is is net zo OUD als mijn OUDers... najah me mams is twee jaar ouder en me paps 3 jaarquote:Op zondag 21 augustus 2005 19:59 schreef Dafje33 het volgende:
BC, je gaat me toch niet vertellen dat je H oud vind........![]()
![]()
gelukkig? gaat ie hoogstwaarschijnlijk ook eerder doodquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 18:54 schreef Dafje33 het volgende:
Haha, ja dan vind je hem niet piepjong meer....
![]()
Gelukkig is hij nog altijd een hééél stuk ouder dan ik!
Dat moet ik eens aan BlueCurl vragen, antwoord wordt verwacht ietsjes na tienenquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 21:13 schreef Dafje33 het volgende:
Wanneer in NL?
volgens mij is CSI aankomende maandag weer nieuwe.. die van LV maar dat weet ik niet 100% zekerquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:05 schreef Nory het volgende:
Mooi. Alle leuke series beginnen weer zo rond die tijd. Even goed in de gids kijken en mijn videorecorder instellen
Leef je uit. Mss maak ik ze wel als ik zin heb. enkel staat me pc snachts uit nu dus zijn ze alleen e bezichtiggen als ik wakker benquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:05 schreef Jump het volgende:
Krijgen we dit jaar ook weer screencaptures? Ik wil ze anders ook wel maken
welcome back!quote:Op vrijdag 2 september 2005 14:50 schreef Koningin het volgende:
Screencaps [afbeelding]
Ik heb ze gemist.....!!
tsskquote:Op vrijdag 2 september 2005 18:55 schreef rena het volgende:
Ik heb Ryan Wolfe gemistIk vind hem eigenlijk 10 keer leuker dan Speedle kom ik achter, nu ik wat meer oudere afleveringen gezien heb.
Hij is gaafquote:Op zaterdag 3 september 2005 00:31 schreef BlueCurl het volgende:
Hebben we niet een mooie openings post?
hehehe een DIG mod bood het aanquote:Op zaterdag 3 september 2005 11:30 schreef rena het volgende:
[..]
Hij is gaafHoe heb je dat gedaan, aangezien je geen modje bent
?
Gaaf!! Ik ga zeker kijken vanavond! (compliment en bewondering voor BlueCurl en tegelijk TVP, goed he)quote:Op vrijdag 2 september 2005 14:45 schreef BlueCurl het volgende:
[afbeelding] Daar zijn de screencaps weer! [afbeelding]
knip**
Enjoy!
plaatjes zijn alleen overdag te zien aangezien mijn pc(server) 's nachts uitstaat!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |