Ook op de radioquote:Op vrijdag 20 mei 2005 15:25 schreef Saleheim het volgende:
Waar las of hoorde je dat?
Waarom hoor ik daar niks over op de radio ??quote:Op vrijdag 20 mei 2005 15:32 schreef FuifDuif het volgende:
Ah, ik hoor net op de radio dat Denemarken waarschijnlijk nu uit de finale wordt gehaald. In de plaats daarvan komt Nederland. Door een grote fout in het tellingssysteem is Denemarken dus onterecht doorgegaan! Wat een blunders zeg!
Ik hoorde het op Radio 538.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 15:35 schreef appelsientje het volgende:
Waarom hoor ik daar niks over op de radio ??
En ik las net dat Kroatië onze punten had gekregen..
Ik denk het, ik zeg ook niet dat Radio 538 betrouwbaar is. Sterker nog, ik vermoed dat ze gewoon wat zitten te geinen daar. Maar ja, wie weetquote:Op vrijdag 20 mei 2005 15:42 schreef Suijk het volgende:
Probeert iedereen op eigen houtje nu hoaxen de wereld in te helpen?
Op 538 hebben ze het inderdaad de hele dag door over het Songfestival.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 15:41 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Ik hoorde het op Radio 538.
Ja, dat klopt van Kroatië dacht ik, maar die waren weer doorgegaan naar Denemarken. Dus Kroatië blijft, Nederland komt er bij en Denemarken gaat er nu uit.
Wat ik zeg, dit is werkelijk te blunderig voor woorden.
Nou een hoax is het niet.. tenminste ik hoorde van iemand die in Kiev zit dat er wat aan de hand was... maar ik heb er verder geen informatie over..quote:Op vrijdag 20 mei 2005 15:42 schreef Suijk het volgende:
Probeert iedereen op eigen houtje nu hoaxen de wereld in te helpen?
Als ik Glennis was, zou ik al straalbezopen zijn en die hele songfestival wereld hard uitlachen.
Draag de Nederlandse cultuur uit, doe je klompen aan en rook een joint op het podium!quote:Op vrijdag 20 mei 2005 15:45 schreef linebear het volgende:
zou stoer zijn... gewoon keibezopen op het podium staan en gewoon gaan winnen
www.songfestival.nlquote:Op vrijdag 20 mei 2005 15:47 schreef MissHobje het volgende:
Nou waar blijven al die betrouwbare linkjes dan![]()
'Hou' of 'hoop' ?quote:Op vrijdag 20 mei 2005 15:46 schreef dutch-mamma het volgende:
Ik hou het op een hoax.
Gerucht. Niks is zeker.quote:
Ja en dan lees je daar over die televotes.. klik je op verder krijg je iets heel andersquote:
er staat niet, klik op verderquote:Op vrijdag 20 mei 2005 15:52 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ja en dan lees je daar over die televotes.. klik je op verder krijg je iets heel anders![]()
Best betrouwbaar ja![]()
![]()
Wel een leuke column van Idse: Johan V past idd perfect in dit zottenfestivalquote:
quote:Op vrijdag 20 mei 2005 16:13 schreef Suijk het volgende:
Ik hoorde dat Noorwegen dan Denemarken zou steunen en er ook uit zou stappen.
quote:Op vrijdag 20 mei 2005 16:12 schreef FuifDuif het volgende:
Ja, weer een nieuwtje, nadat de organisatie de Deense deelnemers heeft ingelicht, heeft Jakob Sveistrup (de zanger van Denemarken) aangegeven dit niet te accepteren en acties te ondernemen. Mocht het zo zijn dat Denemarken niet doorgaat, dan zal hij hoogstpersoonlijk de winnaar van ESF 2005 ombrengen, aldus Jakob's woordvoerder.
Is dat ook al steunen?quote:Op vrijdag 20 mei 2005 16:13 schreef Suijk het volgende:
Ik hoorde dat Noorwegen dan Denemarken zou steunen en er ook uit zou stappen.
Heb je 't topic niet gelezen dan? De Deense deelnemer heeft een zelfmoordaanslag gepleegd op de burelen van het ESC-comité en Nederland heeft alle Kroatische diplomaten uitgezetquote:Op vrijdag 20 mei 2005 16:20 schreef Zephyrus het volgende:
Al wat nieuws?
Het schijnt dat er in de organisatie mensen zijn omgekocht door de oostbloklanden voor behoorlijk wat geld. Zij hebben daardoor zo de stemmen kunnen verdelenquote:Op vrijdag 20 mei 2005 16:20 schreef Zephyrus het volgende:
Wat is er nou eigenlijk gebeurd?? ;? Ik heb het begin en het einde gezien, met de puntenverdeling en ik zag dat nederland er niet eens tussen stondnet als België?? Al wat nieuws?
Hoor ik net ook jaquote:Op vrijdag 20 mei 2005 16:21 schreef Suijk het volgende:
België heeft ook een protest ingediend, ze vermoeden dat het bij hen ook fout is gegaan. Mensen uit andere landen kregen sms'jes terug met 'thanks for voting Belarus'.
Ik kon in Nederland via sms ook gewoon stemmen op Glennisquote:Op vrijdag 20 mei 2005 16:21 schreef Suijk het volgende:
België heeft ook een protest ingediend, ze vermoeden dat het bij hen ook fout is gegaan. Mensen uit andere landen kregen sms'jes terug met 'thanks for voting Belarus'.
en vergeet het stuk kaas nietquote:Op vrijdag 20 mei 2005 15:46 schreef Suijk het volgende:
[..]
Draag de Nederlandse cultuur uit, doe je klompen aan en rook een joint op het podium!
Dan word ik fan van haar, dat zeker.
'Gleeeeeennis, laat je tieten zien!'quote:
en daarom laten ze ook niet zien hoeveel punten de rest heeft...quote:Op vrijdag 20 mei 2005 16:21 schreef VoreG het volgende:
[..]
Het schijnt dat er in de organisatie mensen zijn omgekocht door de oostbloklanden voor behoorlijk wat geld. Zij hebben daardoor zo de stemmen kunnen verdelen
Ook Letland zou hier voordeel van hebben gehad. De media daar twijfelen er zelfs aan.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 16:21 schreef Suijk het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |