http://213.93.96.133/pages/csimiami/default_epi.asp?id=60quote:Een bendelid opent het vuur op een man in het ziekenhuis die door een schot in het hoofd overlijd. De taak aan het team is om de moordenaar te vinden voordat de rivaliserende bendes het gevecht op straat uitvecht. Wolfe ontdekt een vrouw met haar baby die niet geheel de waarheid verstrekt over het welzijn van haar kind en besluit de zaak te onderzoeken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 38% gewijzigd door BlueCurl op 18-05-2005 14:52:47 ]
uhuh je kunt best aan Ryan wennenquote:Op woensdag 18 mei 2005 19:21 schreef Dafje33 het volgende:
Persoonlijk vind ik Ryan erg goed. Hij past zich prima aan de rest van het team.
Al met al een prima "vervanger" voor Speedle.
En feliciteerd gelijk BlueCurl met haar uitslag!!!!
ja he. daar stond ik ook van te kijken. De manier dat het bewijs materiaal werd gekoppeld aan een nummertje. die fragmenten steeds tussendoor... was echt super... strakkies laatste aflevering! heb er al zin in!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
OK jammer.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 12:13 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
nee, die komen er deze week ook eens niet! Ik ben momenteel bezig met een projectje...
Tsja, die staan gewoon in zijn script......quote:Op woensdag 25 mei 2005 17:09 schreef Hansnr8 het volgende:
kijk het ook meestal maar ik vind die 'oneliners(of hoe je t ook noemen wil)' van Horatio nu wel flink irritant worden, kan er meestal wel om lachen met m'n broertje..
je weet nooit. acteurs kunnen ook improviserenquote:Op woensdag 25 mei 2005 21:57 schreef Dafje33 het volgende:
[..]
Tsja, die staan gewoon in zijn script......![]()
Ik ben totaal geen Yelina fan. dus ik vind alles proma behalve Yelina... nou bijna alles danquote:Op dinsdag 31 mei 2005 22:15 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Ik vond haar wel OK, maar ik vind Horiatio en Yelena leuker![]()
Aflevering was wel ok, maar werd op een gegeven moment nogal voorspelbaar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
quote:Op woensdag 1 juni 2005 15:21 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Spoiler over volgend seizoen":een bron is nooit wegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Michael Ausiello is een TV-Insider die bijna alle grote bazen kent in TV land..quote:Op woensdag 1 juni 2005 16:51 schreef Nory het volgende:
Wie is die Ausiello dan?
quote:Op woensdag 1 juni 2005 15:21 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Spoiler over volgend seizoen":SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Ja is een herhaling, uit m'n hoofd seizoen 2.quote:Op woensdag 1 juni 2005 17:23 schreef DMaarten het volgende:
Hoe kan het dat ik Speedle zag in de "trailer" voor de aflevering van volgende weekis het weer een herhaling?
ergens rond aflevering 8 of 9 misschien, Net zoals op VT4quote:Op woensdag 1 juni 2005 20:13 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
[..]
Ja is een herhaling, uit m'n hoofd seizoen 2.
Nee, de allereerste was een cross-over met Las Vegas.quote:Op donderdag 2 juni 2005 17:05 schreef Nory het volgende:
Was dat niet de eerste aflevering die werd uitgezonden in Nederland?Er staat me zoiets bij..
quote:Op woensdag 8 juni 2005 10:56 schreef BlueCurl het volgende:
Gister is dus die van die Grand Prix geweest?
En was die pasagier niet een aap zonder hoofd ofzo ?quote:Op donderdag 2 juni 2005 23:35 schreef Dafje33 het volgende:
[..]
Nee, de allereerste was een cross-over met Las Vegas.
In de eerste gewone afl. van CSI:Miami stort er een vliegtuig neer in de Everglades, terwijl een passagiere van dit vliegtuig kilometers terug al uit het vliegtuig viel.
nee een vrouwquote:Op woensdag 8 juni 2005 14:42 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
En was die pasagier niet een aap zonder hoofd ofzo ?
Is er een afl. waar een aap zonder hoofd in zit?quote:Op woensdag 8 juni 2005 14:42 schreef Jo0Lz het volgende:
En was die pasagier niet een aap zonder hoofd ofzo ?
Ik ook. Hoor van iedereen dat het zo geweldig is, dus goed, ik ook eens kijken. Nou ja, tis niet onaardig, maar om nou te zeggen "wat een geweldige serie", neequote:Op woensdag 8 juni 2005 19:07 schreef SuperRembo het volgende:
Ik blijf het een overgewaardeerde serie vinden.
Ieder zijn of haar mening, niet de mijne!quote:Op donderdag 9 juni 2005 13:45 schreef Nory het volgende:
CSI Miami is ook niet de leukste CSIDat is nog altijd CSI: Las Vegas
Maarja, je houdt ervan of niet.
Wat draagt Horatio altijd?:quote:Wat me trouwens wel elke keer irriteert is die reclame van Yorin:
Wil je ook in een toffe Hummer rijden? Beantwoord dan nu deze vraag en SMS A of B naar 2424
A: Hummer
B: Audi (weet niet meer precies wat B was)
Kom op zeg, dit is toch belachelijk?!
hmmz rood haar?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 22:24 schreef Dafje33 het volgende:
Wat draagt Horatio altijd?:
A: Witte hoed
B: Zonnebril
![]()
Het is das, niet stropdas.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 14:22 schreef BlueCurl het volgende:
gelukkig draagt ie nooit een stropdas... dat maakt iemand zo stijf.. vind ik niet tof!
er zijn genoeg actrices die op die leeftijd beter een paar woorden kunnen overbrengen!quote:Op donderdag 16 juni 2005 16:33 schreef Nory het volgende:
Ja, maar het is ook nog maar een klein meisje natuurlijkJe kunt niet verwachten dat ze al super kan acteren. Ik bedoelde gewoon haar uiterlijk enzo, ik heb namelijk een buurmeisje die is ook zo lief..
Ik wil het niet weten nogquote:Op maandag 20 juni 2005 17:02 schreef Nory het volgende:
Hmmm, iets groots? Horatio gaat weg?Of een van de cast leden vertrekt? Dat noem ik groot
Dat noem ik niet groots, dat noem ik dramatisch......quote:
quote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:59 schreef Dafje33 het volgende:
Ik wil ze niet lezen die spoilertags! Maar mijn onderbewustzijn neemt het dan vn me over, en dan kan ik me niet meer beheersen![]()
![]()
daarom gaat ik niks spoilerenquote:Op dinsdag 21 juni 2005 09:30 schreef rena het volgende:
Geen spoilers en zo plaatsen want ik weet zeker dat ik mijn nieuwsgierigheid niet kan bedwingen![]()
![]()
speedlequote:Op woensdag 22 juni 2005 10:01 schreef Koningin het volgende:
Ik vind de herhalingen wel leuk om Speedle nog te zien....
Hmm, leuke of nare verrassing?quote:Op maandag 20 juni 2005 23:48 schreef BlueCurl het volgende:
je wilt het niet weten! vertouw me nou maar. dan is de hele verassing eraf!
een grote verassing. ik vind het een leuke verassing. maar dat hoeft niet iedereen te vinden.quote:
wat vertouwd iedereen zich weer op mijquote:
hahaha al gekeken nu dusquote:Op vrijdag 24 juni 2005 15:01 schreef Dafje33 het volgende:
Oké, dan ga ik nu laten zien dat ik me wél kan beheersen.....
of zal ik dan maar heééééééel even kijken![]()
hehe mocht je het zwaar krijgen. ik denk niet dat je naar mij moet komen voor een schoudertje om op te leunen... want dan weet je zeker dat je einde van seizoen wel weet maar niet gezien hebquote:Op zaterdag 25 juni 2005 18:17 schreef Dafje33 het volgende:
[..]
Nee, haha, ik ben dus sterker dan ik dacht!![]()
![]()
primaquote:Op donderdag 30 juni 2005 18:49 schreef Dafje33 het volgende:
Zullen we het dan maar een symbolisch schouderklopje noemen![]()
Van mij mogen ze hier in nederland weer lekker verder gaan met waar we gebleven waren...quote:Op zaterdag 2 juli 2005 13:34 schreef BlueCurl het volgende:
ow van mij mag het nieuwe seizoen in amerika weer beginnen![]()
Ben het helemaal met dafje eensquote:Op zaterdag 2 juli 2005 18:28 schreef Dafje33 het volgende:
[..]
Van mij mogen ze hier in nederland weer lekker verder gaan met waar we gebleven waren...![]()
Nou idd wordt een beetje moe van die herhalingen !!!quote:Op donderdag 7 juli 2005 17:20 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
ik gun jullie ook dat het hier in nederaland eens mag opschieten met die uitzendingen!
Da's zijn imago!quote:Op donderdag 7 juli 2005 17:22 schreef Shirley het volgende:
Ik vind dat Horatio altijd zo vreemd praat. De intonatie enzo...zo praat een normaal mens toch niet?
je bent niet de enigste hoor... denk dat velen die hier komen hem wel okay vindenquote:
Afl Nr: 27 s02e03 - Hard Timequote:Op dinsdag 12 juli 2005 18:53 schreef Hopey het volgende:
Ja misschien is dat em.. weet je ook naam van die aflevering? Serieus ik heb die aflevering al tijden in mijn hoofd.
Dank je welquote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:35 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
Afl Nr: 27 s02e03 - Hard Time
Als Alexx wordt opgeroepen om een dode en ernstig mishandelde vrouw te onderzoeken blijkt ze helemaal niet dood te zijn. Nadat haar identiteit is vast gesteld blijkt dat ze al eerder een keer verkracht is. Een bezoekje aan de dader van haar verkrachten kan geen kwaad.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You know when you close your eyes and wish for something?
your welcome!quote:Op zaterdag 23 juli 2005 21:51 schreef Hopey het volgende:
Ik heb eindelijk de bewuste aflevering gezien. Haha ik had het in mijn herinnering totaal verkeerd. Maar het was hem wel. THX! Het was een erg dope aflevering!
quote:Op dinsdag 26 juli 2005 10:02 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
Jeej ben weer terug van m'n vakantie... en in finland heb ik csi miami zitten kijken in mijn hotel kamer. wel tof met finse ondertitels want daar is helemaal geen draad aan vast te knopen
sluipschutter in miami dat moet 1.09 Kill Zone zijn.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 18:45 schreef rena het volgende:
[..]
Ik in Oostenrijk, nagesynchroniseerdEn ook LV
In Oostenrijk was een aflevering met een sluipschutter, weet jij welke dat is, lieve BlueCurl
?
laatste week september/eerste week oktober.. zo rond die tijd meestal...quote:Op donderdag 28 juli 2005 17:54 schreef caradoc het volgende:
Wanneer komt de nieuwe serie uit? Weet iemand dat?
Dank Uquote:Op donderdag 28 juli 2005 19:00 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
laatste week september/eerste week oktober.. zo rond die tijd meestal...
die met die brand in de gladesquote:Op donderdag 28 juli 2005 22:29 schreef Dafje33 het volgende:
Dat was vorig jaar in maart toch ook?
Tjonge dan moeten we nog wel erg lang wachten......
Ik heb het nou even een tijd niet gevolgd, maar waar zijn ze nu met herhalen?
ik hoop hetquote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:44 schreef Dafje33 het volgende:
Oh, Ja, eerst seizoen 3 afmaken![]()
Gaan ze daar gelijk mee verder na de zomerstop?
werd toch rtl7 of heb ik wat gemist tijdens me vakantie?quote:Op zaterdag 30 juli 2005 12:11 schreef Nory het volgende:
Ik denk het wel. Helemaal nu met Talpa enzo, ze willen namelijk hun kijkers wel houden
Ja, Rtl4 blijft gewoon Rtl4 en houden ook gewoon de programmering. Yorin wordt Rtl7 en daar worden zeg maar die beursprogramma's en ander geneuzel uitgezonden. De programma's van Yorin gaan naar Rtl5.. En er kwamen leukere films, vanwege een contract met Universal. Zoiets was het dacht ik.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 12:33 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
werd toch rtl7 of heb ik wat gemist tijdens me vakantie?
ik heb iig zojuist weer eens de pv van rtl weer eens gemailt. dus eens zien of ik antwoord krijg. en anders mail ik ze gewoon weer
Hopen op een beetje gunstig uitzendschema, want ik kan natuurlijk niet alles opnemenquote:Op zaterdag 30 juli 2005 12:44 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Er komen weer nieuwe afleveringen vanaf dinsdag 6 september![]()
, idd op RTL 5, CSI: NY verthuist trouwens naar de donderdag.
ik heb mijn eigen wat beetje gelijk op gaat met amerikaansequote:Op zaterdag 30 juli 2005 12:52 schreef Nory het volgende:
[..]
Hopen op een beetje gunstig uitzendschema, want ik kan natuurlijk niet alles opnemen![]()
![]()
Ik heb een videorecorder boven, beneden en dan kan ik er zelf nog 1 kijkenquote:Op zaterdag 30 juli 2005 23:52 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
ik heb mijn eigen wat beetje gelijk op gaat met amerikaanse
1 september 2005quote:Op maandag 1 augustus 2005 19:50 schreef BlueCurl het volgende:
als ik naar tv.com kijk word de premiere van seizoen 4 pas 9-1-2006 uitgezonden.. enkel heb ik nu me hoop op cbs omdat ie daar wel bij the fall schedule staat!
CBS
TV.com
1 septe,ber 2006 is het danquote:Op maandag 1 augustus 2005 19:51 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
1 september 2005
9 (maand) - 1 (dag)
.quote:Op maandag 1 augustus 2005 19:54 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
1 septe,ber 2006 is het dan
en 1 september is veel ste vroeg
zo vroeg is nog nooit een seizoen bij cbs begonnen!
ik ben zeikerd ik wil weten waarneer preciesquote:Op maandag 1 augustus 2005 20:07 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
.
TV.com is net IMDB, nooit perfect
Zal dus wel gewoon september zijn, aangezien CSI: NY en LV ook gewoon in september beginnen...
erg he?!?!quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 00:51 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
CSI (CBS) starts Sept. 22
Da's wel nog 7/8 weken wachten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pimp my Daf!
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 19:39 schreef Dafje33 het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
is is net zo OUD als mijn OUDers... najah me mams is twee jaar ouder en me paps 3 jaarquote:Op zondag 21 augustus 2005 19:59 schreef Dafje33 het volgende:
BC, je gaat me toch niet vertellen dat je H oud vind........![]()
![]()
gelukkig? gaat ie hoogstwaarschijnlijk ook eerder doodquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 18:54 schreef Dafje33 het volgende:
Haha, ja dan vind je hem niet piepjong meer....
![]()
Gelukkig is hij nog altijd een hééél stuk ouder dan ik!
Dat moet ik eens aan BlueCurl vragen, antwoord wordt verwacht ietsjes na tienenquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 21:13 schreef Dafje33 het volgende:
Wanneer in NL?
volgens mij is CSI aankomende maandag weer nieuwe.. die van LV maar dat weet ik niet 100% zekerquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:05 schreef Nory het volgende:
Mooi. Alle leuke series beginnen weer zo rond die tijd. Even goed in de gids kijken en mijn videorecorder instellen
Leef je uit. Mss maak ik ze wel als ik zin heb. enkel staat me pc snachts uit nu dus zijn ze alleen e bezichtiggen als ik wakker benquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:05 schreef Jump het volgende:
Krijgen we dit jaar ook weer screencaptures? Ik wil ze anders ook wel maken
welcome back!quote:Op vrijdag 2 september 2005 14:50 schreef Koningin het volgende:
Screencaps [afbeelding]
Ik heb ze gemist.....!!
tsskquote:Op vrijdag 2 september 2005 18:55 schreef rena het volgende:
Ik heb Ryan Wolfe gemistIk vind hem eigenlijk 10 keer leuker dan Speedle kom ik achter, nu ik wat meer oudere afleveringen gezien heb.
Hij is gaafquote:Op zaterdag 3 september 2005 00:31 schreef BlueCurl het volgende:
Hebben we niet een mooie openings post?
hehehe een DIG mod bood het aanquote:Op zaterdag 3 september 2005 11:30 schreef rena het volgende:
[..]
Hij is gaafHoe heb je dat gedaan, aangezien je geen modje bent
?
Gaaf!! Ik ga zeker kijken vanavond! (compliment en bewondering voor BlueCurl en tegelijk TVP, goed he)quote:Op vrijdag 2 september 2005 14:45 schreef BlueCurl het volgende:
[afbeelding] Daar zijn de screencaps weer! [afbeelding]
knip**
Enjoy!
plaatjes zijn alleen overdag te zien aangezien mijn pc(server) 's nachts uitstaat!
dank dank. ik doe het met alle plezier hoor!quote:Op dinsdag 6 september 2005 18:23 schreef Vanderdonk het volgende:
[..]
Gaaf!! Ik ga zeker kijken vanavond! (compliment en bewondering voor BlueCurl en tegelijk TVP, goed he)
ik kreeg ook zo'n gevoel van: verzin eens wat nieuwsquote:Op woensdag 7 september 2005 21:11 schreef Dafje33 het volgende:
Moooooie bom!
Goed hč, van H, dat ie hem op tijd zag hangen!![]()
(Kreeg wel een Deja-Vu gevoel, was dat niet ooit in een oude loods, dat ie ook net een bom op tijd zag?)
quote:Op zaterdag 10 september 2005 12:44 schreef BlueCurl het volgende:
[afbeelding]13/09/2005 RTL5 21:30 s03e15 Identity[afbeelding]
[afbeelding]
watch and you'll seequote:Op zaterdag 10 september 2005 13:13 schreef Nory het volgende:
[..]Wat is dit? Een soort anaconda ofzo?
mwa. ik vind hem niet echt super...quote:Op zaterdag 10 september 2005 14:29 schreef rena het volgende:
SlangenIk weet niet of ik dan wel durf te kijken
![]()
Vond jij het een goede aflevering, Bluecurl?
op de tv ziet het er nog leuker uit.. je krijgt hem vanuit alle aanzichten te zien hoorquote:Op zaterdag 10 september 2005 19:04 schreef Dafje33 het volgende:
Die foto van Alexx.... wat je met een nagelvijltje al niet kunt doen!
zo erg is het niet hoor. zalt wel mee.. je krijgt er ook een filmpje te zien hoe het gebeurd... maar is ook niet echt ranzig oid hoor. ken best een zakje chips erbij nemen! vertrouw me!quote:Op zondag 11 september 2005 22:30 schreef Dafje33 het volgende:
Badankt voor de tip, dan weet ik dat ik dinsdagavond geen lekkere zak chips moet opentrekken..![]()
![]()
hhehehe Clavo speelt ook mee, die gast met immuniteit... dat is pas een beestquote:Op maandag 12 september 2005 08:49 schreef Koningin het volgende:
Iek, slangen
Dat vind ik minder....
Maar ik ben wel erg benieuwd wat het voor beest is....
Wie?quote:Op maandag 12 september 2005 09:06 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
hhehehe Clavo speelt ook mee, die gast met immuniteit... dat is pas een beest
dat worden weer drukke weken, gigantisch veel downloadenquote:Op dinsdag 13 september 2005 07:34 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
indd:D dan is er nothing to lose!
een hele lange aflevering
60 minuten ipv 43
eerste aflevering van seizoen 2... Clavo Cruz... broer is Ramon Cruz die is opgepakt... daar omdat ie net buiten florida's water begaf! ie had een griet verdronken bij een feest p het canadese consulaat, met een canadees meisje en ie vaarde onder de bohemian flag... dus H had ff de kustwacht en bohemian defence force gevraagdquote:
praat je nu over warezquote:Op dinsdag 13 september 2005 11:48 schreef The_S het volgende:
[..]
dat worden weer drukke weken, gigantisch veel downloaden, kheb namelijk alweer een nieuwe serie uit de US erbij
moet er straks een stuk of 6 kijken, alle 3 csi's, reunion, that 70s show en Joey
![]()
op fok valt downloaden van tv series ook onder warez (requests)! mocht je ooit een ban krijgen oid...quote:
Anders had ze het me wel verteldquote:
ow ok, dat je ff waarschuwt, maar het woord downloaden mag je toch wel gebruiken? ik praat niet over bronnen enzo, maargoed dit gaat wel erg offtopic allemaalquote:Op dinsdag 13 september 2005 21:47 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
op fok valt downloaden van tv series ook onder warez (requests)! mocht je ooit een ban krijgen oid...
ze gaan beide de bak in. neide dames... beide lopen ze in handboeien aan het einde van de aflevering!quote:Op dinsdag 13 september 2005 23:49 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Denk het niet, want ze had toch bekend dat ze nog 20 andere identiteiten had gestolen? Daar zal ze de bak wel voor in gaan denk ik
In welke aflevering eerder kwam die fam. Cruz voor? Ik kon het me nog vaag herrineren, maar wanneer weet ik niet meer, dit of vorig seizoen.
gebruik het woord wat je wilt maar ik heb het ook een keer gebuikt en toen kreeg ik een waarschuwing.. en het legt ook een topic plat omdat niemand er op reageerd omdat je dan alleen maar over warez door kan lullen....quote:Op dinsdag 13 september 2005 23:55 schreef The_S het volgende:
[..]
ow ok, dat je ff waarschuwt, maar het woord downloaden mag je toch wel gebruiken? ik praat niet over bronnen enzo, maargoed dit gaat wel erg offtopic allemaal![]()
Ik kijk dus kennelijk niet goed tegenwoordigquote:Op dinsdag 13 september 2005 23:49 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Denk het niet, want ze had toch bekend dat ze nog 20 andere identiteiten had gestolen? Daar zal ze de bak wel voor in gaan denk ik
eerst niet maar later werd ze verdacht van die moord en toen zei ze dat ze nog veel meer identiteiten had gestolen maar dat ze niemand had vermoord... dat heet bekentenisquote:Op woensdag 14 september 2005 08:49 schreef rena het volgende:
[..]
Ik kijk dus kennelijk niet goed tegenwoordig, want ik dacht dat ze niet genoeg bewijs hadden tegen haar
![]()
al dat slijm aan het beginquote:Op woensdag 14 september 2005 08:29 schreef Koningin het volgende:
Was wel een goede aflevering, ik vond de slang echt smerig.....
En je vraagt je natuurlijk gelijk af hoe H tot het idee kwam om het bloed van de zakdoek te vergelijken met dat van de verdachte? Zou hij een vermoeden hebben gehad:quote:Op woensdag 14 september 2005 08:55 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
al dat slijm aan het begin
ik vond verhaal van clavo een beetje TE... ow we doen maar dat zijn vader niet zijn vader is want dan kunnen we hem eindelijk oppakken.
terwijl dat met de dna test al had moeten blijken uit aflevering 2.01 dat ze halfbroers van mekander waren!
Dank uquote:Op woensdag 14 september 2005 08:23 schreef BlueCurl het volgende:
Clavo en Ramon Cruz en ouders komen in aflevering 2.01 - Blood Brothers voor
maar ik vond het weer zo overdreven dat ie precies een zakdoekje met bloed kreeg toegereikt...quote:Op woensdag 14 september 2005 18:19 schreef Dafje33 het volgende:
[..]
En je vraagt je natuurlijk gelijk af hoe H tot het idee kwam om het bloed van de zakdoek te vergelijken met dat van de verdachte? Zou hij een vermoeden hebben gehad:![]()
Er gebeuren ook erg vaak dingen bij CSI dat ik denk: dat is wel erg toevalligquote:Op donderdag 15 september 2005 12:19 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
maar ik vond het weer zo overdreven dat ie precies een zakdoekje met bloed kreeg toegereikt...
of gewoon goede verhaal lijnen geschreven wordenquote:Op donderdag 15 september 2005 16:15 schreef rena het volgende:
[..]
Er gebeuren ook erg vaak dingen bij CSI dat ik denk: dat is wel erg toevalligHet moet ook een keer afgerond worden he, de aflevering.
Maandag! nog 3 nachtjes slapen! kop op hou vol. hehe ik zit ook al te lang met kriebels in mijn buikquote:
quote:Op vrijdag 16 september 2005 12:05 schreef BlueCurl het volgende:
morgen zal ik weer screencaps maken voor de extra lange aflevering van aankomende dinsdag! houd het dus in de gaten!
gewoon de teede lange aflevering van dit seizoenquote:Op vrijdag 16 september 2005 19:29 schreef Dafje33 het volgende:
[..]
Extra lange aflevering?, Ter ere van wat?
pfiew... gelukkig. begon me al bijna schuldig te voelenquote:Op zaterdag 17 september 2005 19:01 schreef Dafje33 het volgende:
Oké, voor deze éne keer zien we het door de vingers!![]()
![]()
indd morgenquote:Op zondag 18 september 2005 11:43 schreef caradoc het volgende:
Wo, mooie cap als hij schiet. Je ziet het vuur echt in die loop. Morgen is het dus zover ... nieuwe amerikaanse afleveringen?
dank dankquote:Op zondag 18 september 2005 12:59 schreef rena het volgende:
Ziet er super goed uit, BlueCurl![]()
Lijkt me erg spannend
dat doen Calleigh en Ryan (staat in de beschrijving hoor)quote:Op maandag 19 september 2005 11:21 schreef Koningin het volgende:
Ziet er super uit!Ben reuze benieuwd.
Trouwens, wat gebeurt er nog met die man in de mond van die alligator??
Morgen.quote:Op maandag 19 september 2005 14:46 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Vanavond
Ik heb nu al zin in dinsdagochtend
Ik heb t over Amerikaquote:
niemand had hem al gepost maar khad hem al wel gezienquote:Op maandag 19 september 2005 16:23 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Weet niet of iemand m al had gepost:
De eerste 5 minuten v/d eerste aflevering van seizoen 4: From The Grave
quote:Op maandag 19 september 2005 19:25 schreef The_S het volgende:
woei vanavond is het zover http://www.pogdesign.co.uk/cat/
ben er net weer, dus kan vanavond mooi kijkenquote:Op dinsdag 20 september 2005 07:10 schreef BlueCurl het volgende:
bah waarom moet ik nou de hele dag naar school vandaagMoet ik helemaal tot vanavond wachten!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hardcore spoilers (gewoon niet lezen dus als je volgt op nl buis!)
Na gepraat over aflevering dus...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik ga zo naar huis en dan al ik eens even kijkenquote:Op woensdag 21 september 2005 13:12 schreef Djeez het volgende:
Heeft iemand een idee hoe die agent heette de wacht hield bij die krokodil totdat het CSI-team eraan kwam ? Hij heeft zo'n bekende kop, maar ik kan niet op de naam komen. En op IMDB vind ik niks...
Maar niks verklappen héquote:Op woensdag 21 september 2005 14:51 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
ik ga zo naar huis en dan al ik eens even kijken![]()
THNX! Enne, ben je er al achter ? Mijn vrouw en ik zitten al de hele dag te denken...quote:Op woensdag 21 september 2005 14:51 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
ik ga zo naar huis en dan al ik eens even kijken![]()
quote:Op woensdag 21 september 2005 22:34 schreef BlueCurl het volgende:
Iemand is me voor. kwam ff wat tussen. was zojuist aan het zoeken... maar hoeft dus niet meer
auw! niet zo prikken hoorquote:
Dat is hem, bedankt! Vrouwlief en ik waren er beiden van overtuigd dat we deze vent laatst ergens hadden gezien. En dat klopt, hij was in de geweldige serie 'Las Vegas' twee zaterdagen geleden. Hij speelde de ontvoerder van Ed, de casinobaas. Nogmaals bedankt!quote:Op woensdag 21 september 2005 22:27 schreef The_S het volgende:
ik weet wie het is hij speelt ook in band of brothers en het is michael cudlitz
plaatje:
[afbeelding]
info: http://www.tv.com/michael(...)ml?q=michael+cudlitz
daat staat ook wel bij dat hij een gastrol heeft gehad bij CSI en CSI miami
ie heeft ook in Without a Trace gespeeld en ook in CSI: las Vegasquote:Op woensdag 21 september 2005 22:45 schreef Djeez het volgende:
[..]
Dat is hem, bedankt! Vrouwlief en ik waren er beiden van overtuigd dat we deze vent laatst ergens hadden gezien. En dat klopt, hij was in de geweldige serie 'Las Vegas' twee zaterdagen geleden. Hij speelde de ontvoerder van Ed, de casinobaas. Nogmaals bedankt!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En hij zei: "Ik ben de trotse bezitter van een lege ondertitel."
gebruik denk ff spoiler tags.. aangezien:quote:
3 delen zou wel leuk zijn..quote:Op donderdag 22 september 2005 17:59 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
uhuh de drie samen in 1 afleveringword wel druk... of twee opeenvolgende afleveringen... dus part 1 en part 2 zut enzo! dat zou enorm tof zijn...
ben bijna op het einde van csi: miami getaway (boek) is ook zo'n crossover
wel met lv
Ik ook...het lab zag dr echt GEWELDIG uit..en dat met die TV Reporter kan nog leuker worden dan het al isquote:Op donderdag 22 september 2005 18:06 schreef BlueCurl het volgende:
Ik heb nu al zin in volgende weeken zodra ik tijd heb zal ik voor degene die het in Nl volgen weer eens screencaps gaan maken!
hehehe je wilt niet weten hoe vaak ik die afleveringen al heb gezienquote:Op zaterdag 24 september 2005 21:54 schreef Dafje33 het volgende:
Zeg maar dat het voor een goed doel is!
En dat je er nog veel van kan leren!!
Over welke gaat het? Dat ik niet de verkeerde doequote:
scroll naar boven naar eerste de beste screencaps die je egen komtquote:Op zaterdag 24 september 2005 22:21 schreef Jump het volgende:
[..]
Over welke gaat het? Dat ik niet de verkeerde doe
quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:23 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
scroll naar boven naar eerste de beste screencaps die je egen komtdan aan bovenkant van post
+1
quote:BlueCurl.nl - DT - weekendsays:
20/09/2005 RTL5 21:30-22:50 s03e16 Nothing to Lose
die was afgelopen dinsdag
jump » internix.be »says:
dus nu 17 zeker
Ja, ik ook. Dalijk krijgen we nog een caps competitie!quote:Op zondag 25 september 2005 10:23 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
had ik al verteld dat je geweldig bent? ben benieuwd naar jouw caps
quote:Op zondag 25 september 2005 10:23 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
had ik al verteld dat je geweldig bent? ben benieuwd naar jouw caps
quote:Er wordt een laser gebruikt om een piloot te verblinden en dat er voor zorgt dat er een vliegtuig, geladen met allemaal cheques, neerstort. Een jonge vrouw wordt dood aangetroffen tussen de cheques. De vrouw was de oprichter van een project voor jonge vrouwen die in de problemen zijn geraakt. Als haar familie niet wilt dat er een autopsie plaats vindt is er een goede reden om het onderzoek bij de familie te starten. Ondertussen werkt Calleigh samen met haar ex, John Hagen, die voor nogal wat problemen tussen heb bezorgd.
Ik wist dat ik wat vergeten wasquote:Op maandag 26 september 2005 18:02 schreef The_S het volgende:
misschien handig om voor de niet kenners ff de aflevering erbij zetten waar het om gaat
quote:Op woensdag 28 september 2005 00:08 schreef The_S het volgende:
aflevering 2 net gekekenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat zijn van die standaard H dingenquote:Op dinsdag 27 september 2005 08:31 schreef Koningin het volgende:
Die waar H. zijn bril poetst is mooi
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |