Komen we tenminste wel altijd in de middenmoot terecht.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 00:27 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Jij hebt het ook niet helemaal begrepen, geloof ik...!![]()
Ja, idd, nou je het zegt herinner ik het me weer!quote:Op vrijdag 20 mei 2005 00:27 schreef BabeWatcher het volgende:
Een leuk weet-je-datje
Een paar jaar geleden werd na afloop de uitslag gecorrigeerd. Bij "may I have your votes, please" werd "Poland" verstaan maar er werd "Holland" bedoelt. Toen eindigden we toch nog 1 plaats hoger.
Duh.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 00:28 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Heb je ook zo'n leuk simpel maar toch elegant en heul niet sletterig en trava-achtig jurkje?
OK, ik wil je het voordeel van de twijfel gunnenquote:Op vrijdag 20 mei 2005 00:28 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Komen we tenminste wel altijd in de middenmoot terecht.
Oh ja, die dwergquote:Op vrijdag 20 mei 2005 00:27 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ooooooooh ja, met Franklin Brown en dat mokkel!
quote:Op vrijdag 20 mei 2005 00:26 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
We sturen gewoon een teach-inn of Lenny Kuhr kloon, doet Zweden ook al jaren met ABBA. (Nu dan natuurlijk weer niet)
Tot zaterdag!quote:
En om het 2006-proof te maken gooien we er trommels, veren en een stukje riverdance bij.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 00:29 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
![]()
inderdaad, Lenny Kuhr
het geheime ingredient was de tekst:
"laaaa lala laaaaa lala lalala lalala"
Ik was zondag in de Arena (ja, sorry, een gegeven paard moet je niet in de bek kijken) en daar werd het ook weer volop meegelald.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 00:29 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
![]()
inderdaad, Lenny Kuhr
het geheime ingredient was de tekst:
"laaaa lala laaaaa lala lalala lalala"
Slagerij van Kampen voor de trommels, Hind voor het etnische aspect en een geile blonde achtergrondzangeres.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 00:29 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
OK, ik wil je het voordeel van de twijfel gunnen
Wie sturen we volgend jaar?
quote:Op vrijdag 20 mei 2005 00:30 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
En om het 2006-proof te maken gooien we er trommels, veren en een stukje riverdance bij..
Mark my words: ouwe wijven gaan het dit jaar helemaal maken bij het songfestival!quote:Op vrijdag 20 mei 2005 00:30 schreef DJJoris het volgende:
hopenlijk laat de NOS zaterdag dat irritante commentaar achterwege, hielden die 2 nou nooit eens hun koppien dicht :S leken wel een stel oude vrouwen met hun gekakel.
Met gekochte tieten die uit haar jurkje barsten net zoals die mevrouw van Israëlquote:
Beetje olie er op...quote:Op vrijdag 20 mei 2005 00:32 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Met gekochte tieten die uit haar jurkje barsten net zoals die mevrouw van Israël.
Gegarandeerd nummer 1. Zeker weten!quote:Op vrijdag 20 mei 2005 00:31 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Slagerij van Kampen voor de trommels, Hind voor het etnische aspect en een geile blonde achtergrondzangeres.
wat? Doe ik het weer?quote:
Ik vind het commentaar wel oké tegenwoordig, eigenlijk. Ik vind Cornald het wel leuk doen. Niet zo zoetsappig tenminste.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 00:30 schreef DJJoris het volgende:
hopenlijk laat de NOS zaterdag dat irritante commentaar achterwege, hielden die 2 nou nooit eens hun koppien dicht :S leken wel een stel oude vrouwen met hun gekakel.
Paar hupsende aandachtsgeile achtergrondnichten erbij en we kunnen niet meer verliezen!quote:
Oh ja, vooral als Israël opkwam...!quote:Op vrijdag 20 mei 2005 00:34 schreef Jane het volgende:
[..]
Ik vind het commentaar wel oké tegenwoordig, eigenlijk. Ik vind Cornald het wel leuk doen. Niet zo zoetsappig tenminste.
Maar het allerleukste was natuurlijk toen Paul de Leeuw het deed.
Jolink, Gordon en Froger!!!quote:Op vrijdag 20 mei 2005 00:35 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Paar hupsende aandachtsgeile achtergrondnichten erbij en we kunnen niet meer verliezen!.
Ik stem voor.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 00:31 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Slagerij van Kampen voor de trommels, Hind voor het etnische aspect en een geile blonde achtergrondzangeres.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |