Lachen met jouquote:Op donderdag 19 mei 2005 23:59 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Ah, nouja, ik ben hetero dus ik kijk toch niet.
quote:Op donderdag 19 mei 2005 23:59 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Ah, nouja, ik ben hetero dus ik kijk toch niet.
Het Florida-systeemquote:Op donderdag 19 mei 2005 23:55 schreef Little_Meanie het volgende:
HOT NIEUWS
ZE hebben het net vermeld op het nieuws bij de ZDF, ZE HEBBEN EEN TELFOUT GEMAAKT;
GLENNIS HEEFT HET GEHAALD
GLENNIS HEEFT HET GEHAALDGLENNIS HEEFT HET GEHAALD
GLENNIS HEEFT HET GEHAALDGLENNIS HEEFT HET GEHAALD
GLENNIS HEEFT HET GEHAALDGLENNIS HEEFT HET GEHAALDGLENNIS HEEFT HET GEHAALDGLENNIS HEEFT HET GEHAALD
NIET TE GELOVEN, hoe kunnen ze zo stom zijn
Die Duitsers van ZDF weten dat ze nog Nederlandse kijkers hebben en naaien ons gewoon (wederom).quote:Op donderdag 19 mei 2005 23:59 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik zie het nog nergens anders, dus zal wel een HOAX zijn..
Ze hadden het verkeerde hokje aangekruistquote:
Het NOS Journaal meldt gewoon dat Glennis eruit ligt op dit moment.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 00:00 schreef BabeWatcher het volgende:
Op CNN staat het nu ook !!!!!we zijn door
![]()
![]()
Ik nog kijken ook.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 00:00 schreef BabeWatcher het volgende:
Op CNN staat het nu ook !!!!!we zijn door
![]()
![]()
Wat maken we het onszelf toch ook moeilijk.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 00:00 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Na het strafschoppen nemen en de blessuretijd hebben we er een nieuw nationaal trauma bij
![]()
Komnou, het songfestival, daar kijkt toch al 10 jaar geen hond meer naar? Schijnt alleen nog populair te zijn in de homo-scene heb ik me laten vertellen. Geen id waarom eigenlijk.quote:
laat ook maarquote:Op vrijdag 20 mei 2005 00:01 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Het NOS Journaal meldt gewoon dat Glennis eruit ligt op dit moment.
jij ook alquote:Op vrijdag 20 mei 2005 00:01 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik nog kijken ook.. Alsof ze dat daar zouden melden.
.
euhm 7 van de 10 zijn wel oostbloklanden toch...quote:Op vrijdag 20 mei 2005 00:02 schreef miss_dynastie het volgende:
Wat een onsportieve TRUT is het zeg
BleeehhhhhhOostblok
Jaaaaaaa hoor, Noorwegen is een Oostblokland
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |