Vertel eens aan tante Inso, wat zit je dwars vanavond?quote:
Verdrietig denk ik, wegens Glennis niet door naar finale...quote:Op vrijdag 20 mei 2005 00:22 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Vertel eens aan tante Inso, wat zit je dwars vanavond?
wil je een persoon met het juiste geslacht aanspreken, check je zijn/haar profiel, zie je man staan, zeg je hij, is het ook weer niet goedquote:Op vrijdag 20 mei 2005 00:22 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Vertel eens aan tante Inso, wat zit je dwars vanavond?
Bijna net zo goed als die mevrouw uit Belarus.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 00:23 schreef BabeWatcher het volgende:
Inso, kan jij een beetje zingen?
nou niet echtquote:Op vrijdag 20 mei 2005 00:23 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Verdrietig denk ik, wegens Glennis niet door naar finale...
Vreemde mannennaam heeft hij/zij/het...!quote:Op vrijdag 20 mei 2005 00:24 schreef Little_Meanie het volgende:
[..]
wil je een persoon met het juiste geslacht aanspreken, check je zijn/haar profiel, zie je man staan, zeg je hij, is het ook weer niet goed![]()
We sturen gewoon een teach-inn of Lenny Kuhr kloon, doet Zweden ook al jaren met ABBA. (Nu dan natuurlijk weer nietquote:Op vrijdag 20 mei 2005 00:24 schreef dutch-mamma het volgende:
Met een trekzak en een trommel komen we volgend jaar vast verder. Maar ik denk dat de Nederlandsche Muziekindustrie dat pas in 2027 beseft
Tot zaterdag!quote:Op vrijdag 20 mei 2005 00:26 schreef Little_Meanie het volgende:
anyway ik ga slapen, truste allemaal
Check haar fotoboek maar eens, vooral die Miss Chocolate 2004quote:Op vrijdag 20 mei 2005 00:24 schreef Little_Meanie het volgende:
[..]
wil je een persoon met het juiste geslacht aanspreken, check je zijn/haar profiel, zie je man staan, zeg je hij, is het ook weer niet goed![]()
Jij hebt het ook niet helemaal begrepen, geloof ik...!quote:Op vrijdag 20 mei 2005 00:26 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
We sturen gewoon een teach-inn of Lenny Kuhr kloon, doet Zweden ook al jaren met ABBA. (Nu dan natuurlijk weer niet)
Ooooooooh ja, met Franklin Brown en dat mokkel!quote:Op vrijdag 20 mei 2005 00:27 schreef BabeWatcher het volgende:
Een leuk weet-je-datje
Een paar jaar geleden werd na afloop de uitslag gecorrigeerd. Bij "may I have your votes, please" werd "Poland" verstaan maar er werd "Holland" bedoelt. Toen eindigden we toch nog 1 plaats hoger.
ik ookquote:Op vrijdag 20 mei 2005 00:26 schreef Little_Meanie het volgende:
anyway ik ga slapen, truste allemaal
misschien moet ik mijn post maar weer es edittenquote:Op vrijdag 20 mei 2005 00:27 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Check haar fotoboek maar eens, vooral die Miss Chocolate 2004
Heb je ook zo'n leuk simpel maar toch elegant en heul niet sletterig en trava-achtig jurkje?quote:Op vrijdag 20 mei 2005 00:24 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Bijna net zo goed als die mevrouw uit Belarus.
Komen we tenminste wel altijd in de middenmoot terecht.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 00:27 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Jij hebt het ook niet helemaal begrepen, geloof ik...!![]()
Ja, idd, nou je het zegt herinner ik het me weer!quote:Op vrijdag 20 mei 2005 00:27 schreef BabeWatcher het volgende:
Een leuk weet-je-datje
Een paar jaar geleden werd na afloop de uitslag gecorrigeerd. Bij "may I have your votes, please" werd "Poland" verstaan maar er werd "Holland" bedoelt. Toen eindigden we toch nog 1 plaats hoger.
Duh.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 00:28 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Heb je ook zo'n leuk simpel maar toch elegant en heul niet sletterig en trava-achtig jurkje?
OK, ik wil je het voordeel van de twijfel gunnenquote:Op vrijdag 20 mei 2005 00:28 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Komen we tenminste wel altijd in de middenmoot terecht.
Oh ja, die dwergquote:Op vrijdag 20 mei 2005 00:27 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ooooooooh ja, met Franklin Brown en dat mokkel!
quote:Op vrijdag 20 mei 2005 00:26 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
We sturen gewoon een teach-inn of Lenny Kuhr kloon, doet Zweden ook al jaren met ABBA. (Nu dan natuurlijk weer niet)
Tot zaterdag!quote:
En om het 2006-proof te maken gooien we er trommels, veren en een stukje riverdance bij.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 00:29 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
![]()
inderdaad, Lenny Kuhr
het geheime ingredient was de tekst:
"laaaa lala laaaaa lala lalala lalala"
Ik was zondag in de Arena (ja, sorry, een gegeven paard moet je niet in de bek kijken) en daar werd het ook weer volop meegelald.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 00:29 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
![]()
inderdaad, Lenny Kuhr
het geheime ingredient was de tekst:
"laaaa lala laaaaa lala lalala lalala"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |