Op zich een goed idee. Je zou ook een soort van klassement kunnen bijhouden, waardoor je op de lange termijn de beste pokeraar van fok kunt worden. De grootte van de tafel en het toernooi hangt natuurlijk af van de animo die ervoor is. Ik denk dat een toernooi waarbij meerdere prijzen zijn leuker is.quote:Op maandag 16 mei 2005 18:55 schreef nostra het volgende:
Lijkt het mensen een leuk idee om wekelijks een Fok! Poker toernooi te houden? Bijvoorbeeld een tien-spelers-tafel Hold'em met $ 5 inleg, winner takes all? Zaterdag om 20.00 bijvoorbeeld?
Okay.quote:Op maandag 16 mei 2005 19:00 schreef Coelho het volgende:
Vanavond 20.30 anders? als aftrap?
Ligt er voor mij trouwens wel aan wat de minimum inleg is bij MrB via CreditCard. Heb daar geen saldo.
We moeten maar zien of het aanslaat, maar een klassementsidee is wel leuk. Wekelijks een toernooi op nog nader te bepalen tijdstip. Voorstel voor verdeling punten:quote:Table Name Het Grote Fok Poker Toernooi 1
Table Password fokpoker
Table Type Multi-Table Tournament
Game Texas Holdem
Limit Value No Limit
Maximum Number of Players 50
Date and Time for Tournament 16 May 2005 - 20:45 CET
Prizes Cash
Echt grote klappers, zoals grote online toernooien winnen, heb ik niet gemaakt hoor.quote:Op maandag 16 mei 2005 19:01 schreef wimderon het volgende:
Nostra jij zult toch wel eens wat grote klappers gemaakt hebben, die zijn misschien leuk om te vernoemen in de OP. Of het meest frustrerende verlies dat gemaakt is.
quote:Op maandag 16 mei 2005 19:12 schreef _Tjabbe_ het volgende:
Misschien handig om in de op de basisregels te vermelden? Hiermee bedoel ik de verschillende handen.
Ik wil het klassement wel bijhouden, dat kan ik eventueel ook op mijn site plaatsen - gewoon een HTML exportje van Excel wordt dat dan wel, maar dat maakt niet zoveel uit.quote:Op maandag 16 mei 2005 19:14 schreef wimderon het volgende:
wat is de buy-in? hoeveel plaatsen worden er nou betaald? Wie houdt het klassement bij?
Ik ben trouwens voorstander van vrijdagavond als speeldag...
Ik welquote:Op maandag 16 mei 2005 19:26 schreef komrad het volgende:
jammer dat ik geen CC heb
weet ik, maar ik bedoelde het meer algemeen. Bovendien ben ik vrij weinig online de laatste tijd als je het nog niet doorhad. Dus geen poker voor me atm. Ik blijft het wel volgenquote:
Ik heb van mn leven nog nooit poker gespeeld, dus hou mij er ff buiten vriend.quote:Op maandag 16 mei 2005 19:20 schreef nostra het volgende:
zo wilde Butra geloof ikwel meedoen maar dan met buyins van $ 25
quote:Op maandag 16 mei 2005 19:32 schreef komrad het volgende:
100? is dat niet wat erg decadent om al in deel 1 te denken
klopt wel weer met het beeld dat ik van je hebquote:
Precies, over 10 topics is poker waarschijnlijk alweer uit - en is paddock inquote:Op maandag 16 mei 2005 19:32 schreef komrad het volgende:
100? is dat niet wat erg decadent om al in deel 1 te denken
WTF is paddock, bezijdens de "werkplaats" bij formule 1quote:Op maandag 16 mei 2005 19:33 schreef MrMiguel het volgende:
[..]
Precies, over 10 topics is poker waarschijnlijk alweer uit - en is paddock in
![]()
laten we hopen dat we niet zo verslaafd aan online gokken raken, dat het zover komt...![]()
paddock is de meest idiote vorm van online gokken waarvan ik ooit heb gehoord: wedden op virtuele (=> dus de bookmaker heeft de uitslag in eigen hand) paardenraces.quote:Op maandag 16 mei 2005 19:35 schreef Coelho het volgende:
[..]
WTF is paddock, bezijdens de "werkplaats" bij formule 1
totaal random dus en geen enkel risico voor de bookmaker. Klinkt mij erg lucratief in de oren voor de organisatorquote:Op maandag 16 mei 2005 19:36 schreef MrMiguel het volgende:
[..]
paddock is de meest idiote vorm van online gokken waarvan ik ooit heb gehoord: wedden op virtuele (=> de bookmaker heeft de uitslag in de hand) paardenraces.
Toch blijft het een raar spel......met rare pre-defined flops-turns en riversquote:
Ik zou wel willen, maar dat gaat toch niet goed als ik steeds gedisconnect wordt.quote:Op maandag 16 mei 2005 20:12 schreef Johan-Derksen het volgende:
Er staat er maar 1 ingeschreven... dus ik wacht ff om te zien wie er meedoen
ey, ik ook hoorquote:Op maandag 16 mei 2005 20:05 schreef NoGamble het volgende:
Loopt nog niet echt warm voor het Fok Poker Toernooi zie ik.................weet nog dat vorige keer alleen Nostra, Pyth en ik deelnamen
Excouuuuuuuza, tuurlijk, Tjabbe was er ook bijquote:
sorry, ik gok niet meer.........................maar misschien dat ik 1 minuut voor sluiting van de inschrijving mezelf nog bedenkquote:Op maandag 16 mei 2005 20:19 schreef wimderon het volgende:
doe je nu ook weer mee?
Ik heb het tegen Biblis en Tjabbe
quote:Op maandag 16 mei 2005 20:26 schreef wimderon het volgende:
NG ik vind dat jij ook wel mee moet doen, jij doet het immers voorkomen als zou jij het pokerspel tot in de puntjes beheersen en schildert anderen al snel af als amateurs ofzo, ik wil je dan weleens aan het werk zien...
Hoe lang nog dan....tot registratie verloopt?quote:Op maandag 16 mei 2005 20:38 schreef _Tjabbe_ het volgende:
He NG meld jij je eens als de wiedeweer aan!
Waarom kan ik hem niet vindenquote:Op maandag 16 mei 2005 20:30 schreef _Tjabbe_ het volgende:
Kom op mensen we willen meer aanmeldingen!
Het grote fok poker toernooi, onder private tables
pass = fokpoker
Jawelquote:Op maandag 16 mei 2005 20:41 schreef wimderon het volgende:
je bent er zelf ook nog niet bij JD
Voorspelbaar en inconsequentquote:Op maandag 16 mei 2005 20:42 schreef NoGamble het volgende:
GOD IS IN
JD heeft zich inderdaad ingeschrevenquote:Op maandag 16 mei 2005 20:42 schreef NoGamble het volgende:
GOD IS IN
Als je minder dan 150 euro overmaakt, klopt dat.quote:Op maandag 16 mei 2005 20:59 schreef HoIIandia het volgende:
He ik wil ook graag meedoen met die toernooien. Maar ik begrijp dat jullie dus allemaal 5 Euro afstaan aan MrB als jullie terugboeken?
ik ga niet meer dan 150 overmaken, bovendie krijg je dan miss nog gezeik ermee dat je geen inzet op bets hebt gedaan. Maar ik ga wel 20 euro overmaken om te pokeren. Terugboeken doe ik dan gewoon via het backen van een bet op MrB en het layen op BF bij +/- dezelfde quotesquote:Op maandag 16 mei 2005 21:00 schreef nostra het volgende:
[..]
Als je minder dan 150 euro overmaakt, klopt dat.
Klassement wordt al bijgehouden.quote:Op maandag 16 mei 2005 21:09 schreef HoIIandia het volgende:
[..]
ik ga niet meer dan 150 overmaken, bovendie krijg je dan miss nog gezeik ermee dat je geen inzet op bets hebt gedaan. Maar ik ga wel 20 euro overmaken om te pokeren. Terugboeken doe ik dan gewoon via het backen van een bet op MrB en het layen op BF bij +/- dezelfde quotes
maar vanaf wanneer gaan jullie het klassement bijhouden, ik wil geen al te grote achterstand
quote:Op maandag 16 mei 2005 21:24 schreef nostra het volgende:
Ik houd hem voorlopig aan op de putentelling die ook geldt bij het NK Poker, in de hoopvolle verwachting dat toekomstige toernooien toch wel 10 man aantrekken of meer.![]()
1e - 12 punten
2e - 10 punten
3e - 8 punten
4e - 7 punten
5e - 6 punten
6e - 5 punten
7e - 4 punten
8e - 3 punten
9e - 2 punten
10e - 1 punt
Done, zie sigquote:Op maandag 16 mei 2005 21:26 schreef wimderon het volgende:
akkoord, misschien leuk om steeds de tussenstand te posten, je zou nu de eerste al kunnen posten dan...
kunnen er niet meer dan 10 meedoen, en wanneer is het volgende toernooi?quote:Op maandag 16 mei 2005 21:24 schreef nostra het volgende:
Ik houd hem voorlopig aan op de putentelling die ook geldt bij het NK Poker, in de hoopvolle verwachting dat toekomstige toernooien toch wel 10 man aantrekken of meer.![]()
1e - 12 punten
2e - 10 punten
3e - 8 punten
4e - 7 punten
5e - 6 punten
6e - 5 punten
7e - 4 punten
8e - 3 punten
9e - 2 punten
10e - 1 punt
Er kunnen er wel meer dan 10 meedoen, maar als je dan 11e eindigt, dan krijg je geen punten.quote:Op maandag 16 mei 2005 21:36 schreef HoIIandia het volgende:
[..]
kunnen er niet meer dan 10 meedoen, en wanneer is het volgende toernooi?
Dealquote:Op maandag 16 mei 2005 21:38 schreef nostra het volgende:
[..]
Toernooi is wekelijks, volgens mij staat maandag om 21.00 uur nu als voorstel nog? Moet nog exact worden bepaald.
Ja, dat is een goeie.quote:Op maandag 16 mei 2005 22:36 schreef HoIIandia het volgende:
en wanner eindigt het 'kampienschap' ?
Klinkt leuk, maar het wordt wel erg veel gereken op een gegeven moment. Of iemand moet een automatiseringstooltje daarvoor hebben.quote:Op maandag 16 mei 2005 22:44 schreef Johan-Derksen het volgende:
Misschien is een procentuele score toch eerlijker, aangezien je niet altijd mee kan doen...
Dan moet je wel een vereiste hebben dat je minstens de helft van de tijd mee hebt gespeeld of zo...
Maar je kan 12 punten halen per spel...
Dus als je 18 punten hebt uit 2 potjes... dan 18/24 = 75 %
Hoe klinkt dat?
"easy as hell met excel"quote:Op maandag 16 mei 2005 22:46 schreef nostra het volgende:
[..]
Klinkt leuk, maar het wordt wel erg veel gereken op een gegeven moment. Of iemand moet een automatiseringstooltje daarvoor hebben.
Ik ben niet zo goed met Excel.quote:
Dat lijkt me een puik plan.quote:Op maandag 16 mei 2005 23:02 schreef wimderon het volgende:
Maar is het een idee om eens in de 10 keer ofzo een omaha toernooi te spelen? Kan Johan zijn specialiteit ook eens laten zien. En ik denk dat het ook een verhouding is van hoeveel mensen er hold'em en omaha spelen...
We zitten hier wel een beetje in een oudewijvenclub waar niemand het met elkaar eens is.quote:Op maandag 16 mei 2005 23:03 schreef Johan-Derksen het volgende:
Mwah, ik ben wel verkocht aan Hold'Em hoor...
Omaha hoeft niet direct
quote:Op maandag 16 mei 2005 23:48 schreef nostra het volgende:
Die gozer is een reincarnatie van Hitler, hot damn!
dit meen je nietquote:Op maandag 16 mei 2005 23:56 schreef nostra het volgende:
Even gebeld met MRB en ik moet een mail aan support sturen (had ik al gedaan, maar dat duurt dertig dagen ongeveer) met mijn excuses en dan komt het goed.
Ja. Hij zei, dat "het nogal ridicuul was, maar U moet uw excuses aanbieden".quote:
OK dan, als ik niet Voetbal Insite aan het kijken ben zal ik er zijn! Ook al is Hold'em niet mijn favoriet.quote:Op maandag 16 mei 2005 22:58 schreef nostra het volgende:
Enniewee, Toernooi nummer 3 start op maandag 23 mei om 21:00.
Hold'em NL, buyin $5 + .50, tafel Het Grote Fok Poker Toernooi 3, password fokpoker.
Let's play!
Hmm, ook een keertje 7-stud dan?quote:Op maandag 16 mei 2005 23:02 schreef wimderon het volgende:
Maar is het een idee om eens in de 10 keer ofzo een omaha toernooi te spelen? Kan Johan zijn specialiteit ook eens laten zien. En ik denk dat het ook een verhouding is van hoeveel mensen er hold'em en omaha spelen...
[beetje_jaloers_mode]quote:Op dinsdag 17 mei 2005 00:30 schreef Gremen het volgende:
OMG!!!!
> Gremen wins $231.74 with a Full House, Aces full of Sevens
was met 55 euro (70 dollar) begonnen
Met welke inzetten speel jij ?quote:Op maandag 16 mei 2005 21:40 schreef Flappie666 het volgende:
Ik wilde jullie met trots mijn pokerresultaten presenteren. Al met al ben ik nu 2-3 maanden lid van MrBookmaker en ik denk dat ik het gokken maar helemaal vaarwel zeg! In totaal overgemaakt naar MrB ¤225 (en veel hiervan verloren met voetbalweddenschappen), en nu zijn we op de goede weg terug!!
[[url=http://img239.echo.cx/img239/3124/flappie666poker6in.th.jpg]afbeelding][/URL]
ja vind het wel jammer dat we het bij MrB doen, ik haat die belgenquote:Op dinsdag 17 mei 2005 11:27 schreef eskimos_zijn_cool het volgende:
eindelijk een pokertopic:)
spelen er ook nog fokkers via unibet? heel veel scandinaviërs maar ik heb nog maar 1 x een nederlander gezien tijdens een mtt.
over de graphics ben ik niet zo tevreden maar een uitbetaling staat binnen 3 dagen op je rekening zonder extra kosten.
misschien moet ik ook eens geld storten op mrBookmaker om met het Fok toernooi mee te doen.
Bij holdempoker.com kun je nu ook voor geld spelen ipv alleen voor fun. Maar ik denk niet dat iedereen daarheen wil switchen als je toch al bij mrB zit.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 12:22 schreef HoIIandia het volgende:
[..]
maar ik ken geen alternatief, bij unibet weet ik niet of je zo'n prive toernooitje kan starten dus.... moet wel bij die belgen
Dus ik ben zeker niet enige met een berg disconnects...... Erg leuk als je een hand goede kaarten hebt en dan gedisconnect wordtquote:Op dinsdag 17 mei 2005 12:22 schreef Noca het volgende:
Zojuist even een een kwartierje kunnen spelen zonder dat mijn verbinding verbroken werd!!
Low stake tafel maar dan zonder limiet. Een keer pot gepakt van ¤9.20. In dat kwartiertje van 5 naar 16 eurootjes. En toen werd ik gedisconnect...
Nee zeker niet, ik heb het best vaak en het is erg irritant!quote:Op dinsdag 17 mei 2005 14:55 schreef Flappie666 het volgende:
[..]
Dus ik ben zeker niet enige met een berg disconnects...... Erg leuk als je een hand goede kaarten hebt en dan gedisconnect wordt![]()
Low limits - Fixed limit => zuigtquote:Op dinsdag 17 mei 2005 12:22 schreef Noca het volgende:
Zojuist even een een kwartierje kunnen spelen zonder dat mijn verbinding verbroken werd!!
Low stake tafel maar dan zonder limiet. Een keer pot gepakt van ¤9.20. In dat kwartiertje van 5 naar 16 eurootjes. En toen werd ik gedisconnect...
6 zuigt, met 10 man heb je tenminste een beetje en pot.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 16:05 schreef PyTh het volgende:
Speel persoonlijk het liefst aan een tafel met 6 man, vind 10 teveel.
6 man vind ik ook prettiger. 10 duurt ook te langquote:Op dinsdag 17 mei 2005 16:05 schreef PyTh het volgende:
Nee, @home hier. Denk dat de servers van MrB soms een beetje brak zijn.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 15:07 schreef Noca het volgende:
[..]
Nee zeker niet, ik heb het best vaak en het is erg irritant!
Zit je misschien ook bij demon als provider? Misschien ligt het daar aan..
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 16:05 schreef PyTh het volgende:
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 16:08 schreef Fugie het volgende:
[..]
6 zuigt, met 10 man heb je tenminste een beetje en pot.
Ik speel vrijwel altijd 7-stud op tafels van 8. De gulden middenweg!quote:Op dinsdag 17 mei 2005 16:08 schreef Noca het volgende:
[..]
6 man vind ik ook prettiger. 10 duurt ook te lang![]()
rare case .5/.10quote:Op dinsdag 17 mei 2005 16:09 schreef Johan-Derksen het volgende:
Zo... ik ga eens wat spelen...
Zijn er al mensen bezig?
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 16:12 schreef Flappie666 het volgende:
Ik speel vrijwel altijd 7-stud op tafels van 8. De gulden middenweg!
Ik zat gisteren nog te kijken naar een tafel met drie man met blinds van 100/200, inderdaad wel vet om naar te kijken...quote:Op dinsdag 17 mei 2005 15:26 schreef MrMiguel het volgende:
[..]
Low limits - Fixed limit => zuigt
Low limits - No Limit of Pot Limit => cool
High limits - Fixed limit => pokern00bs met teveel geld
High limits - No Limit of Pot Limit => vet om naar te kijken
![]()
Thx, had ik nog niet gezienquote:Op dinsdag 17 mei 2005 17:47 schreef MrMiguel het volgende:
POKER: NU OP EUROSPORT!!!
Die snap ik niet helemaal.. de turn was een 6?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 18:50 schreef MrMiguel het volgende:
OMFG:
Toernooitje - Gast gaat all-in, ik call. Hij heeft AJs, ik heb 66. De flop is: AKA. Ik felectieer die gozer alvast... raad wat de flop is: 6... ik win? :S
Sorry, ik bedoel natuurlijk de river...quote:Op dinsdag 17 mei 2005 18:54 schreef Noca het volgende:
[..]
Die snap ik niet helemaal.. de turn was een 6?
nog twee keer gedaan: resultaat 1 verloren (3e, 4e of 5e?) en 1 gewonnenquote:Op dinsdag 17 mei 2005 18:37 schreef MrMiguel het volgende:
Relaxt: weer twee keer meegedaan aan zo'n 2$ buyin voor z'n vijven; 1 keer eerste en 1 keer tweede. In totaal 4 keer meegedaan; 3 keer gewonnen, 1 keer tweede
Kom je ff meespelen? Zie ircquote:Op dinsdag 17 mei 2005 20:10 schreef Calella het volgende:
Terug na een week-ban en nog op tijd om in dit legendarische topic te posten.
Gister bij het FOK-toernooitje genadeloos weggbluft door NG met een 6/4.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 20:11 schreef nostra het volgende:
Nee joh.Best hoog niveau in die Rounders toernooien.
Round 1 "gewonnen" (nummer drie weggespeeld en dan gaat iedereen all-in omdat het toch niets uitmaakt of je eerste of tweede wordt), dus Round 2 kan straks beginnen. Nu eerst mijn poffertjes eens een keer.
Je moet support mailen en dan krijg je deze mail terug:quote:Op dinsdag 17 mei 2005 22:26 schreef NoGamble het volgende:
Wil ik tijdens de freeroll m'n tegenspelers uitlachen, merk ik dat ik nog steeds een spreekverbod heb.Toen ik bij Unibet poker speelde, duurde zoiets altijd maar 24 uur.
Zonder chat is er ook echt geen ruk aan......misschien alleen nog wat "grote fok poker toernooitjes spelen"
, en dan het forum als chatbox gebruiken
NG
quote:Beste xxxx,
Je chat werd weer geactiveerd.
Indien dit in de toekomst nog eens voorvalt zal het niet meer mogelijk zijn om de chat opnieuw te activeren.
We durven rekenen op uw begrip.
Mocht je nog vragen of opmerkingen hebben, aarzel dan niet om ons opnieuw te contacteren.
Sportieve groeten, ... en wedden dat je wint !!
Die tafel Usansawn Ssahurwnwfr ofzo heeft een deck met kaarten lopend van 2 tot en met 9.quote:
Ah ok, bedankt.............zal het 'ns proberen.Ze zullen wel denken...eerst wil ie een verwijzing naar de uitspraak van de rechter en nu dit weerquote:Op dinsdag 17 mei 2005 22:50 schreef nostra het volgende:
Je moet support mailen en dan krijg je deze mail terug:
Op Unibet had je er ook een stel dwazen bij ...ik herinner me DeeSnider, met die gast heb ik wekenlang 7 stud gespeeld, het was op een gegeven moment een vaste kliek, sommigen konden elkaar wel schieten, ik heb me rot gelachen daar.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 23:11 schreef Coelho het volgende:
Heb het idee dat de MrB pokeraars van minder niveau zijn dan op Unibet, gemiddeld genomen. Agree?
Dat Rounders ziet er wel leuk uit.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 22:51 schreef nostra het volgende:
Nou, morgen Round 3, nu slapen. Kutzooi, gisteren veel te kort geslapen, nu teveel koffie op dus dat wordt morgen nog brakker.
Ben pas ongeveer een weekje met die Rounders bezig, dit is mijn eerste keer tot Round 3.quote:Op woensdag 18 mei 2005 04:36 schreef Calella het volgende:
Dat Rounders ziet er wel leuk uit.![]()
Morgen eens proberen.![]()
Tot welke ronde ben jij ooit gekomen?![]()
ouwe riverrunnerquote:Op woensdag 18 mei 2005 03:18 schreef Calella het volgende:
[[url=http://images5.theimagehosting.com/et2e.JPG]afbeelding][/URL]
Bet er eentje zijn Untergang tegemoet.![]()
![]()
Hij had een pair of sevens.
Ach ja, wel een open endquote:
Knap. Ik heb in heel mijn pokercarriere zelfs nog nooit een straight flush gehad.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 23:48 schreef Calella het volgende:
Mijn screenshots:
[afbeelding]
[[url=http://img287.echo.cx/img287/4294/58iu.th.jpg]afbeelding][/URL]
Mijn eerste Royal Flush en op wat voor moment.![]()
[afbeelding]
200 deelnemers, allemaal 2.90 euro inleg.
Ik werd numero uno.![]()
171 euro winst![]()
[afbeelding]
63 deelnemers, allemaal 29 euro inleg.
Ik werd tweede.![]()
334 euro winst.![]()
ps. Ik heb wat gephotoshopt om het minder grote screenshots te laten worden.
Is denk ik alleen bij realmoneytables... dus niet bij toernooitjes...quote:Op woensdag 18 mei 2005 14:10 schreef _Tjabbe_ het volgende:
Lekker bezig Calella
Heb 1x een royal flush gehad, helaas zat ik met een stel schijthuizen aan tafel en kon er niet echt veel winst uithalen.
Bij Betfair geldt toch trouwens ook een Royal Flush Jackpost, had je die nu ook dan?![]()
Klopt idd, had niet gezien dat de eerste ook een toernooitje wasquote:Op woensdag 18 mei 2005 14:15 schreef MrMiguel het volgende:
[..]
Is denk ik alleen bij realmoneytables... dus niet bij toernooitjes...![]()
is dat zo ?!quote:Op woensdag 18 mei 2005 14:39 schreef MrLazy het volgende:
Dit is bij de software van MrBookmaker toch ook zo ? Of is een full house van AAAKK daar al goed ?
Oe! Witwas praktijken!quote:Op woensdag 18 mei 2005 16:14 schreef RaGNaRoK-GoaT het volgende:
beetje offtopic maar; ik wil 1000+ dollar ontvangen uit de states en dat wil ik zo veilig mogelijk ontvangen en dus niet via paypal , cc reverse, chargeback , etc. verkoper heeft altijd risico
via welk pokersysteem kan ik dit het beste doen en weet ik garant dat ik het geld ook daadwerkelijk zal krijgen?
Ik zeg toch niet voor een full house. Een full house van AAAKK dacht ik dat het was.quote:Op woensdag 18 mei 2005 14:48 schreef _Tjabbe_ het volgende:
uhh nee.....bij MRB heb ik nog nooit een Royal Flush Jackpost gezien, en al helemaal niet voor een full house natuurlijk.
"een 2 in de fold"quote:Op dinsdag 17 mei 2005 23:26 schreef Coelho het volgende:
Fuck, net met AA all in tegen een gast om een plaats bij de eerste 3 (prijzengeld), die gast blijkt 42 te hebben. Een 2 in de fold, en river is 4![]()
dus de buy-in hoef je niet meer te betalen?quote:Op woensdag 18 mei 2005 18:07 schreef nostra het volgende:
Mailtje van Mrbookie dat ik alsnog gratis geregistreerd ben voor de WSOP 2005 Final met een value van $ 110, eerste drie plaatsen winnen een $ 13.500 package van buyin, flight en accomodation naar de WSOP.
Klopt, buyin hoef je niet te betalen.quote:Op woensdag 18 mei 2005 18:14 schreef wimderon het volgende:
[..]
dus de buy-in hoef je niet meer te betalen?
dan ga ik ook meedoen met die toernooitjes van de kwalificatie
Nicequote:Op woensdag 18 mei 2005 18:07 schreef nostra het volgende:
Mailtje van Mrbookie dat ik alsnog gratis geregistreerd ben voor de WSOP 2005 Final met een value van $ 110, eerste drie plaatsen winnen een $ 13.500 package van buyin, flight en accomodation naar de WSOP.
Ik had zojuist een AAAKKquote:Op woensdag 18 mei 2005 17:20 schreef MrLazy het volgende:
[..]
Ik zeg toch niet voor een full house. Een full house van AAAKK dacht ik dat het was.
Op je MrBookmakeraccount ?quote:Op woensdag 18 mei 2005 21:20 schreef PyTh het volgende:
Als je Rabo hebt staat het er meteen op Boezel!
Goed werk Boez!quote:Op woensdag 18 mei 2005 21:19 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Zojuist geregd, en MrB geinstalled enzo ...
Yepquote:
, ow, DIE ....quote:Op woensdag 18 mei 2005 21:33 schreef PyTh het volgende:
[..]
Yep
Geld storten --> Andere betaalmogelijkheden --> Rabobank direct betalen![]()
Nou ik ken wel een veeeel betere alternatief. Namelijk www.goldentigerpoker.comquote:Op dinsdag 17 mei 2005 12:22 schreef HoIIandia het volgende:
[..]
ja vind het wel jammer dat we het bij MrB doen, ik haat die belgendie quotes van hun zijn niet om aan te zien en de klantenservice zuigt. Bovendien stelen ze hier bij de meeste fokkers telkens 5 euro, omdat ze minder dan 150 euro terugboeken + dat je een bepaald percentage betaald over het geld waarmee je niets hebt gedaan
maar ik ken geen alternatief, bij unibet weet ik niet of je zo'n prive toernooitje kan starten dus.... moet wel bij die belgen
Slimmerikquote:Op woensdag 18 mei 2005 21:50 schreef gokker het volgende:
Als jullie nou via mijn ref-link(zie sig) aanmelden, dan kan ik een leuk free-roll toernooi opzetten, mocht er interesse in zijn.
de enige plek die ik ken waar ze dat spelen is unibet. Ik speel deze variant ook het liefst.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 23:01 schreef NoGamble het volgende:
5 stud is trouwens het spel wat volgens mij vroeger iedereen met z'n buurtgenootjes speelde. Gewoon 5 kaarten en 1 keer inruilen wat je in wil ruilen
Heel leuk..................zit veel meer variatie en spanning in dan dat Hold'em
Volgende fok-toernooitje pleit ik voor 5 stud .....................(of omaha high)
NG
Ach, toch maar even 39e geworden van de bijna 12000 pokerspelersquote:Op woensdag 18 mei 2005 21:47 schreef Coelho het volgende:
[..]
Toch mooi 2,50 gewonnen met suicide poker
Goed werk.quote:Op woensdag 18 mei 2005 23:15 schreef PyTh het volgende:
[..]
Ach, toch maar even 39e geworden van de bijna 12000 pokerspelers![]()
Nou aanmelden dan met die hapquote:Op woensdag 18 mei 2005 23:47 schreef Notoire_Gek het volgende:
Deel 3 staat voor zondag zie ik.............. al nul aanmeldingen
![]()
toen ik keek had Nostra zich al aangemeld hoorquote:Op woensdag 18 mei 2005 23:47 schreef Notoire_Gek het volgende:
![]()
Ik heb jou ook een tijdje gevolgd, gewoon puur geluk, dat je 39e bent geworden. Heel vaak wanneer je all-in ging, viel het kwartje net jouw kant op. Zoals bij die ene keer: jij AQ, en iemand anders AK. Normaal gesproken, ben je al verslagen, komt er idd. een Q op tafel.quote:Op woensdag 18 mei 2005 23:15 schreef PyTh het volgende:
[..]
Ach, toch maar even 39e geworden van de bijna 12000 pokerspelers![]()
En ik moest toch wat op het laatst![]()
Dat is poker.quote:Op woensdag 18 mei 2005 23:54 schreef gokker het volgende:
[..]
Ik heb jou ook een tijdje gevolgd, gewoon puur geluk, dat je 39e bent geworden. Heel vaak wanneer je all-in ging, viel het kwartje net jouw kant op. Zoals bij die ene keer: jij AQ, en iemand anders AK. Normaal gesproken, ben je al verslagen, komt er idd. een Q op tafel.
Er was zelfs een moment dat je 8000 chips nog had en door vaak all-in te spelen zelfs meer dan 300.000 chips had.![]()
Vooral dat ene moment had je echt mazzel. Iemand had KK en jij een aas schoppen en een lage kaart. Jij gaat all-in die andere gast gaat ook mee. Jij was verslagen met 3 of a kind, komen er uiteindelijk 4 schoppen op tafel.![]()
Preflop allins win je alleen maar met geluk en zulke freerolls win je alleen maar door zo te spelen. AQ heeft een edge van ~ 11% en kan dus best een allin rechtvaardigen, je weet immers de kaarten van de tegenstander niet (AK heeft overigens een edge van ~ 12%) en iets van 25/75 heads up (welk risico je onmogelijk vantevoren kan inschatten).quote:Op woensdag 18 mei 2005 23:54 schreef gokker het volgende:
Ik heb jou ook een tijdje gevolgd, gewoon puur geluk, dat je 39e bent geworden. Heel vaak wanneer je all-in ging, viel het kwartje net jouw kant op. Zoals bij die ene keer: jij AQ, en iemand anders AK. Normaal gesproken, ben je al verslagen, komt er idd. een Q op tafel.
weet je hoelang het duurt bij MrB voordat er geld op je account verschijnt via Moneybookers?quote:Op woensdag 18 mei 2005 23:47 schreef Notoire_Gek het volgende:
![]()
Bij mij altijd meteen. Het heeft overigens één keer zelfs 5 minuutjes geduurd...quote:Op donderdag 19 mei 2005 00:16 schreef HoIIandia het volgende:
[..]
weet je hoelang het duurt bij MrB voordat er geld op je account verschijnt via Moneybookers?
ik krijg trouwens een first deposit bonus van 20% bij >100 Euro, ga ik wel gebruik van maken
quote:Op donderdag 19 mei 2005 00:18 schreef MrMiguel het volgende:
[..]
Bij mij altijd meteen. Het heeft overigens één keer zelfs 5 minuutjes geduurd...
Dat is lief dat je mij gevolgd hebtquote:Op woensdag 18 mei 2005 23:54 schreef gokker het volgende:
[..]
Er was zelfs een moment dat je 8000 chips nog had en door vaak all-in te spelen zelfs meer dan 300.000 chips had.![]()
Vooral dat ene moment had je echt mazzel. Iemand had KK en jij een aas schoppen en een lage kaart. Jij gaat all-in die andere gast gaat ook mee. Jij was verslagen met 3 of a kind, komen er uiteindelijk 4 schoppen op tafel.![]()
Als je een freeroll wil winnen, dan heb je wel gelijk, door zo aggresief te spelen. Maar ik heb zelden iemand de final table op die manier zien halen. In de praktijk is het ook zo, dat zulke spelers vrij vroeg uit het toernooi gewipt worden. Ben wel benieuwd of Pyth vanavond weer zo hoog eindigt.quote:Op donderdag 19 mei 2005 00:10 schreef nostra het volgende:
[..]
Preflop allins win je alleen maar met geluk en zulke freerolls win je alleen maar door zo te spelen. AQ heeft een edge van ~ 11% en kan dus best een allin rechtvaardigen, je weet immers de kaarten van de tegenstander niet (AK heeft overigens een edge van ~ 12%) en iets van 25/75 heads up (welk risico je onmogelijk vantevoren kan inschatten).
Kans dat ik vanavond weer mee doe aan die van 19.00 is niet heel groot omdat ik vanavond een beetje krap in m'n tijd zit.quote:Op donderdag 19 mei 2005 13:22 schreef gokker het volgende:
[..]
Als je een freeroll wil winnen, dan heb je wel gelijk, door zo aggresief te spelen. Maar ik heb zelden iemand de final table op die manier zien halen. In de praktijk is het ook zo, dat zulke spelers vrij vroeg uit het toernooi gewipt worden. Ben wel benieuwd of Pyth vanavond weer zo hoog eindigt.
Trouwens wat is een edge egenlijk? Een winstkans?![]()
Ik zeg ook niet dat je met AQ niet all-in moet spelen. Ik zeg dat hij gewoon puur mazzel had, dat hij die pot won. Heel vaak verliest AQ tov AK.
Passwoordquote:Op donderdag 19 mei 2005 13:36 schreef PyTh het volgende:
[..]
Kans dat ik vanavond weer mee doe aan die van 19.00 is niet heel groot omdat ik vanavond een beetje krap in m'n tijd zit.
Maar morgen zal ik waarschijnlijk wel weer mee doen.
Doe je mee aan het Fok! tournooitje van Maandag gokker?
$ 5.00 + $ 0.50 inleg
Je kunt je aanmelden door bij Private naar Het grote Fokpokertournooit te searchen.
fokpokerquote:
Hoeveel man zitten er nog in?quote:Op donderdag 19 mei 2005 15:02 schreef Fugie het volgende:
ik zit nog in de $200 dollar freeroll van 2 uurAlleen heb ik de hele tijd al weinig chips
2de ben ik nuquote:Op donderdag 19 mei 2005 15:12 schreef PyTh het volgende:
[..]
Hoeveel man zitten er nog in?
En wat is je positie?
Dat doe je goed, van weinig chips naar ineens een 2e plekquote:
ja niet verkeerdquote:Op donderdag 19 mei 2005 15:23 schreef PyTh het volgende:
[..]
Dat doe je goed, van weinig chips naar ineens een 2e plek
Er heeft tot nu toe slechts 1 persoon ingeschreven.quote:Op donderdag 19 mei 2005 13:36 schreef PyTh het volgende:
[..]
Kans dat ik vanavond weer mee doe aan die van 19.00 is niet heel groot omdat ik vanavond een beetje krap in m'n tijd zit.
Maar morgen zal ik waarschijnlijk wel weer mee doen.
Doe je mee aan het Fok! tournooitje van Maandag gokker?
$ 5.00 + $ 0.50 inleg
Je kunt je aanmelden door bij Private naar Het grote Fokpokertournooit te searchen.
afgelopen keren waren het er 6/7 die meededenquote:Op donderdag 19 mei 2005 15:35 schreef gokker het volgende:
[..]
Er heeft tot nu toe slechts 1 persoon ingeschreven.![]()
Hoeveel mensen doen er uiteindelijk dan mee?
Het is totaal niet interessant om daaraan deel te nemen, als er dadelijk slechts 3 spelers zijn.
Met jou erbij zitten we dan op 8 spelers.quote:Op donderdag 19 mei 2005 15:35 schreef gokker het volgende:
[..]
Er heeft tot nu toe slechts 1 persoon ingeschreven.![]()
Hoeveel mensen doen er uiteindelijk dan mee?
Het is totaal niet interessant om daaraan deel te nemen, als er dadelijk slechts 3 spelers zijn.
Okay, dan kijk ik wel hoeveel mensen die dag hebben ingeschreven, als het er idd. 8 zijn, dan doe ik ook mee.quote:Op donderdag 19 mei 2005 15:45 schreef PyTh het volgende:
[..]
Met jou erbij zitten we dan op 8 spelers.
wat kun je winnen dan? dollars of punten?quote:Op donderdag 19 mei 2005 16:12 schreef gokker het volgende:
[..]
Okay, dan kijk ik wel hoeveel mensen die dag hebben ingeschreven, als het er idd. 8 zijn, dan doe ik ook mee.
Maar hoelaat begint het?
En voor de fokkers die geen geld hebben, er is een gratis free-froll toernooi
Effe zoeken op haas, dan verschijnt er een toernooi genaamd: Haas doneert.
Als password moet je invoeren mrhaas
21.00quote:Op donderdag 19 mei 2005 16:12 schreef gokker het volgende:
[..]
Okay, dan kijk ik wel hoeveel mensen die dag hebben ingeschreven, als het er idd. 8 zijn, dan doe ik ook mee.
Maar hoelaat begint het?
Ow, en mag ik ook meedoen ? Wie is die mrhaas eigenlijk dat hij zomaar een freeroll kan organisteren ?quote:Op donderdag 19 mei 2005 16:12 schreef gokker het volgende:
[..]
Maar hoelaat begint het?
En voor de fokkers die geen geld hebben, er is een gratis free-froll toernooi
Effe zoeken op haas, dan verschijnt er een toernooi genaamd: Haas doneert.
Als password moet je invoeren mrhaas
quote:Op donderdag 19 mei 2005 18:19 schreef The_BoezelaaR het volgende:
En, nog mensen die mee gaan doen aan de free roll van 7 uur?
Iedereen mag meedoen. Ik zou niet weten wat je kan winnen, daar is mrhaas verantwoordelijk voor.quote:Op donderdag 19 mei 2005 17:18 schreef MrLazy het volgende:
[..]
Ow, en mag ik ook meedoen ? Wie is die mrhaas eigenlijk dat hij zomaar een freeroll kan organisteren ?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |