reportage Flipperenquote:
Ja het is echt verslavend. Daarom begin ik maar niet met spelletjes opm'n PC, uit zelfbescherming.quote:Op woensdag 18 mei 2005 19:01 schreef SCH het volgende:
[..]
Hij ging heel snel stuk doordat de kat op het bovengedeelte sprong, enorme klap en glassplinters - was maar goed ook , we deden niks anders meer
Vast ene Zalm uit Den Haag.quote:Op woensdag 18 mei 2005 19:01 schreef VoreG het volgende:
Waar komt onze Nederlands kampioen vandaan?
Dan heeft Quiroz je zo weer te pakkenquote:Op woensdag 18 mei 2005 19:03 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja het is echt verslavend. Daarom begin ik maar niet met spelletjes opm'n PC, uit zelfbescherming.
*te laat*quote:Op woensdag 18 mei 2005 19:03 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja het is echt verslavend. Daarom begin ik maar niet met spelletjes opm'n PC, uit zelfbescherming.
Ik schaam me als ik die man zie flipperen volgens mij slaat ie meer op tilt dan dat ie scoort. Lijkt wel een epilepticus op zoek naar de medicatie.quote:
Hier lekker GT2 op PSquote:
Frans van Dusschoten denk ik zo.quote:Op woensdag 18 mei 2005 19:07 schreef methodmich het volgende:
Avond!
Rondje op kosten van Gerrit de Postduif. Wie kent hem nog tegenwoordig...
de fabeltjeskrantquote:
Ja die heb ik ook nogquote:Op woensdag 18 mei 2005 19:14 schreef VoreG het volgende:
[..]
(ik heb alleen een SNES als console...)
Ik denk dat ik dan nog student ben dus ik daar geen geld voor heb...quote:Op woensdag 18 mei 2005 19:15 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Ja die heb ik ook nog
Mario Kart![]()
Denk wel dat ik een XboX 360 ga kopen in 2006
quote:Op woensdag 18 mei 2005 19:16 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dan nog student ben dus ik daar geen geld voor heb...
Ooow men ik hoop zo hard dat ik geld heb als de PS3 uitkomtquote:Op woensdag 18 mei 2005 19:15 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Ja die heb ik ook nog
Mario Kart![]()
Denk wel dat ik een XboX 360 ga kopen in 2006
Mortal Combatquote:Op woensdag 18 mei 2005 19:21 schreef Vom het volgende:
Ik heb ook nog een SNES![]()
Met Super mario All Stars, Mario's world 2, Donkey Kong 2,Starwing
en nog wat dingen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |