Even iets volwassener, ik verlies me toch net een hand in een online pokergame, dat was ongelofelijk .....quote:Op woensdag 18 mei 2005 19:41 schreef Suijk het volgende:
Mijn God, waar ben ik nou weer aanbeland...
Tuurlijk ...quote:Op woensdag 18 mei 2005 19:51 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Even iets volwassener, ik verlies me toch net een hand in een online pokergame, dat was ongelofelijk .....
Ik had 2 Azen in mn hand, hij K7. Flop was 3, 5, 8. Dus ik all in .... hij ging mee ..... turn is een 7 en de river een K godverdomme
Ik verloor een hand nadat ik na 4 van de 5 tafelkaarten nog dik gewonnen stondquote:
Maar natuurlijk.quote:Op woensdag 18 mei 2005 19:51 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Even iets volwassener, ik verlies me toch net een hand in een online pokergame, dat was ongelofelijk .....
Ik had 2 Azen in mn hand, hij K7. Flop was 3, 5, 8. Dus ik all in .... hij ging mee ..... turn is een 7 en de river een K godverdomme
Wereldnummer.quote:Op woensdag 18 mei 2005 19:51 schreef SCH het volgende:
Hup daar is Willem met de waterpomptang,
de nijptang en de combinatietang,
Hup daar is Willem met de waterpomptang
want Willem is niet bang.
Soms heb ik het gevoel, dat als je all-in gaat, die computer expres iemand nog net iets betere kaarten geeft. Opeens een onverwachte flush ofzo.quote:Op woensdag 18 mei 2005 19:51 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Beetje Frank en Ronald de Boer van de jaren 70quote:
Weet je wat een leuke anekdote is ?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |