Past niet echt bij het Songfestival al is het nog maar de halve finale, donkerblauw is wel ingetogen. Maar dan moet je zaterdag wel uitpakken.quote:Op woensdag 18 mei 2005 21:36 schreef SCH het volgende:
Zal ik nou morgen een donkerblauwe onderbroek aantrekken?
geen idee wie hier allemaal de nerd gaan uithangen?quote:Op woensdag 18 mei 2005 21:41 schreef AMD64 het volgende:
Gingen er nog mensen naar de voorpremière van Star Wars III?
Zondag trekt ie zijn bloementjes-string weer aan.quote:Op woensdag 18 mei 2005 21:40 schreef -Vaduz- het volgende:
Past niet echt bij het Songfestival al is het nog maar de halve finale, donkerblauw is wel ingetogen. Maar dan moet je zaterdag wel uitpakken.![]()
quote:Op woensdag 18 mei 2005 21:42 schreef rubbereend het volgende:
[..]
geen idee wie hier allemaal de nerd gaan uithangen?
Dat doe je maarquote:
quote:Op woensdag 18 mei 2005 21:53 schreef Suijk het volgende:
Er zijn weinig films die me niet boeien, maar die hele Star Wars meuk hoort daar wel bij.
AMD tochquote:Op woensdag 18 mei 2005 21:54 schreef AMD64 het volgende:
[..]
![]()
En Vooral 'The Lord Of The Rings'. Deel 1 voor een uur gezien. Gelijk uitgezet.
Dat is dan weer één van de weinige DVD series die ik heb.quote:Op woensdag 18 mei 2005 21:54 schreef AMD64 het volgende:
[..]
![]()
En Vooral 'The Lord Of The Rings'. Deel 1 voor een uur gezien. Gelijk uitgezet.
Tja. Maar ik hou er echt niet vanquote:Op woensdag 18 mei 2005 21:57 schreef Dos37 het volgende:
[..]
AMD toch
geweldige film hij hoort er zeker bij
The Matrixquote:Op woensdag 18 mei 2005 21:58 schreef Suijk het volgende:
[..]
Dat is dan weer één van de weinige DVD series die ik heb.
Na Friendsquote:Op woensdag 18 mei 2005 21:58 schreef Suijk het volgende:
[..]
Dat is dan weer één van de weinige DVD series die ik heb.
ik dacht dat je hem nog niet hadquote:Op woensdag 18 mei 2005 22:00 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Na Friends
Die is zooo gaaf. Kijk het dagelijks![]()
zo'n avond zou ook ten koste gaan van je postaantallenquote:Op woensdag 18 mei 2005 21:59 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Tja. Maar ik hou er echt niet van
Ben zovaak is uitgenodigd om een TLOTR filmavond te bezoeken. Maarja, altijd nee gezegd!
Misschien ooit!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |