ja vind het wel jammer dat we het bij MrB doen, ik haat die belgenquote:Op dinsdag 17 mei 2005 11:27 schreef eskimos_zijn_cool het volgende:
eindelijk een pokertopic:)
spelen er ook nog fokkers via unibet? heel veel scandinaviėrs maar ik heb nog maar 1 x een nederlander gezien tijdens een mtt.
over de graphics ben ik niet zo tevreden maar een uitbetaling staat binnen 3 dagen op je rekening zonder extra kosten.
misschien moet ik ook eens geld storten op mrBookmaker om met het Fok toernooi mee te doen.
Bij holdempoker.com kun je nu ook voor geld spelen ipv alleen voor fun. Maar ik denk niet dat iedereen daarheen wil switchen als je toch al bij mrB zit.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 12:22 schreef HoIIandia het volgende:
[..]
maar ik ken geen alternatief, bij unibet weet ik niet of je zo'n prive toernooitje kan starten dus.... moet wel bij die belgen
Dus ik ben zeker niet enige met een berg disconnects...... Erg leuk als je een hand goede kaarten hebt en dan gedisconnect wordtquote:Op dinsdag 17 mei 2005 12:22 schreef Noca het volgende:
Zojuist even een een kwartierje kunnen spelen zonder dat mijn verbinding verbroken werd!!
Low stake tafel maar dan zonder limiet. Een keer pot gepakt van ¤9.20. In dat kwartiertje van 5 naar 16 eurootjes. En toen werd ik gedisconnect...
Nee zeker niet, ik heb het best vaak en het is erg irritant!quote:Op dinsdag 17 mei 2005 14:55 schreef Flappie666 het volgende:
[..]
Dus ik ben zeker niet enige met een berg disconnects...... Erg leuk als je een hand goede kaarten hebt en dan gedisconnect wordt![]()
Low limits - Fixed limit => zuigtquote:Op dinsdag 17 mei 2005 12:22 schreef Noca het volgende:
Zojuist even een een kwartierje kunnen spelen zonder dat mijn verbinding verbroken werd!!
Low stake tafel maar dan zonder limiet. Een keer pot gepakt van ¤9.20. In dat kwartiertje van 5 naar 16 eurootjes. En toen werd ik gedisconnect...
6 zuigt, met 10 man heb je tenminste een beetje en pot.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 16:05 schreef PyTh het volgende:
Speel persoonlijk het liefst aan een tafel met 6 man, vind 10 teveel.
6 man vind ik ook prettiger. 10 duurt ook te langquote:Op dinsdag 17 mei 2005 16:05 schreef PyTh het volgende:
Nee, @home hier. Denk dat de servers van MrB soms een beetje brak zijn.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 15:07 schreef Noca het volgende:
[..]
Nee zeker niet, ik heb het best vaak en het is erg irritant!
Zit je misschien ook bij demon als provider? Misschien ligt het daar aan..
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 16:05 schreef PyTh het volgende:
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 16:08 schreef Fugie het volgende:
[..]
6 zuigt, met 10 man heb je tenminste een beetje en pot.
Ik speel vrijwel altijd 7-stud op tafels van 8. De gulden middenweg!quote:Op dinsdag 17 mei 2005 16:08 schreef Noca het volgende:
[..]
6 man vind ik ook prettiger. 10 duurt ook te lang![]()
rare case .5/.10quote:Op dinsdag 17 mei 2005 16:09 schreef Johan-Derksen het volgende:
Zo... ik ga eens wat spelen...
Zijn er al mensen bezig?
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 16:12 schreef Flappie666 het volgende:
Ik speel vrijwel altijd 7-stud op tafels van 8. De gulden middenweg!
Ik zat gisteren nog te kijken naar een tafel met drie man met blinds van 100/200, inderdaad wel vet om naar te kijken...quote:Op dinsdag 17 mei 2005 15:26 schreef MrMiguel het volgende:
[..]
Low limits - Fixed limit => zuigt
Low limits - No Limit of Pot Limit => cool
High limits - Fixed limit => pokern00bs met teveel geld
High limits - No Limit of Pot Limit => vet om naar te kijken
![]()
Thx, had ik nog niet gezienquote:Op dinsdag 17 mei 2005 17:47 schreef MrMiguel het volgende:
POKER: NU OP EUROSPORT!!!
Die snap ik niet helemaal.. de turn was een 6?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 18:50 schreef MrMiguel het volgende:
OMFG:
Toernooitje - Gast gaat all-in, ik call. Hij heeft AJs, ik heb 66. De flop is: AKA. Ik felectieer die gozer alvast... raad wat de flop is: 6... ik win? :S
Sorry, ik bedoel natuurlijk de river...quote:Op dinsdag 17 mei 2005 18:54 schreef Noca het volgende:
[..]
Die snap ik niet helemaal.. de turn was een 6?
nog twee keer gedaan: resultaat 1 verloren (3e, 4e of 5e?) en 1 gewonnenquote:Op dinsdag 17 mei 2005 18:37 schreef MrMiguel het volgende:
Relaxt: weer twee keer meegedaan aan zo'n 2$ buyin voor z'n vijven; 1 keer eerste en 1 keer tweede. In totaal 4 keer meegedaan; 3 keer gewonnen, 1 keer tweede
Kom je ff meespelen? Zie ircquote:Op dinsdag 17 mei 2005 20:10 schreef Calella het volgende:
Terug na een week-ban en nog op tijd om in dit legendarische topic te posten.
Gister bij het FOK-toernooitje genadeloos weggbluft door NG met een 6/4.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 20:11 schreef nostra het volgende:
Nee joh.Best hoog niveau in die Rounders toernooien.
Round 1 "gewonnen" (nummer drie weggespeeld en dan gaat iedereen all-in omdat het toch niets uitmaakt of je eerste of tweede wordt), dus Round 2 kan straks beginnen. Nu eerst mijn poffertjes eens een keer.
Je moet support mailen en dan krijg je deze mail terug:quote:Op dinsdag 17 mei 2005 22:26 schreef NoGamble het volgende:
Wil ik tijdens de freeroll m'n tegenspelers uitlachen, merk ik dat ik nog steeds een spreekverbod heb.Toen ik bij Unibet poker speelde, duurde zoiets altijd maar 24 uur.
Zonder chat is er ook echt geen ruk aan......misschien alleen nog wat "grote fok poker toernooitjes spelen"
, en dan het forum als chatbox gebruiken
NG
quote:Beste xxxx,
Je chat werd weer geactiveerd.
Indien dit in de toekomst nog eens voorvalt zal het niet meer mogelijk zijn om de chat opnieuw te activeren.
We durven rekenen op uw begrip.
Mocht je nog vragen of opmerkingen hebben, aarzel dan niet om ons opnieuw te contacteren.
Sportieve groeten, ... en wedden dat je wint !!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |