Die tafel Usansawn Ssahurwnwfr ofzo heeft een deck met kaarten lopend van 2 tot en met 9.quote:
Ah ok, bedankt.............zal het 'ns proberen.Ze zullen wel denken...eerst wil ie een verwijzing naar de uitspraak van de rechter en nu dit weerquote:Op dinsdag 17 mei 2005 22:50 schreef nostra het volgende:
Je moet support mailen en dan krijg je deze mail terug:
Op Unibet had je er ook een stel dwazen bij ...ik herinner me DeeSnider, met die gast heb ik wekenlang 7 stud gespeeld, het was op een gegeven moment een vaste kliek, sommigen konden elkaar wel schieten, ik heb me rot gelachen daar.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 23:11 schreef Coelho het volgende:
Heb het idee dat de MrB pokeraars van minder niveau zijn dan op Unibet, gemiddeld genomen. Agree?
Dat Rounders ziet er wel leuk uit.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 22:51 schreef nostra het volgende:
Nou, morgen Round 3, nu slapen. Kutzooi, gisteren veel te kort geslapen, nu teveel koffie op dus dat wordt morgen nog brakker.
Ben pas ongeveer een weekje met die Rounders bezig, dit is mijn eerste keer tot Round 3.quote:Op woensdag 18 mei 2005 04:36 schreef Calella het volgende:
Dat Rounders ziet er wel leuk uit.![]()
Morgen eens proberen.![]()
Tot welke ronde ben jij ooit gekomen?![]()
ouwe riverrunnerquote:Op woensdag 18 mei 2005 03:18 schreef Calella het volgende:
[[url=http://images5.theimagehosting.com/et2e.JPG]afbeelding][/URL]
Bet er eentje zijn Untergang tegemoet.![]()
![]()
Hij had een pair of sevens.
Ach ja, wel een open endquote:
Knap. Ik heb in heel mijn pokercarriere zelfs nog nooit een straight flush gehad.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 23:48 schreef Calella het volgende:
Mijn screenshots:
[afbeelding]
[[url=http://img287.echo.cx/img287/4294/58iu.th.jpg]afbeelding][/URL]
Mijn eerste Royal Flush en op wat voor moment.![]()
[afbeelding]
200 deelnemers, allemaal 2.90 euro inleg.
Ik werd numero uno.![]()
171 euro winst![]()
[afbeelding]
63 deelnemers, allemaal 29 euro inleg.
Ik werd tweede.![]()
334 euro winst.![]()
ps. Ik heb wat gephotoshopt om het minder grote screenshots te laten worden.
Is denk ik alleen bij realmoneytables... dus niet bij toernooitjes...quote:Op woensdag 18 mei 2005 14:10 schreef _Tjabbe_ het volgende:
Lekker bezig Calella
Heb 1x een royal flush gehad, helaas zat ik met een stel schijthuizen aan tafel en kon er niet echt veel winst uithalen.
Bij Betfair geldt toch trouwens ook een Royal Flush Jackpost, had je die nu ook dan?![]()
Klopt idd, had niet gezien dat de eerste ook een toernooitje wasquote:Op woensdag 18 mei 2005 14:15 schreef MrMiguel het volgende:
[..]
Is denk ik alleen bij realmoneytables... dus niet bij toernooitjes...![]()
is dat zo ?!quote:Op woensdag 18 mei 2005 14:39 schreef MrLazy het volgende:
Dit is bij de software van MrBookmaker toch ook zo ? Of is een full house van AAAKK daar al goed ?
Oe! Witwas praktijken!quote:Op woensdag 18 mei 2005 16:14 schreef RaGNaRoK-GoaT het volgende:
beetje offtopic maar; ik wil 1000+ dollar ontvangen uit de states en dat wil ik zo veilig mogelijk ontvangen en dus niet via paypal , cc reverse, chargeback , etc. verkoper heeft altijd risico
via welk pokersysteem kan ik dit het beste doen en weet ik garant dat ik het geld ook daadwerkelijk zal krijgen?
Ik zeg toch niet voor een full house. Een full house van AAAKK dacht ik dat het was.quote:Op woensdag 18 mei 2005 14:48 schreef _Tjabbe_ het volgende:
uhh nee.....bij MRB heb ik nog nooit een Royal Flush Jackpost gezien, en al helemaal niet voor een full house natuurlijk.
"een 2 in de fold"quote:Op dinsdag 17 mei 2005 23:26 schreef Coelho het volgende:
Fuck, net met AA all in tegen een gast om een plaats bij de eerste 3 (prijzengeld), die gast blijkt 42 te hebben. Een 2 in de fold, en river is 4![]()
dus de buy-in hoef je niet meer te betalen?quote:Op woensdag 18 mei 2005 18:07 schreef nostra het volgende:
Mailtje van Mrbookie dat ik alsnog gratis geregistreerd ben voor de WSOP 2005 Final met een value van $ 110, eerste drie plaatsen winnen een $ 13.500 package van buyin, flight en accomodation naar de WSOP.
Klopt, buyin hoef je niet te betalen.quote:Op woensdag 18 mei 2005 18:14 schreef wimderon het volgende:
[..]
dus de buy-in hoef je niet meer te betalen?
dan ga ik ook meedoen met die toernooitjes van de kwalificatie
Nicequote:Op woensdag 18 mei 2005 18:07 schreef nostra het volgende:
Mailtje van Mrbookie dat ik alsnog gratis geregistreerd ben voor de WSOP 2005 Final met een value van $ 110, eerste drie plaatsen winnen een $ 13.500 package van buyin, flight en accomodation naar de WSOP.
Ik had zojuist een AAAKKquote:Op woensdag 18 mei 2005 17:20 schreef MrLazy het volgende:
[..]
Ik zeg toch niet voor een full house. Een full house van AAAKK dacht ik dat het was.
Op je MrBookmakeraccount ?quote:Op woensdag 18 mei 2005 21:20 schreef PyTh het volgende:
Als je Rabo hebt staat het er meteen op Boezel!
Goed werk Boez!quote:Op woensdag 18 mei 2005 21:19 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Zojuist geregd, en MrB geinstalled enzo ...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |