quote:
Fijne avondquote:Op woensdag 18 mei 2005 16:18 schreef methodmich het volgende:
* methodmich gaat boodschappen halen en dan koken enzo.
Tot vanavond!
Bij de volgende Hools zit ik waarschijnlijk thuis en is het nacht vermoed ik......quote:Op woensdag 18 mei 2005 16:18 schreef appelsientje het volgende:
[..]
sorry
De volgende keer doe ik niks oke ?![]()
Ben nu wel benieuwd eigenlijk...quote:Op woensdag 18 mei 2005 16:19 schreef VoreG het volgende:
Er is een foto gemaakt van die kolderdag actie (examenstunt) moet die foto alleen nog krijgen
Hebben we daarin wel een Nederlandse clubquote:Op woensdag 18 mei 2005 16:19 schreef appelsientje het volgende:
Eufacup ???
Euh ja zo zie je er nog niks vanquote:
Mijn broertje heeft net nog allemaal foto's ervan gemaakt, ze komen eraanquote:Op woensdag 18 mei 2005 16:20 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ben nu wel benieuwd eigenlijk...
Nee.. maar Moscow moet winnen.. is beter voor NL..quote:Op woensdag 18 mei 2005 16:20 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Hebben we daarin wel een Nederlandse club
Dit topic heeft nr 702515quote:Op woensdag 18 mei 2005 16:22 schreef Da_Sandman het volgende:
Vommie wat bedoel je met precies 1 topic tussen de 2 hools?
Dat had ik ook met JaWi... alleen hij was eerderquote:Op woensdag 18 mei 2005 16:24 schreef Vom het volgende:
[..]
Dit topic heeft nr 702515
Het topic wat lionheaad opende was topic 702516
Red Night volgens de verpakkingquote:
van zwarte kop??quote:Op woensdag 18 mei 2005 16:25 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Red Night volgens de verpakking
Benieuwd hoe het is als ze het straks gewassen heeft...
it's a gift....quote:Op woensdag 18 mei 2005 16:25 schreef Lionheaad het volgende:
Best knap...toch??
Oranjequote:Op woensdag 18 mei 2005 16:25 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Groen.....quote:Op woensdag 18 mei 2005 16:25 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Yep...quote:
Dat is echt rood....zoiets als Anna koblenko of zoiets uit GTST had.quote:Op woensdag 18 mei 2005 16:28 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Yep...
Zal wel gewoon rood worden...
helaas
hahah mooi roze is niet lelijk..quote:
WAT ZEG JE ??quote:Op woensdag 18 mei 2005 16:29 schreef Da_Sandman het volgende:
* Da_Sandman gaat naar de hoorapparatuurwinkel ofzoiets...
Eens kijken wat die oordoppen moeten kosten...
Te vroegquote:Op woensdag 18 mei 2005 16:44 schreef appelsientje het volgende:
zo ik ga ook maar eens richting de trein..
Doei!
Inderdaad. en maar uitkering trekken van de maatschappijquote:
Hoi Tongquote:Op woensdag 18 mei 2005 17:02 schreef tong80 het volgende:
Goedemorgen.
[afbeelding]
Koffie graag, zwart.
Ben jij Tom?quote:
hey man, hoe waren de Presidents? lekker feesten zeker??quote:
Hmm... Die dingen die de dokter me heeft aangeraden kosten 160 euroquote:
Dat is mooi.quote:Op woensdag 18 mei 2005 17:04 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Hoi Tong
Wist je dat we je hier met een kratje bier en Tong-vlaggetjes aan het aanmoedigen zijn?
ze gaasn wel hard trouwens die kratjesquote:Op woensdag 18 mei 2005 17:04 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Hoi Tong
Wist je dat we je hier met een kratje bier en Tong-vlaggetjes aan het aanmoedigen zijn?
Je ziet t niet op de fotoquote:Op woensdag 18 mei 2005 17:07 schreef Da_Sandman het volgende:
Bloem ik ben benieuwd, doe eensch een fototje
Mja als het beter is voor je oren..quote:Op woensdag 18 mei 2005 17:06 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Hmm... Die dingen die de dokter me heeft aangeraden kosten 160 euro
Zit een beetje in dubio..quote:
Laat eens (goed)keuren hier?quote:Op woensdag 18 mei 2005 17:18 schreef Blumchen het volgende:
Maar t valt wel mee met rood.. Ik vind het leuk
Ik ook.quote:Op woensdag 18 mei 2005 17:41 schreef Dos37 het volgende:
Middag![]()
misschien straks nog even hard lopen
Dat zou mooi voor je zijn. Succes alvastquote:Op woensdag 18 mei 2005 18:03 schreef pascalheister het volgende:
Woei 31 mei een sollicitatiegesprek voor iets wat ik echt zoek
vanavond voor de buis hangen dus! en als het enigszins kan niet hier thuis!quote:Op woensdag 18 mei 2005 17:13 schreef Bjoro het volgende:
* Bjoro is de wegwezer...vanavond Uefa cup finale toch
Een vrouw? Een nieuwe auto?quote:Op woensdag 18 mei 2005 18:03 schreef pascalheister het volgende:
quote:Op woensdag 18 mei 2005 18:03 schreef pascalheister het volgende:
quote:Op woensdag 18 mei 2005 18:03 schreef pascalheister het volgende:
quote:Op woensdag 18 mei 2005 18:04 schreef just me het volgende:
vanavond voor de buis hangen dus! en als het enigszins kan niet wel hier thuis!
Ah ok, das dan een afweging die je moet makenquote:Op woensdag 18 mei 2005 17:22 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Zit een beetje in dubio..
Ik kan ook net zo goed even iets anders zoeken qua werk totdat ik weer naar school ga, dan ga ik toch stoppen met kroegwerk enzo...
Aan de andere kant, draaien en muziek maken wil ik gewoon blijven doen...
Als werkvoorbereider bij Welling in Didam, klonk positief over m'n cv en ze kennen m'n vader ook (beroemde scheids hequote:
Goed voor jezelf opkomen hoor clauwhee!!quote:Op woensdag 18 mei 2005 18:02 schreef clauwheee het volgende:
Thuis. Wat een puntje puntje dag. En zou ik morgen thuiswerken, willen ze ineens dat ik morgen aanwezig benSlaat echt nergens op, ze willen dat ik daar ben om ook wat andere dingen te doen ivm de vakantie van een collega bladiebla. Ja zeg daar heb ik de tijd ook al voor
Morgen dus maar weer eens kletsen
Tis echt wel goed met ze. Afstuderen sucks.
Ik ook. Wij hebben zelfs een tijdje een flipperkast gehad hier thuis.quote:Op woensdag 18 mei 2005 18:25 schreef tong80 het volgende:
Het EK-Flipperen in 2 vandaag. Daar had ik wel aan mee willen doen.
Heb er hele middagen aan besteed. Niet onverdienstelijk. Ben er gek op zou er wel een willen hebenquote:Op woensdag 18 mei 2005 18:57 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik ook. Wij hebben zelfs een tijdje een flipperkast gehad hier thuis.
Hij ging heel snel stuk doordat de kat op het bovengedeelte sprong, enorme klap en glassplinters - was maar goed ook , we deden niks anders meerquote:Op woensdag 18 mei 2005 18:59 schreef tong80 het volgende:
[..]
Heb er hele middagen aan besteed. Niet onverdienstelijk. Ben er gek op zou er wel een willen heben
reportage Flipperenquote:
Ja het is echt verslavend. Daarom begin ik maar niet met spelletjes opm'n PC, uit zelfbescherming.quote:Op woensdag 18 mei 2005 19:01 schreef SCH het volgende:
[..]
Hij ging heel snel stuk doordat de kat op het bovengedeelte sprong, enorme klap en glassplinters - was maar goed ook , we deden niks anders meer
Vast ene Zalm uit Den Haag.quote:Op woensdag 18 mei 2005 19:01 schreef VoreG het volgende:
Waar komt onze Nederlands kampioen vandaan?
Dan heeft Quiroz je zo weer te pakkenquote:Op woensdag 18 mei 2005 19:03 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja het is echt verslavend. Daarom begin ik maar niet met spelletjes opm'n PC, uit zelfbescherming.
*te laat*quote:Op woensdag 18 mei 2005 19:03 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja het is echt verslavend. Daarom begin ik maar niet met spelletjes opm'n PC, uit zelfbescherming.
Ik schaam me als ik die man zie flipperen volgens mij slaat ie meer op tilt dan dat ie scoort. Lijkt wel een epilepticus op zoek naar de medicatie.quote:
Hier lekker GT2 op PSquote:
Frans van Dusschoten denk ik zo.quote:Op woensdag 18 mei 2005 19:07 schreef methodmich het volgende:
Avond!
Rondje op kosten van Gerrit de Postduif. Wie kent hem nog tegenwoordig...
de fabeltjeskrantquote:
Ja die heb ik ook nogquote:Op woensdag 18 mei 2005 19:14 schreef VoreG het volgende:
[..]
(ik heb alleen een SNES als console...)
Ik denk dat ik dan nog student ben dus ik daar geen geld voor heb...quote:Op woensdag 18 mei 2005 19:15 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Ja die heb ik ook nog
Mario Kart![]()
Denk wel dat ik een XboX 360 ga kopen in 2006
quote:Op woensdag 18 mei 2005 19:16 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dan nog student ben dus ik daar geen geld voor heb...
Ooow men ik hoop zo hard dat ik geld heb als de PS3 uitkomtquote:Op woensdag 18 mei 2005 19:15 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Ja die heb ik ook nog
Mario Kart![]()
Denk wel dat ik een XboX 360 ga kopen in 2006
Mortal Combatquote:Op woensdag 18 mei 2005 19:21 schreef Vom het volgende:
Ik heb ook nog een SNES![]()
Met Super mario All Stars, Mario's world 2, Donkey Kong 2,Starwing
en nog wat dingen.
*gejuich*quote:Op woensdag 18 mei 2005 19:22 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Mortal Combat
Goofy's iland![]()
doom
sim city
preciesquote:Op woensdag 18 mei 2005 19:24 schreef Vom het volgende:
[..]
*gejuich*
International....Superstar Soccer.......
DELUXE
Zucht wat een mooie tijd was dat
Booooooooehooooe ... MM gaat naar het enge bosquote:Op woensdag 18 mei 2005 19:27 schreef methodmich het volgende:
Jahoe, Eilanden is ook fan!
* methodmich was vooral fan van Bor de Wolf. Ooit nog een topic over geopend!
Sterker nog... Chico won de verkiezingen!quote:Op woensdag 18 mei 2005 19:30 schreef tong80 het volgende:
Het werd minder toen al die buitenlanders het grote dierenbos inkwamen.Ze krtegen gelijk stemrecht zelfs
Dat bedoel ik, en een jaar later was de fabeltjeskrant naar de klotenquote:Op woensdag 18 mei 2005 19:33 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Sterker nog... Chico won de verkiezingen!
Ik zie just me en jou meer zo:quote:
Meer Jules de Corte.quote:Op woensdag 18 mei 2005 19:43 schreef methodmich het volgende:
Fenomenaal Eilanden!
[afbeelding]
Dat was Jules Deelder!
quote:Op woensdag 18 mei 2005 19:41 schreef Suijk het volgende:
Mijn God, waar ben ik nou weer aanbeland...
quote:Op woensdag 18 mei 2005 19:41 schreef Suijk het volgende:
quote:Hallo, meneer de Uil
Waar brengt u ons naar toe?
Naar Fabeltjesland?
Eh, ja, naar Fabeltjesland
En leest u ons dan voor uit de Fabeltjeskrant?
Ja, ja, uit de Fabeltjeskrant
Want daarin staat precies vermeld
Hoe het met de dieren is gesteld
Echt waar?
Echt waar.
Echt waar mijnheer De Uil?
Mmm mmm...
Want dieren zijn precies als mensen
Met dezelfde mensen-wensen
En dezelfde mensen-streken
Dat staan allemaal in de krant van Fabeltjesland,
van Fabeltjesland
De faaabeltjeskrant
en dan nu
knus naar jullie warme nestjes, en denk erom:
oogjes dicht en snaveltjes toe
Slaap lekker
Even iets volwassener, ik verlies me toch net een hand in een online pokergame, dat was ongelofelijk .....quote:Op woensdag 18 mei 2005 19:41 schreef Suijk het volgende:
Tuurlijk ...quote:Op woensdag 18 mei 2005 19:51 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Even iets volwassener, ik verlies me toch net een hand in een online pokergame, dat was ongelofelijk .....
Ik had 2 Azen in mn hand, hij K7. Flop was 3, 5, 8. Dus ik all in .... hij ging mee ..... turn is een 7 en de river een K godverdomme
Ik verloor een hand nadat ik na 4 van de 5 tafelkaarten nog dik gewonnen stondquote:
Maar natuurlijk.quote:Op woensdag 18 mei 2005 19:51 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Even iets volwassener, ik verlies me toch net een hand in een online pokergame, dat was ongelofelijk .....
Ik had 2 Azen in mn hand, hij K7. Flop was 3, 5, 8. Dus ik all in .... hij ging mee ..... turn is een 7 en de river een K godverdomme
Wereldnummer.quote:Op woensdag 18 mei 2005 19:51 schreef SCH het volgende:
Hup daar is Willem met de waterpomptang,
de nijptang en de combinatietang,
Hup daar is Willem met de waterpomptang
want Willem is niet bang.
Soms heb ik het gevoel, dat als je all-in gaat, die computer expres iemand nog net iets betere kaarten geeft. Opeens een onverwachte flush ofzo.quote:Op woensdag 18 mei 2005 19:51 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Beetje Frank en Ronald de Boer van de jaren 70quote:
Weet je wat een leuke anekdote is ?quote:
Oi das wel heel kut..quote:Op woensdag 18 mei 2005 19:51 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Ah de excuses komen alquote:
Wie? Wat? Waar?quote:
Voor welke club speelt diequote:
Dat word zonder geluid kijkenquote:
Dat heet je indekken SCH.quote:Op woensdag 18 mei 2005 20:44 schreef SCH het volgende:
[..]
Een Oekrainse.
Hey stomme hetero-prutsers, dat is wel even SCHokkend nieuws hoor.![]()
Ja ben ik met je eens. Als we de Belgen niet hadden waren we echt het lachertje.quote:Op woensdag 18 mei 2005 20:53 schreef SCH het volgende:
Nederland heeft geen excuus nodig om laatste te worden, de andere landen hebben zoals gebruikelijk weer heel goede inzendingen
okquote:Op woensdag 18 mei 2005 20:55 schreef SCH het volgende:
morgen dos
Ik hoorde hem zelfs onder de douchequote:Op woensdag 18 mei 2005 20:45 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Dat word zonder geluid kijken
de man met de megafoon zit er weer
die man zijn ze in het oosterpark ook niet nodig hequote:Op woensdag 18 mei 2005 21:00 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ik hoorde hem zelfs onder de douche
Een SCHupporter van Heerenveen had zondag ook zo'n ding bij zichquote:Op woensdag 18 mei 2005 21:01 schreef Dos37 het volgende:
[..]
die man zijn ze in het oosterpark ook niet nodig he
Nee moeten nog komenquote:Op woensdag 18 mei 2005 20:55 schreef Dos37 het volgende:
ze moet toch ook nog een voorronde SCH
of is dat al geweest
OMGquote:Op woensdag 18 mei 2005 21:04 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Een SCHupporter van Heerenveen had zondag ook zo'n ding bij zich
Waarom kun je alleen overag dan?quote:Op woensdag 18 mei 2005 21:08 schreef Lionheaad het volgende:
Het voelt vreemd om hier 's avonds te zijn...
dat was kortquote:
omdat ik meestal 's avonds bij mijn vriendin ben....quote:
we weten allemaal watquote:Op woensdag 18 mei 2005 21:12 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
omdat ik meestal 's avonds bij mijn vriendin ben....
vriendin is nu een keer bij mij thuis....dus heb betere dingen te doen....
doei
Succes met je yahtzee potje vanavond!quote:Op woensdag 18 mei 2005 21:12 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
omdat ik meestal 's avonds bij mijn vriendin ben....
vriendin is nu een keer bij mij thuis....dus heb betere dingen te doen....
doei
quote:
ok veel plezierquote:
Volgens mij die.quote:Op woensdag 18 mei 2005 21:30 schreef AMD64 het volgende:
Gaat het dan om de 2de plaats in de Competitie (Ajax)
Volgens mij ookquote:
Dat doen wij zo even AMDquote:Op woensdag 18 mei 2005 21:34 schreef AMD64 het volgende:
Ok dan weet ik het zeker. Hartelijk dank heren.
Yup.quote:Op woensdag 18 mei 2005 21:34 schreef rubbereend het volgende:
idd dan tegen ajax, dus dan zullen wij PSV fans de wedstrijd wel weer boycotten
Ik wilde het even zeker weten.quote:
oke dan dop ik er 1quote:Op woensdag 18 mei 2005 21:36 schreef Dos37 het volgende:
pakt hier even mijn 15000ste post mee
rondje op mijn kosten
Wat voor plechtigheid is het?quote:Op woensdag 18 mei 2005 21:36 schreef SCH het volgende:
Zal ik nou morgen een donkerblauwe onderbroek aantrekken?
Feli, de helft van mij dus ongeveerquote:Op woensdag 18 mei 2005 21:36 schreef Dos37 het volgende:
pakt hier even mijn 15000ste post mee
rondje op mijn kosten
quote:
Slaap lekker Tong!quote:Op woensdag 18 mei 2005 21:37 schreef tong80 het volgende:
Trusten mensen moet er voor mijn doen vroeg uit
Ga voeballuh kijken in bed. En val dan in slaap.
Kusjes aan Grace en ene Jaap![]()
Tja. Waarom geen donkerequote:
Past niet echt bij het Songfestival al is het nog maar de halve finale, donkerblauw is wel ingetogen. Maar dan moet je zaterdag wel uitpakken.quote:Op woensdag 18 mei 2005 21:36 schreef SCH het volgende:
Zal ik nou morgen een donkerblauwe onderbroek aantrekken?
geen idee wie hier allemaal de nerd gaan uithangen?quote:Op woensdag 18 mei 2005 21:41 schreef AMD64 het volgende:
Gingen er nog mensen naar de voorpremière van Star Wars III?
Zondag trekt ie zijn bloementjes-string weer aan.quote:Op woensdag 18 mei 2005 21:40 schreef -Vaduz- het volgende:
Past niet echt bij het Songfestival al is het nog maar de halve finale, donkerblauw is wel ingetogen. Maar dan moet je zaterdag wel uitpakken.![]()
quote:Op woensdag 18 mei 2005 21:42 schreef rubbereend het volgende:
[..]
geen idee wie hier allemaal de nerd gaan uithangen?
Dat doe je maarquote:
quote:Op woensdag 18 mei 2005 21:53 schreef Suijk het volgende:
Er zijn weinig films die me niet boeien, maar die hele Star Wars meuk hoort daar wel bij.
AMD tochquote:Op woensdag 18 mei 2005 21:54 schreef AMD64 het volgende:
[..]
![]()
En Vooral 'The Lord Of The Rings'. Deel 1 voor een uur gezien. Gelijk uitgezet.
Dat is dan weer één van de weinige DVD series die ik heb.quote:Op woensdag 18 mei 2005 21:54 schreef AMD64 het volgende:
[..]
![]()
En Vooral 'The Lord Of The Rings'. Deel 1 voor een uur gezien. Gelijk uitgezet.
Tja. Maar ik hou er echt niet vanquote:Op woensdag 18 mei 2005 21:57 schreef Dos37 het volgende:
[..]
AMD toch
geweldige film hij hoort er zeker bij
The Matrixquote:Op woensdag 18 mei 2005 21:58 schreef Suijk het volgende:
[..]
Dat is dan weer één van de weinige DVD series die ik heb.
Na Friendsquote:Op woensdag 18 mei 2005 21:58 schreef Suijk het volgende:
[..]
Dat is dan weer één van de weinige DVD series die ik heb.
ik dacht dat je hem nog niet hadquote:Op woensdag 18 mei 2005 22:00 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Na Friends
Die is zooo gaaf. Kijk het dagelijks![]()
zo'n avond zou ook ten koste gaan van je postaantallenquote:Op woensdag 18 mei 2005 21:59 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Tja. Maar ik hou er echt niet van
Ben zovaak is uitgenodigd om een TLOTR filmavond te bezoeken. Maarja, altijd nee gezegd!
Misschien ooit!
Er zijn tot nu toe..? 3 delen toch?quote:Op woensdag 18 mei 2005 22:00 schreef rubbereend het volgende:
Lotr was dan weer wel een film die me kon boeiennadeel dat de ontknoping zo lang wachten was
quote:Op woensdag 18 mei 2005 22:01 schreef rubbereend het volgende:
[..]
zo'n avond zou ook ten koste gaan van je postaantallen
quote:Op woensdag 18 mei 2005 22:00 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Na Friends
Die is zooo gaaf. Kijk het dagelijks![]()
OMGquote:
Dat bedoel ik. Ik wist niet eens dat het daarbij bleefquote:Op woensdag 18 mei 2005 22:02 schreef Dos37 het volgende:
[..]
OMG
dat blijven er ook 3 er zijn ook maar 3 boeken
quote:
Ja en daar blijft het ook bij.quote:
Zijn die nog te koop?quote:Op woensdag 18 mei 2005 22:03 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ja en daar blijft het ook bij.
Lees anders de boeken eens.
quote:Op woensdag 18 mei 2005 22:02 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Seizoen 1-3 sinds kort. Kon nergens meer de 10-seizoenen-in-1 vinden
Dus dan maar zo
quote:
Waarom zouden die niet meer te koop zijnquote:
AMD en lezenquote:Op woensdag 18 mei 2005 22:03 schreef Suijk het volgende:
Ja en daar blijft het ook bij.
Lees anders de boeken eens.
Hmm. Wat mag de prijs wel zijnquote:Op woensdag 18 mei 2005 22:05 schreef Dos37 het volgende:
[..]
[afbeelding]
Deze is er ook nog die is nog mooier
Kunnen jullie daar is mee kappenquote:Op woensdag 18 mei 2005 22:06 schreef golfer het volgende:
[..]
AMD en lezen
Je denkt toch niet dat hij daar aan toe komt met 180 (bagger)posts per dag?
Ik ben een idealist, hoop iemand op het rechte pad te kunnen krijgen.quote:Op woensdag 18 mei 2005 22:06 schreef golfer het volgende:
[..]
AMD en lezen
Je denkt toch niet dat hij daar aan toe komt met 180 (bagger)posts per dag?
EUR 271.49 Deliveredquote:Op woensdag 18 mei 2005 22:06 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Hmm. Wat mag de prijs wel zijn
Een prachtige collectie. Dat wel
oow gaan we weer rellenquote:Op woensdag 18 mei 2005 22:08 schreef JaWi het volgende:
Zeg, wat de neuk komt AMD hier doen?
* JaWi knuppel pakt.
Ik post af en toe wel is. Maar baggeren is een groot wordt. Ik bezoek graag SC's, dat wel!quote:Op woensdag 18 mei 2005 22:08 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ik ben een idealist, hoop iemand op het rechte pad te kunnen krijgen.
Verder ken ik AMD niet zo. AMD64, ben je echt zo'n baggeraar?
En hier hoer je op.quote:Op woensdag 18 mei 2005 22:09 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Ik post af en toe wel is. Maar baggeren is een groot wordt. Ik bezoek graag SC's, dat wel!![]()
Als ik zo je spelling bekijk, lijkt een boek me ook geen verkeerde keuze voor een avondje.quote:Op woensdag 18 mei 2005 22:09 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Ik post af en toe wel is. Maar baggeren is een groot wordt. Ik bezoek graag SC's, dat wel!![]()
Nou nou liefde mensenquote:Op woensdag 18 mei 2005 22:13 schreef JaWi het volgende:
Golfer, regel even dat AMD sterft verdwijnt ok.
* JaWi tv kijken is
Ik zat met 2 dingen in mijn hoofdquote:Op woensdag 18 mei 2005 22:10 schreef Suijk het volgende:
[..]
Als ik zo je spelling bekijk, lijkt een boek me ook geen verkeerde keuze voor een avondje.
Bluezz jij bent toch van F&Fquote:Op woensdag 18 mei 2005 22:16 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Hè wat jammer nou, dit is een kroeg en geen SC![]()
3 minuten geledenquote:
quote:Op woensdag 18 mei 2005 22:24 schreef Dos37 het volgende:
[UEFA CUP FINALE] Sporting - CSKA Come on CSKA
![]()
quote:Op woensdag 18 mei 2005 22:24 schreef Dos37 het volgende:
[UEFA CUP FINALE] Sporting - CSKA Come on CSKA
![]()
Ja het begon saaiquote:
Jazeker weer op grote scherm hierquote:Op woensdag 18 mei 2005 22:26 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Ik moest lachen
En volgende week Liverpool - ACM
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |