Oi das wel heel kut..quote:Op woensdag 18 mei 2005 19:51 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Even iets volwassener, ik verlies me toch net een hand in een online pokergame, dat was ongelofelijk .....
Ik had 2 Azen in mn hand, hij K7. Flop was 3, 5, 8. Dus ik all in .... hij ging mee ..... turn is een 7 en de river een K godverdomme
Ah de excuses komen alquote:
Wie? Wat? Waar?quote:
Voor welke club speelt diequote:
Dat word zonder geluid kijkenquote:
Dat heet je indekken SCH.quote:Op woensdag 18 mei 2005 20:44 schreef SCH het volgende:
[..]
Een Oekrainse.
Hey stomme hetero-prutsers, dat is wel even SCHokkend nieuws hoor.![]()
Ja ben ik met je eens. Als we de Belgen niet hadden waren we echt het lachertje.quote:Op woensdag 18 mei 2005 20:53 schreef SCH het volgende:
Nederland heeft geen excuus nodig om laatste te worden, de andere landen hebben zoals gebruikelijk weer heel goede inzendingen
okquote:Op woensdag 18 mei 2005 20:55 schreef SCH het volgende:
morgen dos
Ik hoorde hem zelfs onder de douchequote:Op woensdag 18 mei 2005 20:45 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Dat word zonder geluid kijken
de man met de megafoon zit er weer
die man zijn ze in het oosterpark ook niet nodig hequote:Op woensdag 18 mei 2005 21:00 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ik hoorde hem zelfs onder de douche
Een SCHupporter van Heerenveen had zondag ook zo'n ding bij zichquote:Op woensdag 18 mei 2005 21:01 schreef Dos37 het volgende:
[..]
die man zijn ze in het oosterpark ook niet nodig he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |