord. Ik hoor zojuist op de radio dat Nederland waarschijnlijk nu wel doorgaat. Het moet nog bevestigd worden, maar grote kans dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |