Nou idd wordt een beetje moe van die herhalingen !!!quote:Op donderdag 7 juli 2005 17:20 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
ik gun jullie ook dat het hier in nederaland eens mag opschieten met die uitzendingen!
Da's zijn imago!quote:Op donderdag 7 juli 2005 17:22 schreef Shirley het volgende:
Ik vind dat Horatio altijd zo vreemd praat. De intonatie enzo...zo praat een normaal mens toch niet?
je bent niet de enigste hoor... denk dat velen die hier komen hem wel okay vindenquote:
Afl Nr: 27 s02e03 - Hard Timequote:Op dinsdag 12 juli 2005 18:53 schreef Hopey het volgende:
Ja misschien is dat em.. weet je ook naam van die aflevering? Serieus ik heb die aflevering al tijden in mijn hoofd.
Dank je welquote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:35 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
Afl Nr: 27 s02e03 - Hard Time
Als Alexx wordt opgeroepen om een dode en ernstig mishandelde vrouw te onderzoeken blijkt ze helemaal niet dood te zijn. Nadat haar identiteit is vast gesteld blijkt dat ze al eerder een keer verkracht is. Een bezoekje aan de dader van haar verkrachten kan geen kwaad.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
your welcome!quote:Op zaterdag 23 juli 2005 21:51 schreef Hopey het volgende:
Ik heb eindelijk de bewuste aflevering gezien. Haha ik had het in mijn herinnering totaal verkeerd. Maar het was hem wel. THX! Het was een erg dope aflevering!
quote:Op dinsdag 26 juli 2005 10:02 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
Jeej ben weer terug van m'n vakantie... en in finland heb ik csi miami zitten kijken in mijn hotel kamer. wel tof met finse ondertitels want daar is helemaal geen draad aan vast te knopen
sluipschutter in miami dat moet 1.09 Kill Zone zijn.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 18:45 schreef rena het volgende:
[..]
Ik in Oostenrijk, nagesynchroniseerdEn ook LV
In Oostenrijk was een aflevering met een sluipschutter, weet jij welke dat is, lieve BlueCurl
?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
laatste week september/eerste week oktober.. zo rond die tijd meestal...quote:Op donderdag 28 juli 2005 17:54 schreef caradoc het volgende:
Wanneer komt de nieuwe serie uit? Weet iemand dat?
Dank Uquote:Op donderdag 28 juli 2005 19:00 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
laatste week september/eerste week oktober.. zo rond die tijd meestal...
die met die brand in de gladesquote:Op donderdag 28 juli 2005 22:29 schreef Dafje33 het volgende:
Dat was vorig jaar in maart toch ook?
Tjonge dan moeten we nog wel erg lang wachten......
Ik heb het nou even een tijd niet gevolgd, maar waar zijn ze nu met herhalen?
ik hoop hetquote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:44 schreef Dafje33 het volgende:
Oh, Ja, eerst seizoen 3 afmaken![]()
Gaan ze daar gelijk mee verder na de zomerstop?
werd toch rtl7 of heb ik wat gemist tijdens me vakantie?quote:Op zaterdag 30 juli 2005 12:11 schreef Nory het volgende:
Ik denk het wel. Helemaal nu met Talpa enzo, ze willen namelijk hun kijkers wel houden
Ja, Rtl4 blijft gewoon Rtl4 en houden ook gewoon de programmering. Yorin wordt Rtl7 en daar worden zeg maar die beursprogramma's en ander geneuzel uitgezonden. De programma's van Yorin gaan naar Rtl5.. En er kwamen leukere films, vanwege een contract met Universal. Zoiets was het dacht ik.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 12:33 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
werd toch rtl7 of heb ik wat gemist tijdens me vakantie?
ik heb iig zojuist weer eens de pv van rtl weer eens gemailt. dus eens zien of ik antwoord krijg. en anders mail ik ze gewoon weer
Hopen op een beetje gunstig uitzendschema, want ik kan natuurlijk niet alles opnemenquote:Op zaterdag 30 juli 2005 12:44 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Er komen weer nieuwe afleveringen vanaf dinsdag 6 september![]()
, idd op RTL 5, CSI: NY verthuist trouwens naar de donderdag.
ik heb mijn eigen wat beetje gelijk op gaat met amerikaansequote:Op zaterdag 30 juli 2005 12:52 schreef Nory het volgende:
[..]
Hopen op een beetje gunstig uitzendschema, want ik kan natuurlijk niet alles opnemen![]()
![]()
Ik heb een videorecorder boven, beneden en dan kan ik er zelf nog 1 kijkenquote:Op zaterdag 30 juli 2005 23:52 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
ik heb mijn eigen wat beetje gelijk op gaat met amerikaanse
1 september 2005quote:Op maandag 1 augustus 2005 19:50 schreef BlueCurl het volgende:
als ik naar tv.com kijk word de premiere van seizoen 4 pas 9-1-2006 uitgezonden.. enkel heb ik nu me hoop op cbs omdat ie daar wel bij the fall schedule staat!
CBS
TV.com
1 septe,ber 2006 is het danquote:Op maandag 1 augustus 2005 19:51 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
1 september 2005
9 (maand) - 1 (dag)
.quote:Op maandag 1 augustus 2005 19:54 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
1 septe,ber 2006 is het dan
en 1 september is veel ste vroeg
zo vroeg is nog nooit een seizoen bij cbs begonnen!
ik ben zeikerd ik wil weten waarneer preciesquote:Op maandag 1 augustus 2005 20:07 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
.
TV.com is net IMDB, nooit perfect
Zal dus wel gewoon september zijn, aangezien CSI: NY en LV ook gewoon in september beginnen...
erg he?!?!quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 00:51 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
CSI (CBS) starts Sept. 22
Da's wel nog 7/8 weken wachten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pimp my Daf!
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 19:39 schreef Dafje33 het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
is is net zo OUD als mijn OUDers... najah me mams is twee jaar ouder en me paps 3 jaarquote:Op zondag 21 augustus 2005 19:59 schreef Dafje33 het volgende:
BC, je gaat me toch niet vertellen dat je H oud vind........![]()
![]()
gelukkig? gaat ie hoogstwaarschijnlijk ook eerder doodquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 18:54 schreef Dafje33 het volgende:
Haha, ja dan vind je hem niet piepjong meer....
![]()
Gelukkig is hij nog altijd een hééél stuk ouder dan ik!
Dat moet ik eens aan BlueCurl vragen, antwoord wordt verwacht ietsjes na tienenquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 21:13 schreef Dafje33 het volgende:
Wanneer in NL?
volgens mij is CSI aankomende maandag weer nieuwe.. die van LV maar dat weet ik niet 100% zekerquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:05 schreef Nory het volgende:
Mooi. Alle leuke series beginnen weer zo rond die tijd. Even goed in de gids kijken en mijn videorecorder instellen
Leef je uit. Mss maak ik ze wel als ik zin heb. enkel staat me pc snachts uit nu dus zijn ze alleen e bezichtiggen als ik wakker benquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:05 schreef Jump het volgende:
Krijgen we dit jaar ook weer screencaptures? Ik wil ze anders ook wel maken
welcome back!quote:Op vrijdag 2 september 2005 14:50 schreef Koningin het volgende:
Screencaps [afbeelding]
Ik heb ze gemist.....!!
tsskquote:Op vrijdag 2 september 2005 18:55 schreef rena het volgende:
Ik heb Ryan Wolfe gemistIk vind hem eigenlijk 10 keer leuker dan Speedle kom ik achter, nu ik wat meer oudere afleveringen gezien heb.
Hij is gaafquote:Op zaterdag 3 september 2005 00:31 schreef BlueCurl het volgende:
Hebben we niet een mooie openings post?
hehehe een DIG mod bood het aanquote:Op zaterdag 3 september 2005 11:30 schreef rena het volgende:
[..]
Hij is gaafHoe heb je dat gedaan, aangezien je geen modje bent
?
Gaaf!! Ik ga zeker kijken vanavond! (compliment en bewondering voor BlueCurl en tegelijk TVP, goed he)quote:Op vrijdag 2 september 2005 14:45 schreef BlueCurl het volgende:
[afbeelding] Daar zijn de screencaps weer! [afbeelding]
knip**
Enjoy!
plaatjes zijn alleen overdag te zien aangezien mijn pc(server) 's nachts uitstaat!
dank dank. ik doe het met alle plezier hoor!quote:Op dinsdag 6 september 2005 18:23 schreef Vanderdonk het volgende:
[..]
Gaaf!! Ik ga zeker kijken vanavond! (compliment en bewondering voor BlueCurl en tegelijk TVP, goed he)
ik kreeg ook zo'n gevoel van: verzin eens wat nieuwsquote:Op woensdag 7 september 2005 21:11 schreef Dafje33 het volgende:
Moooooie bom!
Goed hè, van H, dat ie hem op tijd zag hangen!![]()
(Kreeg wel een Deja-Vu gevoel, was dat niet ooit in een oude loods, dat ie ook net een bom op tijd zag?)
quote:Op zaterdag 10 september 2005 12:44 schreef BlueCurl het volgende:
[afbeelding]13/09/2005 RTL5 21:30 s03e15 Identity[afbeelding]
[afbeelding]
watch and you'll seequote:Op zaterdag 10 september 2005 13:13 schreef Nory het volgende:
[..]Wat is dit? Een soort anaconda ofzo?
mwa. ik vind hem niet echt super...quote:Op zaterdag 10 september 2005 14:29 schreef rena het volgende:
SlangenIk weet niet of ik dan wel durf te kijken
![]()
Vond jij het een goede aflevering, Bluecurl?
op de tv ziet het er nog leuker uit.. je krijgt hem vanuit alle aanzichten te zien hoorquote:Op zaterdag 10 september 2005 19:04 schreef Dafje33 het volgende:
Die foto van Alexx.... wat je met een nagelvijltje al niet kunt doen!
zo erg is het niet hoor. zalt wel mee.. je krijgt er ook een filmpje te zien hoe het gebeurd... maar is ook niet echt ranzig oid hoor. ken best een zakje chips erbij nemen! vertrouw me!quote:Op zondag 11 september 2005 22:30 schreef Dafje33 het volgende:
Badankt voor de tip, dan weet ik dat ik dinsdagavond geen lekkere zak chips moet opentrekken..![]()
![]()
hhehehe Clavo speelt ook mee, die gast met immuniteit... dat is pas een beestquote:Op maandag 12 september 2005 08:49 schreef Koningin het volgende:
Iek, slangen
Dat vind ik minder....
Maar ik ben wel erg benieuwd wat het voor beest is....
Wie?quote:Op maandag 12 september 2005 09:06 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
hhehehe Clavo speelt ook mee, die gast met immuniteit... dat is pas een beest
dat worden weer drukke weken, gigantisch veel downloadenquote:Op dinsdag 13 september 2005 07:34 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
indd:D dan is er nothing to lose!
een hele lange aflevering
60 minuten ipv 43
eerste aflevering van seizoen 2... Clavo Cruz... broer is Ramon Cruz die is opgepakt... daar omdat ie net buiten florida's water begaf! ie had een griet verdronken bij een feest p het canadese consulaat, met een canadees meisje en ie vaarde onder de bohemian flag... dus H had ff de kustwacht en bohemian defence force gevraagdquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |