praat je nu over warezquote:Op dinsdag 13 september 2005 11:48 schreef The_S het volgende:
[..]
dat worden weer drukke weken, gigantisch veel downloaden, kheb namelijk alweer een nieuwe serie uit de US erbij
moet er straks een stuk of 6 kijken, alle 3 csi's, reunion, that 70s show en Joey
![]()
op fok valt downloaden van tv series ook onder warez (requests)! mocht je ooit een ban krijgen oid...quote:
Anders had ze het me wel verteldquote:
ow ok, dat je ff waarschuwt, maar het woord downloaden mag je toch wel gebruiken? ik praat niet over bronnen enzo, maargoed dit gaat wel erg offtopic allemaalquote:Op dinsdag 13 september 2005 21:47 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
op fok valt downloaden van tv series ook onder warez (requests)! mocht je ooit een ban krijgen oid...
ze gaan beide de bak in. neide dames... beide lopen ze in handboeien aan het einde van de aflevering!quote:Op dinsdag 13 september 2005 23:49 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Denk het niet, want ze had toch bekend dat ze nog 20 andere identiteiten had gestolen? Daar zal ze de bak wel voor in gaan denk ik
In welke aflevering eerder kwam die fam. Cruz voor? Ik kon het me nog vaag herrineren, maar wanneer weet ik niet meer, dit of vorig seizoen.
gebruik het woord wat je wilt maar ik heb het ook een keer gebuikt en toen kreeg ik een waarschuwing.. en het legt ook een topic plat omdat niemand er op reageerd omdat je dan alleen maar over warez door kan lullen....quote:Op dinsdag 13 september 2005 23:55 schreef The_S het volgende:
[..]
ow ok, dat je ff waarschuwt, maar het woord downloaden mag je toch wel gebruiken? ik praat niet over bronnen enzo, maargoed dit gaat wel erg offtopic allemaal![]()
Ik kijk dus kennelijk niet goed tegenwoordigquote:Op dinsdag 13 september 2005 23:49 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Denk het niet, want ze had toch bekend dat ze nog 20 andere identiteiten had gestolen? Daar zal ze de bak wel voor in gaan denk ik
eerst niet maar later werd ze verdacht van die moord en toen zei ze dat ze nog veel meer identiteiten had gestolen maar dat ze niemand had vermoord... dat heet bekentenisquote:Op woensdag 14 september 2005 08:49 schreef rena het volgende:
[..]
Ik kijk dus kennelijk niet goed tegenwoordig, want ik dacht dat ze niet genoeg bewijs hadden tegen haar
![]()
al dat slijm aan het beginquote:Op woensdag 14 september 2005 08:29 schreef Koningin het volgende:
Was wel een goede aflevering, ik vond de slang echt smerig.....
En je vraagt je natuurlijk gelijk af hoe H tot het idee kwam om het bloed van de zakdoek te vergelijken met dat van de verdachte? Zou hij een vermoeden hebben gehad:quote:Op woensdag 14 september 2005 08:55 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
al dat slijm aan het begin
ik vond verhaal van clavo een beetje TE... ow we doen maar dat zijn vader niet zijn vader is want dan kunnen we hem eindelijk oppakken.
terwijl dat met de dna test al had moeten blijken uit aflevering 2.01 dat ze halfbroers van mekander waren!
Dank uquote:Op woensdag 14 september 2005 08:23 schreef BlueCurl het volgende:
Clavo en Ramon Cruz en ouders komen in aflevering 2.01 - Blood Brothers voor
maar ik vond het weer zo overdreven dat ie precies een zakdoekje met bloed kreeg toegereikt...quote:Op woensdag 14 september 2005 18:19 schreef Dafje33 het volgende:
[..]
En je vraagt je natuurlijk gelijk af hoe H tot het idee kwam om het bloed van de zakdoek te vergelijken met dat van de verdachte? Zou hij een vermoeden hebben gehad:![]()
Er gebeuren ook erg vaak dingen bij CSI dat ik denk: dat is wel erg toevalligquote:Op donderdag 15 september 2005 12:19 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
maar ik vond het weer zo overdreven dat ie precies een zakdoekje met bloed kreeg toegereikt...
of gewoon goede verhaal lijnen geschreven wordenquote:Op donderdag 15 september 2005 16:15 schreef rena het volgende:
[..]
Er gebeuren ook erg vaak dingen bij CSI dat ik denk: dat is wel erg toevalligHet moet ook een keer afgerond worden he, de aflevering.
Maandag! nog 3 nachtjes slapen! kop op hou vol. hehe ik zit ook al te lang met kriebels in mijn buikquote:
quote:Op vrijdag 16 september 2005 12:05 schreef BlueCurl het volgende:
morgen zal ik weer screencaps maken voor de extra lange aflevering van aankomende dinsdag! houd het dus in de gaten!
gewoon de teede lange aflevering van dit seizoenquote:Op vrijdag 16 september 2005 19:29 schreef Dafje33 het volgende:
[..]
Extra lange aflevering?, Ter ere van wat?
pfiew... gelukkig. begon me al bijna schuldig te voelenquote:Op zaterdag 17 september 2005 19:01 schreef Dafje33 het volgende:
Oké, voor deze éne keer zien we het door de vingers!![]()
![]()
indd morgenquote:Op zondag 18 september 2005 11:43 schreef caradoc het volgende:
Wo, mooie cap als hij schiet. Je ziet het vuur echt in die loop. Morgen is het dus zover ... nieuwe amerikaanse afleveringen?
dank dankquote:Op zondag 18 september 2005 12:59 schreef rena het volgende:
Ziet er super goed uit, BlueCurl![]()
Lijkt me erg spannend
dat doen Calleigh en Ryan (staat in de beschrijving hoor)quote:Op maandag 19 september 2005 11:21 schreef Koningin het volgende:
Ziet er super uit!Ben reuze benieuwd.
Trouwens, wat gebeurt er nog met die man in de mond van die alligator??
Morgen.quote:Op maandag 19 september 2005 14:46 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Vanavond
Ik heb nu al zin in dinsdagochtend
Ik heb t over Amerikaquote:
niemand had hem al gepost maar khad hem al wel gezienquote:Op maandag 19 september 2005 16:23 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Weet niet of iemand m al had gepost:
De eerste 5 minuten v/d eerste aflevering van seizoen 4: From The Grave
quote:Op maandag 19 september 2005 19:25 schreef The_S het volgende:
woei vanavond is het zover http://www.pogdesign.co.uk/cat/
ben er net weer, dus kan vanavond mooi kijkenquote:Op dinsdag 20 september 2005 07:10 schreef BlueCurl het volgende:
bah waarom moet ik nou de hele dag naar school vandaagMoet ik helemaal tot vanavond wachten!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hardcore spoilers (gewoon niet lezen dus als je volgt op nl buis!)
Na gepraat over aflevering dus...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |