Die tafel Usansawn Ssahurwnwfr ofzo heeft een deck met kaarten lopend van 2 tot en met 9.quote:
Ah ok, bedankt.............zal het 'ns proberen.Ze zullen wel denken...eerst wil ie een verwijzing naar de uitspraak van de rechter en nu dit weerquote:Op dinsdag 17 mei 2005 22:50 schreef nostra het volgende:
Je moet support mailen en dan krijg je deze mail terug:
Op Unibet had je er ook een stel dwazen bij ...ik herinner me DeeSnider, met die gast heb ik wekenlang 7 stud gespeeld, het was op een gegeven moment een vaste kliek, sommigen konden elkaar wel schieten, ik heb me rot gelachen daar.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 23:11 schreef Coelho het volgende:
Heb het idee dat de MrB pokeraars van minder niveau zijn dan op Unibet, gemiddeld genomen. Agree?
Dat Rounders ziet er wel leuk uit.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 22:51 schreef nostra het volgende:
Nou, morgen Round 3, nu slapen. Kutzooi, gisteren veel te kort geslapen, nu teveel koffie op dus dat wordt morgen nog brakker.
Ben pas ongeveer een weekje met die Rounders bezig, dit is mijn eerste keer tot Round 3.quote:Op woensdag 18 mei 2005 04:36 schreef Calella het volgende:
Dat Rounders ziet er wel leuk uit.![]()
Morgen eens proberen.![]()
Tot welke ronde ben jij ooit gekomen?![]()
ouwe riverrunnerquote:Op woensdag 18 mei 2005 03:18 schreef Calella het volgende:
[[url=http://images5.theimagehosting.com/et2e.JPG]afbeelding][/URL]
Bet er eentje zijn Untergang tegemoet.![]()
![]()
Hij had een pair of sevens.
Ach ja, wel een open endquote:
Knap. Ik heb in heel mijn pokercarriere zelfs nog nooit een straight flush gehad.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 23:48 schreef Calella het volgende:
Mijn screenshots:
[afbeelding]
[[url=http://img287.echo.cx/img287/4294/58iu.th.jpg]afbeelding][/URL]
Mijn eerste Royal Flush en op wat voor moment.![]()
[afbeelding]
200 deelnemers, allemaal 2.90 euro inleg.
Ik werd numero uno.![]()
171 euro winst![]()
[afbeelding]
63 deelnemers, allemaal 29 euro inleg.
Ik werd tweede.![]()
334 euro winst.![]()
ps. Ik heb wat gephotoshopt om het minder grote screenshots te laten worden.
Is denk ik alleen bij realmoneytables... dus niet bij toernooitjes...quote:Op woensdag 18 mei 2005 14:10 schreef _Tjabbe_ het volgende:
Lekker bezig Calella
Heb 1x een royal flush gehad, helaas zat ik met een stel schijthuizen aan tafel en kon er niet echt veel winst uithalen.
Bij Betfair geldt toch trouwens ook een Royal Flush Jackpost, had je die nu ook dan?![]()
Klopt idd, had niet gezien dat de eerste ook een toernooitje wasquote:Op woensdag 18 mei 2005 14:15 schreef MrMiguel het volgende:
[..]
Is denk ik alleen bij realmoneytables... dus niet bij toernooitjes...![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |