Komen we tenminste wel altijd in de middenmoot terecht.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 00:27 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Jij hebt het ook niet helemaal begrepen, geloof ik...!![]()
Ja, idd, nou je het zegt herinner ik het me weer!quote:Op vrijdag 20 mei 2005 00:27 schreef BabeWatcher het volgende:
Een leuk weet-je-datje
Een paar jaar geleden werd na afloop de uitslag gecorrigeerd. Bij "may I have your votes, please" werd "Poland" verstaan maar er werd "Holland" bedoelt. Toen eindigden we toch nog 1 plaats hoger.
Duh.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 00:28 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Heb je ook zo'n leuk simpel maar toch elegant en heul niet sletterig en trava-achtig jurkje?
OK, ik wil je het voordeel van de twijfel gunnenquote:Op vrijdag 20 mei 2005 00:28 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Komen we tenminste wel altijd in de middenmoot terecht.
Oh ja, die dwergquote:Op vrijdag 20 mei 2005 00:27 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ooooooooh ja, met Franklin Brown en dat mokkel!
quote:Op vrijdag 20 mei 2005 00:26 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
We sturen gewoon een teach-inn of Lenny Kuhr kloon, doet Zweden ook al jaren met ABBA. (Nu dan natuurlijk weer niet)
Tot zaterdag!quote:
En om het 2006-proof te maken gooien we er trommels, veren en een stukje riverdance bij.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 00:29 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
![]()
inderdaad, Lenny Kuhr
het geheime ingredient was de tekst:
"laaaa lala laaaaa lala lalala lalala"
Ik was zondag in de Arena (ja, sorry, een gegeven paard moet je niet in de bek kijken) en daar werd het ook weer volop meegelald.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 00:29 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
![]()
inderdaad, Lenny Kuhr
het geheime ingredient was de tekst:
"laaaa lala laaaaa lala lalala lalala"
Slagerij van Kampen voor de trommels, Hind voor het etnische aspect en een geile blonde achtergrondzangeres.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 00:29 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
OK, ik wil je het voordeel van de twijfel gunnen
Wie sturen we volgend jaar?
quote:Op vrijdag 20 mei 2005 00:30 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
En om het 2006-proof te maken gooien we er trommels, veren en een stukje riverdance bij..
Mark my words: ouwe wijven gaan het dit jaar helemaal maken bij het songfestival!quote:Op vrijdag 20 mei 2005 00:30 schreef DJJoris het volgende:
hopenlijk laat de NOS zaterdag dat irritante commentaar achterwege, hielden die 2 nou nooit eens hun koppien dicht :S leken wel een stel oude vrouwen met hun gekakel.
Met gekochte tieten die uit haar jurkje barsten net zoals die mevrouw van Israëlquote:
Beetje olie er op...quote:Op vrijdag 20 mei 2005 00:32 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Met gekochte tieten die uit haar jurkje barsten net zoals die mevrouw van Israël.
Gegarandeerd nummer 1. Zeker weten!quote:Op vrijdag 20 mei 2005 00:31 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Slagerij van Kampen voor de trommels, Hind voor het etnische aspect en een geile blonde achtergrondzangeres.
wat? Doe ik het weer?quote:
Ik vind het commentaar wel oké tegenwoordig, eigenlijk. Ik vind Cornald het wel leuk doen. Niet zo zoetsappig tenminste.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 00:30 schreef DJJoris het volgende:
hopenlijk laat de NOS zaterdag dat irritante commentaar achterwege, hielden die 2 nou nooit eens hun koppien dicht :S leken wel een stel oude vrouwen met hun gekakel.
Paar hupsende aandachtsgeile achtergrondnichten erbij en we kunnen niet meer verliezen!quote:
Oh ja, vooral als Israël opkwam...!quote:Op vrijdag 20 mei 2005 00:34 schreef Jane het volgende:
[..]
Ik vind het commentaar wel oké tegenwoordig, eigenlijk. Ik vind Cornald het wel leuk doen. Niet zo zoetsappig tenminste.
Maar het allerleukste was natuurlijk toen Paul de Leeuw het deed.
Jolink, Gordon en Froger!!!quote:Op vrijdag 20 mei 2005 00:35 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Paar hupsende aandachtsgeile achtergrondnichten erbij en we kunnen niet meer verliezen!.
Ik stem voor.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 00:31 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Slagerij van Kampen voor de trommels, Hind voor het etnische aspect en een geile blonde achtergrondzangeres.
Want dat zijn natuurlijk ook toppers!quote:
.
Paul de Leeuw weer als commentator had voor mij nog een reden geweest om heel misschien naar het Songfestival zaterdag te kijken. Ik zal het maar weer skippenquote:Op vrijdag 20 mei 2005 00:30 schreef DJJoris het volgende:
Ehhhh... is dat eens serieus antwoord?quote:Op vrijdag 20 mei 2005 00:36 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Want dat zijn natuurlijk ook toppers! [afbeelding].
kijk eens naar de PI.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 00:37 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Ehhhh... is dat eens erieus antwoord?![]()
Je moet het gewoon met een korrel, nee, een bérg zout nemen. Dan wordt het toch nog een leuke avond!quote:Op vrijdag 20 mei 2005 00:37 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Paul de Leeuw weer als commentator had voor mij nog een reden geweest om heel misschien naar het Songfestival zaterdag te kijken. Ik zal het maar weer skippen
quote:
Dat deed ik een aantal jaren terug ook hoor. En gewoon stemmen op de grootste lolbroek van de avond waarvan ik dacht "Nou die zal wel als laatste eindigen." Om aan het eind van de rit dan diezelfde lolbroek in de top tien te zien eindigen. Dan weet je gewoon dat meer mensen dat zelfde geintje uithalen.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 00:38 schreef dutch-mamma het volgende:
Je moet het gewoon met een korrel, nee, een bérg zout nemen. Dan wordt het toch nog een leuke avond!
zo doe ik het al járen!
Maar dan gaat er wel een boel lol uit, denk ik...quote:Op vrijdag 20 mei 2005 00:43 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Dat deed ik een aantal jaren terug ook hoor. En gewoon stemmen op de grootste lolbroek van de avond waarvan ik dacht "Nou die zal wel als laatste eindigen." Om aan het eind van de rit dan diezelfde lolbroek in de top tien te zien eindigen. Dan weet je gewoon dat meer mensen dat zelfde geintje uithalen.
Als de televoting eruit gaat, dan ga ik heel misschien overwegen om weer te kijken.![]()
Jij hebt een boel bij te lezen!quote:
Welke lol zie jij er dan nog in?quote:Op vrijdag 20 mei 2005 00:45 schreef dutch-mamma het volgende:
Maar dan gaat er wel een boel lol uit, denk ik...
Dat kloptquote:
Ik zat meer te denken aan de Tokkies on stage, in polonaise, en daarna gewoon het hele podium volschijten. Dat moet wel een hit worden, kan niet anders.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 00:51 schreef Perico het volgende:
Wat hier al werd geopperd: Hind, of een echt sletterig jong ding in een kort jurkje, een holbewoner als trommelaar, en die geweldige Tren van Rowwen Heze met zijn crazy accordeon.. su-per-be!
Me too. Zonder Nederland is de spanning er bij voorbaat al af. Scheelt weer een hoop irritatie dit weekendquote:Op vrijdag 20 mei 2005 00:37 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Paul de Leeuw weer als commentator had voor mij nog een reden geweest om heel misschien naar het Songfestival zaterdag te kijken. Ik zal het maar weer skippen
quote:Op vrijdag 20 mei 2005 09:36 schreef Zwansen het volgende:
Ik heb nog wel een leuke kandidaat waarmee we misschien wel de finale halen...
[afbeelding]
Yeah right, en jij dacht echt dat die meiden alles zelf spelen? FAKEquote:Op vrijdag 20 mei 2005 09:16 schreef Frutsel het volgende:
lekker he.. Vanilla Ninja uit Zwitserland...
Heb al weet ik hoe lang hun CD in huis... stevige pop...lekker...
en nog leuk om te zien ook...
wachten op de doorbraak in NL...
Interessant, deze thread op het ESC forum:quote:Op vrijdag 20 mei 2005 00:55 schreef Allan24 het volgende:
Jammer dat Nederland niet door is. Aan de andere kant, nu hoef ik me niet zaterdag dood te ergeren aan Moldavië en Hongarije en Roemenië en Bulgarije en Macedonië en Albanië en Servië & Montenegro en Kroatië die elkaar allemaal veel punten geven.
Tja, de Nederland organisatie lijkt nog steeds niet snappen hoe het 'nieuwe' Europa werkt: als je een beetje hoog wilt eindigen, stuur dan geen allochtonische medemens naar het Eurovisie songfestival. De meeste Oost-Europeanen zijn helaas nog ouderwets racistisch (of is dat juist modern?), en zitten niet de wachten op de zoveelste multi-kulti ambassadeur uit de Lage landen.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 09:32 schreef appelsientje het volgende:
Zo dat was Glennis.. ben benieuwd waar we volgend jaar mee komen..
We doen het al jaren niet goed...
Als we daar op gaan selecteren kunnen we beter helemaal stoppen.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 10:16 schreef Festen het volgende:
[..]
Tja, de Nederland organisatie lijkt nog steeds niet snappen hoe het 'nieuwe' Europa werkt: als je een beetje hoog wilt eindigen, stuur dan geen allochtonische medemens naar het Eurovisie songfestival. De meeste Oost-Europeanen zijn helaas nog ouderwets racistisch (of is dat juist modern?), en zitten niet de wachten op de zoveelste multi-kulti ambassadeur uit de Lage landen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |