Even iets volwassener, ik verlies me toch net een hand in een online pokergame, dat was ongelofelijk .....quote:Op woensdag 18 mei 2005 19:41 schreef Suijk het volgende:
Mijn God, waar ben ik nou weer aanbeland...
Tuurlijk ...quote:Op woensdag 18 mei 2005 19:51 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Even iets volwassener, ik verlies me toch net een hand in een online pokergame, dat was ongelofelijk .....
Ik had 2 Azen in mn hand, hij K7. Flop was 3, 5, 8. Dus ik all in .... hij ging mee ..... turn is een 7 en de river een K godverdomme
Ik verloor een hand nadat ik na 4 van de 5 tafelkaarten nog dik gewonnen stondquote:
Maar natuurlijk.quote:Op woensdag 18 mei 2005 19:51 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Even iets volwassener, ik verlies me toch net een hand in een online pokergame, dat was ongelofelijk .....
Ik had 2 Azen in mn hand, hij K7. Flop was 3, 5, 8. Dus ik all in .... hij ging mee ..... turn is een 7 en de river een K godverdomme
Wereldnummer.quote:Op woensdag 18 mei 2005 19:51 schreef SCH het volgende:
Hup daar is Willem met de waterpomptang,
de nijptang en de combinatietang,
Hup daar is Willem met de waterpomptang
want Willem is niet bang.
Soms heb ik het gevoel, dat als je all-in gaat, die computer expres iemand nog net iets betere kaarten geeft. Opeens een onverwachte flush ofzo.quote:Op woensdag 18 mei 2005 19:51 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Beetje Frank en Ronald de Boer van de jaren 70quote:
Weet je wat een leuke anekdote is ?quote:
Oi das wel heel kut..quote:Op woensdag 18 mei 2005 19:51 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Ah de excuses komen alquote:
Wie? Wat? Waar?quote:
Voor welke club speelt diequote:
Dat word zonder geluid kijkenquote:
Dat heet je indekken SCH.quote:Op woensdag 18 mei 2005 20:44 schreef SCH het volgende:
[..]
Een Oekrainse.
Hey stomme hetero-prutsers, dat is wel even SCHokkend nieuws hoor.![]()
Ja ben ik met je eens. Als we de Belgen niet hadden waren we echt het lachertje.quote:Op woensdag 18 mei 2005 20:53 schreef SCH het volgende:
Nederland heeft geen excuus nodig om laatste te worden, de andere landen hebben zoals gebruikelijk weer heel goede inzendingen
okquote:Op woensdag 18 mei 2005 20:55 schreef SCH het volgende:
morgen dos
Ik hoorde hem zelfs onder de douchequote:Op woensdag 18 mei 2005 20:45 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Dat word zonder geluid kijken
de man met de megafoon zit er weer
die man zijn ze in het oosterpark ook niet nodig hequote:Op woensdag 18 mei 2005 21:00 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ik hoorde hem zelfs onder de douche
Een SCHupporter van Heerenveen had zondag ook zo'n ding bij zichquote:Op woensdag 18 mei 2005 21:01 schreef Dos37 het volgende:
[..]
die man zijn ze in het oosterpark ook niet nodig he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |