Idd, en alsof ze dat kind daarvoor wel zag, ze was alleen maar met Paulquote:Op woensdag 25 juli 2007 15:39 schreef Ticootje het volgende:
Ik vind het maar wat goed voor Emily dat ze Daniel niet meer mag zien.
Daniel is echt een kind dat straks ook opeens een jaar of 16 is. We zien dat kind nooit. Soms vergeet je gewoon dat dat kind bestaat.quote:Op woensdag 25 juli 2007 16:17 schreef alors het volgende:
[..]
Idd, en alsof ze dat kind daarvoor wel zag, ze was alleen maar met Paulbezig
Ja idd. Hij is óf bij Tom en Margo, óf op zomerkamp.quote:Op woensdag 25 juli 2007 16:40 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Daniel is echt een kind dat straks ook opeens een jaar of 16 is. We zien dat kind nooit. Soms vergeet je gewoon dat dat kind bestaat.
Nou idd. die lachquote:
Ik vind em juist cute nuquote:Op woensdag 25 juli 2007 18:50 schreef XcUZ_Me het volgende:
Is de kapper van Jack dood?
Jen heeft de aanklacht tegen Emily ingetrokken.quote:Op woensdag 25 juli 2007 21:08 schreef massy het volgende:
Gister eindigde ATWT met Hal en Jennifer, Hal vroeg haar iets te doen ofzo. Ik heb vanavond niet kunnen kijken, maar ben natuurlijk wel erg nieuwsgierig naar wat dat was.
Iemand ??
Tom gaat daarvoor zorgen omdat emily geen goede moeder zou zijn. (Wat natuurlijk gewoon zo is, aangezien het feit dat ze niet voor niets in de bak zat)quote:Op donderdag 26 juli 2007 10:48 schreef Michellee het volgende:
Euhm misschien heb ik het gemist, maar waarom mag Emily Daniel niet meer zien?
Ja dat weet ik dus niet. En Emily is idd een jankerd zeg.quote:Op donderdag 26 juli 2007 12:21 schreef Ticootje het volgende:
Is johnny naar hem vernoemd??
Echt emily is een huillie!!! En maar janken, ik dacht dat dat de rol van Lily was, maar zij kan er ook wat van zeg.
Hoe heette dat gestorven kindje van BarBar?? Was dat niet ook Johnny.quote:Op donderdag 26 juli 2007 12:21 schreef Ticootje het volgende:
Echt emily is een huillie!!! En maar janken, ik dacht dat dat de rol van Lily was, maar zij kan er ook wat van zeg.
Nee toch naar het overleden kindje van Barbara?quote:Op donderdag 26 juli 2007 12:21 schreef Ticootje het volgende:
Dat zei mijn moeder ook gisterenquote:Op woensdag 25 juli 2007 18:50 schreef XcUZ_Me het volgende:
John Dixon is EXIT uit ATWTquote:Op donderdag 26 juli 2007 12:16 schreef massy het volgende:
Oh en wat ik mij eigenlijk ook nog afvroeg: wat is er in godsnaam gebeurd met John Dixon ?? Die lijkt zomaar ineens verdwenen en niemand heeft het nog over hem. En nu dat kind van Jennifer Johnny heet moest ik ineens weer aan hem denken.
Hoe hebben ze dat verwerkt in de serie dan ? En wanneer was dat ? Hoe kan het dat ik dat gemist heb ?quote:Op donderdag 26 juli 2007 16:54 schreef Giggio het volgende:
[..]
John Dixon is EXIT uit ATWT
vertrokken na niet meer verlengen van contract en wilde volgens mij niet als een recurring-role verder
met stille trom vertrokken
Gelukkig! Ik vond Mike in den beginne ook erg leuk trouwens.. toen ie nog een mooi vol kapsel had.quote:Op woensdag 25 juli 2007 21:12 schreef massy het volgende:
Oh en Simon komt terug![]()
[afbeelding] [afbeelding]
![]()
![]()
Jaquote:Op donderdag 26 juli 2007 13:23 schreef Ticootje het volgende:
Maar dan was de johnny van barbar toch wel naar john dixon vernoemd??
Denk dat ze bedoelt dat Simon terugkomtquote:Op vrijdag 27 juli 2007 16:41 schreef Ticootje het volgende:
Welke spoilers. Ik kijk juist heel erg uit met spoileren...
Oh dat, maar er wordt geen verhaallijn verklapt... Dus dat kan net zo goed nog een jaar duren.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 16:42 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Denk dat ze bedoelt dat Simon terugkomt![]()
En dat Gwen voorlopig wel blijft, iig totdat haar haar tot haar schouders isquote:Op vrijdag 27 juli 2007 16:42 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Denk dat ze bedoelt dat Simon terugkomt![]()
Ik moest lachen.quote:Op woensdag 25 juli 2007 18:50 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ja, dat vroeg ik me ook af. Zo lijkt het net een kind van Hal.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 19:46 schreef Michellee het volgende:
Waarom heeft Daniel rood haar?
maar hij leeft natuurlijk weerquote:Op maandag 6 augustus 2007 10:31 schreef Ticootje het volgende:
Nee paul is echt neergeschoten.... het was geen droom
weer?? Hij is gewoon niet dood...quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 08:24 schreef scrub_nurse het volgende:
[..]
maar hij leeft natuurlijk weer![]()
Oakdale is niet zo groot.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:21 schreef massy het volgende:
Wel heel toevallig dat Meg een ongeluk krijgt precies op de plek waar Paul ligt![]()
Sjeez, die scénes met haar gisteren werkten gewoon op mijn lachspieren. Lijkt me niet goed ge-acteerd dan.quote:Op maandag 6 augustus 2007 23:58 schreef Aventura het volgende:
O wat haat ik dat gejammer van Emily
Wel een gestoord wijf zeg
Ja, maar toch reuze knap dat je in die toestand weer ff de afgrond uit komt kruipen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 08:25 schreef Ticootje het volgende:
[..]
weer?? Hij is gewoon niet dood...
Ik vond Hal gewoon eng op dat momentquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 13:03 schreef Urnie het volgende:
Ow ja, die woede-uitbarsting van Hal was ik alweer vergeten.
Maar dan nog....
Kruipen? 't was hups hups en de half dode paul lag in ene weer een verdieping hogerquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:38 schreef Urnie het volgende:
[..]
Ja, maar toch reuze knap dat je in die toestand weer ff de afgrond uit komt kruipen.![]()
![]()
Ja, ik ook! Die ogen! Daarom had ik het geblockt in mijn geheugen, denk ik.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:43 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Ik vond Hal gewoon eng op dat moment
Raar mens!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:45 schreef Urnie het volgende:
Ze wil ineens het beste voor haar dochter? Tot inkeer gekomen?
Met wie dan:? Ze was toch met Mike eerst, maar die zijn inmiddels alweer gescheiden toch? Het is ook niet bij te houdenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:47 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Raar mens!
Jen is nog getrouwd trouwens...
Omdat hij haar gedumpt heeft in haar trouwjurk.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 10:50 schreef Koningin het volgende:
Wat is precies met Emily en Paul gebeurt? Ben op vakantie geweest. Waarom schiet ze op hem?
Lilyeindelijk weer bij Holden.
CaseyWat een loser
Waarom heeft ie haar gedumpt?? Dat snap ik niet.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 11:12 schreef Urnie het volgende:
[..]
Omdat hij haar gedumpt heeft in haar trouwjurk.En ze had voor de zekerheid een pistool bij... (waarschijnlijk omdat Hal vlak daarvoor een woede-aanval had gehad tegen Emily en ze bang was dat hij de ceremonie zou verstoren.)
Omdat trouwen hem toch iets te ver ging, denk ik. Hij gunt haar iemand die écht van haar houdt. Hij houdt nog steeds van Rosanna.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 11:29 schreef Koningin het volgende:
[..]
Waarom heeft ie haar gedumpt?? Dat snap ik niet.
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 11:44 schreef Urnie het volgende:
[..]
Omdat trouwen hem toch iets te ver ging, denk ik. Hij gunt haar iemand die écht van haar houdt. Hij houdt nog steeds van Rosanna.
keith wilde dat lily meeging naar San Diego(?)quote:Op woensdag 15 augustus 2007 18:59 schreef Michellee het volgende:
Hoe zijn Holden en Lily weer samen gekomen dan???
omg dat kan toch niet? zal t overdag niet ergens anders uitgezonden worden??quote:Op donderdag 16 augustus 2007 09:40 schreef droomkoningin het volgende:
Ik hoorde dat atwt ging verhuizen naar RTL8 en hier is te lezen dat het 's avonds om 22.30 uitgezonden gaat worden... was dat hier al bekend? link ziet er betrouwbaar uit... vind het wel jammer, 18.30 vond ik wel een handige tijd om te kijken...
maar het is altijd beter dan weer terug naar 17.00
psiesquote:Op donderdag 16 augustus 2007 10:39 schreef Michellee het volgende:
Ik denk dat ik het om 22.30 vaker ga zien, dan als ze het op 17.00 zetten. (Want dat was ongeveer nooit)
Dat is helemaal perfect!quote:Op donderdag 16 augustus 2007 10:43 schreef droomkoningin het volgende:
[..]
maar ik vind half 7 nogsteeds een ideaal tijdstip, lekker met het bord op schoot eten en atwt kijken
T komt ook gewoon in de middag of vooravond bij rtl 4, hw wordt het ook nog in de ochtend herhaalt. dus 3 xquote:Op donderdag 16 augustus 2007 10:36 schreef Koningin het volgende:
Om 22.30 uur??
Wat is dat voor een bagger tijd??
Dan ga ik veel missen denk ik
ik heb ff verder gezocht zo gaat het er hw uitzienquote:Op donderdag 16 augustus 2007 10:54 schreef maril het volgende:
[..]
T komt ook gewoon in de middag of vooravond bij rtl 4, hw wordt het ook nog in de ochtend herhaalt. dus 3 x
hmm, das minder. Maar kan wel om 17.00 uur de herhalingen zien.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 11:01 schreef maril het volgende:
[..]
ik heb ff verder gezocht zo gaat het er hw uitzien
Volgende week
Nieuwe afleveringen op RTL8 om ca 22:15
Herhalingen op RTL4 om 18:35
Vanaf 27 augustus
Herhalingen op RTL4 om 17:00
17.00 uur, dan ga ik elke keer weer het eerste kwartier missenquote:Op donderdag 16 augustus 2007 11:01 schreef maril het volgende:
[..]
ik heb ff verder gezocht zo gaat het er hw uitzien
Volgende week
Herhalingen op RTL4 om 18:35
Vanaf 27 augustus
Herhalingen op RTL4 om 17:00
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |