Ik zou wel willen, maar dat gaat toch niet goed als ik steeds gedisconnect wordt.quote:Op maandag 16 mei 2005 20:12 schreef Johan-Derksen het volgende:
Er staat er maar 1 ingeschreven... dus ik wacht ff om te zien wie er meedoen
ey, ik ook hoorquote:Op maandag 16 mei 2005 20:05 schreef NoGamble het volgende:
Loopt nog niet echt warm voor het Fok Poker Toernooi zie ik.................weet nog dat vorige keer alleen Nostra, Pyth en ik deelnamen
Excouuuuuuuza, tuurlijk, Tjabbe was er ook bijquote:
sorry, ik gok niet meer.........................maar misschien dat ik 1 minuut voor sluiting van de inschrijving mezelf nog bedenkquote:Op maandag 16 mei 2005 20:19 schreef wimderon het volgende:
doe je nu ook weer mee?
Ik heb het tegen Biblis en Tjabbe
quote:Op maandag 16 mei 2005 20:26 schreef wimderon het volgende:
NG ik vind dat jij ook wel mee moet doen, jij doet het immers voorkomen als zou jij het pokerspel tot in de puntjes beheersen en schildert anderen al snel af als amateurs ofzo, ik wil je dan weleens aan het werk zien...
Hoe lang nog dan....tot registratie verloopt?quote:Op maandag 16 mei 2005 20:38 schreef _Tjabbe_ het volgende:
He NG meld jij je eens als de wiedeweer aan!
Waarom kan ik hem niet vindenquote:Op maandag 16 mei 2005 20:30 schreef _Tjabbe_ het volgende:
Kom op mensen we willen meer aanmeldingen!
Het grote fok poker toernooi, onder private tables
pass = fokpoker
Jawelquote:Op maandag 16 mei 2005 20:41 schreef wimderon het volgende:
je bent er zelf ook nog niet bij JD
Voorspelbaar en inconsequentquote:Op maandag 16 mei 2005 20:42 schreef NoGamble het volgende:
GOD IS IN
JD heeft zich inderdaad ingeschrevenquote:Op maandag 16 mei 2005 20:42 schreef NoGamble het volgende:
GOD IS IN
Als je minder dan 150 euro overmaakt, klopt dat.quote:Op maandag 16 mei 2005 20:59 schreef HoIIandia het volgende:
He ik wil ook graag meedoen met die toernooien. Maar ik begrijp dat jullie dus allemaal 5 Euro afstaan aan MrB als jullie terugboeken?
ik ga niet meer dan 150 overmaken, bovendie krijg je dan miss nog gezeik ermee dat je geen inzet op bets hebt gedaan. Maar ik ga wel 20 euro overmaken om te pokeren. Terugboeken doe ik dan gewoon via het backen van een bet op MrB en het layen op BF bij +/- dezelfde quotesquote:Op maandag 16 mei 2005 21:00 schreef nostra het volgende:
[..]
Als je minder dan 150 euro overmaakt, klopt dat.
Klassement wordt al bijgehouden.quote:Op maandag 16 mei 2005 21:09 schreef HoIIandia het volgende:
[..]
ik ga niet meer dan 150 overmaken, bovendie krijg je dan miss nog gezeik ermee dat je geen inzet op bets hebt gedaan. Maar ik ga wel 20 euro overmaken om te pokeren. Terugboeken doe ik dan gewoon via het backen van een bet op MrB en het layen op BF bij +/- dezelfde quotes
maar vanaf wanneer gaan jullie het klassement bijhouden, ik wil geen al te grote achterstand
quote:Op maandag 16 mei 2005 21:24 schreef nostra het volgende:
Ik houd hem voorlopig aan op de putentelling die ook geldt bij het NK Poker, in de hoopvolle verwachting dat toekomstige toernooien toch wel 10 man aantrekken of meer.![]()
1e - 12 punten
2e - 10 punten
3e - 8 punten
4e - 7 punten
5e - 6 punten
6e - 5 punten
7e - 4 punten
8e - 3 punten
9e - 2 punten
10e - 1 punt
Done, zie sigquote:Op maandag 16 mei 2005 21:26 schreef wimderon het volgende:
akkoord, misschien leuk om steeds de tussenstand te posten, je zou nu de eerste al kunnen posten dan...
kunnen er niet meer dan 10 meedoen, en wanneer is het volgende toernooi?quote:Op maandag 16 mei 2005 21:24 schreef nostra het volgende:
Ik houd hem voorlopig aan op de putentelling die ook geldt bij het NK Poker, in de hoopvolle verwachting dat toekomstige toernooien toch wel 10 man aantrekken of meer.![]()
1e - 12 punten
2e - 10 punten
3e - 8 punten
4e - 7 punten
5e - 6 punten
6e - 5 punten
7e - 4 punten
8e - 3 punten
9e - 2 punten
10e - 1 punt
Er kunnen er wel meer dan 10 meedoen, maar als je dan 11e eindigt, dan krijg je geen punten.quote:Op maandag 16 mei 2005 21:36 schreef HoIIandia het volgende:
[..]
kunnen er niet meer dan 10 meedoen, en wanneer is het volgende toernooi?
Dealquote:Op maandag 16 mei 2005 21:38 schreef nostra het volgende:
[..]
Toernooi is wekelijks, volgens mij staat maandag om 21.00 uur nu als voorstel nog? Moet nog exact worden bepaald.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |