Ja, dat is een goeie.quote:Op maandag 16 mei 2005 22:36 schreef HoIIandia het volgende:
en wanner eindigt het 'kampienschap' ?
Klinkt leuk, maar het wordt wel erg veel gereken op een gegeven moment. Of iemand moet een automatiseringstooltje daarvoor hebben.quote:Op maandag 16 mei 2005 22:44 schreef Johan-Derksen het volgende:
Misschien is een procentuele score toch eerlijker, aangezien je niet altijd mee kan doen...
Dan moet je wel een vereiste hebben dat je minstens de helft van de tijd mee hebt gespeeld of zo...
Maar je kan 12 punten halen per spel...
Dus als je 18 punten hebt uit 2 potjes... dan 18/24 = 75 %
Hoe klinkt dat?
"easy as hell met excel"quote:Op maandag 16 mei 2005 22:46 schreef nostra het volgende:
[..]
Klinkt leuk, maar het wordt wel erg veel gereken op een gegeven moment. Of iemand moet een automatiseringstooltje daarvoor hebben.
Ik ben niet zo goed met Excel.quote:
Dat lijkt me een puik plan.quote:Op maandag 16 mei 2005 23:02 schreef wimderon het volgende:
Maar is het een idee om eens in de 10 keer ofzo een omaha toernooi te spelen? Kan Johan zijn specialiteit ook eens laten zien. En ik denk dat het ook een verhouding is van hoeveel mensen er hold'em en omaha spelen...
We zitten hier wel een beetje in een oudewijvenclub waar niemand het met elkaar eens is.quote:Op maandag 16 mei 2005 23:03 schreef Johan-Derksen het volgende:
Mwah, ik ben wel verkocht aan Hold'Em hoor...
Omaha hoeft niet direct
quote:Op maandag 16 mei 2005 23:48 schreef nostra het volgende:
Die gozer is een reincarnatie van Hitler, hot damn!
dit meen je nietquote:Op maandag 16 mei 2005 23:56 schreef nostra het volgende:
Even gebeld met MRB en ik moet een mail aan support sturen (had ik al gedaan, maar dat duurt dertig dagen ongeveer) met mijn excuses en dan komt het goed.
Ja. Hij zei, dat "het nogal ridicuul was, maar U moet uw excuses aanbieden".quote:
OK dan, als ik niet Voetbal Insite aan het kijken ben zal ik er zijn! Ook al is Hold'em niet mijn favoriet.quote:Op maandag 16 mei 2005 22:58 schreef nostra het volgende:
Enniewee, Toernooi nummer 3 start op maandag 23 mei om 21:00.
Hold'em NL, buyin $5 + .50, tafel Het Grote Fok Poker Toernooi 3, password fokpoker.
Let's play!
Hmm, ook een keertje 7-stud dan?quote:Op maandag 16 mei 2005 23:02 schreef wimderon het volgende:
Maar is het een idee om eens in de 10 keer ofzo een omaha toernooi te spelen? Kan Johan zijn specialiteit ook eens laten zien. En ik denk dat het ook een verhouding is van hoeveel mensen er hold'em en omaha spelen...
[beetje_jaloers_mode]quote:Op dinsdag 17 mei 2005 00:30 schreef Gremen het volgende:
OMG!!!!
> Gremen wins $231.74 with a Full House, Aces full of Sevens
was met 55 euro (70 dollar) begonnen
Met welke inzetten speel jij ?quote:Op maandag 16 mei 2005 21:40 schreef Flappie666 het volgende:
Ik wilde jullie met trots mijn pokerresultaten presenteren. Al met al ben ik nu 2-3 maanden lid van MrBookmaker en ik denk dat ik het gokken maar helemaal vaarwel zeg! In totaal overgemaakt naar MrB ¤225 (en veel hiervan verloren met voetbalweddenschappen), en nu zijn we op de goede weg terug!!
[[url=http://img239.echo.cx/img239/3124/flappie666poker6in.th.jpg]afbeelding][/URL]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |