Yepquote:
, ow, DIE ....quote:Op woensdag 18 mei 2005 21:33 schreef PyTh het volgende:
[..]
Yep
Geld storten --> Andere betaalmogelijkheden --> Rabobank direct betalen![]()
Nou ik ken wel een veeeel betere alternatief. Namelijk www.goldentigerpoker.comquote:Op dinsdag 17 mei 2005 12:22 schreef HoIIandia het volgende:
[..]
ja vind het wel jammer dat we het bij MrB doen, ik haat die belgendie quotes van hun zijn niet om aan te zien en de klantenservice zuigt. Bovendien stelen ze hier bij de meeste fokkers telkens 5 euro, omdat ze minder dan 150 euro terugboeken + dat je een bepaald percentage betaald over het geld waarmee je niets hebt gedaan
maar ik ken geen alternatief, bij unibet weet ik niet of je zo'n prive toernooitje kan starten dus.... moet wel bij die belgen
Slimmerikquote:Op woensdag 18 mei 2005 21:50 schreef gokker het volgende:
Als jullie nou via mijn ref-link(zie sig) aanmelden, dan kan ik een leuk free-roll toernooi opzetten, mocht er interesse in zijn.
de enige plek die ik ken waar ze dat spelen is unibet. Ik speel deze variant ook het liefst.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 23:01 schreef NoGamble het volgende:
5 stud is trouwens het spel wat volgens mij vroeger iedereen met z'n buurtgenootjes speelde. Gewoon 5 kaarten en 1 keer inruilen wat je in wil ruilen
Heel leuk..................zit veel meer variatie en spanning in dan dat Hold'em
Volgende fok-toernooitje pleit ik voor 5 stud .....................(of omaha high)
NG
Ach, toch maar even 39e geworden van de bijna 12000 pokerspelersquote:Op woensdag 18 mei 2005 21:47 schreef Coelho het volgende:
[..]
Toch mooi 2,50 gewonnen met suicide poker
Goed werk.quote:Op woensdag 18 mei 2005 23:15 schreef PyTh het volgende:
[..]
Ach, toch maar even 39e geworden van de bijna 12000 pokerspelers![]()
Nou aanmelden dan met die hapquote:Op woensdag 18 mei 2005 23:47 schreef Notoire_Gek het volgende:
Deel 3 staat voor zondag zie ik.............. al nul aanmeldingen
![]()
toen ik keek had Nostra zich al aangemeld hoorquote:Op woensdag 18 mei 2005 23:47 schreef Notoire_Gek het volgende:
![]()
Ik heb jou ook een tijdje gevolgd, gewoon puur geluk, dat je 39e bent geworden. Heel vaak wanneer je all-in ging, viel het kwartje net jouw kant op. Zoals bij die ene keer: jij AQ, en iemand anders AK. Normaal gesproken, ben je al verslagen, komt er idd. een Q op tafel.quote:Op woensdag 18 mei 2005 23:15 schreef PyTh het volgende:
[..]
Ach, toch maar even 39e geworden van de bijna 12000 pokerspelers![]()
En ik moest toch wat op het laatst![]()
Dat is poker.quote:Op woensdag 18 mei 2005 23:54 schreef gokker het volgende:
[..]
Ik heb jou ook een tijdje gevolgd, gewoon puur geluk, dat je 39e bent geworden. Heel vaak wanneer je all-in ging, viel het kwartje net jouw kant op. Zoals bij die ene keer: jij AQ, en iemand anders AK. Normaal gesproken, ben je al verslagen, komt er idd. een Q op tafel.
Er was zelfs een moment dat je 8000 chips nog had en door vaak all-in te spelen zelfs meer dan 300.000 chips had.![]()
Vooral dat ene moment had je echt mazzel. Iemand had KK en jij een aas schoppen en een lage kaart. Jij gaat all-in die andere gast gaat ook mee. Jij was verslagen met 3 of a kind, komen er uiteindelijk 4 schoppen op tafel.![]()
Preflop allins win je alleen maar met geluk en zulke freerolls win je alleen maar door zo te spelen. AQ heeft een edge van ~ 11% en kan dus best een allin rechtvaardigen, je weet immers de kaarten van de tegenstander niet (AK heeft overigens een edge van ~ 12%) en iets van 25/75 heads up (welk risico je onmogelijk vantevoren kan inschatten).quote:Op woensdag 18 mei 2005 23:54 schreef gokker het volgende:
Ik heb jou ook een tijdje gevolgd, gewoon puur geluk, dat je 39e bent geworden. Heel vaak wanneer je all-in ging, viel het kwartje net jouw kant op. Zoals bij die ene keer: jij AQ, en iemand anders AK. Normaal gesproken, ben je al verslagen, komt er idd. een Q op tafel.
weet je hoelang het duurt bij MrB voordat er geld op je account verschijnt via Moneybookers?quote:Op woensdag 18 mei 2005 23:47 schreef Notoire_Gek het volgende:
![]()
Bij mij altijd meteen. Het heeft overigens één keer zelfs 5 minuutjes geduurd...quote:Op donderdag 19 mei 2005 00:16 schreef HoIIandia het volgende:
[..]
weet je hoelang het duurt bij MrB voordat er geld op je account verschijnt via Moneybookers?
ik krijg trouwens een first deposit bonus van 20% bij >100 Euro, ga ik wel gebruik van maken
quote:Op donderdag 19 mei 2005 00:18 schreef MrMiguel het volgende:
[..]
Bij mij altijd meteen. Het heeft overigens één keer zelfs 5 minuutjes geduurd...
Dat is lief dat je mij gevolgd hebtquote:Op woensdag 18 mei 2005 23:54 schreef gokker het volgende:
[..]
Er was zelfs een moment dat je 8000 chips nog had en door vaak all-in te spelen zelfs meer dan 300.000 chips had.![]()
Vooral dat ene moment had je echt mazzel. Iemand had KK en jij een aas schoppen en een lage kaart. Jij gaat all-in die andere gast gaat ook mee. Jij was verslagen met 3 of a kind, komen er uiteindelijk 4 schoppen op tafel.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |