Dat is lief dat je mij gevolgd hebtquote:Op woensdag 18 mei 2005 23:54 schreef gokker het volgende:
[..]
Ik heb jou ook een tijdje gevolgd, gewoon puur geluk, dat je 39e bent geworden. Heel vaak wanneer je all-in ging, viel het kwartje net jouw kant op. Zoals bij die ene keer: jij AQ, en iemand anders AK. Normaal gesproken, ben je al verslagen, komt er idd. een Q op tafel.
Er was zelfs een moment dat je 8000 chips nog had en door vaak all-in te spelen zelfs meer dan 300.000 chips had.![]()
Vooral dat ene moment had je echt mazzel. Iemand had KK en jij een aas schoppen en een lage kaart. Jij gaat all-in die andere gast gaat ook mee. Jij was verslagen met 3 of a kind, komen er uiteindelijk 4 schoppen op tafel.![]()
Als je een freeroll wil winnen, dan heb je wel gelijk, door zo aggresief te spelen. Maar ik heb zelden iemand de final table op die manier zien halen. In de praktijk is het ook zo, dat zulke spelers vrij vroeg uit het toernooi gewipt worden. Ben wel benieuwd of Pyth vanavond weer zo hoog eindigt.quote:Op donderdag 19 mei 2005 00:10 schreef nostra het volgende:
[..]
Preflop allins win je alleen maar met geluk en zulke freerolls win je alleen maar door zo te spelen. AQ heeft een edge van ~ 11% en kan dus best een allin rechtvaardigen, je weet immers de kaarten van de tegenstander niet (AK heeft overigens een edge van ~ 12%) en iets van 25/75 heads up (welk risico je onmogelijk vantevoren kan inschatten).
Kans dat ik vanavond weer mee doe aan die van 19.00 is niet heel groot omdat ik vanavond een beetje krap in m'n tijd zit.quote:Op donderdag 19 mei 2005 13:22 schreef gokker het volgende:
[..]
Als je een freeroll wil winnen, dan heb je wel gelijk, door zo aggresief te spelen. Maar ik heb zelden iemand de final table op die manier zien halen. In de praktijk is het ook zo, dat zulke spelers vrij vroeg uit het toernooi gewipt worden. Ben wel benieuwd of Pyth vanavond weer zo hoog eindigt.
Trouwens wat is een edge egenlijk? Een winstkans?![]()
Ik zeg ook niet dat je met AQ niet all-in moet spelen. Ik zeg dat hij gewoon puur mazzel had, dat hij die pot won. Heel vaak verliest AQ tov AK.
Passwoordquote:Op donderdag 19 mei 2005 13:36 schreef PyTh het volgende:
[..]
Kans dat ik vanavond weer mee doe aan die van 19.00 is niet heel groot omdat ik vanavond een beetje krap in m'n tijd zit.
Maar morgen zal ik waarschijnlijk wel weer mee doen.
Doe je mee aan het Fok! tournooitje van Maandag gokker?
$ 5.00 + $ 0.50 inleg
Je kunt je aanmelden door bij Private naar Het grote Fokpokertournooit te searchen.
fokpokerquote:
Hoeveel man zitten er nog in?quote:Op donderdag 19 mei 2005 15:02 schreef Fugie het volgende:
ik zit nog in de $200 dollar freeroll van 2 uurAlleen heb ik de hele tijd al weinig chips
2de ben ik nuquote:Op donderdag 19 mei 2005 15:12 schreef PyTh het volgende:
[..]
Hoeveel man zitten er nog in?
En wat is je positie?
Dat doe je goed, van weinig chips naar ineens een 2e plekquote:
ja niet verkeerdquote:Op donderdag 19 mei 2005 15:23 schreef PyTh het volgende:
[..]
Dat doe je goed, van weinig chips naar ineens een 2e plek
Er heeft tot nu toe slechts 1 persoon ingeschreven.quote:Op donderdag 19 mei 2005 13:36 schreef PyTh het volgende:
[..]
Kans dat ik vanavond weer mee doe aan die van 19.00 is niet heel groot omdat ik vanavond een beetje krap in m'n tijd zit.
Maar morgen zal ik waarschijnlijk wel weer mee doen.
Doe je mee aan het Fok! tournooitje van Maandag gokker?
$ 5.00 + $ 0.50 inleg
Je kunt je aanmelden door bij Private naar Het grote Fokpokertournooit te searchen.
afgelopen keren waren het er 6/7 die meededenquote:Op donderdag 19 mei 2005 15:35 schreef gokker het volgende:
[..]
Er heeft tot nu toe slechts 1 persoon ingeschreven.![]()
Hoeveel mensen doen er uiteindelijk dan mee?
Het is totaal niet interessant om daaraan deel te nemen, als er dadelijk slechts 3 spelers zijn.
Met jou erbij zitten we dan op 8 spelers.quote:Op donderdag 19 mei 2005 15:35 schreef gokker het volgende:
[..]
Er heeft tot nu toe slechts 1 persoon ingeschreven.![]()
Hoeveel mensen doen er uiteindelijk dan mee?
Het is totaal niet interessant om daaraan deel te nemen, als er dadelijk slechts 3 spelers zijn.
Okay, dan kijk ik wel hoeveel mensen die dag hebben ingeschreven, als het er idd. 8 zijn, dan doe ik ook mee.quote:Op donderdag 19 mei 2005 15:45 schreef PyTh het volgende:
[..]
Met jou erbij zitten we dan op 8 spelers.
wat kun je winnen dan? dollars of punten?quote:Op donderdag 19 mei 2005 16:12 schreef gokker het volgende:
[..]
Okay, dan kijk ik wel hoeveel mensen die dag hebben ingeschreven, als het er idd. 8 zijn, dan doe ik ook mee.
Maar hoelaat begint het?
En voor de fokkers die geen geld hebben, er is een gratis free-froll toernooi
Effe zoeken op haas, dan verschijnt er een toernooi genaamd: Haas doneert.
Als password moet je invoeren mrhaas
21.00quote:Op donderdag 19 mei 2005 16:12 schreef gokker het volgende:
[..]
Okay, dan kijk ik wel hoeveel mensen die dag hebben ingeschreven, als het er idd. 8 zijn, dan doe ik ook mee.
Maar hoelaat begint het?
Ow, en mag ik ook meedoen ? Wie is die mrhaas eigenlijk dat hij zomaar een freeroll kan organisteren ?quote:Op donderdag 19 mei 2005 16:12 schreef gokker het volgende:
[..]
Maar hoelaat begint het?
En voor de fokkers die geen geld hebben, er is een gratis free-froll toernooi
Effe zoeken op haas, dan verschijnt er een toernooi genaamd: Haas doneert.
Als password moet je invoeren mrhaas
quote:Op donderdag 19 mei 2005 18:19 schreef The_BoezelaaR het volgende:
En, nog mensen die mee gaan doen aan de free roll van 7 uur?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |