quote:
Fijne avondquote:Op woensdag 18 mei 2005 16:18 schreef methodmich het volgende:
* methodmich gaat boodschappen halen en dan koken enzo.
Tot vanavond!
Bij de volgende Hools zit ik waarschijnlijk thuis en is het nacht vermoed ik......quote:Op woensdag 18 mei 2005 16:18 schreef appelsientje het volgende:
[..]
sorry
De volgende keer doe ik niks oke ?![]()
Ben nu wel benieuwd eigenlijk...quote:Op woensdag 18 mei 2005 16:19 schreef VoreG het volgende:
Er is een foto gemaakt van die kolderdag actie (examenstunt) moet die foto alleen nog krijgen
Hebben we daarin wel een Nederlandse clubquote:Op woensdag 18 mei 2005 16:19 schreef appelsientje het volgende:
Eufacup ???
Euh ja zo zie je er nog niks vanquote:
Mijn broertje heeft net nog allemaal foto's ervan gemaakt, ze komen eraanquote:Op woensdag 18 mei 2005 16:20 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ben nu wel benieuwd eigenlijk...
Nee.. maar Moscow moet winnen.. is beter voor NL..quote:Op woensdag 18 mei 2005 16:20 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Hebben we daarin wel een Nederlandse club
Dit topic heeft nr 702515quote:Op woensdag 18 mei 2005 16:22 schreef Da_Sandman het volgende:
Vommie wat bedoel je met precies 1 topic tussen de 2 hools?
Dat had ik ook met JaWi... alleen hij was eerderquote:Op woensdag 18 mei 2005 16:24 schreef Vom het volgende:
[..]
Dit topic heeft nr 702515
Het topic wat lionheaad opende was topic 702516
Red Night volgens de verpakkingquote:
van zwarte kop??quote:Op woensdag 18 mei 2005 16:25 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Red Night volgens de verpakking
Benieuwd hoe het is als ze het straks gewassen heeft...
it's a gift....quote:Op woensdag 18 mei 2005 16:25 schreef Lionheaad het volgende:
Best knap...toch??
Oranjequote:Op woensdag 18 mei 2005 16:25 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Groen.....quote:Op woensdag 18 mei 2005 16:25 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Yep...quote:
Dat is echt rood....zoiets als Anna koblenko of zoiets uit GTST had.quote:Op woensdag 18 mei 2005 16:28 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Yep...
Zal wel gewoon rood worden...
helaas
hahah mooi roze is niet lelijk..quote:
WAT ZEG JE ??quote:Op woensdag 18 mei 2005 16:29 schreef Da_Sandman het volgende:
* Da_Sandman gaat naar de hoorapparatuurwinkel ofzoiets...
Eens kijken wat die oordoppen moeten kosten...
Te vroegquote:Op woensdag 18 mei 2005 16:44 schreef appelsientje het volgende:
zo ik ga ook maar eens richting de trein..
Doei!
Inderdaad. en maar uitkering trekken van de maatschappijquote:
Hoi Tongquote:Op woensdag 18 mei 2005 17:02 schreef tong80 het volgende:
Goedemorgen.
[afbeelding]
Koffie graag, zwart.
Ben jij Tom?quote:
hey man, hoe waren de Presidents? lekker feesten zeker??quote:
Hmm... Die dingen die de dokter me heeft aangeraden kosten 160 euroquote:
Dat is mooi.quote:Op woensdag 18 mei 2005 17:04 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Hoi Tong
Wist je dat we je hier met een kratje bier en Tong-vlaggetjes aan het aanmoedigen zijn?
ze gaasn wel hard trouwens die kratjesquote:Op woensdag 18 mei 2005 17:04 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Hoi Tong
Wist je dat we je hier met een kratje bier en Tong-vlaggetjes aan het aanmoedigen zijn?
Je ziet t niet op de fotoquote:Op woensdag 18 mei 2005 17:07 schreef Da_Sandman het volgende:
Bloem ik ben benieuwd, doe eensch een fototje
Mja als het beter is voor je oren..quote:Op woensdag 18 mei 2005 17:06 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Hmm... Die dingen die de dokter me heeft aangeraden kosten 160 euro
Zit een beetje in dubio..quote:
Laat eens (goed)keuren hier?quote:Op woensdag 18 mei 2005 17:18 schreef Blumchen het volgende:
Maar t valt wel mee met rood.. Ik vind het leuk
Ik ook.quote:Op woensdag 18 mei 2005 17:41 schreef Dos37 het volgende:
Middag![]()
misschien straks nog even hard lopen
Dat zou mooi voor je zijn. Succes alvastquote:Op woensdag 18 mei 2005 18:03 schreef pascalheister het volgende:
Woei 31 mei een sollicitatiegesprek voor iets wat ik echt zoek
vanavond voor de buis hangen dus! en als het enigszins kan niet hier thuis!quote:Op woensdag 18 mei 2005 17:13 schreef Bjoro het volgende:
* Bjoro is de wegwezer...vanavond Uefa cup finale toch
Een vrouw? Een nieuwe auto?quote:Op woensdag 18 mei 2005 18:03 schreef pascalheister het volgende:
quote:Op woensdag 18 mei 2005 18:03 schreef pascalheister het volgende:
quote:Op woensdag 18 mei 2005 18:03 schreef pascalheister het volgende:
quote:Op woensdag 18 mei 2005 18:04 schreef just me het volgende:
vanavond voor de buis hangen dus! en als het enigszins kan niet wel hier thuis!
Ah ok, das dan een afweging die je moet makenquote:Op woensdag 18 mei 2005 17:22 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Zit een beetje in dubio..
Ik kan ook net zo goed even iets anders zoeken qua werk totdat ik weer naar school ga, dan ga ik toch stoppen met kroegwerk enzo...
Aan de andere kant, draaien en muziek maken wil ik gewoon blijven doen...
Als werkvoorbereider bij Welling in Didam, klonk positief over m'n cv en ze kennen m'n vader ook (beroemde scheids hequote:
Goed voor jezelf opkomen hoor clauwhee!!quote:Op woensdag 18 mei 2005 18:02 schreef clauwheee het volgende:
Thuis. Wat een puntje puntje dag. En zou ik morgen thuiswerken, willen ze ineens dat ik morgen aanwezig benSlaat echt nergens op, ze willen dat ik daar ben om ook wat andere dingen te doen ivm de vakantie van een collega bladiebla. Ja zeg daar heb ik de tijd ook al voor
Morgen dus maar weer eens kletsen
Tis echt wel goed met ze. Afstuderen sucks.
Ik ook. Wij hebben zelfs een tijdje een flipperkast gehad hier thuis.quote:Op woensdag 18 mei 2005 18:25 schreef tong80 het volgende:
Het EK-Flipperen in 2 vandaag. Daar had ik wel aan mee willen doen.
Heb er hele middagen aan besteed. Niet onverdienstelijk. Ben er gek op zou er wel een willen hebenquote:Op woensdag 18 mei 2005 18:57 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik ook. Wij hebben zelfs een tijdje een flipperkast gehad hier thuis.
Hij ging heel snel stuk doordat de kat op het bovengedeelte sprong, enorme klap en glassplinters - was maar goed ook , we deden niks anders meerquote:Op woensdag 18 mei 2005 18:59 schreef tong80 het volgende:
[..]
Heb er hele middagen aan besteed. Niet onverdienstelijk. Ben er gek op zou er wel een willen heben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |